Sharp75! Skrevet 3. august #1001 Skrevet 3. august elskersommer skrev (13 timer siden): Er bra hun sluttet med dette.😊 Hun har filmet dem i sommer. Tiden vil vise hva som skjer videre. 1
elskersommer Skrevet 3. august #1002 Skrevet 3. august Sharp75! skrev (30 minutter siden): Hun har filmet dem i sommer. Tiden vil vise hva som skjer videre. Hvor gamle er barna hennes?
Sharp75! Skrevet 3. august #1003 Skrevet 3. august elskersommer skrev (2 minutter siden): Hvor gamle er barna hennes? Har ikke noe å gjøre her inne 1
elskersommer Skrevet 3. august #1004 Skrevet 3. august Sharp75! skrev (Akkurat nå): Har ikke noe å gjøre her inne Fant det ut..
Lissy456 Skrevet 7. august #1005 Skrevet 7. august Ser hun langer ut mot influensere, men er hun virkelig så god selv? 4
Mia_88 Skrevet 7. august #1006 Skrevet 7. august Lissy456 skrev (2 timer siden): Ser hun langer ut mot influensere, men er hun virkelig så god selv? jeg likte følge henne når hun jobba som journalist og var helt annerledes . Hun var motiverende og inspirerende. Så begynte hun over snap, var imot betaling, skulle vise hvordan andre tjener , men plutselig skrudde hun på og . Og ble typisk influenser , lik mange andre. Om hun skal kritisere andre nå , blir litt feil eller ? 5 6
Melkebart1 Skrevet 8. august #1007 Skrevet 8. august Mia_88 skrev (På 7.8.2026 den 12.05): jeg likte følge henne når hun jobba som journalist og var helt annerledes . Hun var motiverende og inspirerende. Så begynte hun over snap, var imot betaling, skulle vise hvordan andre tjener , men plutselig skrudde hun på og . Og ble typisk influenser , lik mange andre. Om hun skal kritisere andre nå , blir litt feil eller ? Samme her, likte henne mye bedre før! Hun innrømmet at hun ikke hadde råd til å ikke ha på reklame etterhvert . Men jeg syns det er bra at hun noen ganger har vist hvor mye hun faktisk tjener på dette, det er det ikke så mange som gjør. Hun betegner seg som hun er «best i bransjen» og forstår reglene, men det er sååå mange ganger hun ikke har merket, at det nesten blir litt latterlig🤭 Litt selvgod der ja! 1 1
**Marshmallow** Skrevet 9. august #1008 Skrevet 9. august Melkebart1 skrev (13 timer siden): Samme her, likte henne mye bedre før! Hun innrømmet at hun ikke hadde råd til å ikke ha på reklame etterhvert . Men jeg syns det er bra at hun noen ganger har vist hvor mye hun faktisk tjener på dette, det er det ikke så mange som gjør. Hun betegner seg som hun er «best i bransjen» og forstår reglene, men det er sååå mange ganger hun ikke har merket, at det nesten blir litt latterlig🤭 Litt selvgod der ja! Det er vel mer «ikke hadde råd» 🙄 hun skrøyt i podkasten hun hadde med Hans morten hansen, at hun kjøpte ny Tesla uten å måtte ta opp noe lån.. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå