Gå til innhold

YummyMummy

Fremhevede innlegg

Skrevet
elskersommer skrev (13 timer siden):

Er bra hun sluttet med dette.😊

Hun har filmet dem i sommer. Tiden vil vise hva som skjer videre.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sharp75! skrev (30 minutter siden):

Hun har filmet dem i sommer. Tiden vil vise hva som skjer videre.

Hvor gamle er barna hennes?

Skrevet
elskersommer skrev (2 minutter siden):

Hvor gamle er barna hennes?

Har ikke noe å gjøre her inne

• Liker 1
Skrevet
Sharp75! skrev (Akkurat nå):

Har ikke noe å gjøre her inne

Fant det ut..

Skrevet

Ser hun langer ut mot influensere, men er hun virkelig så god selv?

• Nyttig 4
Skrevet
Lissy456 skrev (2 timer siden):

Ser hun langer ut mot influensere, men er hun virkelig så god selv?

jeg likte følge henne når hun jobba som journalist og var helt annerledes . Hun var motiverende og inspirerende. Så begynte hun over snap, var imot betaling, skulle vise hvordan andre tjener , men plutselig skrudde hun på og . Og ble typisk influenser , lik mange andre.

Om hun skal kritisere andre nå , blir litt feil eller ? 

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
Mia_88 skrev (På 7.8.2026 den 12.05):

jeg likte følge henne når hun jobba som journalist og var helt annerledes . Hun var motiverende og inspirerende. Så begynte hun over snap, var imot betaling, skulle vise hvordan andre tjener , men plutselig skrudde hun på og . Og ble typisk influenser , lik mange andre.

Om hun skal kritisere andre nå , blir litt feil eller ? 

Samme her, likte henne mye bedre før! Hun innrømmet at hun ikke hadde råd til å ikke ha på reklame etterhvert . Men jeg syns det er bra at hun noen ganger har vist hvor mye hun faktisk tjener på dette, det er det ikke så mange som gjør. 

Hun betegner seg som hun er «best i bransjen» og forstår reglene, men det er sååå mange ganger hun ikke har merket, at det nesten blir litt latterlig🤭 Litt selvgod der ja!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Melkebart1 skrev (13 timer siden):

Samme her, likte henne mye bedre før! Hun innrømmet at hun ikke hadde råd til å ikke ha på reklame etterhvert . Men jeg syns det er bra at hun noen ganger har vist hvor mye hun faktisk tjener på dette, det er det ikke så mange som gjør. 

Hun betegner seg som hun er «best i bransjen» og forstår reglene, men det er sååå mange ganger hun ikke har merket, at det nesten blir litt latterlig🤭 Litt selvgod der ja!

Det er vel mer «ikke hadde råd» 🙄 hun skrøyt i podkasten hun hadde med Hans morten hansen, at hun kjøpte ny Tesla uten å måtte ta opp noe lån..

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...