Gå til innhold

YummyMummy


Gjest TyrkiskPepper

Anbefalte innlegg

Gjest TyrkiskPepper

Jeg har aldri sett VIXEN før, unntatt på bloggerene men... GJETT OM JEG SKAL FØLGE MED IMORGEN!!! 😄

Endelig kom det en snapper opp som folkets favoritt nemmelig: YUMMYMUMMY!

I mylderet av influencere som tjener penger på jenters dårlige selvbilde, er det helt vilt deilig å se henne skal stille imot bloggerene: Komikerfrue, Martine Lunde, Funkygine og Isabel Raad!

Det er en endring på gang, og DET liker jeg!😍
HURRA for folk som tørr å være seg selv, bodypositive og IKKE er sponset!

LYKKE TIL VERONICA ❤️
Flere som digger denne dama?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker Veronica veldig godt, synes hun er en deilig motvekt til alt det andre vi influeres med. Men jeg føler ikke utelukkende begeistring for dama. Hun kan få meg til å føle irritasjon også. Spesielt på de hang upsene hun får. Kryssord, og nå leopardmønster. Jeg blir sprø! Men samtidig er dama så herlig at det bare blir nydelig. Jeg håper hun vinner pris. Hun fortjener det!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diggeste dama på hele Vixen, hun er sikkert den eneste EKTE og!

 

Tror ikke hun vinner, men ingen hadde fortjent det mer enn henne!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt topp hele dama!! 

Men mtp de andre som står som finalister til folkets favoritt så tror jeg ikke hun har sjangs desverre😞 De har langt flere følgere, og det er stemmene som teller.., 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
46 minutter siden, Love2017juni skrev:

Helt topp hele dama!! 

Men mtp de andre som står som finalister til folkets favoritt så tror jeg ikke hun har sjangs desverre😞 De har langt flere følgere, og det er stemmene som teller.., 

Det er ihvertfall en begynnelse, og la oss håpe vi får se flere av slike som henne i fremtiden ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TyrkiskPepper
3 minutter siden, Silja McQueen skrev:

Er det bare jeg som ikke har hørt om henne før...? 🤷‍♀️

Det er de nok ikke, hun er kjent ifra den store snapkontoen: Mammabanden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, TyrkiskPepper skrev:

Det er de nok ikke, hun er kjent ifra den store snapkontoen: Mammabanden.

Ahh, okei. Men da er det ikke så rart jeg ikke vet hvem hun er, for mammabanden har jeg ikke fulgt med på... 🙄 Takk for oppklaring! 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Silja McQueen skrev:

Er det bare jeg som ikke har hørt om henne før...? 🤷‍♀️

Søk henne opp på instagram 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms. Daisy

Synd hun ikke vant, men hun var like blid da :) Ikke noe dårlig "taper" :) Håper hun får flere følgere fremover for hun er veldig naturlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hva tenker dere om løsvippe praten på Snapchat i dag? Hvorfor er det ok med maskara men ikke løsvipper feks? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy
32 minutter siden, Spf2018 skrev:

Hva tenker dere om løsvippe praten på Snapchat i dag? Hvorfor er det ok med maskara men ikke løsvipper feks? 

Syns den er helt innafor jeg - er jo en viss forskjell på å lime himmellange øyevipper som i tillegg må fylles på så så ofte kontra mascara  da. Nå er jeg enig med yummymummy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Ms. Daisy skrev:

Syns den er helt innafor jeg - er jo en viss forskjell på å lime himmellange øyevipper som i tillegg må fylles på så så ofte kontra mascara  da. Nå er jeg enig med yummymummy.

Helt enig, absolutt innafor.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ms. Daisy skrev:

Syns den er helt innafor jeg - er jo en viss forskjell på å lime himmellange øyevipper som i tillegg må fylles på så så ofte kontra mascara  da. Nå er jeg enig med yummymummy.

Delvis enig. Men debatten går ofte jo ut på at man ikke skal endre på sitt utseende. Jeg personlig mener man gjør det like mye med et sett naturlige seende vipper man limer på. Slik som maskara. Forskjellen er at maskara blir sett på som mer normalt enn løsvipper. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy
1 time siden, Spf2018 skrev:

Delvis enig. Men debatten går ofte jo ut på at man ikke skal endre på sitt utseende. Jeg personlig mener man gjør det like mye med et sett naturlige seende vipper man limer på. Slik som maskara. Forskjellen er at maskara blir sett på som mer normalt enn løsvipper. 

Mener ennå det er himla stor forskjell på litt mascara og løsvipper. Ikke minst de negative tingene med løsvipper. Øyeleger får jo stadig vekk pasienter inn med betennelse etter løsvipper. Er et stort problem, men man hører lite om det. Jeg tenker at man kan ikke helt sammenlikne mascara og løsvipper da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Spf2018 skrev:

Hva tenker dere om løsvippe praten på Snapchat i dag? Hvorfor er det ok med maskara men ikke løsvipper feks? 

Jeg aner ikke hvem dama er for har ikke snap. Personlig synes jeg maskara er helt ok og veldig vanlig. Falske øyenvipper blir ofte for mye av det «gode» og da er det ikke pent i mine øyne. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...