Gå til innhold

YummyMummy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kom på at jeg screenshottet noe som tilsier hun vet VELDIG lite om foreldredyr og slekta bakover.

IMG_4082.png

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun MÅ ikke ta i mot? Hun kan skru av reklamen. Hun skulle vel skru på for å sjekke noe? Bilde fra Facebook.

Screenshot_20260514_200541_Facebook.thumb.jpg.1a4f0454c1f622e33685630c245302bb.jpg

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Angel75 skrev (14 timer siden):

Hun MÅ ikke ta i mot? Hun kan skru av reklamen. Hun skulle vel skru på for å sjekke noe? Bilde fra Facebook.

Screenshot_20260514_200541_Facebook.thumb.jpg.1a4f0454c1f622e33685630c245302bb.jpg

Hahah så teit! Hun syns det er teit at de får betalt, men fortsetter å ha reklamer i mellom? Snakk om å bite seg selv i halen. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Nå snakker hun å merking av reklame. Sier det er riktig med bøter, at man skal merke alt. Da bør hun også få bot, for hun er til tider veldig dårlig til å merke. Snakk om å kaste stein i glasshus!

• Liker 3
Skrevet
Sharp75! skrev (3 timer siden):

Nå snakker hun å merking av reklame. Sier det er riktig med bøter, at man skal merke alt. Da bør hun også få bot, for hun er til tider veldig dårlig til å merke. Snakk om å kaste stein i glasshus!

Hehehehe, ja det er lettere å klage på andre vettu! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Sharp75! skrev (4 timer siden):

Jeg ser på hennes snapchat veldig lite.. å de få gangene jeg gjør det så ser jeg aldri at hun reklamerer for noe. Hvilke firma pleier hun og reklamere for?

Skrevet

Hun merker jo absolutt alt. 

• Liker 2
Skrevet
Blålilla skrev (3 minutter siden):

Vet du noe om hvilke firma hun pleier å ha reklame.for

Skrevet
elskersommer skrev (1 time siden):

Jeg ser på hennes snapchat veldig lite.. å de få gangene jeg gjør det så ser jeg aldri at hun reklamerer for noe. Hvilke firma pleier hun og reklamere for?

Seg selv

Skrevet
Blålilla skrev (26 minutter siden):

You wish 

Skrevet
Sharp75! skrev (19 minutter siden):

Seg selv

Reklamerer for seg selv? Forklar er du snill

Skrevet
Blålilla skrev (55 minutter siden):

Nei! Gå inn på snappen til Sara Emilie og se. Hun har funnet masse VS ikke merker, selvom hun mener hun gjør det plettfritt selv. 

• Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (10 minutter siden):

Hun har eget merchandise. Selger produkter med Yummymummy relatert stæsj. Bok, caps, solbriller, joggedress osv 

• Liker 1
Skrevet
elskersommer skrev (11 minutter siden):

Merch, t-skjorter, joggedress,caps, solbriller m.m

Skrevet
Sharp75! skrev (Akkurat nå):

Merch, t-skjorter, joggedress,caps, solbriller m.m

Ok.. hun sa at hun hadde også glemt og merke.. 

Skrevet

Hun er veldig flink å peke finger til andre så gjør hun samme sak selv. Samme når hun startet, så eksponerte hun barna. Etter at hun sluttet har hun ikke nevnt det med et ord når hun snakker om eksponering. Hun kunne f.eks sagt hun er glad hun endret seg, endret mening eller hva grunnen var til at hun sluttet. Ikke bare peker finger som hun alltid gjør!

Samme med reklame, human er presis som alle andre influencere. Høy på seg selv og penger, penger, penger. Samme som Gjeldsvik, se på andre, jeg er perfekt.

• Liker 1
Skrevet
elskersommer skrev (2 minutter siden):

Ok.. hun sa at hun hadde også glemt og merke.. 

Ja, hun skylder på at hun ikke gadd der og da 🤦‍♀️ Men hun er også en av de som sier at alle influncere har en baktanker med et innlegg........ 

Hun er ikle bedre enn noen andre influencere...... nesten verre som peker pekefinger til alle andre, som Gjelsvik. 

Skrevet
Sharp75! skrev (4 timer siden):

Hun er veldig flink å peke finger til andre så gjør hun samme sak selv. Samme når hun startet, så eksponerte hun barna. Etter at hun sluttet har hun ikke nevnt det med et ord når hun snakker om eksponering. Hun kunne f.eks sagt hun er glad hun endret seg, endret mening eller hva grunnen var til at hun sluttet. Ikke bare peker finger som hun alltid gjør!

Samme med reklame, human er presis som alle andre influencere. Høy på seg selv og penger, penger, penger. Samme som Gjeldsvik, se på andre, jeg er perfekt.

Hun har da aldri eksponert barna mer enn at de har vært i bakgrunnen og snakket? 
Dette er nok gradvis sklidd ut pga barna er så store at de er ikke like mye rundt mor..

Skrevet
Love2017juni skrev (2 minutter siden):

Hun har da aldri eksponert barna mer enn at de har vært i bakgrunnen og snakket? 
Dette er nok gradvis sklidd ut pga barna er så store at de er ikke like mye rundt mor..

Jo, når hun begynte å snappe så var barna med på snap.

• Liker 2
Skrevet
Sharp75! skrev (37 minutter siden):

Jo, når hun begynte å snappe så var barna med på snap.

Er bra hun sluttet med dette.😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...