MiominMio Skrevet 2. oktober 2025 #961 Skrevet 2. oktober 2025 annelis skrev (5 timer siden): Det er sjarmerende å høre på hennes forklaringer om at hun ble syk og gikk ned i vekt. Akkurat på den tiden da slankesprøyten kom. Hun var så imot botox også, men panna blir glattere og glattere, og mindre bevegelig for hvert bilde og video 😎 det er tydelig at hun tok botox Vet du eller synser du? 1 1
GulleGull Skrevet 2. oktober 2025 #962 Skrevet 2. oktober 2025 annelis skrev (5 timer siden): Det er sjarmerende å høre på hennes forklaringer om at hun ble syk og gikk ned i vekt. Akkurat på den tiden da slankesprøyten kom. Hun var så imot botox også, men panna blir glattere og glattere, og mindre bevegelig for hvert bilde og video 😎 det er tydelig at hun tok botox Slik jeg har skjønt det så er hun også i perimenopause/overgangsalder. Jeg fikk som henne krystallsyke og masse annet, sammen med kvalme når jeg begynte slite med hormonbalansen. Jeg er slank men gikk ned 12 kg pga tull med hormoner. Krystallsyke kan også komme av fall i østrogen. Overgangsalder er ingen spøk for en del kvinner. Jeg tviler sterkt på at YM bruker slankesprøyter og kjøper fint forklaringer at helseproblemer er årsak til ufrivillig vektnedgang 14 1
Angel75 Skrevet 2. oktober 2025 #963 Skrevet 2. oktober 2025 GulleGull skrev (7 timer siden): Slik jeg har skjønt det så er hun også i perimenopause/overgangsalder. Jeg fikk som henne krystallsyke og masse annet, sammen med kvalme når jeg begynte slite med hormonbalansen. Jeg er slank men gikk ned 12 kg pga tull med hormoner. Krystallsyke kan også komme av fall i østrogen. Overgangsalder er ingen spøk for en del kvinner. Jeg tviler sterkt på at YM bruker slankesprøyter og kjøper fint forklaringer at helseproblemer er årsak til ufrivillig vektnedgang Hun vet ikke, hun fikk teste spray for å se om det hjalp. Så fort hun ikke føler seg normal fyker hun til legen.
Angel75 Skrevet 2. oktober 2025 #964 Skrevet 2. oktober 2025 Hver gang jeg titter innom henne er det umerket reklame av hennes eget merch. Hun som er så flink. 2
elisabeth30 Skrevet 5. oktober 2025 #965 Skrevet 5. oktober 2025 Angel75 skrev (På 2.10.2025 den 17.38): Hun vet ikke, hun fikk teste spray for å se om det hjalp. Så fort hun ikke føler seg normal fyker hun til legen. Men å komme i perimenopausen kan få deg til å føle deg unormal. Jeg ble skikkelig dårlig og har hatt god effekt av samme hormonspray som henne. Noen av symptomene kan være så ille at det kan være livstruende (vi snakker om at man blir så deprimert at den eneste utveien man ser er å ta livet sitt), så ikke se på dette som en svakhet fra henne å gå til legen! 2
GulleGull Skrevet 5. oktober 2025 #966 Skrevet 5. oktober 2025 Angel75 skrev (På 2.10.2025 den 17.38): Hun vet ikke, hun fikk teste spray for å se om det hjalp. Så fort hun ikke føler seg normal fyker hun til legen. Hun er vel på min alder og damer fra 40+ får fall i hormoner enten man vil eller ikke😅 Er litt forskjell på hvor hardt rammet man blir, for noen så blir man invalidisert rett og slett, andre igjen kjenner det knapt. Hormoner styrer alle funksjoner i kroppen, blir det krøll kan man rett og slett bli svært skrall. 1 1
annelis Skrevet 2. november 2025 #967 Skrevet 2. november 2025 MiominMio skrev (På 2.10.2025 den 9.35): Vet du eller synser du? Ingen vet sikkert 😆 men jeg ta botox selv og jeg har øynene og hjerne. Det er tydelig når man tar botox og det gjorde hun 1
MiominMio Skrevet 3. november 2025 #968 Skrevet 3. november 2025 annelis skrev (8 timer siden): Ingen vet sikkert 😆 men jeg ta botox selv og jeg har øynene og hjerne. Det er tydelig når man tar botox og det gjorde hun Og igjen - siden du virker å vite så mye om botox. Vet du hvorfor i såfall hun har tatt botox? Tenkt over at det kan være medisinsk dette og? Ikke alt hun trenger informere om når det gjelder f.eks behandling av et eller annet slag som kan være medisinsk.
Gjest merry Skrevet 12. november 2025 #969 Skrevet 12. november 2025 Holder hun fortsatt på med mest strikking på snap? Ble lei det så avfulgte
Sharp75! Skrevet 7. januar #970 Skrevet 7. januar (endret) @Huldraisør langt i fra at hun merker all egenreklame. Nesten hver gang hun har på seg eget merch kommer det flere snapper uten merking, er man heldig så merker hun etterhvert. Og det er ikke alltid det skjer. Hun er like sløv som andre influencere. Bare og se dagens snap det, egenreklame uten merking. Endret 7. januar av Sharp75! 1 3
Sharp75! Skrevet 11. januar #971 Skrevet 11. januar @Huldraisør her, så slipper du og skrive i Sara Emilie sin tråd enda en gang. Nå har det vært enda flere dager med umerket reklame, både på snap og insta. 1
Huldraisør Skrevet 11. januar #972 Skrevet 11. januar Sharp75! skrev (22 minutter siden): @Huldraisør her, så slipper du og skrive i Sara Emilie sin tråd enda en gang. Nå har det vært enda flere dager med umerket reklame, både på snap og insta. Hvorfor er du så sinna på meg. Jeg har vel kommentert noe om yummymummy eller Sara Emilie en håndfull ganger. Mitt inntrykk av yummymummy er at hun er flink med å skrive på reklame. Du kan mene noe annet , det er helt ok. Men skjønner ikke helt innlegget ditt. Har vel nevnt det med reklame 1 gang før dette.
elskersommer Skrevet 12. januar #973 Skrevet 12. januar Sharp75! skrev (18 timer siden): @Huldraisør her, så slipper du og skrive i Sara Emilie sin tråd enda en gang. Nå har det vært enda flere dager med umerket reklame, både på snap og insta. Hvorfor være så irritert?
loveless Skrevet 1. mars #974 Skrevet 1. mars Ble avfølger, herregud så kjedelig med hundespam 24/7 med den hunden hun har skaffet seg, med verdens styggeste navn 🫣 4 2
Melkebart1 Skrevet 3. mars #975 Skrevet 3. mars loveless skrev (På 1.3.2026 den 10.59): Ble avfølger, herregud så kjedelig med hundespam 24/7 med den hunden hun har skaffet seg, med verdens styggeste navn 🫣 Samme her. Nå orka jeg ikke å bruke mer tid på henne heller😆 Følger ingen som tjener noe på snap, men så i utforsk i dag at hun sa noe om dette ⬇️ Og la oss håpe at Yummy har rett!! Er storhetstiden for influencere forbi? Jeg håper det! Ingen har noe bra innhold mer. Ingen som tjener på snap iallfall. Åpenbart bare for å dra klikk, og penger. 4 1
Mia_88 Skrevet 10. mars #976 Skrevet 10. mars Melkebart1 skrev (På 3.3.2026 den 10.13): Samme her. Nå orka jeg ikke å bruke mer tid på henne heller😆 Følger ingen som tjener noe på snap, men så i utforsk i dag at hun sa noe om dette ⬇️ Og la oss håpe at Yummy har rett!! Er storhetstiden for influencere forbi? Jeg håper det! Ingen har noe bra innhold mer. Ingen som tjener på snap iallfall. Åpenbart bare for å dra klikk, og penger. Hun ble ikke noe bedre etter cash på snap .Avfulgte for lenge siden 4 3
Melkebart1 Skrevet 10. mars #977 Skrevet 10. mars (endret) Mia_88 skrev (12 timer siden): Hun ble ikke noe bedre etter cash på snap .Avfulgte for lenge siden Nei det gikk fort til hodet på henne og gitt🙄 Endret 10. mars av Melkebart1 Skrivefeil 2 3
rundtfingern Skrevet 12. mars #978 Skrevet 12. mars Jeg klarer ikke helt å skjønne at YummyMummy, som alltid påstår hun har vært god på research og å lese seg opp, går for en blandingshund. Cockapoo er kjent for å ha ressursforsvar, aggressive og lite medgjørlige (ikke alle, vel og merke). De fleste hundefrisører sier at den blandingen er den verste å jobbe med. I tillegg sier hun at puddel eller cocker spaniel ikke er noe for henne.. Men du presterer å kjøpe en hund som er blanding av de to rasene? Hunden er flere generasjoner med krysning og man har jo lite offentlig informasjon på om foreldredyr/deres foreldre er helt friske. At hun og Vita og Wanda skaffer seg en sånn, gjør blandingen mer populær og flere avler uetisk. 1 4
Melkebart1 Skrevet 13. mars #979 Skrevet 13. mars rundtfingern skrev (5 timer siden): Jeg klarer ikke helt å skjønne at YummyMummy, som alltid påstår hun har vært god på research og å lese seg opp, går for en blandingshund. Cockapoo er kjent for å ha ressursforsvar, aggressive og lite medgjørlige (ikke alle, vel og merke). De fleste hundefrisører sier at den blandingen er den verste å jobbe med. I tillegg sier hun at puddel eller cocker spaniel ikke er noe for henne.. Men du presterer å kjøpe en hund som er blanding av de to rasene? Hunden er flere generasjoner med krysning og man har jo lite offentlig informasjon på om foreldredyr/deres foreldre er helt friske. At hun og Vita og Wanda skaffer seg en sånn, gjør blandingen mer populær og flere avler uetisk. Hun er jo blitt av den typen som sier en ting, men gjør noe annet. Digga henne før, nå syns jeg hun bare føyer seg inn i rekken. Veldig synd med den hunden da, jeg slutta å gi henne klikk litt før den valpen kom i hus og skjønner at det nå stort sett dreier seg om den på snap. Hun var jo også en motvekt til CBE, men syns hun forandret seg som person etter hun gikk ned mye i vekt. Ikke like morsom og uhøytidelig lenger, men rett og slett blitt mye kjedeligere. Hun glødet mer før syns jeg. 3
rundtfingern Skrevet 13. mars #980 Skrevet 13. mars Melkebart1 skrev (3 timer siden): Hun er jo blitt av den typen som sier en ting, men gjør noe annet. Digga henne før, nå syns jeg hun bare føyer seg inn i rekken. Veldig synd med den hunden da, jeg slutta å gi henne klikk litt før den valpen kom i hus og skjønner at det nå stort sett dreier seg om den på snap. Hun var jo også en motvekt til CBE, men syns hun forandret seg som person etter hun gikk ned mye i vekt. Ikke like morsom og uhøytidelig lenger, men rett og slett blitt mye kjedeligere. Hun glødet mer før syns jeg. Det er en del tullete valg hun har gjort det siste året som jeg blir passe provosert av. Hun legger ut i det vide og det brede, masse snaps av svada. Hunden er en ting, men hun har tapt seg. Jeg ble irritert da hun sa de skulle gå for Australian cobberdog og ble enda mer irritert da de gikk for cockapoo. Jeg hadde HÅPET at hun tok til vettet da de slet med å få tak i førstnevnte. I stedet går de for en «f3» cockapoo. Hvem vet hva disse tre generasjonene bak har på seg? Ikke er det registrert i Dogweb, ikke er det dokumentert.. En stamtavle kan man lage i Word. Da jeg hentet min hund i fjor sommer hadde jeg et offisielt dokument med stamtavle, Dogweb og jeg kan gå tilbake til rasens opprinnelelse. Jeg VET hva min hund er laget av, hvor den kommer fra, helseinformasjon om foreldre, besteforeldre osv. Dette har ikke YM. Hun kan jo se på oldeforeldre og finne ut om de er registrerte, men det er det. En mix kan kun registreres i NOX (NOX-registeret brukes for blandingshunder og uregistrerte hunder) Legger ved bilde av stamtavlen (sensurert) som er et offisielt dokument og kommer fra NKK. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå