Gå til innhold

YummyMummy


Gjest TyrkiskPepper

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nussepus skrev (12 minutter siden):

Herregud som hun tyter om Botox. Mange har veldig god effekt av Botox mot migrene og det brukes også for mange andre medisinske tilstander. Har hun lest felleskatalogen om bivirkninger ved bruk av Ibux og Paracet? Sier ikke at jeg er for Botox til skjønnhetsbehandling altså. Feilbehandling skjer dessverre hver dag i helsevesenet og kan skje uansett hvem som setter injeksjoner/gjennomfører behandlingen. Jeg oppfatter henne ikke som troverdig. Hun har bare laget seg ett korstog ( som hun selvsagt skal tjene penger på ). 

Men når man bryter retningslinjer med at det skal være lege tilstede som har ansvar  og oppsyn uansett om det er medisinsk eller kosmetisk grunn til at man velger å sette det og det tydeligvis brytes mange steder -hvor resultatet har vært at flere har fått langvarige/varige funksjonsnedsettelser  så bør det jo settes søkelys på. Dette er tydeligvis en bransje som må reguleres strengt for man ser jo stadig at de bryter loven og retningslinene. Det var dette dagens snapper handlet om, ikke at det er mange det går bra med. 

Endret av GulleGull
Skrivefeil
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (10 minutter siden):

Men når man bryter retningslinjer med at det skal være lege tilstede som har ansvar  og oppsyn uansett om det er medisinsk eller kosmetisk grunn til at man velger å sette det og det tydeligvis brytes mange steder -hvor resultatet har vært at flere har fått langvarige/varige funksjonsnedsettelser  så bør det jo settes søkelys på. Dette er tydeligvis en bransje som må reguleres strengt for man ser jo stadig at de bryter loven og retningslinene. Det var dette dagens snapper handlet om, ikke at det er mange det går bra med. 

En spl kan helt fint sette Botox uten lege tilstede. Men behandlingen skal ordineres av lege. Så ved riktig opplæring kan det settes av spl. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (Akkurat nå):

En spl kan helt fint sette Botox uten lege tilstede. Men behandlingen skal ordineres av lege. Så ved riktig opplæring kan det settes av spl. 

En sykepleier kan ikke ta beslutningen om å tilby behandling med botulinumtoksin. Sykepleieren kan imidlertid injisere legemidlet dersom en lege har besluttet behandling med botulinumtoksin for en konkret person. Det er et krav at sykepleieren har fått tilstrekkelig opplæring. Sykepleiere kan kun injisere botulinumtoksin som legens medhjelper. Ansvarlig lege skal på forhånd ha vurdert at sykepleieren har den nødvendige kompetansen og tilgjengelige midler for å håndtere uventede hendelser, som for eksempel allergiske reaksjoner

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her måtte jeg avfølge, det vil jo ingen ende ta på snapchat! Hun burde satt seg inn i emnet "kvalitet foran kvantitet". Og at folk kjøper klær som henviser til en influencer? Jeg fatter det bare ikke! Det er som å ikle seg en Rema-pose, vandre rundt som en levende reklame. 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (1 time siden):

En sykepleier kan ikke ta beslutningen om å tilby behandling med botulinumtoksin. Sykepleieren kan imidlertid injisere legemidlet dersom en lege har besluttet behandling med botulinumtoksin for en konkret person. Det er et krav at sykepleieren har fått tilstrekkelig opplæring. Sykepleiere kan kun injisere botulinumtoksin som legens medhjelper. Ansvarlig lege skal på forhånd ha vurdert at sykepleieren har den nødvendige kompetansen og tilgjengelige midler for å håndtere uventede hendelser, som for eksempel allergiske reaksjoner

I den saken som var på snappen i dag mente vedkommende at denne helsepersonell-loven ble brutt og klaget de inn. Om hva eller hvilken del av den hun mener er brudd fikk jeg ikke med meg. Hun har fått varige skader og fungerer ikke i hverdagen  og snappen har blitt brukt til  opplyse til at man må være klar over disse tingene. Bevisstgjøring tenker jeg dette temaet på snappen i dag var. Du må gjerne mene noe annet eller se snappene i ett annet lys en meg😊 Men følte ikke det var Botox-gnål uten mål og mening😅

Legger ved lenken om hvordan tilbydere av denne behandlingen skal forholde seg som var fokus i dagens botoxmaraton 😅 I tilfelle andre vil lese seg opp. 
https://www.helsedirektoratet.no/tema/helsepersonelloven/rekvirering-og-bruk-av-botulinumtoksin-botox

 

Endret av GulleGull
Skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trolltussa
Paulinetta skrev (7 timer siden):

Her måtte jeg avfølge, det vil jo ingen ende ta på snapchat! Hun burde satt seg inn i emnet "kvalitet foran kvantitet". Og at folk kjøper klær som henviser til en influencer? Jeg fatter det bare ikke! Det er som å ikle seg en Rema-pose, vandre rundt som en levende reklame. 

Så bra! Bedre å avfølge så slipper man å irritere seg over tulleting👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme

Yummymummy er selv her inne i "mørket" på kvinneguiden. (Det var hun selv som kalte det mørket 😂 )  Det ble jeg klar over når hun hang ut meg på instastory, samt når hun viste søsteren sitt latterkikk mens hun liksom leste hva vi skrev her inne. Patetisk hele latterkikk demonstrasjonen, denne dama er 40 år !

Jeg sier ikke hun gjør det, men det kan være mulig YM selv skriver i tråden her. Hun klarer ikke la være å henge ut kritikere sine, så det forundrer meg om hun klarer å la være å kommentere i denne tråden. Igjen, jeg sier ikke hun gjør det, men sannsynligheten er stor for hun faktisk gjør det.

Endret av LysOgVarme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (1 time siden):

Yummymummy er selv her inne i "mørket" på kvinneguiden. (Det var hun selv som kalte det mørket 😂 )  Det ble jeg klar over når hun hang ut meg på instastory, samt når hun viste søsteren sitt latterkikk mens hun liksom leste hva vi skrev her inne. Patetisk hele latterkikk demonstrasjonen, denne dama er 40 år !

Jeg sier ikke hun gjør det, men det kan være mulig YM selv skriver i tråden her. Hun klarer ikke la være å henge ut kritikere sine, så det forundrer meg om hun klarer å la være å kommentere i denne tråden. Igjen, jeg sier ikke hun gjør det, men sannsynlig gjør hun det.

Hadde ikke forundret meg heller, man ser jo hvordan hun fortsetter samtalene med de som hun henger ut på snap 🤷‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme

Ser det er ei som snakker om hun har problemer med lyder, hun hører alt, og vil nå kjøpe øre dempere. Ironisk, hun som hang ut ei ved navn Lise Lotte, fordi hun kritiserte henne for smatting. YM latterliggjorde jenta, mente hun ikke tålte lyder, satte en diagnose på henne og ba henne søke hjelp. Lurer på hvordan YM hadde reagert om det nå ble påstått hun hadde denne diagnosen, og burde søke hjelp for det? 

På tide denne voksne dama tar og gransker seg selv litt. Usmakelig grimasje hun lagde til følgeren som nevnte dr.Mike. Evner hun å se hvordan hun  framstår? Grimasjen (kroppsspråket) fortalte meg : Gu så teit du er, hvem er dr.Mike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolltussa
LysOgVarme skrev (9 timer siden):

Yummymummy er selv her inne i "mørket" på kvinneguiden. (Det var hun selv som kalte det mørket 😂 )  Det ble jeg klar over når hun hang ut meg på instastory, samt når hun viste søsteren sitt latterkikk mens hun liksom leste hva vi skrev her inne. Patetisk hele latterkikk demonstrasjonen, denne dama er 40 år !

Jeg sier ikke hun gjør det, men det kan være mulig YM selv skriver i tråden her. Hun klarer ikke la være å henge ut kritikere sine, så det forundrer meg om hun klarer å la være å kommentere i denne tråden. Igjen, jeg sier ikke hun gjør det, men sannsynligheten er stor for hun faktisk gjør det.

Direkte forkastelig å ha latterkikk når man er 40 år. Makan til influencer altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolltussa
LysOgVarme skrev (6 timer siden):

Ser det er ei som snakker om hun har problemer med lyder, hun hører alt, og vil nå kjøpe øre dempere. Ironisk, hun som hang ut ei ved navn Lise Lotte, fordi hun kritiserte henne for smatting. YM latterliggjorde jenta, mente hun ikke tålte lyder, satte en diagnose på henne og ba henne søke hjelp. Lurer på hvordan YM hadde reagert om det nå ble påstått hun hadde denne diagnosen, og burde søke hjelp for det? 

På tide denne voksne dama tar og gransker seg selv litt. Usmakelig grimasje hun lagde til følgeren som nevnte dr.Mike. Evner hun å se hvordan hun  framstår? Grimasjen (kroppsspråket) fortalte meg : Gu så teit du er, hvem er dr.Mike?

Sikkert vanskelig å « evne» hvordan man fremstår når grimaser tolkes i verste mening. Grimasen hun lagde fortalte ikke det samme til meg som den fortalte deg🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltussa skrev (4 timer siden):

Sikkert vanskelig å « evne» hvordan man fremstår når grimaser tolkes i verste mening. Grimasen hun lagde fortalte ikke det samme til meg som den fortalte deg🤷‍♀️

👌🏻
 

Jeg tolket den som «jøss, hva er det jeg ikke har fått med meg?😂»🤷🏻‍♀️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trolltussa
Birdo skrev (4 minutter siden):

👌🏻
 

Jeg tolket den som «jøss, hva er det jeg ikke har fått med meg?😂»🤷🏻‍♀️

Enig👍😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrekk og gru. Er virkelig ingen  andre som skryter og reklamerer så mye for egen merch som hun gjør 😱 og legger ut bilder av fornøyde kunder. Er det mulig 🙄 hvor går grensen hennes? Har hun noen grense i det hele tatt? De gode poengene hun har forsvinner jo i reklame for egen merch 🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Sharp75! skrev (12 minutter siden):

Skrekk og gru. Er virkelig ingen  andre som skryter og reklamerer så mye for egen merch som hun gjør 😱 og legger ut bilder av fornøyde kunder. Er det mulig 🙄 hvor går grensen hennes? Har hun noen grense i det hele tatt? De gode poengene hun har forsvinner jo i reklame for egen merch 🙄

Hun eier ingen grenser. Finnes ingen større reklame kanal enn hennes. Folk kommer til å bli lei. 

Angående grenser, hun eier ikke manerer og er vulgær. Så du snappen hvor hun skrev det tok lang tid å vaske tissen sin før møte med Rune Bjerga? Og det legger hun ut på offentlig snap? 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Likte henne i begynnelsen da jeg begynte å følge henne for noen mnd.siden,men nå synes jeg hun er helt uspiselig🤢 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (39 minutter siden):

Hun eier ingen grenser. Finnes ingen større reklame kanal enn hennes. Folk kommer til å bli lei. 

Angående grenser, hun eier ikke manerer og er vulgær. Så du snappen hvor hun skrev det tok lang tid å vaske tissen sin før møte med Rune Bjerga? Og det legger hun ut på offentlig snap? 

 

 

Nei 😱 seriøst? Er det mulig 🤦‍♀️ altså ingen grenser.....  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skrives det at noen ser på henne med bare negativt blikk, men hva gjør dere med noen av de som skriver kritiske innlegg her? Innlegget over her ble skrevet med et 😉 og det blir sett ned på med en gang. Hadde noen andre  skrevet det så hadde det muligens ikke fått samme reaksjon. Så her går det faktisk begge veier. 

Om det er trakassering så trakasserer YummyMummy som henger ut og setter diagnoser på de som kritiserer og googler diverse! 

Det er hun som har valgt å være offentlig, ikke de som kontakter henne! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...