Gå til innhold

YummyMummy


Gjest TyrkiskPepper

Anbefalte innlegg

Glorious skrev (25 minutter siden):

De som jobber med influensere er nok veldig klar over forskjellen på følgere og visninger altså så det tror jeg går helt fint. Dessuten selger mikroinfluensere veldig godt (selv om 61 000 følgere kanskje er litt for mange til å bli ansett som det). 

Da hadde hun nok vist de tallene som er reelle, da hun må inn fysisk å endre for å få million visningene, og det er nok mange som ikke er klar over forskjellen og viser da et helt annet bilde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LysOgVarme
Sharp75! skrev (31 minutter siden):

Forstår ikke det er mulig. Viser igjen, tåler ikke kritikk 🤷‍♀️

Nei, hun blir dødelig fornærmet. Reagerer med hevn tanker virker det som, hvorfor skulle hun ellers henge meg ut? Hun liker meg ikke, fordi jeg har mine sterke meninger, og skriver om det krtikkverdige her. Men det kan jeg fint leve med. Vi har sett dette flere ganger før, er det noen hun ikke liker, henger hun de ut. I lengden vil hun tape på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (4 timer siden):

@TrolltussaHusk visninger har ingenting med antall følgere å gjøre. Realiteten er hun har 61 tusen følgere som klikker seg inn på de vel 20 snapp snuttene hun daglig poster. 

61.000 følgere x 20 daglige snappsnutter = 1,2 millioner visninger. 

Det er antall FØLGERE YummyMummy må oppgi.  Antall VISNINGER er ikke realistisk i forhold til hvem som faktisk  ser snappene hennes. Yummymummy framstår uærlig når hun oppgir visningstall til samarbeidspartnere partnere, istedenfor følgetall.

Jøss, er du en av hennes samarbeidspartnere? Siden du vet hva hun oppgir til de?🤷🏻‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolltussa
LysOgVarme skrev (5 timer siden):

@TrolltussaHusk visninger har ingenting med antall følgere å gjøre. Realiteten er hun har 61 tusen følgere som klikker seg inn på de vel 20 snapp snuttene hun daglig poster. 

61.000 følgere x 20 daglige snappsnutter = 1,2 millioner visninger. 

Det er antall FØLGERE YummyMummy må oppgi.  Antall VISNINGER er ikke realistisk i forhold til hvem som faktisk  ser snappene hennes. Yummymummy framstår uærlig når hun oppgir visningstall til samarbeidspartnere partnere, istedenfor følgetall.

Hvorfor siterer du meg? Urelevant det du skriver. Snap’ene er vist 1.2 mill ganger. De er så populære at folk ser de flere ganger❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme

@TrolltussaJeg siterte deg ikke, jeg nevnte deg. Tenker du er  meget klar over  hvor relevant regnestykket mitt er.  Jeg gjentar derfor igjen tallene for å understreke hva som er  REALITETEN 

61.000 følgere x 20 daglige snappsnutter = 1,2 millioner visninger. 

Jeg kommer ikke med løgner. Trist å se du påstår det ikke er relevant. Ignorerer heretter deg og kveruleringen din.

Endret av LysOgVarme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke det var uthenging, men svar på såkalt "kritikk" som man gjemmer seg under her.  Her blir man jo redigert bort for bruker debatt. Kanskje en god ide å feie for sin egen dør når man sier at hun ikke tåler kritikk. Blir temmelig vonbroten selv. Dette er et forum og når man ytrer sine meninger på ofte en særdeles lite konstruktiv måte synes jeg ærlig talt det er helt innafor at det gis svar på tiltale. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trolltussa
LysOgVarme skrev (3 timer siden):

Nei, hun blir dødelig fornærmet. Reagerer med hevn tanker virker det som, hvorfor skulle hun ellers henge meg ut? Hun liker meg ikke, fordi jeg har mine sterke meninger, og skriver om det krtikkverdige her. Men det kan jeg fint leve med. Vi har sett dette flere ganger før, er det noen hun ikke liker, henger hun de ut. I lengden vil hun tape på det. 

Håper hun fortsetter å henge ut idiotiske følgere. Hun taper ikke på det, det må jo være fantastisk å luke ut de som bare følger for å spre dritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme

Del var en laaang påvirkning/overbevisning tale om hvorfor den kvite joggedressen koster hele 1400 kr, og hvorfor vi bør kjøpe den. Merket var Stanley/Stella, ikke noe H&M eller Gina Tricot.😅 Kjøper vi denne joggedressen, så har vi faktisk en joggedress for resten av livet 😂 Her snakker vi kvalitet altså, når hun garanterer den varer livet ut 😂   Manipulering er det hun driver med.

 NB !! Det manglet dog vesentlig informasjon.  Yummymummy tar seg 100 kr MER betalt, for enkelte av klærene, i forhold til andre influensere. Gå inn på d2shop og se selv. Ingen tvil om hun tjener godt på disse klærene, hvis ikke hadde hun ikke reklamert daglig for de. 

 

 

Endret av LysOgVarme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1400kr for en influencer-joggedress synes jeg er i overkant hva jeg ville ha betalt for en joggedress. Et klesplagg som jeg personlig bare bruker hjemme eller på hyttetur.

En får faktisk behagelige og gode joggedresser fra andre merker som heller ikke er laget av barn i Bangladesh til en mye billigere pris. 

Skulle jeg først ha slått på stortromma og kjøpt meg noen kostbare koseklær (noe jeg faktisk har gjort siden jeg enten er hjemme eller på sykehuset etter at jeg fikk kreft; kjøpte meg bukse og overdel i kasjmir fra Kashmina) så hadde jeg heller lagt pengene i et mere anerkjent merke enn merch fra en influencer. 

Det er faktisk bare en plain joggedress i bomull med skrift på hun selger. 

Jeg har tidligere likt Veronica veldig godt, og jeg liker fortsatt at hun setter fingeren på den problematiske, kroppsfikserte og kyniske skjønnhetsverdenen våre barn vokser opp med, men dessverre så synes jeg hun har tippet over og har altfor stort fokus på reklame for egen merch. Hvis jeg ikke husker helt feil så sluttet hun i sin tid i Mammabanden pga hun like ikke at Mammabanden skulle gå over til å bli kommersiell. Og flere år etterpå så er det reklame hun forsørger familien med

  • Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun fjernet den delen at hun forsvarte prisen på joggedressen mon tro? Fant ikke noe om det da jeg sjekket snappen hennes nå. 

skruf skrev (8 timer siden):

1400kr for en influencer-joggedress synes jeg er i overkant hva jeg ville ha betalt for en joggedress. Et klesplagg som jeg personlig bare bruker hjemme eller på hyttetur.

En får faktisk behagelige og gode joggedresser fra andre merker som heller ikke er laget av barn i Bangladesh til en mye billigere pris. 

Skulle jeg først ha slått på stortromma og kjøpt meg noen kostbare koseklær (noe jeg faktisk har gjort siden jeg enten er hjemme eller på sykehuset etter at jeg fikk kreft; kjøpte meg bukse og overdel i kasjmir fra Kashmina) så hadde jeg heller lagt pengene i et mere anerkjent merke enn merch fra en influencer. 

Det er faktisk bare en plain joggedress i bomull med skrift på hun selger. 

Jeg har tidligere likt Veronica veldig godt, og jeg liker fortsatt at hun setter fingeren på den problematiske, kroppsfikserte og kyniske skjønnhetsverdenen våre barn vokser opp med, men dessverre så synes jeg hun har tippet over og har altfor stort fokus på reklame for egen merch. Hvis jeg ikke husker helt feil så sluttet hun i sin tid i Mammabanden pga hun like ikke at Mammabanden skulle gå over til å bli kommersiell. Og flere år etterpå så er det reklame hun forsørger familien med

Jaaa, det er akkurat det det er, en plain joggedress med skrift på. Hvis noen hadde sagt at de hadde kjøpt den på Cubus så hadde ikke jeg reagert på det. (Ikke at det er noe galt i å handle på Cubus, brukte det bare som et eksempel 😅). 
1400 kr for det der altså. Hvis mamma hadde spurt meg om hvor mye jeg hadde betalt for den dressen så tror jeg ikke at jeg hadde klart å se henne i øynene :ler: "Men det står jo "Perfekt" på den, det er jo verdt hver krone det" :icon_lol:

Leit å høre at du har kreft. :tristbla: Det er noe forbannet skit :raven:

 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarte skrev (19 minutter siden):

Har hun fjernet den delen at hun forsvarte prisen på joggedressen mon tro? Fant ikke noe om det da jeg sjekket snappen hennes nå. 

Jaaa, det er akkurat det det er, en plain joggedress med skrift på. Hvis noen hadde sagt at de hadde kjøpt den på Cubus så hadde ikke jeg reagert på det. (Ikke at det er noe galt i å handle på Cubus, brukte det bare som et eksempel 😅). 
1400 kr for det der altså. Hvis mamma hadde spurt meg om hvor mye jeg hadde betalt for den dressen så tror jeg ikke at jeg hadde klart å se henne i øynene :ler: "Men det står jo "Perfekt" på den, det er jo verdt hver krone det" :icon_lol:

Leit å høre at du har kreft. :tristbla: Det er noe forbannet skit :raven:

 

Takk🥰

Det var i går hun forsvarte prisen tror jeg, på snap, og det du legger ut der forsvinner etter 1 døgn 

Tror nok hun tjener mere enn greit på disse varene sine 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (12 timer siden):

Del var en laaang påvirkning/overbevisning tale om hvorfor den kvite joggedressen koster hele 1400 kr, og hvorfor vi bør kjøpe den. Merket var Stanley/Stella, ikke noe H&M eller Gina Tricot.😅 Kjøper vi denne joggedressen, så har vi faktisk en joggedress for resten av livet 😂 Her snakker vi kvalitet altså, når hun garanterer den varer livet ut 😂   Manipulering er det hun driver med.

 NB !! Det manglet dog vesentlig informasjon.  Yummymummy tar seg 100 kr MER betalt, for enkelte av klærene, i forhold til andre influensere. Gå inn på d2shop og se selv. Ingen tvil om hun tjener godt på disse klærene, hvis ikke hadde hun ikke reklamert daglig for de. 

 

 

Hun får jo solgt klærne. Hvorfor skal hun da selge de til lavere pris enn hun gjør? Det er ikke veldedighet hun driver med, det er jobb, levebrød. Tydelig at du ikke eier noe business-gen. 

Hvorfor kritsere det andre gjør? Slutt å følg henne om dere har så mye i mot henne. 

Folk altså...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LastSummer skrev (10 timer siden):

Hun får jo solgt klærne. Hvorfor skal hun da selge de til lavere pris enn hun gjør? Det er ikke veldedighet hun driver med, det er jobb, levebrød. Tydelig at du ikke eier noe business-gen. 

Hvorfor kritsere det andre gjør? Slutt å følg henne om dere har så mye i mot henne. 

Folk altså...

Hun hadde ikke tatt den lange talen om det var fåtall som reagerte. 

Hvorfor må hun inn å forsvare, som du skriver, hun får jo solgt 🙄

Hun har gode poenger, men hun har tapt seg, hun kan virkelig ikke ta kritikk. Og alle har vel noe vi kan bli flinkere på?? Såpass innsikt må man vel ha om man er så perfekt 🤷‍♀️

Tro meg, jeg vet når jeg må slutte å følge, jeg er ikke inne på hennes snap hver dag. 

Endret av Sharp75!
Irriterende feilplassert komma 🙊
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolltussa
Sharp75! skrev (7 timer siden):

Hun hadde ikke tatt den lange talen om det var fåtall som reagerte. 

Hvorfor må hun inn å forsvare, som du skriver, hun får jo solgt 🙄

Hun har gode poenger, men hun har tapt seg, hun kan virkelig ikke ta kritikk. Og alle har vel noe vi kan bli flinkere på?? Såpass innsikt må man vel ha om man er så perfekt 🤷‍♀️

Tro meg, jeg vet når jeg må slutte å følge, jeg er ikke inne på hennes snap hver dag. 

Hun forsvarer ikke, hun forklarer. Hva skal hun ta kritikk på? At hun smatter og spiser som en gris? Det var vel noe sånt hun ble kritisert på av en eller annen ubetydelig følger.

Tror du har misforstått budskapet hennes totalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltussa skrev (3 timer siden):

Hun forsvarer ikke, hun forklarer. Hva skal hun ta kritikk på? At hun smatter og spiser som en gris? Det var vel noe sånt hun ble kritisert på av en eller annen ubetydelig følger.

Tror du har misforstått budskapet hennes totalt!

Forklarer? Uenig i den du, var en lang avhandling med forsvar!

Det var 1 av flere, og jeg har aldri sagt at jeg er enig i all kritikk hun får. Hun får også konstruktiv kritikk som hun møter på et veldig lavt nivå.

Å nei du, jeg har virkelig ikke misforstått budskapet, det går ann å være kritisk til en budbringer med et positivt budskap! Og jeg forstår hva hun vil og mener! I dag ble det gjort masse bra! Jeg sitter ikke her og slenger ut masse piss fordi jeg misliker henne som person, er måten ting blir gjort på!

Og den ubetydelige følgeren som du kaller h*n for, h*n er garantert ikke den eneste som irriterer seg over matspisingen! Noen snakker bare mer fra levra enn andre! Og ganske høy terskel må man ha som offentlig person, det var ikke en trussel,noe man bør se på alvorlig.  Ikke noe jeg hadde gjort(sendt en sånn melding), men kunne oversett i stedet for å henge ut med navn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Trolltussa
Sharp75! skrev (5 minutter siden):

Forklarer? Uenig i den du, var en lang avhandling med forsvar!

Det var 1 av flere, og jeg har aldri sagt at jeg er enig i all kritikk hun får. Hun får også konstruktiv kritikk som hun møter på et veldig lavt nivå.

Å nei du, jeg har virkelig ikke misforstått budskapet, det går ann å være kritisk til en budbringer med et positivt budskap! Og jeg forstår hva hun vil og mener! I dag ble det gjort masse bra! Jeg sitter ikke her og slenger ut masse piss fordi jeg misliker henne som person, er måten ting blir gjort på!

Og den ubetydelige følgeren som du kaller h*n for, h*n er garantert ikke den eneste som irriterer seg over matspisingen! Noen snakker bare mer fra levra enn andre! Og ganske høy terskel må man ha som offentlig person, det var ikke en trussel,noe man bør se på alvorlig.  Ikke noe jeg hadde gjort(sendt en sånn melding), men kunne oversett i stedet for å henge ut med navn. 

Jeg heier på Yummymummy som « henger» ut sånn type kritikk. Såpass må de tåle. Det står tydelig at snap’er kan legges ut. Hvis man ikke ønsker det så bør man ikke sende influenceren snap’er. Hun legger ut mye av tilbakemeldinger, hvorfor skal hun ikke få legge ut « kritiske» også?Yummymummy gjorde ikke noe kritikkverdig der. Tenker man bør ha høy terskel selv hvis man velger å sende slike ufyselige meldinger. Kan ikke bli krenka for det.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltussa skrev (41 minutter siden):

Jeg heier på Yummymummy som « henger» ut sånn type kritikk. Såpass må de tåle. Det står tydelig at snap’er kan legges ut. Hvis man ikke ønsker det så bør man ikke sende influenceren snap’er. Hun legger ut mye av tilbakemeldinger, hvorfor skal hun ikke få legge ut « kritiske» også?Yummymummy gjorde ikke noe kritikkverdig der. Tenker man bør ha høy terskel selv hvis man velger å sende slike ufyselige meldinger. Kan ikke bli krenka for det.
 

Uting å henge ut folk med navn selv om vi får beskjed at meldingen kan deles. Og fortsette å skrive til dem. 

Helt enig ifht å føle seg krenket, for folk føler seg krenket for hver minste lille ting, helt sykt hvor lite som skal til, men det er ikke det dette handler om. Da er det vel heller YummyMummy som følger seg krenket av kritikken 🙊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud som hun tyter om Botox. Mange har veldig god effekt av Botox mot migrene og det brukes også for mange andre medisinske tilstander. Har hun lest felleskatalogen om bivirkninger ved bruk av Ibux og Paracet? Sier ikke at jeg er for Botox til skjønnhetsbehandling altså. Feilbehandling skjer dessverre hver dag i helsevesenet og kan skje uansett hvem som setter injeksjoner/gjennomfører behandlingen. Jeg oppfatter henne ikke som troverdig. Hun har bare laget seg ett korstog ( som hun selvsagt skal tjene penger på ). 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolltussa
Sharp75! skrev (1 time siden):

Uting å henge ut folk med navn selv om vi får beskjed at meldingen kan deles. Og fortsette å skrive til dem. 

Helt enig ifht å føle seg krenket, for folk føler seg krenket for hver minste lille ting, helt sykt hvor lite som skal til, men det er ikke det dette handler om. Da er det vel heller YummyMummy som følger seg krenket av kritikken 🙊

Som man reder ligger man🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...