Gå til innhold

YummyMummy


Gjest TyrkiskPepper

Anbefalte innlegg

Birdo skrev (13 minutter siden):

Hun skal ikke faktisk tåle dritt, nei. Man skal snakke ordentlig folk selv om de er kjente - man kan ikke oppføre seg som man vil bare fordi de har valgt å leve i offentligheten.

Man skal tåle kritikk, ja. Motsigelser, absolutt. Men når hun gjentatte ganger får sånne tåpelige mld som det hun fikk, spesielt da hun faktisk viser til reglene gang på gang - da får jammen meg folk tåle det altså. Ikke kom med pekefingeren når det åpenbart er feil😅

Hun er jo ikke bedre selv 🤦‍♀️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sharp75! skrev (21 minutter siden):

Hun er jo ikke bedre selv 🤦‍♀️

På hvilket område mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (12 minutter siden):

På hvilket område mener du?

Bl.a med å snakke dritt om andre hun ikke liker og sende meldinger til dem. Hun formulerer seg nok anderledes, men kommer tydelig fram at man ikke liker den personen. 

Ifht å være umoden så viser hun det klart og tydelig når hun får disse meldingene, blir en trassig tenåring. Ufyselig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Birdo skrev (50 minutter siden):

Hun skal ikke faktisk tåle dritt, nei. Man skal snakke ordentlig til folk selv om de er kjente - man kan ikke oppføre seg som man vil bare fordi de har valgt å leve i offentligheten.

Man skal tåle kritikk, ja. Motsigelser, absolutt. Men når hun gjentatte ganger får sånne tåpelige mld som det hun fikk, spesielt da hun faktisk viser til reglene gang på gang - da får jammen meg folk tåle det altså. Ikke kom med pekefingeren når det åpenbart er feil😅

Det var ikke dritt hun fikk. Det var en dame som var veldig bastant og stod for det hun mente angående covid regler. Det tålte ikke Veronica, og ville rette pekefingeren til denne dama, og forsøkte å ringe henne. Men dama svarte ikke, forståelig nok. Hadde heller aldri tatt tlf om en influenser ringte meg. Men jeg kunne fint sagt hva jeg mente ansikt til ansikt. Skal hun få si meningen sin om alt, så må hun jammen tåle å høre noe tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (4 timer siden):

Blir matt hvor belærende den dama er. Jeg vet best, hør på meg. Se på snappen hennes fra idag formiddag. Hun treffer på tv vest kollegaer, og filmer seg selv hvor hun sier: 'Nei dere må gjøre sånn og sånn'. Lurer meg på hva som surrer seg i det hodet, siden hun alltid vet best og tilogmed føler for å lære kollegaer som hun har jobbet med i mange år.

Helt ærlig, jeg blir matt av den ovenfra ned holdningen hennes. Jeg vet best, mine meninger er riktige, hør på meg for jeg har noe å lære deg. 

 

Det faller deg ikke inn at det kanskje kan være litt humor inne i bildet her? Jeg tviler sterkt på at hun som pensjonert reporter belærer tidligere kolleger såpass åpenlyst på snap i fult alvor. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ejlisi skrev (40 minutter siden):

Det faller deg ikke inn at det kanskje kan være litt humor inne i bildet her? Jeg tviler sterkt på at hun som pensjonert reporter belærer tidligere kolleger såpass åpenlyst på snap i fult alvor. 

Det forundrer ikke meg en plass. Hun har jo en belærende framtoning ellers 🤷‍♀️ oven fra og ned holdning 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LysOgVarme

Nå har hun ryddet i chatten, med klar beskjed: Ingen angriper henne angående cocid regler. 

Er det mulig? Hun er den eneste som går til angrep her, på de som tør si henne imot. Nei, jeg er helt overgitt over oppførselen hennes. Smakløst ! Igjen var hun ute med pekefingeren.

Endret av LysOgVarme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (2 timer siden):

Nå har hun ryddet i chatten, med klar beskjed: Ingen angriper henne angående cocid regler. 

Er det mulig? Hun er den eneste som går til angrep her, på de som tør si henne imot. Nei, jeg er helt overgitt over oppførselen hennes. Smakløst ! Igjen var hun ute med pekefingeren.

Seriøst?  Klarer overhode ikke se hva som var feil med den snappen om at hun har ryddet i chatten. At dette skal hakkes på også.......vel det blir bare for useriøst og dumt. Sorry not sorry. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiominMio skrev (2 timer siden):

Seriøst?  Klarer overhode ikke se hva som var feil med den snappen om at hun har ryddet i chatten. At dette skal hakkes på også.......vel det blir bare for useriøst og dumt. Sorry not sorry. 

Hvorfor annonsere det? 🤷‍♀️ Det blir for dumt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
MiominMio skrev (7 timer siden):

Seriøst?  Klarer overhode ikke se hva som var feil med den snappen om at hun har ryddet i chatten. At dette skal hakkes på også.......vel det blir bare for useriøst og dumt. Sorry not sorry. 

Ja jeg retter pekefingeren mot dette også. På lik linje med Veronica, som retter pekefingeren mot alt og alle rundt seg. 

For å svare på spørsmålet ditt, ja jeg er seriøs. Det var ingen spøk fra Veronicas side. Du er velkommen til å ha din mening, så beholder jeg min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (11 timer siden):

Hvorfor annonsere det? 🤷‍♀️ Det blir for dumt. 

Hennes kanal og hennes valg.  Akkurat dette skader ingen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme

Husker dere å gå til tannlegen? Kunne tro hun snakket til dritunger.

Er det mulig 🙈  Uansett hva denne dama foretar seg, så kommer hun med pekefingeren til følgerne. Om vi husker å gå til tannlegen? Jada, som hun selv har sagt så har hun voksne følgere over 35 år. De fleste av disse følgerne har nok evne til å tenke selv.

Jeg slenger pekefingeren tilbake til Veronica: Husket du å droppe sjokolade i kaffen i morges? Nå må du huske å ikke pusse tenner så hardt i kveld, det ødelegger tennene dine. Ikke spis så usunt idag Veronica, det kan påføre deg livsstil sykdommer som f.eks diabetes. Frokosten du hadde igår på Coffee berry var det alt for mye dressing på, det er ikke lurt å spise så mye majones og dressing. Du bør spise sunnere Veronica !

 

Endret av LysOgVarme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MiominMio skrev (57 minutter siden):

Hennes kanal og hennes valg.  Akkurat dette skader ingen. 

Skader ingen, nei. Men stiller meg undrende til hvorfor skal hun opplyse om det? Da får jeg igjen følelsen av en ovenfra og ned holding hei, ikke kom å pill meg på nesa, spør du ikke i rett tone som jeg liker så sletter jeg innlegget ditt. 

Det er samme med de som er med i en Facebook gruppe som må skrive at nå forlater jeg gruppa 🤷‍♀️ hva er poenget, hvorfor må de opplyse om det, kan de ikke bare gjøre det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
MiominMio skrev (1 time siden):

Hennes kanal og hennes valg.  Akkurat dette skader ingen. 

Det vil skade henne selv i lengden. Ingen gidder den der 'kom jeg skal lære deg noe' holdningen. Da blr en lei og sender henne en melding. Og hva gjør Veronica da, jo hun forsøker å ringe kritikeren, for å belære vedkommende enda mer og fortelle henne at slik kan hun ikke skrive. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme

Vel, vel, vel, ser man det. Fru naturlig er på Velværeloftet. Og hva får man så der utført? 

- Kroppsvoksing
 
- Manikyr
 
- Microblading
 
- Fotpleie
 
- Hudpleie
 
- Hårfjerning
 
- Neglstøp
 
- Permanent Makeup
 
- Vipper og bryn
 
 
Naturlig hvor henne ?? Dobbeltmoral de lux 😅  Den eneste som kan forsvares litt, er fotpleie, hvis hun må ha hjelp til å pleie føttene. 
 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonym 77

Utrolig bitre mennesker her som burde gå i seg selv. Veronika er seg selv på godt og vondt. Jobber med mye som er bra. Er nå slik at det er hennes kanal så hun kan blokkere hvem hun vil. Jeg synes hun er herlig. Tar seg selv lite høytidelig men viser styrke ved å stå opp for hva hun mener er rett  og hva hun står for. Bare å avfølge hvis dere ikke liker henne. Tror heller ikke hun tjener noe penger på at dere ser snappen hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (22 minutter siden):

Vel, vel, vel, ser man det. Fru naturlig er på Velværeloftet. Og hva får man så der utført? 

- Kroppsvoksing
 
- Manikyr
 
- Microblading
 
- Fotpleie
 
- Hudpleie
 
- Hårfjerning
 
- Neglstøp
 
- Permanent Makeup
 
- Vipper og bryn
 
 
Naturlig hvor henne ?? Dobbeltmoral de lux 😅  Den eneste som kan forsvares litt, er fotpleie, hvis hun må ha hjelp til å pleie føttene. 
 

Dette blir for dumt, all den tid hun har presisert at hun ikke har noe i mot skjønnhetspleie. Hun har heller ikke noe i mot at folk tar feks injeksjoner/kirurgi, hun går etter bransjen som legger press på andre til å gjøre det. Derfor spurte henne også etter anbefalinger på klinikker som ikke tilbyr injeksjoner, for hun vil ikke støtte de. Men hun er ganske åpen om at hun liker å ta vare på seg selv, i form av hudpleie, manikyr og slike ting. Man er naturlig selv om. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Birdo skrev (9 minutter siden):

Dette blir for dumt, all den tid hun har presisert at hun ikke har noe i mot skjønnhetspleie. Hun har heller ikke noe i mot at folk tar feks injeksjoner/kirurgi, hun går etter bransjen som legger press på andre til å gjøre det. Derfor spurte henne også etter anbefalinger på klinikker som ikke tilbyr injeksjoner, for hun vil ikke støtte de. Men hun er ganske åpen om at hun liker å ta vare på seg selv, i form av hudpleie, manikyr og slike ting. Man er naturlig selv 

Hun er ikke imot folk som tar injeksjoner, men går kun på klinikker som ikke utfører injeksjoner? Igjen dobbeltmoral.

Det er helt tydelig hun tar avstand fra injeksjoner, både klinikker som utfører og personer som lar seg behandle av dette. Blir en sykelig demonstrasjon fra Veronica's side.

Ord er ord, handlinger forteller oss sannheten. 

 

Endret av LysOgVarme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Birdo skrev (10 minutter siden):

Dette blir for dumt, all den tid hun har presisert at hun ikke har noe i mot skjønnhetspleie. Hun har heller ikke noe i mot at folk tar feks injeksjoner/kirurgi, hun går etter bransjen som legger press på andre til å gjøre det. Derfor spurte henne også etter anbefalinger på klinikker som ikke tilbyr injeksjoner, for hun vil ikke støtte de. Men hun er ganske åpen om at hun liker å ta vare på seg selv, i form av hudpleie, manikyr og slike ting. Man er naturlig selv om. 

Hvis hun ikke er imot kirurgi og injeksjoner, hvorfor er hun etter Isabell Raad da? Henne har hun snakket om.flere ganger, noe som er respektløst ovenfor Isabell. Hører vi Isabell Raad gå etter Veronica fordi hun velger å være naturlig? Nei, Isabell lar folk få være den de vil være, og det bør Veronica også begynne med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...