Gå til innhold

YummyMummy


Gjest TyrkiskPepper

Anbefalte innlegg

Synes faktisk det er helt innafor å prøve å ringe - troll bak tastatur er det verste og ofte klarer dem ikke stå for det de mener når de blir konfrontert direkte.  Synes YummyMummy er en god motvekt - jeg titter litt innom Snap til tider og så overser jeg det som går på reklame av klær som hun selger, men hun har mye bra å komme med synes jeg. Ang. å teste seg - hvordan vet dere hvor langt hun har stappa vattpinne inn i nesa btw? Var dere der og er dere erfarne PCR testere sånn utover hva vi andre er?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LysOgVarme

@MiominMioJeg så klart og tydelig at den bomull pinnen var rett innenfor neseborene. Jeg så hun beveget pinnen da hun filmet det hele. Så kan du måle selv hvor mange cm det er fra neshull til rett innforbi. 

Endret av LysOgVarme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme

Blir matt hvor belærende den dama er. Jeg vet best, hør på meg. Se på snappen hennes fra idag formiddag. Hun treffer på tv vest kollegaer, og filmer seg selv hvor hun sier: 'Nei dere må gjøre sånn og sånn'. Lurer meg på hva som surrer seg i det hodet, siden hun alltid vet best og tilogmed føler for å lære kollegaer som hun har jobbet med i mange år.

Helt ærlig, jeg blir matt av den ovenfra ned holdningen hennes. Jeg vet best, mine meninger er riktige, hør på meg for jeg har noe å lære deg. 

 

Endret av LysOgVarme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (4 timer siden):

Hin ringte vel henne fordi vedkommende hadde skrevet flere ufine meldinger over lang tid, ikke bare den hun viste frem. Syntes det var godt gjort, ta det ved rota og skvære opp. De har nok av spydige folk som sender de melding, det er lov å være uenig men det er hvordan man skriver dette til folk, går fint an å diskutere med henne om du bare er saklig. Er jo mennesker der ute om ikke har «folkeskikk» så lenge man slipper å forholde seg til andre ansikt til ansikt, pipa får gjerne  en annen lyd når man diskuterer i samme rom. 

Hun sier hun ikke får mange av de meldingene 🤷‍♀️ men ja, denne personen hadde kontaktet flere ganger. Men som influencer bør en være rund i kantene. Og ikke alle som liker å snakke i telefon 🙄  jeg selv hadde nok ikke tatt den, men betyr ikke at jeg ikke hadde stått for det jeg skrev. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (4 minutter siden):

Hun sier hun ikke får mange av de meldingene 🤷‍♀️ men ja, denne personen hadde kontaktet flere ganger. Men som influencer bør en være rund i kantene. Og ikke alle som liker å snakke i telefon 🙄  jeg selv hadde nok ikke tatt den, men betyr ikke at jeg ikke hadde stått for det jeg skrev. 

nei det forstå jeg, at noen ikke liker å snakke i telefonen, men jeg tror vel  at du hadde formulert deg litt mer spiselig og ikke risikert en telefon😅. Hadde noen «trampet inn i min butikk» og sagt at «jeg spyr av deg» flere ganger, så ville jeg jo prøvd å spørre hva man mener og rydde opp i det. Vet ikke hva noen vil prøve å oppnå ved å være så ufin eller følge vedkommende om man ikke kan fordra vedkommende, for den saks skyld😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Sharp75! skrev (8 minutter siden):

Hun sier hun ikke får mange av de meldingene 🤷‍♀️ men ja, denne personen hadde kontaktet flere ganger. Men som influencer bør en være rund i kantene. Og ikke alle som liker å snakke i telefon 🙄  jeg selv hadde nok ikke tatt den, men betyr ikke at jeg ikke hadde stått for det jeg skrev. 

Helt enig. 

Kan du tenke deg hva som hadde skjedd om vedkommende hadde tatt tlf? Veronica hadde nok lagt den samtalen ut på sine kanaler, for å bevise at hun hadd rett. Forhåpentligvis hadde hun sladdet ansiktet. Den dama har et stort kontrollbehov.

Aldri har jeg opplevd en influenser så aggressiv som Veronica, og ja jeg hadde også turd å si det til henne ansikt til ansikt. Hun er åpenbart ikke klar over det selv, så da må noen "lære" henne det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LysOgVarme
GulleGull skrev (1 minutt siden):

nei det forstå jeg, at noen ikke liker å snakke i telefonen, men jeg tror vel  at du hadde formulert deg litt mer spiselig og ikke risikert en telefon😅. Hadde noen «trampet inn i min butikk» og sagt at «jeg spyr av deg» flere ganger, så ville jeg jo prøvd å spørre hva man mener og rydde opp i det. Vet ikke hva noen vil prøve å oppnå ved å være så ufin eller følge vedkommende om man ikke kan fordra vedkommende, for den saks skyld😅

Det var en annen person som sa jeg spyr av deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (1 minutt siden):

nei det forstå jeg, at noen ikke liker å snakke i telefonen, men jeg tror vel  at du hadde formulert deg litt mer spiselig og ikke risikert en telefon😅. Hadde noen «trampet inn i min butikk» og sagt at «jeg spyr av deg» flere ganger, så ville jeg jo prøvd å spørre hva man mener og rydde opp i det. Vet ikke hva noen vil prøve å oppnå ved å være så ufin eller følge vedkommende om man ikke kan fordra vedkommende, for den saks skyld😅

Jeg hadde ikke skrevet eller sagt spyr av deg, men jeg hadde heller ikke ringt opp vedkommende 🙄 jeg syns bare ikke det passer seg å ringe opp 🤷‍♀️ følger har vel bare fått nok og det tippet over, forståelig nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (2 minutter siden):

Det var en annen person som sa jeg spyr av deg. 

Ja mulig det var ei/en annen -men poenget mitt er det samme👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiominMio skrev (48 minutter siden):

Synes faktisk det er helt innafor å prøve å ringe - troll bak tastatur er det verste og ofte klarer dem ikke stå for det de mener når de blir konfrontert direkte.  Synes YummyMummy er en god motvekt - jeg titter litt innom Snap til tider og så overser jeg det som går på reklame av klær som hun selger, men hun har mye bra å komme med synes jeg. Ang. å teste seg - hvordan vet dere hvor langt hun har stappa vattpinne inn i nesa btw? Var dere der og er dere erfarne PCR testere sånn utover hva vi andre er?

Ang testing så var det jammen ikke vanskelig å se, jeg då fler ganger for å se jeg om jeg så riktig 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (7 minutter siden):

Jeg hadde ikke skrevet eller sagt spyr av deg, men jeg hadde heller ikke ringt opp vedkommende 🙄 jeg syns bare ikke det passer seg å ringe opp 🤷‍♀️ følger har vel bare fått nok og det tippet over, forståelig nok. 

Men det kan ikke tippe over for henne?🙄 Hver eneste dag la hun ut link og skjermbilde som viser til reglene for karantene og at hun er innenfor reglene - men fortsatt får hun hver dag slike mld av folk som er regelrett ekle og tror de vet bedre. Klart det blir nok til slutt. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde ikke skrevet eller sagt spyr av deg, men jeg hadde heller ikke ringt opp vedkommende 🙄 jeg syns bare ikke det passer seg å ringe opp 🤷‍♀️ følger har vel bare fått nok og det tippet over, forståelig nok. 

Grunnen til at jeg skriver det er at jeg skjønner at man innimellom må gjøre ett poeng av det -om ikke hun er den som får mest ufine meldinger så ser man at det er en uting generelt så lenge folk sitter «gjemt» bak ett tastatur om det så er diskusjonsforum på fb, her eller andre steder, så er det akkurat som man kan skrive hva som helst om/til hvem som helst (går ikke igjennom filteret) og ikke få en reaksjon av den man skriver om/med. Jeg har diskutert med Veronica sjøl jeg vedr når hun hadde en del om det Veganer-opplegget og selvom vi ikke var enige så var det god tone for det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
GulleGull skrev (4 minutter siden):

Grunnen til at jeg skriver det er at jeg skjønner at man innimellom må gjøre ett poeng av det -om ikke hun er den som får mest ufine meldinger så ser man at det er en uting generelt så lenge folk sitter «gjemt» bak ett tastatur om det så er diskusjonsforum på fb, her eller andre steder, så er det akkurat som man kan skrive hva som helst om/til hvem som helst (går ikke igjennom filteret) og ikke få en reaksjon av den man skriver om/med. Jeg har diskutert med Veronica sjøl jeg vedr når hun hadde en del om det Veganer-opplegget og selvom vi ikke var enige så var det god tone for det. 

Jeg har ikke fått med meg det veganer opplegget. Rettet hun pekefingeren mot de også? Eller hva gikk det på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LysOgVarme skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke fått med meg det veganer opplegget. Rettet hun pekefingeren mot de også? Eller hva gikk det på?

Var mens hun jobbet i TV vest  -så skulle hun lage ett innslag/serie om selv å leve som veganer en mnd. Så hun snappet/dokumentere litt fra innspillingen. Nei var ikke noe pekefinger -fikk ikke vite så mye hva resultatet av hennes eksperiment ble, da det innslaget/serien skulle sendes på tv vest senere så ble det ikke avslørt stort av hennes erfaring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (1 time siden):

Blir matt hvor belærende den dama er. Jeg vet best, hør på meg. Se på snappen hennes fra idag formiddag. Hun treffer på tv vest kollegaer, og filmer seg selv hvor hun sier: 'Nei dere må gjøre sånn og sånn'. Lurer meg på hva som surrer seg i det hodet, siden hun alltid vet best og tilogmed føler for å lære kollegaer som hun har jobbet med i mange år.

Helt ærlig, jeg blir matt av den ovenfra ned holdningen hennes. Jeg vet best, mine meninger er riktige, hør på meg for jeg har noe å lære deg. 

 

Først mrChristian og nå YummyMummy... Har du noe spesielt i mot folk fra Stavanger??

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Mrs Kaizer skrev (18 minutter siden):

Først mrChristian og nå YummyMummy... Har du noe spesielt i mot folk fra Stavanger??

Har du noe spesielt imot meg, siden du påpeker dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LysOgVarme skrev (2 minutter siden):

Har du noe spesielt imot meg, siden du påpeker dette?

😅 Nei, absolutt ikke. Synes bare det er litt påfallende at du er så hissig etter de to influenserne fra Stavanger..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (1 time siden):

Men det kan ikke tippe over for henne?🙄 Hver eneste dag la hun ut link og skjermbilde som viser til reglene for karantene og at hun er innenfor reglene - men fortsatt får hun hver dag slike mld av folk som er regelrett ekle og tror de vet bedre. Klart det blir nok til slutt. 

Men å ringe 🤷‍♀️🤷‍♀️ er det jeg reagerer på og hun er offentlig, da må man faktisk tåle dritt, enten man vil eller ikke, det vet man når man går inn i den rollen. Og som hun selv sa, hun vurderte å stenge kommentarene for det kokte men så ut som hun likte det som skjedde, så da får hun nesten skylde seg selv. Corona er et ganske betent tema......... 

Jeg vet at hun holdt seg til reglene, er ikke det som er problemet her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (1 time siden):

Grunnen til at jeg skriver det er at jeg skjønner at man innimellom må gjøre ett poeng av det -om ikke hun er den som får mest ufine meldinger så ser man at det er en uting generelt så lenge folk sitter «gjemt» bak ett tastatur om det så er diskusjonsforum på fb, her eller andre steder, så er det akkurat som man kan skrive hva som helst om/til hvem som helst (går ikke igjennom filteret) og ikke få en reaksjon av den man skriver om/med. Jeg har diskutert med Veronica sjøl jeg vedr når hun hadde en del om det Veganer-opplegget og selvom vi ikke var enige så var det god tone for det. 

Jeg har også meldt  med henne, og hun svarer ikke på det man spør om og svarer kort og viser igjen at hun tåler ikke kritikk og mener hun har rett. Så har motsatt erfaring. Derfor er jeg av den oppfatning som stemmer med det jeg og andre ser. Jeg synes hun har forandret seg 🤷‍♀️ og ikke til det positive 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 time siden):

Men å ringe 🤷‍♀️🤷‍♀️ er det jeg reagerer på og hun er offentlig, da må man faktisk tåle dritt, enten man vil eller ikke, det vet man når man går inn i den rollen. Og som hun selv sa, hun vurderte å stenge kommentarene for det kokte men så ut som hun likte det som skjedde, så da får hun nesten skylde seg selv. Corona er et ganske betent tema......... 

Jeg vet at hun holdt seg til reglene, er ikke det som er problemet her. 

Hun skal ikke faktisk tåle dritt, nei. Man skal snakke ordentlig til folk selv om de er kjente - man kan ikke oppføre seg som man vil bare fordi de har valgt å leve i offentligheten.

Man skal tåle kritikk, ja. Motsigelser, absolutt. Men når hun gjentatte ganger får sånne tåpelige mld som det hun fikk, spesielt da hun faktisk viser til reglene gang på gang - da får jammen meg folk tåle det altså. Ikke kom med pekefingeren når det åpenbart er feil😅

Endret av Birdo
Manglet et «til»
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...