Gå til innhold

Ting du er lei av på Kvinneguiden


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, smalls skrev:

De som vrir seg i irritasjon fordi noen sliter psykisk og er er uføretrygdet. 

Det er neppe mange som irriterer seg over det. De irriterer seg derimot over dem som de regner med er simulanter.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SVK skrev:

Eventuelt er de ondskapsfulle og liker å mobbe svake grupper. Tror ikke det kan utelukkes.

Ja, bare trist 😕 Noen føler seg bedre når de kan rakke ned på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noen forer åpenbare og dumme troll. Nå kan trolleinnlegg være ok å kommentere/diskutere, for saken kunne vært reell el

Men når det blir bare teite innlegg blir jeg like oppgitt når folk begynner å kommentere. Blir bare helt 🙄

Endret av SoWhat?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Gavefest"-menneskene... Navnefest?? GAVEFEST mener du vel! Ja, gud forby, tenk å feire at et barn er kommet til verden, det er jo noe kristendommen har monopol på og fant opp helt selv.. eller vent nå litt... Samme folkene ser ikke ut til å ha problemer med at man feirer jubileene for fødselen, altså bursdager.. Å feire selve fødselen er horribelt, men å feire ettårsjubileet er helt greit...? Forstå det den som kan. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Måten noen svarer på. Hvorfor svare så frekt og krass? Går det virkelig ikke an å svare på en litt mer hyggelig måte? Nei? Skjønner ikke poenget. Eks

Er det innafor å gå med denne kjolen i konfirmasjon? "Nei, det kan du virkelig ikke! For en slutty kjole, og jævlig stygg! Finn en mer ordentlig kjole som har null utringning, rekker ned til anklene, rekker ned til hendene og ikke viser frem formene dine!  Det er barn der!! Hvor vanskelig kan det være??"

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 time siden, smalls skrev:

Måten noen svarer på. Hvorfor svare så frekt og krass? Går det virkelig ikke an å svare på en litt mer hyggelig måte? Nei? Skjønner ikke poenget. Eks

Er det innafor å gå med denne kjolen i konfirmasjon? "Nei, det kan du virkelig ikke! For en slutty kjole, og jævlig stygg! Finn en mer ordentlig kjole som har null utringning, rekker ned til anklene, rekker ned til hendene og ikke viser frem formene dine!  Det er barn der!! Hvor vanskelig kan det være??"

Det gjør at folk ikke tør å starte tråder i frykt for å få stygge kommentarer 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, smalls skrev:

Måten noen svarer på. Hvorfor svare så frekt og krass? Går det virkelig ikke an å svare på en litt mer hyggelig måte? Nei? Skjønner ikke poenget. Eks

Er det innafor å gå med denne kjolen i konfirmasjon? "Nei, det kan du virkelig ikke! For en slutty kjole, og jævlig stygg! Finn en mer ordentlig kjole som har null utringning, rekker ned til anklene, rekker ned til hendene og ikke viser frem formene dine!  Det er barn der!! Hvor vanskelig kan det være??"

Folk på klær, sko og mote-forumet er jaggu meg noe av det mest fordømmende og moraliserende  her inne. Helt skrekkelig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Luna Llena skrev:

Luna Llena

Men det er ikke vi. Og vi er fler enn deg, så bare ti still' med seg.   :Nikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Winza skrev:

Det gjør at folk ikke tør å starte tråder i frykt for å få stygge kommentarer 😕 

Enig! Man nesten gruer seg til å lese nye svar 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, parmanoia skrev:

Folk på klær, sko og mote-forumet er jaggu meg noe av det mest fordømmende og moraliserende  her inne. Helt skrekkelig!

Ja, helt utrolig hvordan folk svarer andre. Blir kalt for kjerring eller slutty om man ikke liker et plagg noen linker til. Kropp og helse forumet kan også være ille 😒

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Winza
2 minutter siden, smalls skrev:

Enig! Man nesten gruer seg til å lese nye svar 

Og så er jeg så lei de som lager tråder som først virker til å handle om noe alvorlig men så er det bare trolling 😡 Det ødelegger for se som faktisk har reelle problemer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, smalls skrev:

Ja, helt utrolig hvordan folk svarer andre. Blir kalt for kjerring eller slutty om man ikke liker et plagg noen linker til. Kropp og helse forumet kan også være ille 😒

Og man må for Guds skyld ikke fortelle at man ikke har tenkt å kle seg fint til 17 mai 🤫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Winza skrev:

Og man må for Guds skyld ikke fortelle at man ikke har tenkt å kle seg fint til 17 mai 🤫

Jeg synes man bør pynte seg litt om man skal til byen, ellers må man få gå som enn vil. Hvem gidder å pynte seg når de kun skal være hjemme på 17 mai? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, smalls skrev:

Jeg synes man bør pynte seg litt om man skal til byen, ellers må man få gå som enn vil. Hvem gidder å pynte seg når de kun skal være hjemme på 17 mai? 

Jeg går aldri 17 tog, hender jeg tar en liten tur ut men jeg får fort angst av for store folkemengder. Uff, jeg likte aldri som barn å gå 17 mai tog :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...