Gå til innhold

Ting du er lei av på Kvinneguiden


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
2 timer siden, Jerry Lee skrev:

Alt vrøvlet til Jerry Lee.   Slitsomt!   :angry:

Og for å ikke snakke om hu derre Catalina, fysjom :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brukere som sier de mest grufulle ting til andre og så bagatelliserer de det til at du ikke må være så hårsår 🙄 Visse ting sier man bare ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Winza said:

Brukere som sier de mest grufulle ting til andre og så bagatelliserer de det til at du ikke må være så hårsår 🙄 Visse ting sier man bare ikke...

Enig. Kanskje klisje her på Kvinneguiden, men synes slike mennesker høres ut som narsissister og psykopater. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig veldig irriterende at man ikke må gjennom en empati-test for å få bruker her inne. Gudd bedre hvor stygge folk kan være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
6 timer siden, Duff skrev:

Egentlig veldig irriterende at man ikke må gjennom en empati-test for å få bruker her inne. Gudd bedre hvor stygge folk kan være. 

Enig, noen er rett å slett onde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Duff skrev:

Egentlig veldig irriterende at man ikke må gjennom en empati-test for å få bruker her inne. Gudd bedre hvor stygge folk kan være. 

Finnes mange onde mennesker på nett ja 😕 Skjønner ikke hvordan folk kan spy ut de mest grufulle ting og likevel klare å leve med seg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
1 minutt siden, Winza skrev:

Finnes mange onde mennesker på nett ja 😕 Skjønner ikke hvordan folk kan spy ut de mest grufulle ting og likevel klare å leve med seg selv

Jeg tror det er psykopater, vet ikke men onde er de i vertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Jeg tror det er psykopater, vet ikke men onde er de i vertfall.

Verste er de som retter seg mot sårbare, er flere som har tatt selvmord pågrunn av nett mobbing :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Akkurat nå, Winza skrev:

Verste er de som retter seg mot sårbare, er flere som har tatt selvmord pågrunn av nett mobbing :( 

Helt forferdelig :tristbla:, de burde blitt fengsles for mord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PM om penisstørrelsen til menn... I hvilken verden skal jeg ha interesse av det? 😂

Ellers folk som ikke eier empati, men bevisst skrivee svar på tråder som krever empati (tenker familiesituasjoner, kropp og helse, samlivsforhold etc). Lagde en tråd under AB funksjonen på et vanskelig tema om familiesituasjon og de første kommentarene var personangrep eller mennesker som sa jeg «burde skjerpe meg». Greit nok at du tenker det, men da kan du enten velge å ikke svare eller forklare hvorfor du mener det.

Og innenfor det tema - folk som sier man må tåle at andre er uenig med deg. Ja det er sant, men det er forskjell fra å vise uenighet med saklige argumenter og nærmest personangrep. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle de kg emojiene som har navn som ikke har noe med emojien å gjøre som for eksempel :helen: som er : helen :

Jeg har skjønt at noen moderatorer har fått emojies kalt opp etter seg men da synes jeg de bør lage en som ikke mange vil naturlig bruke i mange situasjoner, denne emojien skulle ha hete :thankyou: slik at man enkelt fant den. Det synes jeg i hvert fall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av fjols som skriver innlegg som består av ett ord:
Feil!

HVEM er det svar til – innsenderen rett over, muligens? Om tosken var kjapp nok, da.
HVA er det av det han skrev som skal være feil? 
HVORFOR er det feil, og hva er det som i stedet er riktig?

Det som kunne blitt enten en diskusjon eller en oppklarende rettelse, blir i stedet en verdiløs påstand uten mål og mening.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som vrir seg i irritasjon fordi noen sliter psykisk og er er uføretrygdet.  Slike kommentarer hagler inn "få deg en jobb, snylter, slutt å klag og ta deg sammen, mine skattepenger skal ikke gå til snyltere, skjerp deg, latsabb" osv. Hvorfor så sur?? 🙁 også denne er klassisk "naboen min er uføretrygdet og så han klippe plenen i går, han er en snylter og skal melde han inn til NAV nemlig!"

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, smalls skrev:

De som vrir seg i irritasjon fordi noen sliter psykisk og er er uføretrygdet.  Slike kommentarer hagler inn "få deg en jobb, snylter, slutt å klag og ta deg sammen, mine skattepenger skal ikke gå til snyltere, skjerp deg, latsabb" osv. Hvorfor så sur?? 🙁 også denne er klassisk "naboen min er uføretrygdet og så han klippe plenen i går, han er en snylter og skal melde han inn til NAV nemlig!"

Uff ja irriterende.. Vært slik i alle år på kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Winza skrev:

Uff ja irriterende.. Vært slik i alle år på kg

De virker både bitter og sjalu for at uføre "slipper" å jobbe. Hver heller glad du kan jobbe og er frisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, smalls said:

De virker både bitter og sjalu for at uføre "slipper" å jobbe. Hver heller glad du kan jobbe og er frisk.

Eventuelt er de ondskapsfulle og liker å mobbe svake grupper. Tror ikke det kan utelukkes.

Endret av SVK
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...