Gå til innhold

Ting du er lei av på Kvinneguiden


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest Winza

Er det ting du er lei av på kg? For eksempel type tråder man ser, visse holdninger eller ting generelt på kg du er lei av?

 

Regler:

 

  • Forumets generelle retningslinjer skal følges.
  • Alle innlegg skal kunne knyttes til en form for irritasjon, enten din egen eller andres.
  • Respekter andres syn og meninger. Ikke alle finner det samme irriterende.
  • Kardemommeloven er et fint utgangspunkt. Du skal ikke plage andre, du skal være grei og snill!
  • Har du ikke noe fornuftig å si, la være å poste.
  • Rapporter innlegg som bryter med reglene. Ikke svar, da blir du bare en del av problemet.

 

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fult mulig å unngå å gå inn på tråder man er lei, men man slipper ikke unna de som går til brukerangrep og drittslenging, de finnes over alt. Og de som skal kverulere og vri på alt man skriver.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråder som handler om aldersforskjell og penisstørrelser. 

Anonymkode: b77fe...3c3

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og; er jeg gravid? -tråder. 

Anonymkode: b77fe...3c3

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emera

Jeg er lei av at så mange svarer i tråder av typen "hvorfor er menn bedre enn kvinner i absolutt alt..." Dusinvis av kvinne mot mann-tråder, tydelig opprettet kun for å provosere. Jeg skulle ønske folk ville ignorere dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som blir fornærmet over den minste ting, på vegne av seg selv eller andre. Og de som putter ord i munnen på deg og vrir og vender på det du sier til krampa tar de. Da kvæles jeg. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telletråder m/ likes. 

Størrelse på genitalia spørsmål. 

Venninde-tråder. 

Anonymkode: 26502...861

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som dømmer og kommer med uttalelser om folk/brukere de ikke vet noe om. Er så lei av slike.

AB brukere som er store i kjeften

Endret av Spiteful
  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hets, hatefulle innlegg og latterliggjøring av "svakere" samfunnsgrupper. 70% av mannfolka og troll. Og hvordan moderatorene lar hets, hatefulle innlegg og latterliggjøring av samfunnsgruppene stå.

Anonymkode: 06eca...a41

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de forbaskede telletrådene...

Anonymkode: 06eca...a41

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lei, men blir trist av menn med holdninger som at kvinners følelser ikke trenger respekteres i det hele tatt og som selv står for ekstremt overfladiske verdier som er til å grine av..

Anonymkode: 6e532...a16

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hets, hatefulle innlegg og latterliggjøring av "svakere" samfunnsgrupper. 70% av mannfolka og troll. Og hvordan moderatorene lar hets, hatefulle innlegg og latterliggjøring av samfunnsgruppene stå.

Anonymkode: 06eca...a41

Dette erfeil

Anonymkode: bd8c5...a2f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette erfeil

Anonymkode: bd8c5...a2f

Hvordan er det en feil at jeg er lei av 70% av mannfolka?

Anonymkode: 06eca...a41

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker. Det virker som at flertallet av de er kun troll eller idioter ute etter å kverulere eller provosere, og ødelegger enhver debatt de deltar i.

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Er penisen min stor nok?"-tråder. Altså, kan du ikke bare google det? Eller bla ett eller to hakk tilbake i seksualitet-forumet? Kanskje noen bare bør lage en samletråd, så vi blir ferdig med det en gang for alle. 

Endret av whitewildfox
Liten skrivefeil
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt kvinnehatet som er her inne.

Og at noen trekker inn hatet sitt mot innvandrere, i alle tråder, alt som overhodet ikke handler om innvandrere heller.

Jeg har vært her inne i 13 år, og det var så mye koselige å være her før. Jeg er egentlig veldig glad, i å diskutere politikk og samfunn. Men nå orker jeg ikke lenger, for man blir bare angrepet, folk er totalt usaklige, og det er umulig å ha en saklig diskusjon.

Anonymkode: 07234...401

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle innleggene inne på kostholdssiden om hvordan man skal gå ned i vekt. Et lite google-søk gir tusenvis av artikler og masse informasjon om ulike dietter og livsstiler. Men gidder man å lese seg opp selv? Nei - her vil man ha det servert rett i fanget. 

Mistenker at disse personene også ønsker at andre skal trene for dem.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...