Gå til innhold

Ting du er lei av på Kvinneguiden


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Menn som hater kvinner (bu hu jeg får ikke pult), feminister (alle menn er volds og voldtekts menn som burde fengsles, menn har hatt fordeler nå er det kvinnenes tur til å få alt), sosialister (du kan ro), rasister (hvite ditt, brune datt), telletråder (1 2 3....), tråder som ikke blir oppdatert av ts (kan du ikke bare gå på biblioteket og rive ut siste side av alle bøkene med det samme), off topic (bla bla bla) og troll (vurderer å brenne datteren min på bålet, hun har en vorte på nesa).

Oi glemte nesten BV-lynsjerne (åpne øynene i morgen kan det være dine barn di stjeler og selger) og konspirasjonsteoretikerne (jorda er flat, skyene er ikke skyer og naturmedisin er best)!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du mener slik som 99.9% av menn? At man ikke ser på kvinner som en truseel betyr ikke at det ikke finnes mannehatere blant dem, og dette har blusset ganske opp på forumet de siste månedene.

Anonymkode: 305ce...c0e

Det der er også en umoden reaksjon jeg i grunnen er grundig lei av. Kan man ikke ha to tanker i hodet på én gang? Det er ikke representativt for kvinner generelt. En og annen latterlig tråd om dette finnes, men ikke i nærheten av det omfanget som misogynistene pøser ut her daglig.

Anonymkode: 10c37...694

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ism85 skrev:

Menn som hater kvinner (bu hu jeg får ikke pult), feminister (alle menn er volds og voldtekts menn som burde fengsles, menn har hatt fordeler nå er det kvinnenes tur til å få alt), sosialister (du kan ro), rasister (hvite ditt, brune datt), telletråder (1 2 3....), tråder som ikke blir oppdatert av ts (kan du ikke bare gå på biblioteket og rive ut siste side av alle bøkene med det samme), off topic (bla bla bla) og troll (vurderer å brenne datteren min på bålet, hun har en vorte på nesa).

Oi glemte nesten BV-lynsjerne (åpne øynene i morgen kan det være dine barn di stjeler og selger) og konspirasjonsteoretikerne (jorda er flat, skyene er ikke skyer og naturmedisin er best)!

Beste oppsummeringen av det jeg er lei av på KG som jeg har sett. :laugh:

Anonymkode: 9d337...028

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukere som tror personlig erfaring fra den ene venninna til moren sin gir et bedre verdensbilde enn grundige undersøkelser med sannsynlighetsutvalg

Brukere som bare kjenner vennlige innvandrere og derfor nekter å innse at å ha helt åpne grenser bortimot uten kontroll kan føre til problem (- og kaller de som vil være påpasselige for rasister). Som vi ser i Sverige

Brukere som bruker fornærmelser i stedet for argument for å forklare hvorfor det Trump gjør(eller hvem/hva som helst annet egentlig) er feil. Fordi, du er sexistisk kvinnehater. Eller, du må være bitter og jomfru. Eller, fordi han er oransj og har små hender - er ikke et argument

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
2 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Brukere som bruker fornærmelser i stedet for argument for å forklare hvorfor det Trump gjør(eller hvem/hva som helst annet egentlig) er feil. Fordi, du er sexistisk kvinnehater. Eller, du må være bitter og jomfru. Eller, fordi han er oransj og har små hender - er ikke et argument

Han er sprut gæærn og fornærmer langt farligere mennesker over en lav sko. Er det bedre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Brukere som tror personlig erfaring fra den ene venninna til moren sin gir et bedre verdensbilde enn grundige undersøkelser med sannsynlighetsutvalg

Brukere som bare kjenner vennlige innvandrere og derfor nekter å innse at å ha helt åpne grenser bortimot uten kontroll kan føre til problem (- og kaller de som vil være påpasselige for rasister). Som vi ser i Sverige

Brukere som bruker fornærmelser i stedet for argument for å forklare hvorfor det Trump gjør(eller hvem/hva som helst annet egentlig) er feil. Fordi, du er sexistisk kvinnehater. Eller, du må være bitter og jomfru. Eller, fordi han er oransj og har små hender - er ikke et argument

Han er jo nær å starte en ny verdenskrig så der har du en grunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Nowyouseeme skrev:

Han er sprut gæærn og fornærmer langt farligere mennesker over en lav sko. Er det bedre? 

1: Sprut gæærn er ikke et argument om du ikke sier hvorfor han er det. Det er bare en fornærmelse. 

2: Fornærmer langt farligere mennesker over en lav sko er bedre ja. Det er et argument

Nr2 forklarer en tvilsom ting han gjør og er argument nok i seg selv, men forklarer ikke fullstendig nr 1. Nr1 er bare en fornærmelse. Du lister det som to argument. Bare nr 2 er argument

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev:

Han er jo nær å starte en ny verdenskrig så der har du en grunn

Det er en unyansert påstand, men bedre enn ren fornærmelse

Fordi han kom med motreaksjon til syrias kjemiske angrep? Vi har internasjonale lover mot dette og Obama har vært for rund i kantene og latt de styre på uten konsekvenser. Angrepet er også støttet av mange trump motstandere. Eller er det fordi han ser på atomopptrappingen til nord korea som et problem?

Han gjør og sier mye dumt, men disse to er blant de fornuftige tingene han har gjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
Akkurat nå, Sykkelkopp skrev:

1: Sprut gæærn er ikke et argument om du ikke sier hvorfor han er det. Det er bare en fornærmelse. 

2: Fornærmer langt farligere mennesker over en lav sko er bedre ja. Det er et argument

Nr2 forklarer en tvilsom ting han gjør og er argument nok i seg selv, men forklarer ikke fullstendig nr 1. Nr1 er bare en fornærmelse. Du lister det som to argument. Bare nr 2 er argument

Der feilet du. Jeg hadde bare et argument, "han er sprut gæærn og fornærmer langt farligere mennesker over en lav sko". Bytt ut ordet "og" med "fordi". For eksempel.

Han har en viss underholdende verdi da, det skal han ha. Men når det begynner å dra seg til med atomvåpen her og der, og man ser hvor mye han vokser (i stolthet) for skryt mtp bombingen i Syria, vel da er det lov å bli engstelig for hva han vil finne på nå. For han trigges av ros (og ris) uten tvil. På en batshit crazy scary måte.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som alltid kommer rekende når noen har gjort noe teit, vært drittsekk, ol, og hevder han må ha liten penis. Ja, vi skjønner du føler at det må være det verste i hele verden å ha en liten penis, men det er faktisk ikke så aller verst. Bortsett fra når vi blir båssatt sammen med nevnte idioter.

Ellers er jeg passelig lei av både kvinnehat og mannehat her inne også.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nowyouseeme skrev:

Der feilet du. Jeg hadde bare et argument, "han er sprut gæærn og fornærmer langt farligere mennesker over en lav sko". Bytt ut ordet "og" med "fordi". For eksempel.

Han har en viss underholdende verdi da, det skal han ha. Men når det begynner å dra seg til med atomvåpen her og der, og man ser hvor mye han vokser (i stolthet) for skryt mtp bombingen i Syria, vel da er det lov å bli engstelig for hva han vil finne på nå. For han trigges av ros (og ris) uten tvil. På en batshit crazy scary måte.  

Det er lov å bli engstelig ja

Men fornærme langt farligere mennesker gjør en ikke automatisk sprut gæærn. Dessuten er supermakten USA det farligste landet. Fornærme Kim? Han er ikke vanskelig å fornærme, men vi kan ikke la han styre på akkurat som han vil. Putin tester hvor lett trump er å manipulere og kontrollere for tiden, han kan ikke bare følge putins ønsker heller. Putin har respekt for styrke, men tester for å finne svakheter å utnytte. Er han sprut gæærn? Kanksje. Men ikke pga det overnevnte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar

Folk som jeg er ganske sikker misforstår hva folk skriver med vilje. Slik at de kan krangle om ting som aldri har blitt sagt\skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
6 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Folk som jeg er ganske sikker misforstår hva folk skriver med vilje. Slik at de kan krangle om ting som aldri har blitt sagt\skrevet.

Det er en gjenganger det, og det er spesielt AB som driver med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Folk som jeg er ganske sikker misforstår hva folk skriver med vilje. Slik at de kan krangle om ting som aldri har blitt sagt\skrevet.

SIER DU AT ALLE MISFORSTÅR ALT DU SKRIVER OG AT VI ER DUMME OG SLEMME OG BURDE DRA TILBAKE TIL KJØKKENET? Du er åpenbart en typisk mannsjåvinistisk kvinnehater, bitterheten lyser lang vei

Endret av Sykkelkopp
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Er jeg gravid?"

"er penisen min bra nok?"

Tråder som handler om katter hvor man blir angrepet av folk som kaller deg dyremisshandler når du lar pus gå ut (uansett når). 

Folk som ikke kan å bruke google

Anonymkode: 13ab8...e98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

SIER DU AT ALLE MISFORSTÅR ALT DU SKRIVER OG AT VI ER DUMME OG SLEMME OG BURDE DRA TILBAKE TIL KJØKKENET? Du er åpenbart en typisk mannsjåvinistisk kvinnehater, bitterheten lyser lang vei

:hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar
18 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

SIER DU AT ALLE MISFORSTÅR ALT DU SKRIVER OG AT VI ER DUMME OG SLEMME OG BURDE DRA TILBAKE TIL KJØKKENET? Du er åpenbart en typisk mannsjåvinistisk kvinnehater, bitterheten lyser lang vei

Det er nøyaktig hva jeg sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Brukere som sutrer over "troll" hele tiden.

Anonymkode: 6e532...a16

Fordi de finnes det mange av på nett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...