Gå til innhold

Ting du er lei av på Kvinneguiden


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

On 1/31/2019 at 1:40 PM, Million said:

Ja. De utroligste temaer kan vinkles inn på en av tre følgende temaer istedet; innvandrere, regjeringen, og uføretrygdede.

Ja. For ikke å snakke om feminisme/feminister.

Anonymkode: 4573d...a06

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brukere som griner hver gang noen er uenige med dem.

Anonymkode: f9b4d...d7d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse evige trådene om folk som har uføretrygd......

Anonymkode: 95b7f...1b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Disse evige trådene om folk som har uføretrygd......

Anonymkode: 95b7f...1b7

Hva mener du om det?? Syns du folk snakker for mye om det, eller er det mer at de syter om at de har lite penger og vil ha oppmerksomhet. For jeg føler at Kvinneforumet ska vær en plass du kan spør om hva som helst og få respons from folk som enten har vært gjennom det samme eller bare svar fra noen som kan tenke mer teoretisk (siden de ikke er innblandet i noe sånt)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hets av kjønn

Anonymkode: f9b4d...d7d

Det er bare kvinner som blir hetset her.

Anonymkode: bab5f...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest månedrømmer

Du får jo aldri svar på det som er tema.  F eks   ( tok hardt i her) min mann er utro med sekretæren mens jeg er hjemme å må ta all klesvasken.  Da får du minst 80 % av svarene på at dropp å vask klær til mannen. Som det løser problemet.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av de som fremstiller nakenangst som noe som er normalt, og de som ikke er rammet av nakenangst som unormale.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Nyetanker skrev:

Du får jo aldri svar på det som er tema.  F eks   ( tok hardt i her) min mann er utro med sekretæren mens jeg er hjemme å må ta all klesvasken.  Da får du minst 80 % av svarene på at dropp å vask klær til mannen. Som det løser problemet.  

Serriøst, har ikje opplevd noe sånt, ennå ihvertfall, du spør jo om hjelp for du trenge den, ikje for at folk ska komma med sånne svar!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig ikke trøtt eller lei av ting, for det tar for mye krefter, men hvis jeg skal nevne noe...
så må det være alle dem som må pirke og plukke på folks meninger. Eller pirke og påpeke feil og
mangler på alt. Eller generelt bringe med seg negativitet. Dette lille store forumet er som et bilde
av verden. Noen må alltid lage bråk og det forsyrer tilværelsen for resten. Fred på forumet er nok
ikke mulig. Ikke Fred på jord heller, men...jeg lever i håpet om at folk tar seg sammen og gir noe
positivt til sine omgivelser, heller enn å kreve og ødelegge for seg selv og andre. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg er egentlig ikke trøtt eller lei av ting, for det tar for mye krefter, men hvis jeg skal nevne noe...
så må det være alle dem som må pirke og plukke på folks meninger. Eller pirke og påpeke feil og
mangler på alt. Eller generelt bringe med seg negativitet. Dette lille store forumet er som et bilde
av verden. Noen må alltid lage bråk og det forsyrer tilværelsen for resten. Fred på forumet er nok
ikke mulig. Ikke Fred på jord heller, men...jeg lever i håpet om at folk tar seg sammen og gir noe
positivt til sine omgivelser, heller enn å kreve og ødelegge for seg selv og andre. 

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg er egentlig ikke trøtt eller lei av ting, for det tar for mye krefter, men hvis jeg skal nevne noe...
så må det være alle dem som må pirke og plukke på folks meninger. Eller pirke og påpeke feil og
mangler på alt. Eller generelt bringe med seg negativitet. Dette lille store forumet er som et bilde
av verden. Noen må alltid lage bråk og det forsyrer tilværelsen for resten. Fred på forumet er nok
ikke mulig. Ikke Fred på jord heller, men...jeg lever i håpet om at folk tar seg sammen og gir noe
positivt til sine omgivelser, heller enn å kreve og ødelegge for seg selv og andre. 

 

59 minutter siden, Winza skrev:

Helt enig!

Dere kan være sikre på at dersom det bare hadde vært to medlemmer her inne, så hadde de kranglet. :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den endeløse strøm av analsextråder som dukker opp spesielt i helgene!

Er det runketråder eller er noen bare dumme?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Den endeløse strøm av analsextråder som dukker opp spesielt i helgene!

Er det runketråder eller er noen bare dumme?

Tror det er en lett blanding av begge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, FrankDrebin skrev:

Tror det er en lett blanding av begge. 

Mulig.   Men ufattelig irriterende når halve forsiden består av slike tråder, og fremstillingen og spørsmålene er fullstendig tilbakestående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
På 3.2.2019 den 21.24, tangatrond skrev:

Jeg er lei av de som fremstiller nakenangst som noe som er normalt, og de som ikke er rammet av nakenangst som unormale.

Hvor har du lest om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jerry Lee skrev:

Mulig.   Men ufattelig irriterende når halve forsiden består av slike tråder, og fremstillingen og spørsmålene er fullstendig tilbakestående.

Ja, kjedelig når noen spammer ned siden med slike tråder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...