Gå til innhold

Ting du er lei av på Kvinneguiden


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Sagt det før, men sier det igjen. Brukere som bare må skrive "runketråd" fordi de ikke kjenner seg igjen i trådens tema, eller fordi de syntes den er dum. Folk må lage tråder under seksualitet som de vil uten å få pes syntes jeg. Svar heller konstruktivt eller skriv i en annen tråd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråder som fyrer oppunder alenemødre/ uføre/ kvinner generelt....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
1 time siden, Jerry Lee skrev:

Men det er ikke vi. Og vi er fler enn deg, så bare ti still' med seg.   :Nikke:

Nu, vel er bare 2 som er enig med deg 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Luna Llena skrev:

Nu, vel er bare 2 som er enig med deg 🤣

Så har vel ikke alle vennene dine sett det enda.   :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Winza skrev:

Jeg går aldri 17 tog, hender jeg tar en liten tur ut men jeg får fort angst av for store folkemengder. Uff, jeg likte aldri som barn å gå 17 mai tog :haar:

Jeg må jobbe på 17 mai og passer meg fint. Er ikke så glad i 17 mai at det gjør noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er lei av brukere som dikter opp ting jeg ikke skriver og brukere som forteller meg hva jeg føler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ståpels
2 timer siden, nicecar skrev:

Høyde-trådene som spammer ned forumet sånn annenhver uke.

Hææ? Rumpebildet ditt er mer irriterende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar som ikke gir svar på spørsmålet.

Endret av Smilefjes1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

"HJELP! Det haster og jeg trenger hjelp NÅ!!"

Altså, om det haster så mye, er det ikke bedre å ringe noen? Venn, familie? Så slipper du å vente på at noen her svarer. Ikke alltid man får svar på minuttet 

"Er jeg gravid " Ta en test. Vi kan ikke vite om du er gravid eller ikke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk ikke svarer på spørsmål. 

Eksempel :Jeg lurer på om det er åpent restauranter på flyplassen om natta? 

Hvorfor sjekker du ikke inn på hotell????

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og folk som henger seg opp i uvesentlige ting i innlegget. 

Eller som svarer at ungen min drikker hvertfall ikke brus på et innlegg om brusdrikking og barn. (mye sukker perspektiv) Og  når noen sier at de ikke ser problemet så har ungen en eller annen sykdom som gjør at brusdrikking blir vanskelig. 

Eller om noen spør om hvetemel er usunt. Og folk svarer litt forskjellig. En som sier at det er djevelens verk og at man blir alvorlig syk av det. Så viser det seg at vedkommende har cølliaki. Altså.. 🤦‍♀️🤷‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sær bruker som går i flere tråder og griner hver gang motstand møtes.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som sender en random pm for å si "Jeg er helt enig med deg!" uten at jeg aner hvilket innlegg de sikter til. Samme om jeg skriver et innlegg i for eksempel i seksualitet, da kommer det ofte noen pm om menn som vil bli kjent. Er selvfølgelig koselig at folk sender pm, men det blir så utrolig gjennomsiktig når jeg akkurat har postet et innlegg i for eksempel seksualitet der jeg ser at den brukeren også deltar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er lei av :

- folk som spinner opp falske HI
- folk som gnåler om det samme i uttalige tråder selvom de får masse svar, men de lager en ny tråd men en ny formulering i HI, men samme tema
- folk som skriv "dump han" i hver tråd som handler om problemer i et forhold

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lama_Drama

Menn som lager tråder om pikkstørrelser, for så i syte om at kvinner bare bryr seg om størrelsen. Jauhau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, pessimistisk skrev:

Menn som sender en random pm for å si "Jeg er helt enig med deg!" uten at jeg aner hvilket innlegg de sikter til. Samme om jeg skriver et innlegg i for eksempel i seksualitet, da kommer det ofte noen pm om menn som vil bli kjent. Er selvfølgelig koselig at folk sender pm, men det blir så utrolig gjennomsiktig når jeg akkurat har postet et innlegg i for eksempel seksualitet der jeg ser at den brukeren også deltar. 

Ja, samme har skjedd her. Jeg har sagt noe på seksualitetforumet og en mann sier "helt enig at.........." på pm. Hvorfor ikke bare sitere meg i tråden og si du er enig? Ser bare ikke poenget med å sende en PM. Dickpicks har og fått 🤦‍♀️ Ble blokkert på sekundet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, smalls skrev:

Ja, samme har skjedd her. Jeg har sagt noe på seksualitetforumet og en mann sier "helt enig at.........." på pm. Hvorfor ikke bare sitere meg i tråden og si du er enig? Ser bare ikke poenget med å sende en PM. Dickpicks har og fått 🤦‍♀️ Ble blokkert på sekundet 

Ja sant, forstår ikke poenget! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...