Gå til innhold

Ting du er lei av på Kvinneguiden


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest Arwen Undómiel


Folk som lager tråder og utgir seg for å være en annen ved å snakke på vegne av vedkomne, som om man skulle være dem. Jeg synes det er ekkelt og creepy.

:P

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Paramount
På 8.4.2017 den 22.00, AnonymBruker skrev:

Tråder om innvandring.

Da jeg begynte å henge på KG for 7 år siden så var jeg ofte på Aktuelt-forumet, der mange typer nyhetssaker og politiske saker ble diskutert. De siste par årene har Aktuelt druknet i innvandringskritiske tråder, og hvis man prøver å diskutere noe annet så drukner det enten i strømmen, eller blir avsporet til innvandringsdebatt. Det er en liten gruppe brukere der som tilsynelatende bruker all sin våkne tid på å gnåle om muslimer, og alle andre debattanter har rømt Aktuelt for lengst. Det er blitt et ekkokammer. Selv klikker jeg meg aldri inn der lenger, og er generelt sjeldnere på KG.

Anonymkode: 13422...5de

Kanskje det skyldes at temaet er atskillig mer aktuelt nå, 7 år og noen hundre tusen innvandrere senere? Jeg er selv ganske lei temaet må jeg innrømme. Men jeg synes det er riktig at nyhetsstrømmen bestemmes av hva som er aktuelt og viktig, ikke av hva folk akkurat nå ønsker å lese om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest MyzTeri

Jeg syns ikke noe om den her anonym funksjonen. Enten får man stå for det man skriver eller så kan man la være. Jeg innrømmer at jeg ikke alltid er ekstremkrass på debatter under facebook eller osv. Men hva faen, i en tråd kan det være 2 nick og 100 anonyme.

Trolletråder kan være morsomme, tok meg noen tråder å forstå denne. Men så har du moralistene da - spesielt kvinner her, som hytter med fingre og kaller folk psykopater, sosiapater og andre adjektiv som kan oppfattes både som uvitende (i den grad man slenger om seg med uttrykk og adjektiver man ikke aner hva betyr) og som frontalangrep fordi man ikke liker den andres ståsted/uttalelse og tolker gjerne innlegget ut av tynn luft istede for å lese hva som står der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting jeg er lei av:

"dump han/henne" 

"troll!"

"Runketråd" 

Hadde ikke vært noe gøy her ellers.... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som må spore av i tråder for å krangle og mååå ha siste ordet. :krangle:

At tråder blir gjort om til en mann vs kvinne debatt. Ts sier "er så lei utroe menn" Da må en mann si "kvinner er jo også utroe da" JAVELL! Tråden handler ikke om utroe kvinner 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme skjer i tråder når man snakker om utro kvinner, da vil en kvinne komme og snakke om utro menn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

De som lager disse sutre trådene "jeg kommer til å være singel for alltid. Wæææ :grine:" "jeg har liten penis. Kommer aldri til å få meg dame!" "Livet mitt er ødelagt pga han ikke svarer meg"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dritt lei av og få advarsler når jeg ikke bryter noen av KG sine regler.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er lei folk som meg. Ironiske og arrogante små djevler som tror de er morsomme. Faen ta meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎6‎/‎15‎/‎2019 at 10:47 AM, Aragorn ll Elessar said:

Det samme skjer i tråder når man snakker om utro kvinner, da vil en kvinne komme og snakke om utro menn.

 

Nå var du litt morsom, Aragorn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Skjønner at man vil være anonym noen ganger, men i det du henvender deg til en bruker med noe dritt, så er det ikke ok. Da får en være tøff nok til å skrive under brukernavn. Feigt...Lei av feighet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, SoWhat? skrev:

Skjønner at man vil være anonym noen ganger, men i det du henvender deg til en bruker med noe dritt, så er det ikke ok. Da får en være tøff nok til å skrive under brukernavn. Feigt...Lei av feighet. 

Pøsj dritten blir like mye dritt om det er brukernavn eller ikke. Like feigt med eller uten brukernavn? Det er et anonymforum! Så ingen vet hvem du er likevel. Skjønner at man ikke vil knytte brukernavnet sitt til veldig usympatiske meninger rundt noe altså. Skjønner virkelig ikke at det er mindre feigt å skrive dritt med brukernavn på et anonymforum. Blir akkurat det samme, eller? 

Jeg kan  godt skrive  negere er dumme og burde være slaver. Og homofile burde brennes. Er det da greiere enn om det var en AB som skrev det? Mindre feigt? Ingen vet jo hvem jeg er uansett. Og jeg kan bare lage meg nye brukernavn. Null problem og opprette nye mailadresser. 

 

 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...