Gå til innhold

Ting du er lei av på Kvinneguiden

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

43 minutter siden, Nettvenn skrev:

:klem: :hug: :klem1: :klemmer:

Herlig at man kan vise hverandre en trivelig gest,at man bryr seg,selvom det for noen virker uforståelig og må kritisere at det finnes endel mennesker som faktisk bryr seg. 

En annen ting man er lei av på Kvinneguiden, er folk som som ikke forstår norsk. Eksempelvis ikke engang vet at "en uforståelig figur" betyr at man ikke forstår hva selve figuren skal bety. Det uttrykker ikke forundring over AT figuren ble brukt. Tvertimot, forfatteren er så avgjort troende til å holde det nivået.
Men det ble kanskje litt for innviklet for Kvinneguiden? Og der var vi plutselig inne på en tredje ting man er lei av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Vox_populi skrev:

En annen ting man er lei av på Kvinneguiden, er folk som som ikke forstår norsk. Eksempelvis ikke engang vet at "en uforståelig figur" betyr at man ikke forstår hva selve figuren skal bety. Det uttrykker ikke forundring over AT figuren ble brukt. Tvertimot, forfatteren er så avgjort troende til å holde det nivået.
Men det ble kanskje litt for innviklet for Kvinneguiden? Og der var vi plutselig inne på en tredje ting man er lei av!

Uffda,trist at du sliter slik og irriterer deg over figurer på Kvinneguiden.:troest: Når du nevner ting som  du mener er for innviklet for Kvinneguiden ;så ta kontakt med moderatorene,de kan sikkert hjelpe deg.
Ha en fin kveld ! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Jerry Lee skrev:

PM'er fra brukere jeg ikke aner hvem er som kjefter for alt fra at jeg fjaser for mye til hva jeg spiser.

Idiotisk, men slik er det lett å unngå bare slå av muligheten til å sende deg PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
5 timer siden, FrankDrebin skrev:

Jøss, de kan ikke ha mye å finne på. Og jeg trodde at jeg hadde fritidsproblemer. :P 

Jeg føler meg heldig som aldri har fått en sint eller kritisk pm fra noen, rart egentlig med all den kritikken jeg har fått opp igjennom årene :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Jerry Lee skrev:

PM'er fra brukere jeg ikke aner hvem er som kjefter for alt fra at jeg fjaser for mye til hva jeg spiser.

I all verden!?! :(

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Winza skrev:

Jeg føler meg heldig som aldri har fått en sint eller kritisk pm fra noen, rart egentlig med all den kritikken jeg har fått opp igjennom årene :P 

Jeg har også kommet med et og annet innlegg som ikke bestandig har falt i god jord, men har heldigvis sluppet unna hat-PM foreløpig. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ikke være dømmende, men om det finnes selvmordsbombere her inne, setter jeg en knapp på de. Evt folk som er arrogante. selvhøytidelige, sinna og pumaer. Jeg er ikke glad i pumaer. Gi meg katter i fin størrelse, men ikke noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Winza skrev:

Ser det er langt langt verre på plasser som YouTube for eksempel. Så en som var stygg mot en bruker og blant annet sa til brukeren at han ikke kunne forstå hvorfor noen kom i begravelsen til moren hans som så ut som en gris. Noe av det mest grusomme jeg har hørt noen si 😢 Blir så sykt forbannet når jeg ser folk oppføre seg slikt mot andre 🤬

Det er en grunn til at jeg ikke leser kommentarfeltene på Youtube lenger. Det er helt ufattelig hva folk tør å lire av seg på nett når de skjuler seg bak anonymitet og brukernavn. Det virker som de ikke fatter hvordan de får seg selv til å fremstå, og jeg lurer på om de er oppdratt sånn eller har det så vondt selv at de må la det gå utover andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråder som har som intensjon å kritisere uføre! At de som gruppe blir kritisert og møtt med fordommer. At de som sier at de er lei av å jobbe mens det er for lett å få uføretrygd. Hvis de virkelig tror det så kan de jo bare søke da, siden at det er så enkelt. Ganske selvmotsigende 🙂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukere som klager over ting, men så gjør de nøyaktig det samme selv.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei av innleggene til brukere som skryter uhemmet av seg selv. Alltid under AB naturligvis.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 time siden, Mr. Kilmister skrev:

Lei av innleggene til brukere som skryter uhemmet av seg selv. Alltid under AB naturligvis.

Hadde ikke overrasket meg om mange var samme bruker, så lett å late som man er mange forskjellige brukere med anonymbrukerfunksjonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brukere som nærmest "halshugger" en som spør om hjelp til noe. "Les boka di! Gjør oppgaven din selv!" :roll: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/5/2019 at 11:17 AM, FrankDrebin said:

Brukere som nærmest "halshugger" en som spør om hjelp til noe. "Les boka di! Gjør oppgaven din selv!" :roll: 

Skjønner ikke hvorfor man skal svare om man ikke har tenkt til å hjelpe. Det er tross alt ingen som tvinges til å svare på alt som spørres om på KG. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, SVK skrev:

Skjønner ikke hvorfor man skal svare om man ikke har tenkt til å hjelpe. Det er tross alt ingen som tvinges til å svare på alt som spørres om på KG. 

Ikke sant, om man ikke har noe å birdra med, annet enn å forsure dagen til trådstarter, kan man gå videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jerry Lee skrev:

Alt vrøvlet til Jerry Lee.   Slitsomt!   :angry:

Det du skrev nå,er iallefall vrøvl! 

Endret av Nettvenn
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Testaburger

Folk som klikker på stemortråder, folk som klikker på veganertråder

utseende/størrelse på underliv tråder

får vel la vær å lese de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...