Gå til innhold

Mammabloggerne på snapchat

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Undrende. Hun har klaget så fælt over denne ryggen sin i mange dager nå, men så sier storyen hennes at hun rydder ut av oppvaskmaskinen kl 00.15 på natten pga noe organiseringsgreier.. 

ett rop om sponsing, evnt ute etter sympati for «vond rygg»?

hadde jeg hatt vondt i ryggen og behov for krykker pga det hadde jeg hvertfall ikke ryddet ut av en oppvaskmaskin med de bevegelsene der.

• Liker 3
mumrikk1 skrev (37 minutter siden):

Undrende. Hun har klaget så fælt over denne ryggen sin i mange dager nå, men så sier storyen hennes at hun rydder ut av oppvaskmaskinen kl 00.15 på natten pga noe organiseringsgreier.. 

hadde jeg hatt vondt i ryggen og behov for krykker pga det hadde jeg hvertfall ikke ryddet ut av en oppvaskmaskin med de bevegelsene der.

Vanskelig å forstå seg på hun der. Men tror du er spot on og at det er en blanding av teoriene dine😅

mumrikk1 skrev (2 timer siden):

Hvem var det?

Annonse

Just now, Lullemor84 said:

Altså! Hun som var på bakfasaden i dag var et friskt pust og helt anderledes enn de som vanligvis er der! Matpakken tror jeg :) Jeg fikk hvertfall mange tips til mine små.

Enig! Hun er virkelig vært å følge med på! 

Lullemor84 skrev (Akkurat nå):

Altså! Hun som var på bakfasaden i dag var et friskt pust og helt anderledes enn de som vanligvis er der! Matpakken tror jeg :) Jeg fikk hvertfall mange tips til mine små.

Denne tråden handler om mammabloggerne, ikke Bakfasaden😊 Men ja, veldig gøy med slike tips!

On 1/2/2021 at 12:22 PM, mumrikk1 said:

Hadde jeg hatt så vondt i ryggen hadde husarbeid blitt nedprioritert virkelig altså

• Liker 1
Just now, Lullemor84 said:

Å beklager! Bare så at det var nevnt tidligere i tråden 😂

Tviler på det skader🤣 halve gjengen på bakfasaden er jo fra mammabloggerne og en tråd om mammaer på snappchat er vel enkelere enn en hel haug av dem🤣

Annonse

Hva skjedde i dag? Ingen forsetter sier hun, og ramser opp det ene nyttårsforsettet etter det andre. Jeg har ikke like mange, da er man jo nesten dømt til å mislykkes før man starter om man går så hardt ut på så mange områder?????

• Liker 3
  • 2 uker senere...
Annonse

Er det bare meg eller virker det som om flere av de er skikkelig lei av å snappe? 😅

Altså man skal følge en dag i deres liv, og det kan jo være hyggelig det. Og fint når man tar opp et tema feks. Men føler hver gang at jeg bare begynner å skuppe i storyen og gidder ikke skippe meg igjennom hele dagen en gang. Med unntak av TL som sjeldent deler så mye, da går det fort igjennom 🙈

Nei er vel på tide å slutte å følge de med mindre det kommer inn noen som virkelig vil 😊

2 hours ago, Bollapikksvin said:

Er det bare meg eller virker det som om flere av de er skikkelig lei av å snappe? 😅

Altså man skal følge en dag i deres liv, og det kan jo være hyggelig det. Og fint når man tar opp et tema feks. Men føler hver gang at jeg bare begynner å skuppe i storyen og gidder ikke skippe meg igjennom hele dagen en gang. Med unntak av TL som sjeldent deler så mye, da går det fort igjennom 🙈

Nei er vel på tide å slutte å følge de med mindre det kommer inn noen som virkelig vil 😊

Håper de finner noen som virkelig vil slik at de blir mer action igjen... hvor ble de av Sanna og Ellinor forresten? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...