Gå til innhold

Mammabloggerne på snapchat

Gjest Aelin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

On 1/21/2021 at 1:01 PM, Fullrulle said:

Hvorfor setter TL bæreposene på hådklær på kjøkkengulvet? Er hun redd for bakterier?🤔

Ja hun har angst for bakterier om jeg har forstått rett. Vasker også varene før de blir plassert på plass i skapet oSv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ellinor, men nå synes jeg det blir bare fokus og sutring på hvor lite tid hun har alene om dagene... Altså, du har små barn. Hadde du ikke vært hjemme, hadde du vært på jobb og da ville du ikke hatt noe mer egentid for å si det sånn... 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Litenoggod skrev (På 8.2.2021 den 22.36):

Har hun trillingmamma sluttet å snappe hos mammabloggerne? 

Hun var på i dag :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/9/2021 at 11:56 PM, Bollapikksvin said:

Hun var på i dag :)

Ja så at sanna var på her om dagen! Og så gøy å se at Madelen er på også🙌🏻 Godt med friskt blod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

Hva gjør TL på den gruppen? Tilfører absolutt ingenting, blir knapt lagt ut noe de dagene hun er på.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumlife2019 skrev (11 timer siden):

Hva gjør TL på den gruppen? Tilfører absolutt ingenting, blir knapt lagt ut noe de dagene hun er på.

Enig, hun tilfører ikke gruppen noenting. Jeg syntes denne kontoen har falt veldig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
On 5/2/2021 at 10:00 AM, mumrikk1 said:

Enig, hun tilfører ikke gruppen noenting. Jeg syntes denne kontoen har falt veldig.

Tror hun blir vedvarende en stund🙈 er jo ikke så mange gruppesnappere som Fortsetter men håper mammabloggerne snart kommer med en ny vri ellers blir det lite action

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Har TL oppdatert noe i det hele tatt idag siden hun drakk fra en pose? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg har susser på TL har sagt at hun driver med livsstilsendring jeg ser ikke noe forskjell hos henne🙊 i tillegg er det ofte usunn mat som ikke akkurat er sunt

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (6 timer siden):

En ting jeg har susser på TL har sagt at hun driver med livsstilsendring jeg ser ikke noe forskjell hos henne🙊 i tillegg er det ofte usunn mat som ikke akkurat er sunt

Hva slags endring har hun sagt hun gjør foruten å kalle det livsstilsendring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

noen i mammabloggerne må vel se at det ikke er holdbart med det som TL leverer. Fins ikke innhold 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mumlife2019 skrev (7 timer siden):

noen i mammabloggerne må vel se at det ikke er holdbart med det som TL leverer. Fins ikke innhold 

Jeg skjønner virkelig ikke at TL selv gidder og fortsette heller. Hvorfor sitte og gnu på en plass i gruppa når man ikke gidder å gjøre NOE for å underholde? 

De andre tør vel ikke si noe til henne, men det burde de absolutt. TL ødelegger for de andre

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bollapikksvin skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner virkelig ikke at TL selv gidder og fortsette heller. Hvorfor sitte og gnu på en plass i gruppa når man ikke gidder å gjøre NOE for å underholde? 

De andre tør vel ikke si noe til henne, men det burde de absolutt. TL ødelegger for de andre

Hun ønsker vel å føle seg inkludert i noe og tror at dette er noe som hjelpe henne til å føle seg inkludert. Men å levere det fungerer ikke. TL sier at hun et hjemmeværende mor med et barn på 4 år og resten er på skolen og klarer likevel aldri å lage innhold. Kommer med merkelige spørsmål om hva som er normalt for 10 åringen, 4 åringen etc. Helt utdatert 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hvorfor skal TL alltid opplyse oss om når hun har mensen? Tror hun det bryr andre? Hun er veldig flink til å fokusere på det negative isteden for å se positivt på ting. Ref til innlegget hun postet om KK mila..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei skjønner ikke hvorfor hun har en sann trang om å dele det. Er sikker for å høste ros for å gjennomføre KK mila, trenger nok en del bekreftelse

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumlife2019 skrev (6 timer siden):

Nei skjønner ikke hvorfor hun har en sann trang om å dele det. Er sikker for å høste ros for å gjennomføre KK mila, trenger nok en del bekreftelse

Det er hver eneste gang hun har mensen😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (14 timer siden):

Hvorfor skal TL alltid opplyse oss om når hun har mensen? Tror hun det bryr andre? Hun er veldig flink til å fokusere på det negative isteden for å se positivt på ting. Ref til innlegget hun postet om KK mila..

Hu tror hu skal få mere trøst, men sist hu gjennomførte dette så skrev hu tiden hu brukte og det gjorde hu ikke nå. Forrige gang påsto hu at hu løpte 10km på 48 minutter. Hu må ha løpt fælt da🤣 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...