Gå til innhold

Første date Norge på TVNorge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ble stille i denne tråden. Programmet går jo enda :fnise:

Anonymkode: 5dfe8...2d1

Så de første episodene, men hoppa litt av når det ble så mye dårlige matcher. 

Anonymkode: c7d34...240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

On 5/21/2019 at 6:26 AM, AnonymBruker said:

Så de første episodene, men hoppa litt av når det ble så mye dårlige matcher. 

Anonymkode: c7d34...240

Jeg vet ikke koss de sette sammen folk. Så på facebook det var ei jålete blogger eller modell dame så koblet de en kristen tørr type til hu. Han var nok jomfru eller noe og ikke kunne ha sex før ekteskapet. Der satt hun og flirte av han. Så flaut ass

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu dama der var såå morsom. man prøvekjører jo bilen før man kjøper. Haha jeg daua der  🤣

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på Første date Australia. Der er de gode på å matche! Selv folk som ikke blir et par kan man se med et utrent øye er en match. Jeg våger å påstå at utvalget her i landet er så lite at de bare plukker ut folk som passer aldersmessig... 

Anonymkode: baeb9...e28

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig om den rare matchen. Trodde hun var litt rar først men etter hun begynt å tulle om prøvekjøring lo jeg meg ihjel 🤣 Var med i diskusjon av denne serien på Facebook. Der delte noen hennes bloggen og Insta. Hun hadde veldig kul blog faktisk men husker ikke hva heter den for noen nå. Om noen husker navn på bloggen? Lena... noe? Vil gjerne lese bloggen nå men kunne ikke finne henne i blogger diskusjon her på forum og på fb var det mer enn 800 kommentarer helt umulig å finne 🤔

Endret av Linnea Hokus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg ser på Første date Australia. Der er de gode på å matche! Selv folk som ikke blir et par kan man se med et utrent øye er en match. Jeg våger å påstå at utvalget her i landet er så lite at de bare plukker ut folk som passer aldersmessig... 

Anonymkode: baeb9...e28

Men det blir jo feil da. Tenk om folk driver og håper at de finn noen så.får man slik skivebom

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

På 7.7.2019 den 18.53, Linnea Hokus skrev:

Helt enig om den rare matchen. Trodde hun var litt rar først men etter hun begynt å tulle om prøvekjøring lo jeg meg ihjel 🤣 Var med i diskusjon av denne serien på Facebook. Der delte noen hennes bloggen og Insta. Hun hadde veldig kul blog faktisk men husker ikke hva heter den for noen nå. Om noen husker navn på bloggen? Lena... noe? Vil gjerne lese bloggen nå men kunne ikke finne henne i blogger diskusjon her på forum og på fb var det mer enn 800 kommentarer helt umulig å finne 🤔

Det er bloggeren selv som har skrevet dette😂 hun ble avslørt i en annen tråd.

Anonymkode: 75749...acb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.9.2019 den 16.20, AnonymBruker skrev:

Det er bloggeren selv som har skrevet dette😂 hun ble avslørt i en annen tråd.

Anonymkode: 75749...acb

Hæ? Hvilken annen tråd? Har ingenting med henne å gjøre 🤦🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/4/2019 at 4:04 PM, #Sunrise said:

Flere som syns programmet er masseprodusert?

Jeg synes de bryr seg ikke om folk finner partnere. Bare å lage drama mest mulig.  Hun der blogg damå og kristen dude var dråpen.

Anonymkode: 8af9b...c5b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/8/2019 at 12:44 PM, MadameDeRosa said:

Han som ble forbanna over at daten røyker 😂

Haha hvilken episode er det

Anonymkode: 8af9b...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha hvilken episode er det

Anonymkode: 8af9b...c5b

En av de siste som ble vist på tv. Han viste veldig dårlige egenskaper og ble så sinna fordi daten hans var en røyker. Når man ikke klarer å holde seg normalt høflig på date engang, lurer jeg litt på hvordan han er å leve med. Må være grusomt. Stakkars mannen han var på date med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, MadameDeRosa skrev:

En av de siste som ble vist på tv. Han viste veldig dårlige egenskaper og ble så sinna fordi daten hans var en røyker. Når man ikke klarer å holde seg normalt høflig på date engang, lurer jeg litt på hvordan han er å leve med. Må være grusomt. Stakkars mannen han var på date med.

Sigurd er fantastisk da ❤️ Elsket julekalenderen hans! Det ble nok bare litt mye. Og visstnok mye mer som skjedde som ikke ble med på tv.

Anonymkode: 8f567...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mange dater de filmer og hvor mange de viser på tv. De som vises på tv blir nesten aldri sammen. 

Syntes det var morsomt med hun som trengte at daten hadde høyere utdanning, ganske åpenbart at hun trengte sosial status i livet sitt. MInner meg litt om tråder på kg der folk skriver om at de trnger en partner med høyere utdanning og later som om det handler om intelligens og lignende. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, tanke skrev:

Lurer på hvor mange dater de filmer og hvor mange de viser på tv. De som vises på tv blir nesten aldri sammen. 

Syntes det var morsomt med hun som trengte at daten hadde høyere utdanning, ganske åpenbart at hun trengte sosial status i livet sitt. MInner meg litt om tråder på kg der folk skriver om at de trnger en partner med høyere utdanning og later som om det handler om intelligens og lignende. 

Hun var jo ydmyk om det. Og tydelig flau over at det var så viktig for henne. Virket mer som at hun er redd for store kommunikasjonsproblemer fordi de ikke har gått gjennom samme intense mengden filosofi og problemløsning som kreves når en forsker til bachelor- og masteroppgave. 

 

Anonymkode: 75749...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hun var jo ydmyk om det. Og tydelig flau over at det var så viktig for henne. Virket mer som at hun er redd for store kommunikasjonsproblemer fordi de ikke har gått gjennom samme intense mengden filosofi og problemløsning som kreves når en forsker til bachelor- og masteroppgave. 

 

Anonymkode: 75749...acb

Det var hysterisk morsomt, og hun virket absolutt ikke ydmyk. Hun har gjennomført en master, ikke vært igjennom krig, det er ikke sånn at det er spesielt enestående, eller for den del nødvendigvis vanskelig. Fyren virket uansett som en kjempekar, så det er hennes tap. Jeg er universitetsutdannet selv, men heldigvis mer moden enn den dama der. 

Anonymkode: 3ccca...4da

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun var jo ydmyk om det. Og tydelig flau over at det var så viktig for henne. Virket mer som at hun er redd for store kommunikasjonsproblemer fordi de ikke har gått gjennom samme intense mengden filosofi og problemløsning som kreves når en forsker til bachelor- og masteroppgave. 

 

Anonymkode: 75749...acb

Ydmyk? Hvor får du det fra? Mannen virket mer filosofisk enn henne. Man har heller ikke særlig med filosofi i en typisk utdanning. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, loveli skrev:

Utrolig frekt å la den andre betale når man vet man ikke vil møtes igjen!!

Sånne kjærringer ødelegger for damer med folkeskikk.

Faktisk enig. 

Anonymkode: 16dea...c44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...