Gå til innhold

Første date Norge på TVNorge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er bare tull. For når man søker så får man spørsmål om man vil bli filmet. Så andre som sitter der er folk som ikke vil bli filmet, men likevel er med.  

 

Dette har jeg fått bekreftet av den britiske , for der får man høre at alle i restauranten er på en ekte blind date, akkurat som de som blir filmet og intervjuet. 

Anonymkode: 5e52c...563

Nei? Jeg har vært statist selv denne sesongen med min venninne. Før vi gikk inn i restauranten snakket vi med noen andre av statistene og alle der var venner/kjærester fra før. Ingen blind dates altså. Er sikkert slik de gjør det i den britiske versjonen, men ikke i den norske, i alle fall ikke den dagen jeg var med. 

Anonymkode: 238e5...aa5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes så synd på han tintin! Han var så nervøs! De to sammen var så SØTE!!! Skulle ønske de ble sammen❤️ synes de var nydelige sammen❤️

Anonymkode: dbd29...649

Hvorfor sjekker du ikke selv opp Tintin du syns han var så nydelig?

Anonymkode: 21460...156

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er bare tull. For når man søker så får man spørsmål om man vil bli filmet. Så andre som sitter der er folk som ikke vil bli filmet, men likevel er med.  

 

Dette har jeg fått bekreftet av den britiske , for der får man høre at alle i restauranten er på en ekte blind date, akkurat som de som blir filmet og intervjuet. 

Anonymkode: 5e52c...563

Det er jo klart de må spørre om man vil bli filmet, hvis man ikke vil bli filmet kan man jo ikke tas med. Det er et TV program, ikke generell matchmaking. 

Anonymkode: db6b0...3df

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎19‎.‎02‎.‎2019 den 12.52, AnonymBruker skrev:

Syntes så synd på han tintin! Han var så nervøs! De to sammen var så SØTE!!! Skulle ønske de ble sammen❤️ synes de var nydelige sammen❤️

Anonymkode: dbd29...649

Det var takket være henne som holdt det hele i gang og var så forståelsesfull og syntes han var okey. Mennesketeken hadde hun :) 

Anonymkode: 0c970...b03

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guuud, dette er pute-tv! Eneste trøsten for meg som ser singel, er hvor vanskelig det er å finne noen. Her ligger alt til rette, de er matchet og satt sammen, rammen er god. Men så er det omtrent ingen som møtes igjen etter programmet.

Det å finne kjærligheten er kjempevanskelig, det er mer hell, flaks og slump som gjør at man finner noen.

Men så kleint det er å se en date sånn utenfra! 

 

Anonymkode: f3c37...1fd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte Rune så godt! Han virka som en kjernekar😍  men hun hovmesteren er så upassende. Kommer med kleine kommentarer og er litt småfrekk. Men flott av utseende. 

Anonymkode: dcd52...0d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Gry, herregud 🙈

De to fra Kristiansand var skikkelig søte da

Anonymkode: 0a3c1...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2019 den 18.41, AnonymBruker skrev:

Det var takket være henne som holdt det hele i gang og var så forståelsesfull og syntes han var okey. Mennesketeken hadde hun :) 

Anonymkode: 0c970...b03

Men altså, det var jo helt tydelig at hun ble fullere og fullere utover kvelden. Det er ikke mye sjarmerende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes om kveldens episode ??

Anonymkode: 5dfe8...2d1


Det homofile paret er noe av det skjønneste og mest sjarmerende jeg har sett på evigheter! Håper jeg ser de gifte seg under Pride neste år! De klaffet jo såååååååååå godt ❤️ 

Anonymkode: 13af8...f5d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Det homofile paret er noe av det skjønneste og mest sjarmerende jeg har sett på evigheter! Håper jeg ser de gifte seg under Pride neste år! De klaffet jo såååååååååå godt ❤️ 

Anonymkode: 13af8...f5d

😍😍😍😍Ja, det var en sann glede å se på! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Likte Rune så godt! Han virka som en kjernekar😍  men hun hovmesteren er så upassende. Kommer med kleine kommentarer og er litt småfrekk. Men flott av utseende. 

Anonymkode: dcd52...0d3

Hæ, nei? Jeg synes absolutt ikke det. Og så er hun kjempesøt da!

Anonymkode: 67e25...548

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

 men hun hovmesteren er så upassende.

Anonymkode: dcd52...0d3


Enig, kjempe amatør, passer ikke i det hele tatt. Man kunne spurt hvem som helst på gaten tror jeg og de hadde gjort en mer passende jobb. 

Anonymkode: 13af8...f5d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:


Enig, kjempe amatør, passer ikke i det hele tatt. Man kunne spurt hvem som helst på gaten tror jeg og de hadde gjort en mer passende jobb. 

Anonymkode: 13af8...f5d

"Så flott du ser ut" - når det kommer en fyr inn i tskjorte....

Anonymkode: 7ec0c...916

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste episode! Skjønner egentlig ikke hvorfor folk er med på dette? Er det fordi de får vist seg fram litt mer, for å øke sjansene på nettdatingen? For ingen blir sammen, og samtalene virker så kleine. De fleste framstår litt rare... Tror det har noe med at de filmes mens de snakker med en ukjent.

Topp-kleint! Er singel men ville ikke vurdert å være med på dette programmet...

Anonymkode: f3c37...1fd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det bare meg eller er noen av de som melder seg på blottet for antenner? Er det virkelig ok å si at «han er ikke helt min type» (utseendemessig mener dem). Greit at det er en ærlig sak, men trenger man å si alt man tenker heletiden? Tenker dem ikke over at personen de er på date med blir å få vite det i ettertid når dem ser programmet? 

Man trenger ikke snakke ned andres utseende, ikke rart folk får dårlig selvtillit. Heller greit å si at «han fikk jeg ikke kjemi eller gnist med, så date nummer 2 blir det ikke av»..

Hjelpes!

Anonymkode: 5dfe8...2d1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siste episode! Skjønner egentlig ikke hvorfor folk er med på dette? Er det fordi de får vist seg fram litt mer, for å øke sjansene på nettdatingen? For ingen blir sammen, og samtalene virker så kleine. De fleste framstår litt rare... Tror det har noe med at de filmes mens de snakker med en ukjent.

Topp-kleint! Er singel men ville ikke vurdert å være med på dette programmet...

Anonymkode: f3c37...1fd


Jeg antar og tror (forhåndsdømmer) at de som melder seg på er typisk sånne som "liker å utfordre seg selv" "gjøre noe nytt", samme typen som melder seg på statistoppdrag, kan finne på å si ja til helt corny aktiviteter , fordi de på en måte ikke har noe å tape. Jeg syns noen av deltakerne i år har virket helt normale, gode personer med god selvinnsikt, som hun som datet han TinTin, og som de to homofile, noen har sikkert også meldt seg på fordi de ikke er på andre arenaer de møter aktuelle, sånn som de to sjenerte fra Lillehammer og hamar, men også noen  som melder seg på for å vise seg fram og være "kule" "edgy" (arwin) 

Anonymkode: 13af8...f5d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho dama på date med italieneren må jo være fullstendig sosialt tilbakestående.

Anonymkode: 39578...628

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.2.2019 den 2.07, AnonymBruker skrev:

Ho dama på date med italieneren må jo være fullstendig sosialt tilbakestående.

Anonymkode: 39578...628

Hvem var hun igjen?

Anonymkode: 5dfe8...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...