Gå til innhold

Første date Norge på TVNorge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Underholdende sesong!

EOTB-damene er jo åpenbart med for PR. Ingen er så dust.

Syns hun islandske virket ekstremt dominerende og nedlatende. Lite hyggelig menneske. og det hun sa om "en på min level (eller noe sånt)? Hun virket som hun trodde hun var det catchet, men det var hun ikke, verken utseendemessig eller personlighetsmessig.

De kompisene Christoffer og Christoffer; fikk vondt av å se hvor usikker han ene var! Tips til uerfarne gutter; ikke si at du aldri har vært på date eller aldri har hatt dame. Det gjør det bare utrolig uattraktivt. Helt greit å være nervøs, men å snakke ned seg selv sånn gjør bare vondt å se på.

Barnehagedama med han trauste jærbuen var jo også festlige. Vridde meg litt i flauhet da han presiserte at de skulle dele regninga og etterpå persisterte hvor rik han var. Helt greit å ikke ville bli utnyttet, men er de 10 minuttene dine på tv riktig tid for å kjøre prinsipper? Lite sjarmerende med sånne menn.

Anonymkode: 8a1f4...b5e

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Underholdende sesong!

EOTB-damene er jo åpenbart med for PR. Ingen er så dust.

Syns hun islandske virket ekstremt dominerende og nedlatende. Lite hyggelig menneske. og det hun sa om "en på min level (eller noe sånt)? Hun virket som hun trodde hun var det catchet, men det var hun ikke, verken utseendemessig eller personlighetsmessig.

De kompisene Christoffer og Christoffer; fikk vondt av å se hvor usikker han ene var! Tips til uerfarne gutter; ikke si at du aldri har vært på date eller aldri har hatt dame. Det gjør det bare utrolig uattraktivt. Helt greit å være nervøs, men å snakke ned seg selv sånn gjør bare vondt å se på.

Barnehagedama med han trauste jærbuen var jo også festlige. Vridde meg litt i flauhet da han presiserte at de skulle dele regninga og etterpå persisterte hvor rik han var. Helt greit å ikke ville bli utnyttet, men er de 10 minuttene dine på tv riktig tid for å kjøre prinsipper? Lite sjarmerende med sånne menn.

Anonymkode: 8a1f4...b5e

Haha, han rikingen;

yo, heter blabla, har SVÆÆÆRT hus.

Det er sånn han introduserer seg sjøl, identifiserer seg.

Også rikingen;

Jeg ønsker ikke å dele rikdommen min ved å betale 300-500kr på en date.

Håper han finner ei som klarer å leve med hardt grep på lommeboka.

Anonymkode: 75749...acb

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, han rikingen;

yo, heter blabla, har SVÆÆÆRT hus.

Det er sånn han introduserer seg sjøl, identifiserer seg.

Også rikingen;

Jeg ønsker ikke å dele rikdommen min ved å betale 300-500kr på en date.

Håper han finner ei som klarer å leve med hardt grep på lommeboka.

Anonymkode: 75749...acb

Han har kjøpt seg billett på incelekspressen.  Første klasse.  

Anonymkode: abe5c...106

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er åpenbart veldig iscenesatt alt sammen. Folk blir bevisst matchet opp med dårlige matcher for å lage «god» tv. Så har vi de som er gjengangere på lignende tv-program, eller er bloggere og lignende. De får åpenbart pekepinner på hvordan de skal oppføre seg. Igjen, «god» tv. Av og til lurer jeg på om jeg er den eneste i verden som skjønner at det er slik det foregår, og at dette er sett på som en tullete «konspirasjonsteori» av alle utenom meg...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, KnekkogPrim skrev:

Det er åpenbart veldig iscenesatt alt sammen. Folk blir bevisst matchet opp med dårlige matcher for å lage «god» tv. Så har vi de som er gjengangere på lignende tv-program, eller er bloggere og lignende. De får åpenbart pekepinner på hvordan de skal oppføre seg. Igjen, «god» tv. Av og til lurer jeg på om jeg er den eneste i verden som skjønner at det er slik det foregår, og at dette er sett på som en tullete «konspirasjonsteori» av alle utenom meg...

Reality tv eksisterer ikke i virkeligheten. Det trodde jeg var opplest og vedtatt to episoder inn i Big Brother sesong 1? 

 

Anonymkode: abe5c...106

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ikke at han partyfyren og hun med barn ville si ja til en ny date, men det ville de altså. Åpenbart hvorfor han ville, men ikke hun.

Jaja, både han og kompisen virket utrolig umodne. Hele måten de snakket om damer var litt komisk og er typisk for noen menn på den alderen. Skal vise seg og liksom ha den selvtilliten, men er egentlig veldig usikre.

Jeg synes litt synd på han nervøse fyren fra Møre og Romsdal som var på date med hun blonde. Hun virket lite sympatisk. Det virket som han prøvde og synes hun kunne vært litt mer imøtekommende mot han.

Anonymkode: 39937...55b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye tragisk å se her ja, hvem er det som melder seg på noe slikt? Hvordan gjør man det egentlig, hva er poenget med det? Komme på tv?

I tillegg så kuer nesten alle menn seg til å betale regningen, penger ut av vinduet som regel.

Anonymkode: 700ad...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye tragisk å se her ja, hvem er det som melder seg på noe slikt? Hvordan gjør man det egentlig, hva er poenget med det? Komme på tv?

I tillegg så kuer nesten alle menn seg til å betale regningen, penger ut av vinduet som regel.

Anonymkode: 700ad...30a

Tja, flere av damene tilbyr seg å betale, men mennene insisterer. Tror ikke det nødvendigvis handler om å være kuet, men at de ønsker å være snill eller ser på det som mannens oppgave. At det er penger ut av vinduet kan man kanskje si, men samtidig så har de meldt seg på det selv og ingen tvinger de til å betale.

Anonymkode: 39937...55b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2019 den 12.49, CMarie skrev:

Jeg fikk creeps av han radiomannen på 49 som foretrakk «betydelig yngre kvinner» som han sa. Han virket utstudert og lite sjarmerende

Samme her, ekstra ekkelt når han presset seg på for et kyss på slutten der. Snakk om å IKKE lese den andre, hun var ikke der i det heletatt. 

Kvalmt. 

Anonymkode: 0c970...b03

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/28/2019 at 4:24 PM, Fiskegrateng said:

Hvilken episode er med hun fra ex on the beach?

Sesong 3 episode 17. Hun dama er rett og slett trash.

Anonymkode: 67e25...548

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det flere av mennene som først sier at de gjerne vil treffes igjen, men så når de blir avvist og hun for eksempel sier at de bare har vennskapelige følelser så er de plutselig helt enig og sier at de tenkte det samme? Det er jo tydelig at de ikke tenkte sånn så hvorfor late som at de ikke ble interessert. Irriterterer meg sånn over det at de ikke bare kan si ok og hvis de ble skuffet så er vel det en ærlig sak.

Anonymkode: 39937...55b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det flere av mennene som først sier at de gjerne vil treffes igjen, men så når de blir avvist og hun for eksempel sier at de bare har vennskapelige følelser så er de plutselig helt enig og sier at de tenkte det samme? Det er jo tydelig at de ikke tenkte sånn så hvorfor late som at de ikke ble interessert. Irriterterer meg sånn over det at de ikke bare kan si ok og hvis de ble skuffet så er vel det en ærlig sak.

Anonymkode: 39937...55b

De ønsker ikke å gjøre det kleint for dama. Er ikke det pent gjort? 

Anonymkode: abe5c...106

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det flere av mennene som først sier at de gjerne vil treffes igjen, men så når de blir avvist og hun for eksempel sier at de bare har vennskapelige følelser så er de plutselig helt enig og sier at de tenkte det samme? Det er jo tydelig at de ikke tenkte sånn så hvorfor late som at de ikke ble interessert. Irriterterer meg sånn over det at de ikke bare kan si ok og hvis de ble skuffet så er vel det en ærlig sak.

Anonymkode: 39937...55b

De synes vel det er flaut å bli avvist på TV 

Anonymkode: 32aeb...f12

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De ønsker ikke å gjøre det kleint for dama. Er ikke det pent gjort? 

Anonymkode: abe5c...106

Hvorfor skal det være kleint? Er det ikke like kleint å late som man ikke er interessert eller late som man mente noe annet? De fleste merker det godt når den andre prøver å ro seg i land og ikke tape ansikt.

Anonymkode: 39937...55b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil ikke tape ansikt ovenfor dama selvfølgelig. 

Anonymkode: 6a181...81a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

De vil ikke tape ansikt ovenfor dama selvfølgelig. 

Anonymkode: 6a181...81a

Dette blir sendt på TV, hun finner det jo ut uansett. Og alle andre ler av deg fordi du er pyse i tillegg. 

Anonymkode: 45439...435

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det flere av mennene som først sier at de gjerne vil treffes igjen, men så når de blir avvist og hun for eksempel sier at de bare har vennskapelige følelser så er de plutselig helt enig og sier at de tenkte det samme? Det er jo tydelig at de ikke tenkte sånn så hvorfor late som at de ikke ble interessert. Irriterterer meg sånn over det at de ikke bare kan si ok og hvis de ble skuffet så er vel det en ærlig sak.

Anonymkode: 39937...55b

Jeg synes det er mer teit av damene som ikke er interessert(også mennene, men jeg ser det mer hos damene der) at de lar ham svare først, og han gjerne sier ja, bare for at hun skal si nei. 

Anonymkode: 4051e...72e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er mer teit av damene som ikke er interessert(også mennene, men jeg ser det mer hos damene der) at de lar ham svare først, og han gjerne sier ja, bare for at hun skal si nei. 

Anonymkode: 4051e...72e

Det har jeg også merket meg, hvorfor i all verden gjør de det??!:klo:

Anonymkode: 0c970...b03

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2019 den 17.42, Linnea Hokus skrev:

Hæ? Hvilken annen tråd? Har ingenting med henne å gjøre 🤦🏼‍♀️

Enkelte jobber veldig iherdig for å promotere egen blogg. Enkelte er også veldig enkle å gjennomskue når de gjør det. ;)

 

Anonymkode: 4bd7e...52d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er mer teit av damene som ikke er interessert(også mennene, men jeg ser det mer hos damene der) at de lar ham svare først, og han gjerne sier ja, bare for at hun skal si nei. 

Anonymkode: 4051e...72e

Veldig enig!

Anonymkode: 11e5e...087

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...