Gå til innhold

Første date Norge på TVNorge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, #Sunrise skrev:

Jeg var så opptatt av å få med s’n at jeg glemte e’n 😂😂

Fort gjort!😂 :laugh:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 2/14/2019 at 10:25 PM, AnonymBruker said:

Liker konseptet og programmet, men irriterer meg over statistene i restauranten som åpentbart stirrer på deltagerne og følger med på dialogene/det de gjør underveis.. mister på en måte troverdigheten ifh konseptet.

Anonymkode: 9df5b...399

Statistene er par, men sitter der hele kvelden mot gratis mat og drikke, er nok naturlig at de da etter en stund ikke har så mye å snakke om og titter litt på det som foregår, desverre. 

Anonymkode: 84a3b...22d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ligger ikke gårsdagens episode ute gratis på d-play? Nå får jeg ikke sett det :( 

Anonymkode: 77461...625

Denne ukens episode (nr 4) ligger ute gratis :) Det er episode 5 som sendes neste uke som ikke er tilgjengelig gratis.

Anonymkode: 2e629...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Statistene er par, men sitter der hele kvelden mot gratis mat og drikke, er nok naturlig at de da etter en stund ikke har så mye å snakke om og titter litt på det som foregår, desverre. 

Anonymkode: 84a3b...22d

Har du vært med? Siden din vet dette? 

Men kanskje de burde fått litt mer retningslinjer på hva som ikke passer seg å gjøre f eks. Noen av parene sitter jo som vanlige mennesker på en restaurant , mens andre par stirrer tydelig i kamera eller på de som er på daten. Nyskjerrige folk ass😂

Anonymkode: 9df5b...399

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Statistene er par, men sitter der hele kvelden mot gratis mat og drikke, er nok naturlig at de da etter en stund ikke har så mye å snakke om og titter litt på det som foregår, desverre. 

Anonymkode: 84a3b...22d


Åh, hvordan vet du at det er statister? Jeg tenkte det var flere Første Date deltakere/søkere jeg, som var paret av produksjonen for å date, men at kun utvalgte par ble valgt å fokusere på i selve TV programmet.

Anonymkode: 80ada...e3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun ligner på ann marielle fra paradise. Men det er ikke henne 

Anonymkode: e2f55...5c4

Gjør hun overhode ikke! Marlene er utrolig pen, Ann Marielle er ikke det.

Anonymkode: 4051e...72e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Da blei jeg gla, da han sa han likte ananas på pizza" 😄 

Anonymkode: 17b96...194

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke over at det ikke ble noe mer med Stine og Ruslan heller. De matchet så bra! Så pent par. Men neeida 😏 Så på litt repriser i dag. Heiet på «Tintin» og dama også. Men neida, ble visst ikke noe der heller. Men snart ny episode og nye par, viktig å ha trua 👏😅

Anonymkode: 2e629...14d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå så mange hyggelige, søte personer som er med :) har bare sett de to siste episodene da. Litt trist der bare den ene vil møtes mer men ikke den andre. Men sånn er det jo bare. Ikke alle kan klaffe:)

Anonymkode: fd4cc...5ad

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.2.2019 den 12.47, kjøttkaker skrev:

Hahaahhaha, åå herregud. Han med sleiken som prata som om han var tilbakestående, hun som prata i ett kjør og klysesvensken som bare prata piss. Blir matt av de folka her👵🏻 Godt jeg ikke er på tv😂 

Hvem tenker du på med klysesvensken? Han som heter Roger og hadde hjulpet en med CP? Hvis det er han du mener, så er det korrekt oppfattet at han er klysete.

Anonymkode: 9ac1f...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2019 den 14.47, AnonymBruker skrev:

Gjør hun overhode ikke! Marlene er utrolig pen, Ann Marielle er ikke det.

Anonymkode: 4051e...72e

Ærligtalt å rakke ned noen utseende er lavmål

Anonymkode: 5dfe8...2d1

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem tenker du på med klysesvensken? Han som heter Roger og hadde hjulpet en med CP? Hvis det er han du mener, så er det korrekt oppfattet at han er klysete.

Anonymkode: 9ac1f...882

Hæ? Prøver du å være morsom? Aner ikke hvem du mener, men tror du forstod at jeg mente Arwin(?). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette programmet er så gøy! 

Blir litt satt ut over hvor høye krav folk har! Pga en hårfrisyre så er det ikke riktig mann 😅

Anonymkode: dbd29...649

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.2.2019 den 22.33, AnonymBruker skrev:

Kommer ikke over at det ikke ble noe mer med Stine og Ruslan heller. De matchet så bra! Så pent par. Men neeida 😏 Så på litt repriser i dag. Heiet på «Tintin» og dama også. Men neida, ble visst ikke noe der heller. Men snart ny episode og nye par, viktig å ha trua 👏😅

Anonymkode: 2e629...14d

Syntes så synd på han tintin! Han var så nervøs! De to sammen var så SØTE!!! Skulle ønske de ble sammen❤️ synes de var nydelige sammen❤️

Anonymkode: dbd29...649

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/16/2019 at 1:57 PM, AnonymBruker said:

Har du vært med? Siden din vet dette? 

Men kanskje de burde fått litt mer retningslinjer på hva som ikke passer seg å gjøre f eks. Noen av parene sitter jo som vanlige mennesker på en restaurant , mens andre par stirrer tydelig i kamera eller på de som er på daten. Nyskjerrige folk ass😂

Anonymkode: 9df5b...399

 

On 2/16/2019 at 2:02 PM, AnonymBruker said:

Åh, hvordan vet du at det er statister? Jeg tenkte det var flere Første Date deltakere/søkere jeg, som var paret av produksjonen for å date, men at kun utvalgte par ble valgt å fokusere på i selve TV programmet.

Anonymkode: 80ada...e3b

Har venner som har vært med som statister  😄 Tror de kom over at de søkte statister tilfeldig på facebook. Om jeg husker rett var det ingen annen betaling enn å spise og drikke gratis i 5 timer. 

Anonymkode: 84a3b...22d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes så synd på han tintin! Han var så nervøs! De to sammen var så SØTE!!! Skulle ønske de ble sammen❤️ synes de var nydelige sammen❤️

Anonymkode: dbd29...649

Ja, kjempesøte 😍 Og ja, det skulle jeg ønske også. Men håper de finner hver sin rette der ute.

Anonymkode: 2e629...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 16.2.2019 den 10.42, AnonymBruker skrev:

Statistene er par, men sitter der hele kvelden mot gratis mat og drikke, er nok naturlig at de da etter en stund ikke har så mye å snakke om og titter litt på det som foregår, desverre. 

Anonymkode: 84a3b...22d

Statistene er ikke nødvendigvis par nei

Anonymkode: 238e5...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Statistene er ikke nødvendigvis par nei

Anonymkode: 238e5...aa5

Nei, det er bare tull. For når man søker så får man spørsmål om man vil bli filmet. Så andre som sitter der er folk som ikke vil bli filmet, men likevel er med.  

 

Dette har jeg fått bekreftet av den britiske , for der får man høre at alle i restauranten er på en ekte blind date, akkurat som de som blir filmet og intervjuet. 

Anonymkode: 5e52c...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.2.2019 den 23.56, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner godt til Roger som var med sist.

Han skal ha for at han jobber med sikkerhet, det høres jo ut som han jobber for Pentagon, han jobber som vekter på OSL.

Han er en eneste stor skrytehals og jeg ble rett og slett uvel av å se han på date.

Han juger og skryter hele tiden og stakkars den dama som får han til slutt. Jeg skjønner veldig godt hvorfor han ikke har fått barn ennå og godt er det.

Anonymkode: 9ac1f...882

Dette kan jeg tenke meg. "Jobber med sikkerhet." "Har flere sideprosjekter." "Har nesten en bachelor i biomedisin." Og hele historien med personen med CP, som jeg ikke tror et fnugg på. 

Anonymkode: d5b21...181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei, det er bare tull. For når man søker så får man spørsmål om man vil bli filmet. Så andre som sitter der er folk som ikke vil bli filmet, men likevel er med.  

 

Dette har jeg fått bekreftet av den britiske , for der får man høre at alle i restauranten er på en ekte blind date, akkurat som de som blir filmet og intervjuet. 

Anonymkode: 5e52c...563

Det kan hende, men på den søknaden de jeg kjenner svarte på søkte de spesielt etter par :) 

Anonymkode: 84a3b...22d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...