Gå til innhold

Prøverør 2019


Jeio

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Avianna skrev:

😁👍

Del gjerne om du får noen gode tips rundt hva han kan gjøre. Er også interessert i det.

Lykke til med denne runden!!

Jeg venter på mensen for å så starte med fryseforsøk. Helt grusomt å vente... 😕

Husker at jeg synes det var sååå lang ventetid mellom avbrutt fersk pga ohss og innsett fryseforsøk - føler sånn med deg ❤️ Jeg venter på positiv EL-test i disse dager for å kunne sette inn... 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Husker at jeg synes det var sååå lang ventetid mellom avbrutt fersk pga ohss og innsett fryseforsøk - føler sånn med deg ❤️ Jeg venter på positiv EL-test i disse dager for å kunne sette inn... 🤞🏻

Ja det føles litt langt det. Prøver å spise litt mindre for å gå ned i vekt i mellomtiden men vekten gikk opp istedenfor ned ... 😂 det hjelper ikke heller med ventetiden.

Spennende dager for deg da 😊 masse lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, TiiBii skrev:

Er det noe deres mann gjør under IVF? Min har kun tatt sædprøve og den var fin men finnes det type medisin han kunne tatt for å øke sjansene?

Fra medicus fikk mannen min beskjed om å ta:

- Bio-Qinon Active Q10 Gold

- Complete Mann Multi 

- Høykonsentrert omega 3

Alt kjøpes på apoteket. Ikke billige, men vi får se om det gir resultater om noen uker 🤞🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på Riksen og gått gjennom tidligere resultater.
Legen vi fikk snakke med er professor. Vi følte oss godt ivaretatt. Han gikk igjennom verdiene og resultatene og sa at han egentlig ikke ville ha endret på noe fordi vi har hatt gode resultater til tross for at det ikke har holdt helt til mål. I første forsøk har man 25% sjans for å lykkes, i 2.forsøk 50% og 3.forsøk 75%. Vi som friskt par uten konkret grunn må også huske på å prøve hjemme imellom IVF rundene-sa han 🙂 

Han snakket mye generelt men det var gode ord å høre og fint å få en påminnelse på.

Han ville vi skulle leve som vanlig, ta vare på oss selv og holde tankene positive. 

Så da forsetter vi som før og starter på medisiner på onsdag😃

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Noen i Trondheimsområdet som kunne tenkt seg å ta en kaffe eller noe og snakke om det her? Nylig gått gjennom første runde med sprøyter (ble overstimulert og måtte ta ut og fryse ned). Kjenner jeg sitter igjen med mange spørsmål som de på St.Olavs ikke svarte på. 27 år, prøvd uten hjelp i flere år nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aaland skrev:

Hei! Noen i Trondheimsområdet som kunne tenkt seg å ta en kaffe eller noe og snakke om det her? Nylig gått gjennom første runde med sprøyter (ble overstimulert og måtte ta ut og fryse ned). Kjenner jeg sitter igjen med mange spørsmål som de på St.Olavs ikke svarte på. 27 år, prøvd uten hjelp i flere år nå. 

Sendt deg PM 👌🏼😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Geirfuglen

Denne passer vel kanskje best inn i tolkning av eggløsningstester, men jeg blir litt usikker på hele opplegget og meg 😄 Skal inn til Medicus og ta eggløsningssprøyte den 24.oktober, over ei uke til. Det har de regnet ut utifra menstruasjonen. Men allerede har jeg såpass positiv test? Det har kanskje ikke noe å si? 

4BF9B74D-0801-4310-826B-C823A701C2B1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Geirfuglen skrev:

Denne passer vel kanskje best inn i tolkning av eggløsningstester, men jeg blir litt usikker på hele opplegget og meg 😄 Skal inn til Medicus og ta eggløsningssprøyte den 24.oktober, over ei uke til. Det har de regnet ut utifra menstruasjonen. Men allerede har jeg såpass positiv test? Det har kanskje ikke noe å si? 

4BF9B74D-0801-4310-826B-C823A701C2B1.jpeg

Ring medicus og spør. 

Anonymkode: 8a891...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Geirfuglen skrev:

Denne passer vel kanskje best inn i tolkning av eggløsningstester, men jeg blir litt usikker på hele opplegget og meg 😄 Skal inn til Medicus og ta eggløsningssprøyte den 24.oktober, over ei uke til. Det har de regnet ut utifra menstruasjonen. Men allerede har jeg såpass positiv test? Det har kanskje ikke noe å si? 

4BF9B74D-0801-4310-826B-C823A701C2B1.jpeg

Er det teststreken som er sterkest? 

Anonymkode: 8a891...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ring medicus og spør. 

Anonymkode: 8a891...436

Ja, får kanskje gjøre det.

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det teststreken som er sterkest? 

Anonymkode: 8a891...436

Nei, teststreken er ikke like sterk som kontrollstreken enda, men da blir den kanskje det i morgen eller noe? Synes vel egentlig aldri den blir akkurat like sterk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Geirfuglen skrev:

Ja, får kanskje gjøre det.

Nei, teststreken er ikke like sterk som kontrollstreken enda, men da blir den kanskje det i morgen eller noe? Synes vel egentlig aldri den blir akkurat like sterk.

Ok. Hvis du er usikker så kan du ringe medicus 😊 De pleier å være hyggelige i telefonen de 👍

Anonymkode: 8a891...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Geirfuglen skrev:

Denne passer vel kanskje best inn i tolkning av eggløsningstester, men jeg blir litt usikker på hele opplegget og meg 😄 Skal inn til Medicus og ta eggløsningssprøyte den 24.oktober, over ei uke til. Det har de regnet ut utifra menstruasjonen. Men allerede har jeg såpass positiv test? Det har kanskje ikke noe å si? 

4BF9B74D-0801-4310-826B-C823A701C2B1.jpeg

Testen er langt ifra positiv, du kan ta det med ro.

Anonymkode: 09e5f...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Geirfuglen skrev:

Denne passer vel kanskje best inn i tolkning av eggløsningstester, men jeg blir litt usikker på hele opplegget og meg 😄 Skal inn til Medicus og ta eggløsningssprøyte den 24.oktober, over ei uke til. Det har de regnet ut utifra menstruasjonen. Men allerede har jeg såpass positiv test? Det har kanskje ikke noe å si? 

4BF9B74D-0801-4310-826B-C823A701C2B1.jpeg

Min var tilsvarende som din på søndag, men ble svakere allerede samme dag, enda svakere i går og fortsatt svak i dag. Ingen garanti for at testen din er sterkere i morgen 🤷‍♀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frustrert.no!!! Har 1 egg som klarte seg til frys, som man selvfølgelig ikke vet om overlever opptining, og nå ser det ut som at jeg får ett avbrutt forsøk til, 3 stk på rad😣😣  pining!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig var jeg DPO-land. EL-testene har ikke fanget opp noe LH-topp, så uvisst når EL var 😤 = avbrutt forsøk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Naomi1988 skrev:

Frustrert.no!!! Har 1 egg som klarte seg til frys, som man selvfølgelig ikke vet om overlever opptining, og nå ser det ut som at jeg får ett avbrutt forsøk til, 3 stk på rad😣😣  pining!!

Hvilket stadie er det du har fryst ned på? 

Anonymkode: 8a891...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, Naomi1988 skrev:

Frustrert.no!!! Har 1 egg som klarte seg til frys, som man selvfølgelig ikke vet om overlever opptining, og nå ser det ut som at jeg får ett avbrutt forsøk til, 3 stk på rad😣😣  pining!!

Og hvorfor blir forsøkene avbrutt? 

Anonymkode: 8a891...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Plutselig var jeg DPO-land. EL-testene har ikke fanget opp noe LH-topp, så uvisst når EL var 😤 = avbrutt forsøk 

Åh😟 Det var trist å høre. Må satse på at hjemme-innsatsen kan gi positivt utslag da💕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket stadie er det du har fryst ned på? 

Anonymkode: 8a891...436

6 dagers blasto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Plutselig var jeg DPO-land. EL-testene har ikke fanget opp noe LH-topp, så uvisst når EL var 😤 = avbrutt forsøk 

Føler med deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...