Gå til innhold

Prøverør 2019


Jeio

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke fått snakket med de enda, er i utlandet så jeg tok blodprøven på et laboratorium her. Håper de ringer meg tilbake snart. Vil tro jeg må vente til neste.. 

Anonymkode: 93524...db5

Husk MRSA-screening med en gang du kommer hjem :)

Anonymkode: 0fc2f...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå var det veldig mange av oss som hadde negativt forsøk i september. Tenker dere at det er lurt å legge inn «extra aksjer» hjemme rundt el-tiden i oktober, sånn tilfelle hormonene skulle sitte i kroppen enda og kan gi positivt utfall?😬😃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, TiiBii skrev:

Nå var det veldig mange av oss som hadde negativt forsøk i september. Tenker dere at det er lurt å legge inn «extra aksjer» hjemme rundt el-tiden i oktober, sånn tilfelle hormonene skulle sitte i kroppen enda og kan gi positivt utfall?😬😃 

Jeg gjør hvertfall det☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare dele en god nyhet, for en gang skyld. Har ikke vært så mange av dem.

Et lite men viktig steg, fortsatt så mange igjen... Kommer til å være bekymret, og jeg holder fortsatt jubelen igjen, men innerst inne bobler det litt. 🥰

Må jo bare håpe at denne nedfryste, tøffe lille spiren klamrer seg fast og blir til en liten sommerbaby. 🌼 Blodprøve på torsdag. 

 

EB3D3D5C-BAA2-4007-ADA7-9A9FC13FD378.jpeg

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Fiiol skrev:

Vil bare dele en god nyhet, for en gang skyld. Har ikke vært så mange av dem.

Et lite men viktig steg, fortsatt så mange igjen... Kommer til å være bekymret, og jeg holder fortsatt jubelen igjen, men innerst inne bobler det litt. 🥰

Må jo bare håpe at denne nedfryste, tøffe lille spiren klamrer seg fast og blir til en liten sommerbaby. 🌼 Blodprøve på torsdag. 

 

EB3D3D5C-BAA2-4007-ADA7-9A9FC13FD378.jpeg

Fantastisk❤️Gratulerer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Fiiol skrev:

Vil bare dele en god nyhet, for en gang skyld. Har ikke vært så mange av dem.

Et lite men viktig steg, fortsatt så mange igjen... Kommer til å være bekymret, og jeg holder fortsatt jubelen igjen, men innerst inne bobler det litt. 🥰

Må jo bare håpe at denne nedfryste, tøffe lille spiren klamrer seg fast og blir til en liten sommerbaby. 🌼 Blodprøve på torsdag. 

 

EB3D3D5C-BAA2-4007-ADA7-9A9FC13FD378.jpeg

Gratulerer så mye ❤️

Jeg er en anelse misunnelig her 😂

Anonymkode: 8a891...436

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Fiiol skrev:

Vil bare dele en god nyhet, for en gang skyld. Har ikke vært så mange av dem.

Et lite men viktig steg, fortsatt så mange igjen... Kommer til å være bekymret, og jeg holder fortsatt jubelen igjen, men innerst inne bobler det litt. 🥰

Må jo bare håpe at denne nedfryste, tøffe lille spiren klamrer seg fast og blir til en liten sommerbaby. 🌼 Blodprøve på torsdag. 

 

EB3D3D5C-BAA2-4007-ADA7-9A9FC13FD378.jpeg

Gratuleter 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi @Fiiol 😍 

Er det vanlig her å ta blodprøver? Tok jo sånn ca 30 stk da jeg hadde exu sist og føler meg litt klein for å gå tilbake til legen for blodprøver (når vi endelig får prøve igjen). Men, det gir jo et raskt svar, som oftest... så, er det vanlig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi måtte bruke prevensjon frem til vi fikk sjekket hvor mange follikler som utviklet seg ila syklusen. De ville unngå flerlinger, i tilfelle stimuleringen gikk bra og eggløsning kom før planlagt. 

Anonymkode: 0fc2f...4f6

Aha, det er jo enda et poeng. Takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen
34 minutter siden, Fiiol skrev:

Vil bare dele en god nyhet, for en gang skyld. Har ikke vært så mange av dem.

Et lite men viktig steg, fortsatt så mange igjen... Kommer til å være bekymret, og jeg holder fortsatt jubelen igjen, men innerst inne bobler det litt. 🥰

Må jo bare håpe at denne nedfryste, tøffe lille spiren klamrer seg fast og blir til en liten sommerbaby. 🌼 Blodprøve på torsdag. 

 

EB3D3D5C-BAA2-4007-ADA7-9A9FC13FD378.jpeg

Åh, hurra!!! Gratulerer så mye! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Neutral90 skrev:

Jippi @Fiiol 😍 

Er det vanlig her å ta blodprøver? Tok jo sånn ca 30 stk da jeg hadde exu sist og føler meg litt klein for å gå tilbake til legen for blodprøver (når vi endelig får prøve igjen). Men, det gir jo et raskt svar, som oftest... så, er det vanlig?

Aldri tatt blodprøve for å bekrefte svangerskapet, kun tatt hcg ifbm styrtblødningene jeg hadde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk ❤️

Ble gravid på første forsøk, skulle hatt termin tidlig nov.-19. Har prøvd å reparere den smerten lenge, og rakk det akkurat nå på 4. forsøk. Håper det holder hele veien! 

@Neutral90 Klinikken som jeg går til har blodprøve som vanlig prosedyre ca. 10 dager etter innsett av blasto. Synes det er betryggende selv, men mulig de også ønsker å gjøre det av egen interesse/kartlegging? Jeg vet ikke. 

Endret av Fiiol
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal begynne med Progynova for første gangen om 2 uker. Fryseforsøk med innsetting om litt mer enn en måned. 

Er det noe som man bør vite før man begynner med det? Noen tips/erfaringer? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, Fiiol skrev:

Vil bare dele en god nyhet, for en gang skyld. Har ikke vært så mange av dem.

Et lite men viktig steg, fortsatt så mange igjen... Kommer til å være bekymret, og jeg holder fortsatt jubelen igjen, men innerst inne bobler det litt. 🥰

Må jo bare håpe at denne nedfryste, tøffe lille spiren klamrer seg fast og blir til en liten sommerbaby. 🌼 Blodprøve på torsdag. 

 

EB3D3D5C-BAA2-4007-ADA7-9A9FC13FD378.jpeg

Gratulerer 🥰🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Husk MRSA-screening med en gang du kommer hjem :)

Anonymkode: 0fc2f...4f6

På hvilket grunnlag mener du at jeg må ha det?

Anonymkode: 93524...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Fiiol said:

Vil bare dele en god nyhet, for en gang skyld. Har ikke vært så mange av dem.

Et lite men viktig steg, fortsatt så mange igjen... Kommer til å være bekymret, og jeg holder fortsatt jubelen igjen, men innerst inne bobler det litt. 🥰

Må jo bare håpe at denne nedfryste, tøffe lille spiren klamrer seg fast og blir til en liten sommerbaby. 🌼 Blodprøve på torsdag. 

 

EB3D3D5C-BAA2-4007-ADA7-9A9FC13FD378.jpeg

Gratulerer så mye og masse lykke til!!❤️ Vi trenger alle å se noen gode nyheter her! Hold oss oppdatert!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På hvilket grunnlag mener du at jeg må ha det?

Anonymkode: 93524...db5

Helt sikkert fordi du har vært i utlandet og tatt blodprøven. Men nå spørs det jo hvor i utlandet du er da :) Er du utenfor Norden burde du ta MRSA-prøve når du kommer tilbake til Norge. Skulle du bli innlagt på sykehus i løpet av neste 12 måneder, så blir du mest sannsynlig isolert hvis du ikke kan vise til en negativ MRSA-prøve 🤷‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...