Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke fått snakket med de enda, er i utlandet så jeg tok blodprøven på et laboratorium her. Håper de ringer meg tilbake snart. Vil tro jeg må vente til neste.. 

Anonymkode: 93524...db5

Husk MRSA-screening med en gang du kommer hjem :)

Anonymkode: 0fc2f...4f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå var det veldig mange av oss som hadde negativt forsøk i september. Tenker dere at det er lurt å legge inn «extra aksjer» hjemme rundt el-tiden i oktober, sånn tilfelle hormonene skulle sitte i kroppen enda og kan gi positivt utfall?😬😃 

Skrevet
59 minutter siden, TiiBii skrev:

Nå var det veldig mange av oss som hadde negativt forsøk i september. Tenker dere at det er lurt å legge inn «extra aksjer» hjemme rundt el-tiden i oktober, sånn tilfelle hormonene skulle sitte i kroppen enda og kan gi positivt utfall?😬😃 

Jeg gjør hvertfall det☺️

Skrevet

Vil bare dele en god nyhet, for en gang skyld. Har ikke vært så mange av dem.

Et lite men viktig steg, fortsatt så mange igjen... Kommer til å være bekymret, og jeg holder fortsatt jubelen igjen, men innerst inne bobler det litt. 🥰

Må jo bare håpe at denne nedfryste, tøffe lille spiren klamrer seg fast og blir til en liten sommerbaby. 🌼 Blodprøve på torsdag. 

EB3D3D5C-BAA2-4007-ADA7-9A9FC13FD378.jpeg

• Liker 23
Skrevet
9 minutter siden, Fiiol skrev:

Et lite men viktig steg, fortsatt så mange igjen... Kommer til å være bekymret, og jeg holder fortsatt jubelen igjen, men innerst inne bobler det litt. 🥰

Må jo bare håpe at denne nedfryste, tøffe lille spiren klamrer seg fast og blir til en liten sommerbaby. 🌼 Blodprøve på torsdag. 

Fantastisk❤️Gratulerer!

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Fiiol skrev:

Gratulerer så mye ❤️

Jeg er en anelse misunnelig her 😂

Anonymkode: 8a891...436

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, Fiiol skrev:

Gratuleter 😊❤

• Liker 1
Skrevet

Jippi @Fiiol 😍 

Er det vanlig her å ta blodprøver? Tok jo sånn ca 30 stk da jeg hadde exu sist og føler meg litt klein for å gå tilbake til legen for blodprøver (når vi endelig får prøve igjen). Men, det gir jo et raskt svar, som oftest... så, er det vanlig?

• Liker 2
Gjest Geirfuglen
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi måtte bruke prevensjon frem til vi fikk sjekket hvor mange follikler som utviklet seg ila syklusen. De ville unngå flerlinger, i tilfelle stimuleringen gikk bra og eggløsning kom før planlagt. 

Aha, det er jo enda et poeng. Takk for svar! :)

Gjest Geirfuglen
Skrevet
34 minutter siden, Fiiol skrev:

Åh, hurra!!! Gratulerer så mye! ❤️

Skrevet
3 minutter siden, Neutral90 skrev:

Jippi @Fiiol 😍 

Er det vanlig her å ta blodprøver? Tok jo sånn ca 30 stk da jeg hadde exu sist og føler meg litt klein for å gå tilbake til legen for blodprøver (når vi endelig får prøve igjen). Men, det gir jo et raskt svar, som oftest... så, er det vanlig?

Aldri tatt blodprøve for å bekrefte svangerskapet, kun tatt hcg ifbm styrtblødningene jeg hadde

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tusen takk ❤️

Ble gravid på første forsøk, skulle hatt termin tidlig nov.-19. Har prøvd å reparere den smerten lenge, og rakk det akkurat nå på 4. forsøk. Håper det holder hele veien! 

@Neutral90 Klinikken som jeg går til har blodprøve som vanlig prosedyre ca. 10 dager etter innsett av blasto. Synes det er betryggende selv, men mulig de også ønsker å gjøre det av egen interesse/kartlegging? Jeg vet ikke. 

Endret av Fiiol
  • Liker 2
Skrevet

Gratulerer @Fiiol :hjerte:

Anonymkode: 07ead...c75

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal begynne med Progynova for første gangen om 2 uker. Fryseforsøk med innsetting om litt mer enn en måned. 

Er det noe som man bør vite før man begynner med det? Noen tips/erfaringer? 😊

Skrevet
12 timer siden, Fiiol skrev:

Gratulerer 🥰🥰

• Liker 1
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Husk MRSA-screening med en gang du kommer hjem :)

På hvilket grunnlag mener du at jeg må ha det?

Skrevet
14 hours ago, Fiiol said:

Gratulerer så mye og masse lykke til!!❤️ Vi trenger alle å se noen gode nyheter her! Hold oss oppdatert!!

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På hvilket grunnlag mener du at jeg må ha det?

Helt sikkert fordi du har vært i utlandet og tatt blodprøven. Men nå spørs det jo hvor i utlandet du er da :) Er du utenfor Norden burde du ta MRSA-prøve når du kommer tilbake til Norge. Skulle du bli innlagt på sykehus i løpet av neste 12 måneder, så blir du mest sannsynlig isolert hvis du ikke kan vise til en negativ MRSA-prøve 🤷‍♀️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...