Gå til innhold

Prøverør 2019


Jeio

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å det har jeg ikke fått?

Anonymkode: 8a891...436

Du må få tak i det, ellers får du ikke godkjent kvittering hos helfo. Det er stor forskjell på spesifisert og uspesifisert kvittering 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Humilus skrev:

Er det noen her som har fått utsatt mensen (eller ingen mensen) under synarela-bruk? Jeg er nå på min 9.dag med synarela og 3.dag over forventet mensen. Ikke har jeg mensenmurringer eller noe Smerter som jeg har pleid å få heller. Føler meg paranoid når jeg ringer sykepleier på riksen for hver minste ting så tenkte heller å kanskje få noen svar her. Har tatt flere graviditetstester men de var som forventet negative.. 

Helt vanlig at den blir utsatt! Bare å vente (vet, det er kjipt), så kommer den nok. Jeg har fått utsatt de siste forsøkene mine. Lykke til 🤞💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å det har jeg ikke fått?

Anonymkode: 8a891...436

Da må du tilbake og få det. Jeg har forsøkt å levere kvittering som ikke er spesifisert, og har da fått beskjed fra Helfo om at den ikke er gyldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Du må få tak i det, ellers får du ikke godkjent kvittering hos helfo. Det er stor forskjell på spesifisert og uspesifisert kvittering 

Åja takk til begge 😊

1 time siden, listefyll skrev:

Da må du tilbake og få det. Jeg har forsøkt å levere kvittering som ikke er spesifisert, og har da fått beskjed fra Helfo om at den ikke er gyldig. 

 

Anonymkode: 8a891...436

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Humilus skrev:

Er det noen her som har fått utsatt mensen (eller ingen mensen) under synarela-bruk? Jeg er nå på min 9.dag med synarela og 3.dag over forventet mensen. Ikke har jeg mensenmurringer eller noe Smerter som jeg har pleid å få heller. Føler meg paranoid når jeg ringer sykepleier på riksen for hver minste ting så tenkte heller å kanskje få noen svar her. Har tatt flere graviditetstester men de var som forventet negative.. 

Den kan forskyve naturlig menstrasjon ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Geirfuglen skrev:

Jeg skulle egentlig inn for eggløsningssprøyte i dag, men de så en oppklaring i livmor. Noen som har opplevd dette før?

Hva er en oppklaring? 🧐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen
57 minutter siden, Neutral90 skrev:

Hva er en oppklaring? 🧐

Det var det jeg også lurte på 😅 Hun lurte på om jeg allerede kunne være gravid, og nå er jeg så spent! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Geirfuglen skrev:

Det var det jeg også lurte på 😅 Hun lurte på om jeg allerede kunne være gravid, og nå er jeg så spent! 

Hva skjer videre nå da? Vente og se? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Geirfuglen skrev:

Det var det jeg også lurte på 😅 Hun lurte på om jeg allerede kunne være gravid, og nå er jeg så spent! 

Åå så det er en fortykning da? Legen min viste meg hvordan slimhinna mi var nå, som den endelig var bra, da brukte han ordet «klar» for å vise til hvordan den såg ut på ulapparatet. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner på cyclogest i morgen. Har ikke fått beskjed om å ligge i ro etter å ha satt de og det står heller ikke i pakningsvedlegget(?). Synes jeg leser alle steder at man skal ligge i ro etterpå. Hva har dere fått beskjed om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Neutral90 skrev:

Jeg begynner på cyclogest i morgen. Har ikke fått beskjed om å ligge i ro etter å ha satt de og det står heller ikke i pakningsvedlegget(?). Synes jeg leser alle steder at man skal ligge i ro etterpå. Hva har dere fått beskjed om?

Står ikke i vedlegget og klinikken har ikke gitt beskjed om det, men av praktiske årsaker er det veldig kjekt å ligge i 20-30min etter den er satt inn synes jeg. Den skal jo for det første settes dypt i skjeden, synes den fort sklir litt nedover hvis jeg reiser meg opp meg opp med en gang. Jeg ligger alltid 30min etter jeg har satt den inn, for da har den gått i oppløsning på den tiden og jeg kan bare tørke bort restene når jeg går på do :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Står ikke i vedlegget og klinikken har ikke gitt beskjed om det, men av praktiske årsaker er det veldig kjekt å ligge i 20-30min etter den er satt inn synes jeg. Den skal jo for det første settes dypt i skjeden, synes den fort sklir litt nedover hvis jeg reiser meg opp meg opp med en gang. Jeg ligger alltid 30min etter jeg har satt den inn, for da har den gått i oppløsning på den tiden og jeg kan bare tørke bort restene når jeg går på do :) 

Supert, takk for råd 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen
4 timer siden, Patriotpaula skrev:

Hva skjer videre nå da? Vente og se? :) 

Jeg må avvente med eggløsningssprøyte til i morgen, da skulle de ringe om blodprøvesvar på HCG! Jeg har så nerver!

4 timer siden, Neutral90 skrev:

Åå så det er en fortykning da? Legen min viste meg hvordan slimhinna mi var nå, som den endelig var bra, da brukte han ordet «klar» for å vise til hvordan den såg ut på ulapparatet. Spennende!

Det var en liten svart flekk, så hun spurte om jeg kunne være gravid tross at vi ikke har begynt med medikamenter enda. Veldig spennende! Men vet ikke hvordan sånt pleier å se ut på UL når det kun er litt over en uke etter eggløsning? Hvis det er veldig tidlig i graviditeten? Og hva annet det kan være?

7543D094-EE5B-49BA-85A5-A422623C38FB.jpeg

Endret av Geirfuglen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ofte jeg er her inne nå for tiden... 

Men... Etter 6 ivf, uten at eggene klarte seg til dag 5, på våres 7 forsøk har vi 2 blasto på frys! 

Vi valgte Hellas, og veldig glad for det nå! 

Innsett I desember 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Geirfuglen
13 minutter siden, Aaa08 skrev:

Ikke ofte jeg er her inne nå for tiden... 

Men... Etter 6 ivf, uten at eggene klarte seg til dag 5, på våres 7 forsøk har vi 2 blasto på frys! 

Vi valgte Hellas, og veldig glad for det nå! 

Innsett I desember 

Masse lykke til! 🧡🤞

1 minutt siden, Patriotpaula skrev:

Så spennende @Geirfuglen 🙊🤩 Tenk om du er gravid!!

Sååå gode nyheter @Aaa08 😊❤️

Jeg prøver å ikke håpe! Men blir så spent! 😆 Vi har prøvd siden mai 2018 uten hell, så det hadde vært helt sprøtt hvis jeg skulle blitt gravid med en gang jeg satte beina innenfor en IVF-klinikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Geirfuglen skrev:

Jeg prøver å ikke håpe! Men blir så spent! 😆 Vi har prøvd siden mai 2018 uten hell, så det hadde vært helt sprøtt hvis jeg skulle blitt gravid med en gang jeg satte beina innenfor en IVF-klinikk. 

Prøvd ca like lenge vi da! Det hadde vært sprøtt, skal være enig i det 🤭😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen
1 minutt siden, Patriotpaula skrev:

Prøvd ca like lenge vi da! Det hadde vært sprøtt, skal være enig i det 🤭😅

Masse lykke til med prosessen! Det er jammen litt av en påkjenning, er vanskelig å tenke på noe annet. Har dere noen fra før? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...