Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg har også negativt, mensen. 

Får prøve med fryseforsøk da. 

Anonymkode: 8a891...436

Krysser alt jeg har for at fryseforsøk blir tingen for deg🙌🏼

Videoannonse
Annonse
Skrevet
28 minutter siden, Popkorn skrev:

Bare negative graviditetstester på meg. Blodprøve i morgen, men kjenner allerede på meg at det ikke har gått denne gangen. Gruer meg allerede til oppstart av sprøyter og diverse når enn det blir. Jeg har avtalt vinkveld med bestevenninnene mine på fredag for å komme meg litt over dette. Tøffe greier. Unn dere noe godt, damer!

Krysser fingrene for deg enten i morgen eller ved neste runde❤️ 

Skrevet

Så kjedelig at alle som har testet nå har negative forsøk ☹️😢 Håper det blir noen oppturer på denne tråden snart 🤞🏻

Skrevet

Takk til alle som har svart meg 🥰🥰

2 timer siden, Patriotpaula skrev:

Så kjedelig at alle som har testet nå har negative forsøk ☹️😢 Håper det blir noen oppturer på denne tråden snart 🤞🏻

Ja det håper jeg også! Hvordan går det med deg? :)

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk til alle som har svart meg 🥰🥰

Ja det håper jeg også! Hvordan går det med deg? :)

Det går greit :) RD9 i dag, avventer testing enn så lenge :) 

Skrevet
2 timer siden, Patriotpaula skrev:

Det går greit :) RD9 i dag, avventer testing enn så lenge :) 

Hvorfor? Du kan jo finne ut om du er gravid eller ikke nå.

Anonymkode: 09e5f...6c3

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? Du kan jo finne ut om du er gravid eller ikke nå.

Prøver å vente så lenge som mulig - eller, jeg utsetter det egentlig. Jeg kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til testingen, gruer meg til akkurat den biten kjenner jeg! Vet jo at svaret meget sannsynlig vil ligge foran meg hvis jeg tester i dag eller i morgen...

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Prøver å vente så lenge som mulig - eller, jeg utsetter det egentlig. Jeg kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til testingen, gruer meg til akkurat den biten kjenner jeg! Vet jo at svaret meget sannsynlig vil ligge foran meg hvis jeg tester i dag eller i morgen...

Ta en test i morgen og finn ut av det 👍😄 Er så spennende. 

Skrevet
7 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Håper virkelig du får positiv test 💓 Ja, du ville nok absolutt fått utslag på test i dag om du er gravid. Når er testdag?

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta en test i morgen og finn ut av det 👍😄 Er så spennende. 

Det er altfor spennende, det er det som er problemet 🤭 Jeg tror verden raser litt sammen hvis jeg først skal få en spontanabort på første forsøk og negativ test på andre forsøk ☹️

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper virkelig du får positiv test 💓 Ja, du ville nok absolutt fått utslag på test i dag om du er gravid. Når er testdag?

Håper så veldig, selv om jeg ikke tør å håpe for mye... Testdag er på mandag 👌🏼

Skrevet
16 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Det er altfor spennende, det er det som er problemet 🤭 Jeg tror verden raser litt sammen hvis jeg først skal få en spontanabort på første forsøk og negativ test på andre forsøk ☹️

Forstår godt at du utsetter. Selv er jeg drittlei testing. Det du skriver skjedde meg (+ negativ på 3. også). Jeg står fortsatt oppreist, og har troen på neste forsøk.

Håper for deg! Har en godfølelse. ❤️

Skrevet
24 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Forstår det.

Vet dere alle i tråden hvorfor dere ikke får barn naturlig? 

Skrevet
27 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Skjønner, det er alltid like spennende. Jeg ville bare tatt en test, men så er jeg en utålmodig person.

Så sent du har testdag. Jeg hadde testdag på RD 10 ved innsett av blastocyst. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår det.

Nei, men amh er ikke kjempehøy, samtidig er den ikke uvanlig for alderen og det skulle ikke være en årsak til å ikke få det til selv. Noe sier meg at et eller annet må være galt, det er bare ikke oppdaget. Vi ble anbefalt ivf pga tidsfaktor. Er i midten av trettiårene. Har blitt gravid en gang, men mistet, det er egentlig blitt en liten lettelse oppi alt. 

Skrevet
51 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Masse lykke til!! ❤ Håper det blir positivt og uten problemer fremover 😊

Forstår deg godt. Men jeg må si jeg foretrekker mitt negativt resultat over en annen spontanabort. Det var en av de verste opplevelser i mitt liv og vil ikke gjenta det. Er nesten litt redd for positive resultater nå, samtidig som jeg håper for de. 

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår det.

Mannlig faktor på min side. For lavt spermantall, så vi må gjøre ICSI.

Skrevet
3 minutter siden, Avianna skrev:

Masse lykke til!! ❤ Håper det blir positivt og uten problemer fremover 😊

Forstår deg godt. Men jeg må si jeg foretrekker mitt negativt resultat over en annen spontanabort. Det var en av de verste opplevelser i mitt liv og vil ikke gjenta det. Er nesten litt redd for positive resultater nå, samtidig som jeg håper for de. 

Takk 😊❤️ Håper, håper!! Enig i at jeg foretrekker heller et negativt resultat nå enn en ny SA om noen uker, den medisinske aborten var ganske traumatisk for min del. 

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner, det er alltid like spennende. Jeg ville bare tatt en test, men så er jeg en utålmodig person.

Så sent du har testdag. Jeg hadde testdag på RD 10 ved innsett av blastocyst. 

Akkurat når det gjelder «prosjekt baby» så begynner jeg å bli utålmodig 😬 Jeg har jo egentlig vanvittig lyst å teste og bare bli ferdig med det, men samtidig så tør jeg ikke 🤷‍♀️ Inntrykk av at noen har tidligere testdag på blasto ja, alle har 14dager etter innsett uansett om det er 2dagers eller blasto ved klinikken min.

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår det.

Det er et eller annet snurr med selve befruktningen her. Enten er eggeskallet for hardt/seigt for soldatene eller så har ikke soldatene knekt koden sånn at de kan komme seg gjennom. Så derfor ble det ICSI her denne gangen. Har også AMH på 80, noe som gjør meg i ekstra økt risiko for OHSS. Hadde det vært opp til legen min så hadde det ikke blitt innsett denne runden, men heller totalfrys og innsett om et par måneder 🤭 Men såfremt jeg «godtok» at jeg kunne få OHSS igjen hvis det blir graviditet ut av dette, så gikk hun med på å sette inn 🤭

37 minutter siden, Fiiol skrev:

Forstår godt at du utsetter. Selv er jeg drittlei testing. Det du skriver skjedde meg (+ negativ på 3. også). Jeg står fortsatt oppreist, og har troen på neste forsøk.

Håper for deg! Har en godfølelse. ❤️

Jeg har ikke testet på et år, med unntak av når jeg skulle teste ved fryseforsøket. Men jeg er livredd for en negativ test ☹️ Kommer meg alltids opp igjen, det gjorde jeg etter aborten også. Men det føltes ikke helt som at jeg skulle komme meg opp igjen på et tidspunkt. 

Takk for at du håper ❤️ Håper følelsen din er rett! Mange som hadde troa sist og da hadde jeg en like sterk kontrollstrek som teststrek på RD11 🤞🏻

Skrevet

Har også negativt forsøk 😢☹️ Vært i kontakt med klinikken, slutter på cyclogest for å ikke holde mensen tilbake. Har begynt å blø, testet etter blødningen startet, blendahvit test. 

Skrevet
5 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Har også negativt forsøk 😢☹️ Vært i kontakt med klinikken, slutter på cyclogest for å ikke holde mensen tilbake. Har begynt å blø, testet etter blødningen startet, blendahvit test. 

Så leit å høre ❤️ Uff. Jeg tror ikke sept er mnd for noen av oss her inne ☹️

Skrevet
1 minutt siden, Neutral90 skrev:

Så leit å høre ❤️ Uff. Jeg tror ikke sept er mnd for noen av oss her inne ☹️

Ser sånn ut sånn ja 😥☹️ Er vel bare én person igjen her inne som mangler å teste...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...