Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, TiiBii skrev:

Det er jo veldig tidlig da? Jeg satte inn lørdag 14, altså en uke siden.

Hadde sikkelig mensmurring i går og da jeg nøys (av alle ting) så stakk det no j**vlig i livmor. Jeg håper,håper,håper det kanskje kan bety at egget festet seg og da vil det forsatt være dager til det slår ut på en prøve. Vi får holde ut og gi det tid💕🌸 

Ja, det er tidlig, så krysser fortsatt fingrene og gir ikke opp håpet enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Popkorn skrev:

Blendahvit test i dag... rugedag 7. Utrolig lei av negative graviditetstester...

Samme her... test dag er på mandag. Føles som det burde vise noe nå (selv om det er bare en veldig svak strek) men ser ingenting 😕

Skrevet
10 minutter siden, Avianna skrev:

Samme her... test dag er på mandag. Føles som det burde vise noe nå (selv om det er bare en veldig svak strek) men ser ingenting 😕

Er det ditt første forsøk?

Skrevet
6 minutter siden, Popkorn skrev:

Er det ditt første forsøk?

Nei, andre. Første forsøket så jeg en strek dagen før test dagen men prøvde ikke å teste tidligere. Har fortsatt fingrene krysset for begge av oss 😊

Skrevet
21 timer siden, Neutral90 skrev:

Takk for tips. Jeg foreslo faktisk det til st Olavs fordi jeg leste at estradot kunne ha snillere bivirkninger enn progynova, men de sa at de vil prøve progynova først/at det er det eneste reelle alternativet til letrozol enn så lenge. Skal prøve progynova nå når mensen kommer. Husker du hvor stor dose progynova du gikk på uten effekt?

Jeg hadde to tabletter morgen og kveld 😊 Estradot funket mye bedre, men bivirkningene var ikke bedre i mitt tilfelle. Ble veldig nedstemt.

angående søsteren din sin graviditet, skjønner veldig godt at det er tungt! Jeg hadde negativt forsøk i juni i fjor og første dagen i sommerferien ringte søsteren min og fortalte at hun var tre mnd på vei... jeg gråt i mange dager og klarte ikke glede meg🙉. Men det gikk over og jeg elsker min lille nevø 💙! Det er lov å sørge og synes det er superkjipt at andre blir gravide!  Det er ganske naturlig. Men heldigvis, i mitt tilfelle, så har det vært helt annerledes når babyen ble født og det er så herlig å ha fine lille nevø i livet mitt 💙. Håper det blir sånn for deg også 🤞😊

Skrevet
1 time siden, Avianna skrev:

Nei, andre. Første forsøket så jeg en strek dagen før test dagen men prøvde ikke å teste tidligere. Har fortsatt fingrene krysset for begge av oss 😊

😍

Skrevet

Har syke menssmerter i høyre eggstokk🙄 Det svir liksom. Begynte i går og hadde opphold på dagen i dag men nå har det vært heftig de siste timene. Er vel blødning på vei da🥺 

Skrevet
6 timer siden, TiiBii skrev:

Har syke menssmerter i høyre eggstokk🙄 Det svir liksom. Begynte i går og hadde opphold på dagen i dag men nå har det vært heftig de siste timene. Er vel blødning på vei da🥺 

Kan være så mangt, og er absolutt ikke ensbetydende med blødning. Det kan være det gule legemet som enten skrumper eller jobber på harde livet med å produsere HCG , det kan være ligamentene som begynner (litt tidlig kanskje) å strekke seg. Og sikkert mye annet :) Hvor mange DPO evt. RG er du?

Skrevet
49 minutter siden, prøverpåny skrev:

Kan være så mangt, og er absolutt ikke ensbetydende med blødning. Det kan være det gule legemet som enten skrumper eller jobber på harde livet med å produsere HCG , det kan være ligamentene som begynner (litt tidlig kanskje) å strekke seg. Og sikkert mye annet :) Hvor mange DPO evt. RG er du?

Vært en ujevn natt med søvn. Klarer ikke å sovne fra smerten. Jeg satte inn et 3dagers egg forrige lørdag(14/9) Jeg er ikke så god på denne tellingen😳😳😳

Skrevet

Negativ test RD 9, da er vel løpet kjørt? 

Anonymkode: 8a891...436

Skrevet

Negativ test i dag også RD8 med blasto. Jeg fikk en positiv test på den tiden når jeg hadde MA så da tror jeg at det blir ikke noe for meg denne gangen 😥 

Hvor lenge må man vente for fryseforsøk? Kan man gjøre det med neste mensen eller må man utsette en?

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Negativ test RD 9, da er vel løpet kjørt? 

Ja, dessverre. 

Anonymkode: 09e5f...6c3

Skrevet
2 minutter siden, Avianna skrev:

Negativ test i dag også RD8 med blasto. Jeg fikk en positiv test på den tiden når jeg hadde MA så da tror jeg at det blir ikke noe for meg denne gangen 😥 

Hvor lenge må man vente for fryseforsøk? Kan man gjøre det med neste mensen eller må man utsette en?

På min klinikk kunne jeg hatt fryseforsøk etter neste menstruasjon, men vet ikke om du må vente lenger i det offentlige. 

Anonymkode: 09e5f...6c3

Skrevet
1 time siden, TiiBii skrev:

Vært en ujevn natt med søvn. Klarer ikke å sovne fra smerten. Jeg satte inn et 3dagers egg forrige lørdag(14/9) Jeg er ikke så god på denne tellingen😳😳😳

Da er du noe sånn som 11DPO da.. spennende dager fremover! Håper du snart sitter med to streker og at det var en «bra» smerte. ☺️

Skrevet

Er det stor sjans for at en fryst blastocyst ikke overlever tining? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det stor sjans for at en fryst blastocyst ikke overlever tining? 

Av alle embryoer som blir fryst, så er det best sannsynlighet for at en blastocyst overlever :) Min klinikk sa ca 90 % sannsynlighet for at blasto overlever opptining, men sikkert noe individuelt fra klinikk til klinikk :) 

Skrevet
1 minutt siden, Patriotpaula skrev:

Av alle embryoer som blir fryst, så er det best sannsynlighet for at en blastocyst overlever :) Min klinikk sa ca 90 % sannsynlighet for at blasto overlever opptining, men sikkert noe individuelt fra klinikk til klinikk :) 

😊 Hvilken klinikk bruker du? Og hva slags medisiner brukes ved fryseforsøk? 

Skrevet
41 minutter siden, Avianna skrev:

Det er fortsatt litt tidlig, så ikke mist alt håpet enda :) 🤞🏻

Fryseforsøk på min klinikk hadde vært ved neste mensen, altså blødning nå og så begynt evt behandling igjen ved neste blødning 👍🏼 :) 

• Liker 1
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😊 Hvilken klinikk bruker du? Og hva slags medisiner brukes ved fryseforsøk? 

Spiren i Trondheim.

Kan være både i styrt og naturlig syklus. I mitt styrte forsøk så ble det brukt progynova fra 2. eller 3.blødningsdag og cyclogest, skal brukes frem til uke 10+0. Ved naturlig tror jeg at det bare brukes progesteronstøtte 👌🏼

Endret av Patriotpaula
Skrevet
12 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Spiren i Trondheim.

Kan være både i styrt og naturlig syklus. I mitt styrte forsøk så ble det brukt progynova fra 2. eller 3.blødningsdag og cyclogest, skal brukes frem til uke 10+0. Ved naturlig tror jeg at det bare brukes progesteronstøtte 👌🏼

Er det dyre medisiner? 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...