prøverpåny Skrevet 5. februar 2019 #621 Skrevet 5. februar 2019 26 minutter siden, Fiiol skrev: Takk ❤️ 5 stk er nå befruktet. Føles som et hekkeløp dette. 5 av 6 er jo utrolig bra! 😁👍 Når blir innsett?
Fiiol Skrevet 5. februar 2019 #622 Skrevet 5. februar 2019 2 timer siden, prøverpåny skrev: 5 av 6 er jo utrolig bra! 😁👍 Når blir innsett? Er det... så bra! Håper de deler seg fint, da blir det innsett på fredag.
Fiiol Skrevet 5. februar 2019 #623 Skrevet 5. februar 2019 Angående lutinus vs crione. Det finnes også en type progresteronstøtte som heter duphaston. Dette er tabletter som svelges tre ganger daglig. Fikk ikke med meg dette alternativet i alt mylderet av medisiner. Ble fortalt at denne kan oppleves mer praktisk/behagelig (men er jo risiko bivirkninger her også). Må tas samme dag som egguttak, så for min del var det for sent. Bare til opplysning, hvis det skulle være andre som er like forvirret som meg. Den inngår ikke i refusjonsordningen, da.
Kone92 Skrevet 5. februar 2019 #624 Skrevet 5. februar 2019 Oppdatering etter enda en kontroll: Hormonniåvet mitt har steget enda mer. Jeg er oppe i 19. Det er ikke bra. Jeg skal komme tilbake til enda en kontroll i morgen, men det ser ikke veldig lyst ut. Fare for avbrutt forsøk.
Fiiol Skrevet 5. februar 2019 #625 Skrevet 5. februar 2019 5 minutter siden, Kone92 skrev: Oppdatering etter enda en kontroll: Hormonniåvet mitt har steget enda mer. Jeg er oppe i 19. Det er ikke bra. Jeg skal komme tilbake til enda en kontroll i morgen, men det ser ikke veldig lyst ut. Fare for avbrutt forsøk. Ånei. Jeg håper, håper det løser seg. Vet de hvorfor dette skjer? Er det overstimulering? Får du begynne på ny neste måned hvis det må avbrytes? Stor klem!
prøverpåny Skrevet 5. februar 2019 #626 Skrevet 5. februar 2019 14 minutter siden, Kone92 skrev: Oppdatering etter enda en kontroll: Hormonniåvet mitt har steget enda mer. Jeg er oppe i 19. Det er ikke bra. Jeg skal komme tilbake til enda en kontroll i morgen, men det ser ikke veldig lyst ut. Fare for avbrutt forsøk. Æsj, så kjedelig! Krysser fingrene for nedgang til i morgen. Var dette ditt første forsøk? I Porsgrunn tar de ikke blodprøve før uttak, men jeg måtte ta det en gang for å få lov til å få innsett. Er det alltid blodprøve før uttak der du er (Riksen?), eller bare om det er fare for overstimulering?
Kone92 Skrevet 5. februar 2019 #627 Skrevet 5. februar 2019 7 minutter siden, Fiiol skrev: Ånei. Jeg håper, håper det løser seg. Vet de hvorfor dette skjer? Er det overstimulering? Får du begynne på ny neste måned hvis det må avbrytes? Stor klem! Det er nok overstimulering, ja. Så håper ikke jeg blir veldig dårlig 😫 Vet ikke noe om et evt nytt forsøk enda.
Kone92 Skrevet 5. februar 2019 #628 Skrevet 5. februar 2019 Akkurat nå, prøverpåny skrev: Æsj, så kjedelig! Krysser fingrene for nedgang til i morgen. Var dette ditt første forsøk? I Porsgrunn tar de ikke blodprøve før uttak, men jeg måtte ta det en gang for å få lov til å få innsett. Er det alltid blodprøve før uttak der du er (Riksen?), eller bare om det er fare for overstimulering? Tror det er pga fare for overstimulering..😕 Det var mitt første forsøk, ja.
prøverpåny Skrevet 5. februar 2019 #629 Skrevet 5. februar 2019 Fikk klarsignal for sprøyter etter UL i dag, jippi! Gleder meg til halvering av spraydosene 😊 Og så føles det som så mye mer meningsfullt å stimulere enn å nedregulere 😁 1
prøverpåny Skrevet 5. februar 2019 #630 Skrevet 5. februar 2019 2 minutter siden, Kone92 skrev: Tror det er pga fare for overstimulering..😕 Det var mitt første forsøk, ja. Utrolig kjedelig med avbrutte forsøk, så mye styr og hormonelle uker som bare går i vasken uten å fått en reell sjanse.. 😣 ❤️
Kone92 Skrevet 5. februar 2019 #631 Skrevet 5. februar 2019 7 minutter siden, prøverpåny skrev: Utrolig kjedelig med avbrutte forsøk, så mye styr og hormonelle uker som bare går i vasken uten å fått en reell sjanse.. 😣 ❤️ Ja, veldig kjedelig. Holdt på på begynne å grine på kontrollen i dag😕🙈
Betta123 Skrevet 5. februar 2019 #632 Skrevet 5. februar 2019 59 minutter siden, Kone92 skrev: Oppdatering etter enda en kontroll: Hormonniåvet mitt har steget enda mer. Jeg er oppe i 19. Det er ikke bra. Jeg skal komme tilbake til enda en kontroll i morgen, men det ser ikke veldig lyst ut. Fare for avbrutt forsøk. Åneei. Så dritt😩 får krysse det vi har for at det blir uttak likevel!! Sjansen er jo der enda🙏🏼
bondekone Skrevet 5. februar 2019 #633 Skrevet 5. februar 2019 1 time siden, Kone92 skrev: Oppdatering etter enda en kontroll: Hormonniåvet mitt har steget enda mer. Jeg er oppe i 19. Det er ikke bra. Jeg skal komme tilbake til enda en kontroll i morgen, men det ser ikke veldig lyst ut. Fare for avbrutt forsøk. Så utrolig kjedelig! Håper kontrollen i morgen går bra, så du unngår å avbryte!
Aaa08 Skrevet 5. februar 2019 #634 Skrevet 5. februar 2019 @Kone92 jeg hadde forsøk selv om prøvene mine hadde ligget på 24. Men nå syntes jeg at det var dumt forsøket ikke ble avbrutt, siden det ble gjort coasting.. Det er nok kjipt at forsøk blir avbrutt men syntes det er bedre enn å ha coasting og bli kraftig overstimulert
Aaa08 Skrevet 5. februar 2019 #635 Skrevet 5. februar 2019 Har noen av dere prøvd dhea? Er det noe blodprøve man tar hos fastlegen?
Hen02 Skrevet 5. februar 2019 #636 Skrevet 5. februar 2019 Melder meg inn her. Har prøvd å bli gravide i 1,5 år. Har ett barn fra før (naturlig unnfangelse). Er 30 år og AMH på 2, derfor litt dårlig tid og har nå gjennomført vårt første forsøk med innsett av embryo i dag.. Jeg lurer på om det er noen som har erfart å blø litt (lyserosa) samme dag som innsett? Eller bør jeg være bekymret? Blødde en del etter egguttaket også.. takk for svar😊
Wiley Skrevet 5. februar 2019 #637 Skrevet 5. februar 2019 3 minutter siden, Hen02 said: Melder meg inn her. Har prøvd å bli gravide i 1,5 år. Har ett barn fra før (naturlig unnfangelse). Er 30 år og AMH på 2, derfor litt dårlig tid og har nå gjennomført vårt første forsøk med innsett av embryo i dag.. Jeg lurer på om det er noen som har erfart å blø litt (lyserosa) samme dag som innsett? Eller bør jeg være bekymret? Blødde en del etter egguttaket også.. takk for svar😊 Masse lykke til! Det er ikke så unormalt å blø litt nei, det blir jo ganske skjørt det oppe etterhvert så det skal du ikke tenke så mye på
Hen02 Skrevet 5. februar 2019 #638 Skrevet 5. februar 2019 1 minutt siden, Wiley skrev: Masse lykke til! Det er ikke så unormalt å blø litt nei, det blir jo ganske skjørt det oppe etterhvert så det skal du ikke tenke så mye på Takk for det, og takk for raskt svar. Er ny i gamet og det har gått slag i slag siden vi kontaktet klinikk i desember, men Pulsen sank litt nå kjente jeg🙂 Fikk ut ni egg, kun 3 befruktet og 2 igjen idag på dag 5. Mulig det siste blir fryst i morgen om utviklingen er fin.
Nikketutta Skrevet 5. februar 2019 #639 Skrevet 5. februar 2019 11 timer siden, Fiiol skrev: Takk ❤️ 5 stk er nå befruktet. Føles som et hekkeløp dette. Så spennende!!
Fiiol Skrevet 5. februar 2019 #640 Skrevet 5. februar 2019 (endret) 20 minutter siden, Nikketutta skrev: Så spennende!! Ja!! 😬 Trodde at befruktning kanskje var mer eller mindre en selvfølge, og at den største bekymringen skulle være deling og videre utvikling. Nå prøver jeg å ta små gleder gradvis. Er jo topp at bare ett har falt fra foreløpig, så får vi håpe at minst ett holder ut helt til finalen på fredag. 🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Har du startet opp nå? Eller fått dato? 😃 Endret 5. februar 2019 av Fiiol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå