Gå til innhold

Ikke vaksinere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du egentlig Jabx?

Anonymkode: cbf09...29d

?

Jeg ser at du ikke vet hva vaksine er. Les deg opp på tema. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 hours ago, Snaskesnusken said:

?

Jeg ser at du ikke vet hva vaksine er. Les deg opp på tema. 

Går ikke an å diskutere vaksiner på rett vis uten å inkludere korrupsjonen og profitten som driver dette.
Det er store næringsgrupper som er villedet men som ikke ønsker å miste inntektsgrunnlaget.
Hva når de også oppdager at det hele er basert på løgn og bedrag.

Big pharma kontrollerer all forskning, pga en ting - pengene dine.
Internett brukt på riktig måte hjelper folk med kunnskapen, i kampen mot grådigheten.

https://www.thehealthyhomeeconomist.com/why-vaccines-are-scientific-fraud/

pertussisdeathrate-300x224.gif

Anonymkode: 77ac5...621

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2018 den 13.50, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig med deg, men tror at de som velger å ikke vaksinere rett og slett ikke gidder å diskutere det her. Man blir kalt altfor mye stygt om man velger å ikke vaksinere, så mitt råd til deg er; Hold det for deg selv.

Anonymkode: 3c4f3...a20

Fint om dere også holder barna deres for dere selv.

et uvaksinert barn burde være merket og nektet plass i barnehager, skoler og andre steder hvor finnes mennesker... 

fordi vi i generasjoner har vaksinert barna er mange av sykdommene  vi vaksinere mot - og konsekvensene av disse ukjente for folk flest.

vi har fått en flokkimmunitet- en immunitet som også beskytter de ikke-immuniserte individene.. de som ikke greier å lage antistoff , de som ikke kan vaksinere og de som ennå ikke har rukket å bli vaksinert

Takket være dere som lar være å vaksinere ødelegges dette forsvarte.. desverre er det andre barn og foreldre som må betale prisen- fordi deres barn vil dra nytte av dette forsvaret fordi vi har vaksinert våre barn..

 

vaksine er det minst lønnsomme for medisinfirma å lage- og det minst lønnsomme for private sykehus- likevel det mest etisk riktige..

Et enkelt spørsmål :

hva er best: få antistoffer uten å være syk- eller bli syk - smitte andre - få senskader og antistoffer hvis man overlever ...

Viste du at etter en virusinfeksjon så kan DNAet ditt bli endret? - så naturlig og så mye tryggere ???  

 

Jeg mener at å ikke vaksinere barn er omsorgssvikt !

Anonymkode: 7d40f...91e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2018 den 16.42, AnonymBruker skrev:

1. En over her fikk kikhoste til tross for vaksine.

2. Grunnen til at folk fikk mange barn før i tiden var fravær av prevesjon.

3. Hvilke foreldre tenker på å filme barnet sitt i en sånn situasjon!?

Anonymkode: 3c4f3...a20

Kommentar til punkt en:

-Vaksine gir ikke nødvendigvis livslang immunitet- derfor revaksiners vi hvert 10 år om vi reiser til land med dårlig flokkimmunitet. 

-ikke alle greier å danne antistoff - disse beskyttes av at DU og andre vaksinere barna

- økt innvandring, reiseaktivitet og slike som Ts bidrar til at noen fremdeles blir syke.

2) poenget var ikke at de fikk 11 barn- men at kun et fåtall fikk vokse opp.. 

3) foreldre som vil la deg og oss andre se konsekvensene av sykdommer vi ikke ser så mye av lengre.. 

 

 

Anonymkode: 7d40f...91e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kvikksølv i vaksinene. Det fører til autisme.

Den farmasøytiske industrien er ren ondskap.

Anonymkode: 7f9f8...97b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er kvikksølv i vaksinene. Det fører til autisme.

Den farmasøytiske industrien er ren ondskap.

Anonymkode: 7f9f8...97b

Det er kvikksølv i fisk. Det fører til ekstremt kunnskapsløse idioter.

Fiskeindustrien er ren ondskap.

(håper du forstår sarkasmen, men jeg er ikke optimistisk)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er kvikksølv i vaksinene. Det fører til autisme.

Den farmasøytiske industrien er ren ondskap.

Anonymkode: 7f9f8...97b

Nei, de gjør ikke det.

Anonymkode: efe06...84d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går ikke an å diskutere vaksiner på rett vis uten å inkludere korrupsjonen og profitten som driver dette.
Det er store næringsgrupper som er villedet men som ikke ønsker å miste inntektsgrunnlaget.
Hva når de også oppdager at det hele er basert på løgn og bedrag.

Big pharma kontrollerer all forskning, pga en ting - pengene dine.
Internett brukt på riktig måte hjelper folk med kunnskapen, i kampen mot grådigheten.

https://www.thehealthyhomeeconomist.com/why-vaccines-are-scientific-fraud/

pertussisdeathrate-300x224.gif

Anonymkode: 77ac5...621

Du kommer med usannheter.

«Uvaksinerte og ikke immune personer som besøker Ukraina har høy risiko for å pådra seg meslinger. Folk vil samle seg i store antall, og spre sykdommen når de reiser fra kamp til kamp, og det vil i tur føre til en økt risiko for at smitten sprer seg» skriver ECDC i sin rapport.» https://www.nrk.no/livsstil/advarer-mot-epidemi-under-em-1.8044420

«Noen av tilfellene kan settes i sammenheng med hverandre, og skyldes smitte hos uvaksinerte barn,» https://www.nrk.no/ostlandssendingen/meslingutbruddet-sprer-seg-i-oslo-1.7509126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaksiner må bli gratis. 6000 kr i vaksiner har ikke alle råd til. Dessuten må ALLE revaksinere seg hvert 10.år. Hvor mange gjør det? Det er veldig få

 Før dere kjefter på at alle uvaksinerte må gjemme seg bort så krev helseattest av alle voksne og da. Og er dere like strenge med nye sexpartnere?? Syfilis kan og være dødelig. Og livmorhalskreft!! Dette er sykdommer som er blitt ØKENDE pga hyppige partnere.

Anonymkode: d64d2...63f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Vaksiner må bli gratis. 6000 kr i vaksiner har ikke alle råd til. Dessuten må ALLE revaksinere seg hvert 10.år. Hvor mange gjør det? Det er veldig få

 Før dere kjefter på at alle uvaksinerte må gjemme seg bort så krev helseattest av alle voksne og da. Og er dere like strenge med nye sexpartnere?? Syfilis kan og være dødelig. Og livmorhalskreft!! Dette er sykdommer som er blitt ØKENDE pga hyppige partnere.

Anonymkode: d64d2...63f

Gratis for folk betyr at staten betaler.
En hver i Big Pharma vil elske dine ideer.

Narkovrakene kan også ønske seg gratis dop - gratis for misbrukerne, betale av staten.

Gratis vaksiner - en korrupt ide som hører hjemme på skraphaugen.
Skoleverket på heller pålegges å lære barn og unge hvordan oppnå et godt immunforsvar som tar hånd om det meste av sykdommer. Men det skjer ikke for da stopper jo pengestrømmen til den falske medisinindustrien.

Anonymkode: 77ac5...621

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Det er kvikksølv i vaksinene. Det fører til autisme.

Den farmasøytiske industrien er ren ondskap.

Anonymkode: 7f9f8...97b

Nei, dette er en myte. Det stemmer ikke.

Det er ikke kvikksølv i vaksiner lenger. En del mennesker greide ikke å skjønne at de fikk i seg mer kvikksølv fra maten de spiste daglig, enn fra en vaksine. Så da måtte kvikksølvet fjernes fordi noen ikke greier å forstå at mengden av et stoff er det som er viktig. Vann er livsfarlig, hvis man får for mye av det. Det betyr ikke at vi ikke skal drikke vann.

Man får heller ikke autisme av vaksiner. Autisme viser seg omtrent på samme alderen som man får enkelte vaksiner. At to ting skjer samtidig betyr ikke at det ene skjer som følge av det andre. Men man leter etter noe å skylde på, når livet ikke ble som man hadde tenkt seg. Og finner likesinnede på internett som hauser hverandre opp, heller enn å høre på fastlegen.

Uten den farmasøytiske industrien er det ikke sikkert du hadde vært født engang. Tenkt på det?

Anonymkode: e335b...bf1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, dette er en myte. Det stemmer ikke.

Det er ikke kvikksølv i vaksiner lenger. En del mennesker greide ikke å skjønne at de fikk i seg mer kvikksølv fra maten de spiste daglig, enn fra en vaksine. Så da måtte kvikksølvet fjernes fordi noen ikke greier å forstå at mengden av et stoff er det som er viktig. Vann er livsfarlig, hvis man får for mye av det. Det betyr ikke at vi ikke skal drikke vann.

Anonymkode: e335b...bf1

Du sammenligner kvikksølv gjennom fordøyelsessystemet med vaksine og kvikksølv rett i blodet.
 

Anonymkode: 77ac5...621

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Du sammenligner kvikksølv gjennom fordøyelsessystemet med vaksine og kvikksølv rett i blodet.
 

Anonymkode: 77ac5...621

Dette blir flisespikking, synes jeg. Nå er det faktisk ikke anbefalt å spise så mye rød fisk lenger, nettopp pga. miljøgiftene. De går over i blodet når man spiser fisken, ja. Men selv om ikke du tar poenget mitt så gjør forhåpentligvis andre det.

Anonymkode: e335b...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.12.2018 den 12.31, AnonymBruker skrev:

Det jobbes heldigvis for at de som ikke vaksinerer barna sine skal fratas retten til å ha barn.

Helt uforsvarlig oppførsel sett i et samfunnsmessig totalperspektiv.

 

Anonymkode: 7b942...dc0

Bra jeg rekker å ikke vaksinerer barna før det skjer da! 

Anonymkode: 19350...cec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2018 den 13.42, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg har en datter på 2mnd og har bestemt meg for å ikke vaksinere henne. Grunnen holder jeg for meg selv men kan si så mye at vaksinering i mine øyne er gift. Men jeg håper veldig på at det er noen her inne som også velger å ikke vaksinere barnet sitt? Føler det bare er meg og vet hvor mye «dritt» vi som ikke vaksinerer barna våres får i tryne. Som vil lufte tankene sine :) 

 

Anonymkode: 19350...cec

Vaksiner ungene dine monsteregoist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/5/2018 at 11:31 AM, AnonymBruker said:

Det jobbes heldigvis for at de som ikke vaksinerer barna sine skal fratas retten til å ha barn.

Helt uforsvarlig oppførsel sett i et samfunnsmessig totalperspektiv.

 

Anonymkode: 7b942...dc0

Du virker totalt blåst.
Eller gir du total støtte til en korrupt bransje, helt uten skrupler?
I profittens tjeneste kan alle slags løgner serveres?

Anonymkode: 77ac5...621

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Sunnfjording said:

Vaksiner ungene dine monsteregoist.

En ansvarsfull forelder som ikke vil la barnet være forsøkskanin for vaksinegifter er ingen egoist.
All respekt til den som tør stole egne vurderinger, ved hjelp av kunnskap som tidligere (før internett) ikke var tilgjengelige, takket være medias propaganda i profittens ærend.

Anonymkode: 77ac5...621

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En ansvarsfull forelder som ikke vil la barnet være forsøkskanin for vaksinegifter er ingen egoist.
All respekt til den som tør stole egne vurderinger, ved hjelp av kunnskap som tidligere (før internett) ikke var tilgjengelige, takket være medias propaganda i profittens ærend.

Anonymkode: 77ac5...621

Står på internett at Holocaust aldri skjedde og gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«90 prosent vaksinerte barna sine etter å ha fått rådgivning av en barnelege.» 

«For å kunne utrydde en barnesykdom som meslinger, krever det at minst 95 prosent av befolkningen har mottatt to doser av den såkalte MMR-vaksinen.» https://forskning.no/2017/09/en-prat-med-en-lege-far-skeptikere-til-vaksinere-barna-sine

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En ansvarsfull forelder som ikke vil la barnet være forsøkskanin for vaksinegifter er ingen egoist.
All respekt til den som tør stole egne vurderinger, ved hjelp av kunnskap som tidligere (før internett) ikke var tilgjengelige, takket være medias propaganda i profittens ærend.

Anonymkode: 77ac5...621

Dette synes du er greit? https://www.tv2.no/a/9696837/

«Den siste smittede er en uvaksinert helsearbeider fra Buskerud, som trolig ble smittet på reise utenfor Norge, opplyser FHI.

De to barna, som er søsken fra Oslo, er heller ikke vaksinert. De skal også ha blitt smittet i utlandet.» 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...