Gå til innhold

Vi som skal ned i vekt - diskusjonstråden


Mayoo

Anbefalte innlegg

Har gått på trynet... I en potetgullpose og en pakke med mør. Har nesten ikke fått sovet fordi jeg har vært så tørst. Den gamle vekten viste det samme som forrige uke, men tørr ikke gå på den nye. Huff, får bare seg sammen. Buksene er trang og har lyst å få på shorts til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, addict skrev:

Ta gjennomsnittet av 10 målinger 😂 Eller gjør som meg, ta alltid det laveste 😎

Det var lurt! Da er jeg 58 kilo 😂 Er nå jeg angrer på at jeg ikke har brukt målebånd. 

 

Anonymkode: d0176...2aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, RoNo skrev:

Har gått på trynet... I en potetgullpose og en pakke med mør. Har nesten ikke fått sovet fordi jeg har vært så tørst. Den gamle vekten viste det samme som forrige uke, men tørr ikke gå på den nye. Huff, får bare seg sammen. Buksene er trang og har lyst å få på shorts til sommeren.

Sånt skjer 😊

 

Mitt tips? Gå på vekta likevel. Selv om det ikke gikk så bra som du ønsket så er det kanskje en bevisstgjøring som kan hjelpe på fokus? Og er tallet likt som forrige uke på den nye så er det jo en trøst! Man trenger ikke være perfekt hele tiden 🥰

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var lurt! Da er jeg 58 kilo 😂 Er nå jeg angrer på at jeg ikke har brukt målebånd. 

 

Anonymkode: d0176...2aa

Ja altså jeg tenker at vekta ikke kan dra tall ut av ræva, står det 58 kilo så veier du det 😎 bra jobba! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, addict skrev:

Sånt skjer 😊

 

Mitt tips? Gå på vekta likevel. Selv om det ikke gikk så bra som du ønsket så er det kanskje en bevisstgjøring som kan hjelpe på fokus? Og er tallet likt som forrige uke på den nye så er det jo en trøst! Man trenger ikke være perfekt hele tiden 🥰

Helt sprøtt så tørst man kan bli. Skal ta å veie meg i morgen på den strenge vekten. Har sikkert drukket to liter i løpet av natten og morgenen. Haha. Det positive er at nå er det tomt for potetgull. Det negative er at det fortsatt er flere plater med sjokolade. Spørs om jeg må gi barna lørdagsgodt både i dag og i morgen.... De er så slake at de tåler det godt og kanskje synes det er ekstra hyggelig siden vi fortsetter med hjemmeskole (eldre enn 4 klasse) og isolasjon som resten rundt oss. Skulle ønske det var litt finere vær, da hadde det vært litt lettere å se at sommeren kommer i år også. Du er så flink at det motiverende. :) Gøy at du har så god framgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RoNo skrev:

Helt sprøtt så tørst man kan bli. Skal ta å veie meg i morgen på den strenge vekten. Har sikkert drukket to liter i løpet av natten og morgenen. Haha. Det positive er at nå er det tomt for potetgull. Det negative er at det fortsatt er flere plater med sjokolade. Spørs om jeg må gi barna lørdagsgodt både i dag og i morgen.... De er så slake at de tåler det godt og kanskje synes det er ekstra hyggelig siden vi fortsetter med hjemmeskole (eldre enn 4 klasse) og isolasjon som resten rundt oss. Skulle ønske det var litt finere vær, da hadde det vært litt lettere å se at sommeren kommer i år også. Du er så flink at det motiverende. :) Gøy at du har så god framgang.

Takk for det 🥰

 

Kos dere med sjokoladen. Kanskje gå en litt lang tur først? Jeg skal kose meg med sjokolade eller noe sånt i kveld jeg og. En liten pust i bakken før ny slankeuke settes i gang. Kjolen kommer i dag, jeg gleder meg sånn at jeg nesten griner 😂

 

Og ja. Ute SNØR det... Klar for vår 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk på en smell i går. 

Frokost: to lomper med mager fyll

Lunsj: stor kebab i pita😅 men spiste ikke brødet! 

Middag: marinert scampi. 

Våknet sulten i dag, men oppblåst. Spiste ikke noe mellom måltidene. 

Anonymkode: 0acac...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, addict skrev:

Ja altså jeg tenker at vekta ikke kan dra tall ut av ræva, står det 58 kilo så veier du det 😎 bra jobba! 

Takk, godt du er positiv 😊

Hvordan gikk din veiing da? 

Anonymkode: d0176...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gikk på en smell i går. 

Frokost: to lomper med mager fyll

Lunsj: stor kebab i pita😅 men spiste ikke brødet! 

Middag: marinert scampi. 

Våknet sulten i dag, men oppblåst. Spiste ikke noe mellom måltidene. 

Anonymkode: 0acac...563

Da var det ikke store smellen. Kall kebaben middag og scampi lunsj så ser det mye bedre ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk, godt du er positiv 😊

Hvordan gikk din veiing da? 

Anonymkode: d0176...2aa

2,4 kilo ned denne uka 🙈 Men jeg hadde hatt en utskeielse kvelden før veiing sist, så det var nok mye vann og salt i kroppen. Jeg har definitivt ikke mistet 2,4 kilo med fett 🤪 men en hel cm ned i midja 🤯 Veldig veldig fornøyd, jeg har stått stille siden februar nærmest, så det var godt at det løsnet skikkelig. Har vært utrolig streng denne uken.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, addict skrev:

2,4 kilo ned denne uka 🙈 Men jeg hadde hatt en utskeielse kvelden før veiing sist, så det var nok mye vann og salt i kroppen. Jeg har definitivt ikke mistet 2,4 kilo med fett 🤪 men en hel cm ned i midja 🤯 Veldig veldig fornøyd, jeg har stått stille siden februar nærmest, så det var godt at det løsnet skikkelig. Har vært utrolig streng denne uken.

Du er knallflink!! Og super motivasjon med kjolen 😊

Anonymkode: d0176...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er knallflink!! Og super motivasjon med kjolen 😊

Anonymkode: d0176...2aa

TAKK! Veldig stolt av meg selv 🥰🥰 Og denne tråden og dere hjelper så utrolig på motivasjonen!! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba dere, og dere som føler det gikk litt til skogen så tar dere det igjen i viljestyrke og erfaring til neste uke 💪 

Her ble det ned 1,8 kg så jeg er jo superfornøyd 😊 i tillegg får jeg barnefri i helgen og kan bevege meg så mye jeg vil utendørs i naturen 😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, RoNo skrev:

Da var det ikke store smellen. Kall kebaben middag og scampi lunsj så ser det mye bedre ut :)

Ja, men veide 64,7 i går når jeg veide meg og i dag tidlig viser vekta 65 😭😭😭 var sikkert kebaben. 

Anonymkode: 0acac...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men veide 64,7 i går når jeg veide meg og i dag tidlig viser vekta 65 😭😭😭 var sikkert kebaben. 

Anonymkode: 0acac...563

Kebab uten brød er salat 😉. Sikkert litt vann pga saltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minus 2,9 etter 4000 kcal i underskudd den siste uken, det samme som på 2 uker før forrige veiing. Så veldig fornøyd, bortsett fra at vekten måtte overtales 😂. Tenkte meg avgårde i helgen å kjøpe en analog vekt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, kahaki skrev:

Minus 2,9 etter 4000 kcal i underskudd den siste uken, det samme som på 2 uker før forrige veiing. Så veldig fornøyd, bortsett fra at vekten måtte overtales 😂. Tenkte meg avgårde i helgen å kjøpe en analog vekt.

overtales 🤣🤣  men kjempebra jobba!  3 kg er jo supermye! ganske mange pakker med smør det 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, kahaki skrev:

Minus 2,9 etter 4000 kcal i underskudd den siste uken, det samme som på 2 uker før forrige veiing. Så veldig fornøyd, bortsett fra at vekten måtte overtales 😂. Tenkte meg avgårde i helgen å kjøpe en analog vekt.

Bra jobba 😍😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, JTR skrev:

Jaja, dette gikk jo ikke så bra. Veide meg i dag. Startvekt var 56, dagens vekt var 56,7 🤣 

🙈 sikkert nokke gale med vekta 😌 mensen og sånn kanskje ?   Da viser du vekte hvem som er sjef neste uke 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...