Yoshi1987 Skrevet 20. juni 2020 #2681 Del Skrevet 20. juni 2020 Har mistet 13 cm på 13 dager! Syns ikke det var så ille 😁 Gått ned ca 2,5 kilo på like lang tid. Bare 1,6 kilo til jeg har klart første delmål, og det har jeg 12 dager på meg til å klare. Gøy! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 21. juni 2020 #2682 Del Skrevet 21. juni 2020 (endret) Veiedag for meg i dag. Ned 2,1kg denne uka Det magiske tallet 65 viste seg, dog 65,9 kg så det var akkurat 😂 Edit. Ser i notatboka mi at vekten var 75,8 kg den 1 april. Da velger jeg å si at jeg har hatt en nedgang på 10 kg og at første delmål er nådd! 😊 Håper historien min blir bra fremover med trening og bra kosthold. Magen er ganske løs og hengete så det er nok en god del mer fett der.. Lurer på om den er så vennlig at den trekker seg sammen å blir fin denne gangen.. Endret 21. juni 2020 av Fallabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #2683 Del Skrevet 21. juni 2020 Ramlet totalt av lasset etter corona. Jævlig kjipt. Men nå MÅ jeg gjøre noe med den jævla vekta. Skal ned 20 kilo Første mål er å kutte ut brus, det gjelder også sukkerfri brus, og søtsaker/snacks. Anonymkode: bee63...7fc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mercury_ Skrevet 21. juni 2020 #2684 Del Skrevet 21. juni 2020 I dag viste vekten -400g! 😄 Ble så glad etter å ha stått bom stille på 74,8kg i 10 dager. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gapskratt Skrevet 21. juni 2020 #2685 Del Skrevet 21. juni 2020 3 minutter siden, mercury_ skrev: I dag viste vekten -400g! 😄 Ble så glad etter å ha stått bom stille på 74,8kg i 10 dager. Så deilig! Jeg fikk plutselig minus 1 kg i dag selv 😁 Her har også vekten stått mye stille de siste ukene, så det er utrolig gøy at så mye har sluppet!😊 Er bare å stå på videre med slanking, så når vi målene våre 😎 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoshi1987 Skrevet 21. juni 2020 #2686 Del Skrevet 21. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ramlet totalt av lasset etter corona. Jævlig kjipt. Men nå MÅ jeg gjøre noe med den jævla vekta. Skal ned 20 kilo Første mål er å kutte ut brus, det gjelder også sukkerfri brus, og søtsaker/snacks. Anonymkode: bee63...7fc Jeg tok en sånn "100 dager uten sukker"- challenge for noen år siden. Kuttet ut alt av sukker, erstattet med sukrin det jeg "måtte ha" i mat feks. Gikk ned 6 kilo ved å gjøre det. Trente ikke, og spiste helt vanlig mat (telte ikke kalorier). Så hvis du starter med å kutte sukker, er du allerede i gang! Dette klarer du!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 21. juni 2020 #2687 Del Skrevet 21. juni 2020 13 timer siden, Fallabella skrev: Veiedag for meg i dag. Ned 2,1kg denne uka Det magiske tallet 65 viste seg, dog 65,9 kg så det var akkurat 😂 Edit. Ser i notatboka mi at vekten var 75,8 kg den 1 april. Da velger jeg å si at jeg har hatt en nedgang på 10 kg og at første delmål er nådd! 😊 Håper historien min blir bra fremover med trening og bra kosthold. Magen er ganske løs og hengete så det er nok en god del mer fett der.. Lurer på om den er så vennlig at den trekker seg sammen å blir fin denne gangen.. Gratulerer 🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 21. juni 2020 #2688 Del Skrevet 21. juni 2020 Ligger stabilt like under 75 kilo på morgenen nå. Det er 2 kilo mer enn jeg veide forrige fredag. Stabiliserer meg alltid 2 kilo over når jeg går av diett så det er helt greit og forventet 😊 Operasjon på ONSDAG 🤯 2 dager igjen, så er dagen der 😭 -27 kilo og så utrolig klar for et nytt kapittel. Kan ikke tro jeg har klart det 😭 og snart skal magen min bli helt flat for første gang i hele mitt liv. Jeg klarte det 🌟 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 21. juni 2020 #2689 Del Skrevet 21. juni 2020 10 minutter siden, addict skrev: Operasjon på ONSDAG Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 21. juni 2020 #2690 Del Skrevet 21. juni 2020 7 minutter siden, Zenobia skrev: Lykke til!!! Tusen hjertelig ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #2691 Del Skrevet 21. juni 2020 Uff, har spist altfor mye de siste dagene. Må ta meg sammen igjen. Anonymkode: 66d2e...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #2692 Del Skrevet 21. juni 2020 12 timer siden, Yoshi1987 skrev: Jeg tok en sånn "100 dager uten sukker"- challenge for noen år siden. Kuttet ut alt av sukker, erstattet med sukrin det jeg "måtte ha" i mat feks. Gikk ned 6 kilo ved å gjøre det. Trente ikke, og spiste helt vanlig mat (telte ikke kalorier). Så hvis du starter med å kutte sukker, er du allerede i gang! Dette klarer du!! Takk for tips! Jeg lurer fader meg på om jeg skal teste den challengen jeg og. Holdt meg helt unna sukker i går, det er jeg stolt av akkurat nå! Så må jeg bare fortsette sånn. Anonymkode: bee63...7fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 22. juni 2020 #2693 Del Skrevet 22. juni 2020 10 timer siden, addict skrev: Ligger stabilt like under 75 kilo på morgenen nå. Det er 2 kilo mer enn jeg veide forrige fredag. Stabiliserer meg alltid 2 kilo over når jeg går av diett så det er helt greit og forventet 😊 Operasjon på ONSDAG 🤯 2 dager igjen, så er dagen der 😭 -27 kilo og så utrolig klar for et nytt kapittel. Kan ikke tro jeg har klart det 😭 og snart skal magen min bli helt flat for første gang i hele mitt liv. Jeg klarte det 🌟 Ja du klarte det!! Hipp hurra 🥳🥳😍 Hvor mye vekt forsvinner i hud? Ja jeg er nyskjerrig 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 22. juni 2020 #2694 Del Skrevet 22. juni 2020 1 time siden, Fallabella skrev: Ja du klarte det!! Hipp hurra 🥳🥳😍 Hvor mye vekt forsvinner i hud? Ja jeg er nyskjerrig 😁 Who knows! Jeg er jo lettere nå enn ved konsultasjonen, men hun regnet med 2 kilo hud. Og det er visst ganske mye 🙃 Får full oversikt etter operasjonen så I'll keep you posted on the blog 😎 Kommer derimot mest sannsynlig ikke til å gå ned noe fordi man gjerne blir ekstremt hoven og holder på mye vann etter operasjonen 🤯🤯 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eediyat Skrevet 22. juni 2020 #2695 Del Skrevet 22. juni 2020 Denne tråden har gitt meg så mye inspirasjon, at nå er det min tur. Nettopp vært på nattevakt, trente en time styrke lår klokka 4 i dag tidlig. Har nå nettopp kommet hjem etter en time rask gange hjem fra jobb. Vekten er 96kg, målet er 70kg i første omgang. Motivasjonen er på topp på dag en! Ikke spør meg klokka 13 når jeg våkner opp stiv og støl 😄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 22. juni 2020 #2696 Del Skrevet 22. juni 2020 2 minutter siden, Eediyat skrev: Denne tråden har gitt meg så mye inspirasjon, at nå er det min tur. Nettopp vært på nattevakt, trente en time styrke lår klokka 4 i dag tidlig. Har nå nettopp kommet hjem etter en time rask gange hjem fra jobb. Vekten er 96kg, målet er 70kg i første omgang. Motivasjonen er på topp på dag en! Ikke spør meg klokka 13 når jeg våkner opp stiv og støl 😄 Heia heia! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RoNo Skrevet 22. juni 2020 #2697 Del Skrevet 22. juni 2020 Så, jeg har fått et dilemma... Det er plutselig bestemt at det blir norgesferie i dag. Sammen med en overvektig familie som vet å kose seg (barna er svært kresne). Så da blir det ost, vin, og usunne matvarer. Det blir jo uaktuelt å lage egne måltider til oss og de, og må jo vi kose oss også. Kjenner jeg er utrolig for hvordan dette skal gå. Hva har dere som har vært så flinke gjort i denne situasjonen? Har jo ikke lyst å ødelegge ferien for alle, men samtidig har jeg lyst å være egoistisk og tenke på meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 22. juni 2020 #2698 Del Skrevet 22. juni 2020 Endelig har vannet sluppet, og til tross for en uke hvor det faktisk har blitt en del utskeielser, så veier jeg nå 100 g mindre enn forrige mandag! Så nåværende vekt er 61,4 kg. Jar planer om å dra og måle kroppssammensetningen min, men tenkte kanskje vente til jeg veier et sted mellom 60,5 og 61. Mtp. At BMI er 20,3 nå og jeg tross alt har greit med muskler på underkroppen så tror jeg det siste 1,4 kg jeg vil ned kan ta sin tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #2699 Del Skrevet 22. juni 2020 17 minutter siden, RoNo skrev: Så, jeg har fått et dilemma... Det er plutselig bestemt at det blir norgesferie i dag. Sammen med en overvektig familie som vet å kose seg (barna er svært kresne). Så da blir det ost, vin, og usunne matvarer. Det blir jo uaktuelt å lage egne måltider til oss og de, og må jo vi kose oss også. Kjenner jeg er utrolig for hvordan dette skal gå. Hva har dere som har vært så flinke gjort i denne situasjonen? Har jo ikke lyst å ødelegge ferien for alle, men samtidig har jeg lyst å være egoistisk og tenke på meg selv. Et godt råd er å i hvert fall ikke spise når man ikke er sulten. F.eks. nøye seg med kaffe til frokosten og heller vente til lunsj om man ikke er sulten om morgenen. Eller ta en en joggetur i stedet for lunsj, dersom det ble en stor frokost. Om måltidene er store og kaloririke går det an å hoppe over et par. Det er bare tull at man ikke skal hoppe over måltider om man prøver å gå ned i vekt. Anonymkode: 99750...499 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RoNo Skrevet 22. juni 2020 #2700 Del Skrevet 22. juni 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et godt råd er å i hvert fall ikke spise når man ikke er sulten. F.eks. nøye seg med kaffe til frokosten og heller vente til lunsj om man ikke er sulten om morgenen. Eller ta en en joggetur i stedet for lunsj, dersom det ble en stor frokost. Om måltidene er store og kaloririke går det an å hoppe over et par. Det er bare tull at man ikke skal hoppe over måltider om man prøver å gå ned i vekt. Anonymkode: 99750...499 Ja, det var et bra innspill. Det er sikkert lettere å snike seg unna måltid, enn å få de slanke- vennlig Også må det gå an å gjøre turene enda lengre. Kjenner jeg gruer meg til å veie meg om 14 dager allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå