AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #2381 Del Skrevet 28. mai 2020 13 timer siden, kahaki skrev: Velkommen tilbake Sur Sokk! Takk!:D Og i morgen er det veiedag så da er jeg spent på hva vekta sier! Neppe så mye Jeg veide meg ikke før jeg startet å telle kalorier på søndag pga. shark week:P Men om jeg overlever arbeidshelga har jeg turplaner til uka:D Anonymkode: 0b4b4...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sologvår Skrevet 28. mai 2020 #2382 Del Skrevet 28. mai 2020 Nå har jeg slanket meg i snart 10 uker og gått ned ca. 9-10 kg. Jeg har vært fornøyd med vektnedgangen på ca 1 kg i uka. Men plutselig kom denne uka. Ikke gått ned 1 gram. Kroppen trenger jo mindre energi når jeg blir lettere, dvs jeg så for meg at vektnedgangen kom til å stagnere med mindre jeg spiste færre kcal. Så enten er det det at kroppen trenger mindre som gjør at det ikke blir vekttap, eller så teller jeg feil kcal. Tror det er en kombo av begge. Jeg er ikke like nøye på tellinga de siste ukene da jeg ble litt lei og jeg gikk ned. Må kanskje vurdere å begynne å telle litt mer nøye fremover. Veiedag i morgen. Jobber mentalt i dag med å forberede meg i morgen på at det ikke blir det store vektnedgangen denne uka. Men det blir forhåpentligvis ikke opp, og det er jo flott det i seg selv! Måtte bare få ut litt tanker her så jeg kan jobbe med å ikke fokusere på det negative men heller se det store bildet og være fornøyd med det som har funket og det jeg har og skal få til:) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 28. mai 2020 #2383 Del Skrevet 28. mai 2020 1 time siden, Sologvår skrev: Nå har jeg slanket meg i snart 10 uker og gått ned ca. 9-10 kg. Jeg har vært fornøyd med vektnedgangen på ca 1 kg i uka. Men plutselig kom denne uka. Ikke gått ned 1 gram. Kroppen trenger jo mindre energi når jeg blir lettere, dvs jeg så for meg at vektnedgangen kom til å stagnere med mindre jeg spiste færre kcal. Så enten er det det at kroppen trenger mindre som gjør at det ikke blir vekttap, eller så teller jeg feil kcal. Tror det er en kombo av begge. Jeg er ikke like nøye på tellinga de siste ukene da jeg ble litt lei og jeg gikk ned. Må kanskje vurdere å begynne å telle litt mer nøye fremover. Veiedag i morgen. Jobber mentalt i dag med å forberede meg i morgen på at det ikke blir det store vektnedgangen denne uka. Men det blir forhåpentligvis ikke opp, og det er jo flott det i seg selv! Måtte bare få ut litt tanker her så jeg kan jobbe med å ikke fokusere på det negative men heller se det store bildet og være fornøyd med det som har funket og det jeg har og skal få til:) 9-10 kilo på 10 uker er WOW 🔥🔥 Og jeg skal love deg, i løpet av mine -26kg så har jeg også plutselig "stått fast". Har det litt likt som deg akkurat denne uka faktisk, det tok lang tid å kvitte seg med 17 mai-helga og denne uka så er jeg foreløpig ikke like fornøyd med nedgangen som tidligere. Nå er jo endelig veiedag i morgen, men jeg har også vent meg på nærmere 1 kg i uka og synes liksom at alt under det er et nederlag 🙈 men som du sier, vi har mindre å ta av og 1 kilo er en mye større prosent av kroppen enn hva det var før! Og hvileforbrenningen går jo ned med mindre på kroppen, så vi får nok ingenting ekstra for tiden 😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RoNo Skrevet 28. mai 2020 #2384 Del Skrevet 28. mai 2020 @Sologvår Det er skikkelig imponerende hva du har fått til. At man får en og annen uke som ikke er imponerende må man nesten bare forvente selv om jeg skjønner godt du skulle ønske det ikke var slik. Jeg har drevet å slanket de samme to kiloene de siste ukene. Opp og ned... Og opp igjen. Denne uken går jeg ikke ned, selv med endret strategi. Vi får bare fortsette også når vi vell målet til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 28. mai 2020 #2385 Del Skrevet 28. mai 2020 Jeg syns jeg har vært veldig flink de siste par ukene (i forhold til det dårlige utgangspunktet mitt 😂), men har gått OPP en halv kilo siste uka. 😤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 29. mai 2020 #2386 Del Skrevet 29. mai 2020 @Sologvår imponerende med 10kg på 10 uker! 👍🏻👏🏻😊 Veiedag i dag, hos meg var det ned 0,3 😊 Fornøyd med at det fortsatt går nedover, selv om det går saktere nå enn i starten. Holder fremdeles på med turer og har nå holdt målet med min. 10.000 skritt i 4 uker. 😊 Siden det går såpass bra vil jeg prøve å gjøre litt styrke også 2-3 dager i uka etter tur. Noen tips til øvelser? Eller videoer jeg kan følge på YouTube? Heia alle! 😊 Håper alle får en bra veiedag!👍🏻 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. mai 2020 #2387 Del Skrevet 29. mai 2020 17 timer siden, Sologvår skrev: Nå har jeg slanket meg i snart 10 uker og gått ned ca. 9-10 kg. Wow det er sykt imponerende! Jeg har slanket meg siden nyttår og har gått ned.... ingenting. Eller, har gått noe ned, men det kommer på igjen. Fander meg helt umulig å gå ned varig i vekt jo! 😫 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EmKay Skrevet 29. mai 2020 #2388 Del Skrevet 29. mai 2020 13 minutter siden, Leanne skrev: @Sologvår imponerende med 10kg på 10 uker! 👍🏻👏🏻😊 Veiedag i dag, hos meg var det ned 0,3 😊 Fornøyd med at det fortsatt går nedover, selv om det går saktere nå enn i starten. Holder fremdeles på med turer og har nå holdt målet med min. 10.000 skritt i 4 uker. 😊 Siden det går såpass bra vil jeg prøve å gjøre litt styrke også 2-3 dager i uka etter tur. Noen tips til øvelser? Eller videoer jeg kan følge på YouTube? Heia alle! 😊 Håper alle får en bra veiedag!👍🏻 Jeg digger Pamela Reif sine videoer på youtube! Bare søk på navnet hennes, så kommer hun opp med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 29. mai 2020 #2389 Del Skrevet 29. mai 2020 Mai har vært en dritt måned for meg matmessig, levd sunt i ukedagene, men helgene har vært full av bursdager og feiringer, så har kun gått ned litt over 2 kg. Men greit å se at jeg klarer å holde vekten i det minste. Nå er neste hendelse om en uke, så må prøve å leve sunt frem til da. MEN! det er en superpostiv ting for meg helsemessig. Nå ligger total vektnedgang på 11 kg siden mars. Jeg har hatt to omganger med svangerskapsdiabetes og noe forhøyet blodsukker i etterkant, har lagt akkurat på vippen av normalen. I desember, før jeg begynte vektnedgangen, var langtidssukkeret mitt 42. Målte det forrige uke igjen og nå er det 34! Jeg er helt på normalen. Selv om det går litt sakte nå, har iallefall 11 kg ned hatt en veldig helsegevinst for meg og det teller jo egentlig mer en kropp og utseende 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RoNo Skrevet 29. mai 2020 #2390 Del Skrevet 29. mai 2020 Det går så sent! Opp 0.5 kg (siste to ukene). Unnskyldninger er sent måltid og uka. Prøver å være positiv for det er positive endringer. Ansiktet mitt har mistet dobbelthake (første plassen jeg legger på meg), kroppen føles litt strammere og armene er slankere. Jeg kan bruke noen klær som jeg hadde avskrevet som jeg er for gammel til... Jo, jeg vil ned de siste kiloene. Jeg jobber til og med for det 😀 men har jo for det meste levd på lavkarbo en måned eller så slik jeg kan ikke forvente samme effekten første uken som andre får. Er jeg misunnelig på dere som går ned? Ja på en måte, men er glad på deres vegne også. Jeg hadde trodd at jeg skulle gått litt mer ned. Som neon_sun skriver over så er jo helsen den viktigste bonusen og det kjenner jeg også. Skal være positiv og holde ut, jeg vet det løsner plutselig. Men akkurat nå har jeg lyst på en klem. Jeg må bare minne meg selv om hva jeg har oppnådd siste året og at mitt plateau er faktisk mange sitt mål. I desember i fjor var jo mitt første mål å bli normalvektig og ha sunt midjemål. Dette målet er nådd, nå er det jo egentlig finpuss jeg holder på med. Få på meg flere av mine gamle klær, få en lettere, mykere og mindre smertefull kropp, bedre utholdenhet etc. Slik slankingen er nå kan jeg holde ut lenge for jeg spiser mat jeg trives med, kanskje litt for mye 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flynn Skrevet 29. mai 2020 #2391 Del Skrevet 29. mai 2020 (endret) I dag fikk jeg meg en hyggelig overraskelse! 😄 Jeg har drevet med litt vektnedgang over lang tid, og gått mye opp og ned, skikkelig jojo-slanking. Har vært dårlig på å logge vekt, men ser jeg logget 77 kg 01.mars. Sist jeg veide meg var 07.mai, og da var jeg på 71,9 kg. Gikk på vekta i dag tidlig, og så 70,3 kg dukke opp, sammen med denne beskjeden da jeg logget det inn i MyFitnessPal! Ble utrolig glad! 😄 Har virkelig hjulpet å logge alt jeg spiser inn i appen, slik at jeg har kontroll over hvor mye jeg får i meg, i tillegg til å telle kalorier og ligge i underskudd. Til tider går det utrolig treigt, men er en opptur å se nedgangen over flere måneder. Måtte bare dele med dere! 🥳🥳 Endret 29. mai 2020 av Flynn 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #2392 Del Skrevet 29. mai 2020 Så flinke alle sammen er!:) Fikk veid meg i dag, 70,2, så gått opp halvparten av hva jeg gikk ned i forkant av dødsfallet jeg hadde. Men nå er jeg inne i kaloritellingen igjen, veier og logger, og gjør dette i lag med en venninne:) Hun har mistet 4 kg mens jeg har vært fraværende, så det er kjempemotiverende:) På tirsdag, sånn for "morro" skyld, skal vi starte Chloe Ting sin 2 week shred. ... I'm gonna die:D -Sur Sokk Anonymkode: 0b4b4...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 29. mai 2020 #2393 Del Skrevet 29. mai 2020 Bra jobba denne uken alle sammen ❤️ !!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 29. mai 2020 #2394 Del Skrevet 29. mai 2020 1 kilo ned denne uka. Skal spise en fullverdig taco og snop med gutten min i kveld, blir godt med en spisekveld! Dette begynner å bli haaardt... 3,9 kilo igjen til målet innen 24. juni. Ikke heeeelt trua kjenner jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen. Skrevet 29. mai 2020 #2395 Del Skrevet 29. mai 2020 4 timer siden, addict skrev: 1 kilo ned denne uka. Skal spise en fullverdig taco og snop med gutten min i kveld, blir godt med en spisekveld! Dette begynner å bli haaardt... 3,9 kilo igjen til målet innen 24. juni. Ikke heeeelt trua kjenner jeg. Du har gjort en så utrolig bra jobb at jeg synes du skal være fornøyd uansett ❤️ Du blir nok sikkert å gå ned en del til før den tid skal du se 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 30. mai 2020 #2396 Del Skrevet 30. mai 2020 11 timer siden, Solstrålen. skrev: Du har gjort en så utrolig bra jobb at jeg synes du skal være fornøyd uansett ❤️ Du blir nok sikkert å gå ned en del til før den tid skal du se 😄 Takk fine du ❤️ Ja, jeg tror jeg må bare gjøre jobben og slutte å tenke så mye. Og faktisk innse at jeg har gått ned sinnsyke 25,7 kilo. Akkurat nå er fokuset bare de siste 3-4. Detta krever et blogginnlegg gitt 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 30. mai 2020 #2397 Del Skrevet 30. mai 2020 0,5 kg ned for meg denne uka. Ikke så mye men absolutt rett vei. Jeg økte litt med mat denne uka pga trening. Prøver å gå ned på mat Igjen uka som kommer, litt gøy å se om jeg kan styre vekten mer. Dere andre her inne er noen råskinn! Veldig gøy å lese hva dere får til 😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RoNo Skrevet 30. mai 2020 #2398 Del Skrevet 30. mai 2020 Hadde en kjempesprekk i går og har så vondt i magen i dag. Det er en påminnelse om at de endringene jeg har gjort i kosten har vært bra for kroppen. Det er så synd at det er vanskelig å holde motivasjonen når jeg har så lyst å gå ned disse kiloene. Måtte bare lufte det til noen... Er litt lei av at jeg er så nært et viktig mål, men det drøyer og drøyer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navani Skrevet 30. mai 2020 #2399 Del Skrevet 30. mai 2020 3 timer siden, RoNo skrev: Hadde en kjempesprekk i går og har så vondt i magen i dag. Det er en påminnelse om at de endringene jeg har gjort i kosten har vært bra for kroppen. Det er så synd at det er vanskelig å holde motivasjonen når jeg har så lyst å gå ned disse kiloene. Måtte bare lufte det til noen... Er litt lei av at jeg er så nært et viktig mål, men det drøyer og drøyer. Har hatt et par uker selv hvor jeg ikke har fokusert så mye på kosthold. Ikke full sprekk, men noen små her og der, 3-4 sjokoladebiter her og litt chips der. Vekta går ikke nedover her heller. Du har vel også bare noen få kg til målet? Føler kroppen min også stritter imot, det renner ikke akkurat av! Men vi må bare være litt ekstra tålmodige og se det store bildet. Ikke ha dårlig samvittighet, kroppen din blir ikke ødelagt av dette ❤️ Håper du føler deg bedre snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RoNo Skrevet 30. mai 2020 #2400 Del Skrevet 30. mai 2020 1 time siden, Navani skrev: Har hatt et par uker selv hvor jeg ikke har fokusert så mye på kosthold. Ikke full sprekk, men noen små her og der, 3-4 sjokoladebiter her og litt chips der. Vekta går ikke nedover her heller. Du har vel også bare noen få kg til målet? Føler kroppen min også stritter imot, det renner ikke akkurat av! Men vi må bare være litt ekstra tålmodige og se det store bildet. Ikke ha dårlig samvittighet, kroppen din blir ikke ødelagt av dette ❤️ Håper du føler deg bedre snart! Faktisk kom noen kokebøker som jeg har ventet på i posten i dag Og i den stod det også en del ting jeg ikke visste,så nå kjenner jeg at... Ok, det får være en resett, en ny start. Det er faktisk ikke så lett å skildre mellom sulten og lyst på en røyk. (Felle nr en) og i går hadde jeg et helt annet aktivitetsnivå uten å følge opp med mat og sikkert derfor sprekken skjedde. Så allerede etter et par timer i solen med den ene boken føler jeg meg klar til dyst. Disse siste kiloene er pokker med seige, men nå må det da løsne snart. Vi kan i hvertfall ikke gi helt opp for da skjer det i hvertfall ingenting. Også har vi den gamle sannheten, brunt fett er bedre en bleikt fett så vi får i det minste prøve å nyte sommeren og smile Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå