Gå til innhold

Vi som skal ned i vekt - diskusjonstråden


Mayoo

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gikk opp 3 kilo med stor cheatday og 2 store porsjoner kake 17.mai. Så tror muligens jeg har gått opp litt på Veiedagen i morgen. Målet mitt var jo nådd og vel så det, men nå må jeg ha et par uker med strengt regime så jeg ikke går opp igjen. 

Anonymkode: d0176...2aa

Er forresten første gangen siden januar at jeg veier mer enn tidligere på Veiedagen. Så prøver å ikke ta det så tungt, huske på at all spisingen gjorde mer vondt enn godt (var kvalm, oppblåst og ekkel) og ikke begynne å overspise igjen så går dette fint. 

Men det føles som et nederlaaaaag 😑

Anonymkode: d0176...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fallabella
41 minutter siden, addict skrev:

Ikke min heller! Men jeg kjenner meg igjen, for jeg spiste jo som en hest i helga og gikk opp 4 kilo fra fredag til mandag og var øm i hele kroppen pga alt vannet. Fikk virkelig en vekker. Kan ikke holde på sånn. Så et av prosjektene framover er definitivt å moderere meg. Nå skal vi ikke feire bursdag og 17 mai samme helg på en stund, men likevel.

 

Er så glad for at vi har denne tråden altså. Vurderer å lage en dagbok bare for å dele veien mot operasjonen og resultatene osv.. 🤔 For å ikke kuppe denne tråden.

Vurderer dagbok selv pga min store skrivekløe 😅 Blogg blir kjedelig siden ingen leser.. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fallabella skrev:

Vurderer dagbok selv pga min store skrivekløe 😅 Blogg blir kjedelig siden ingen leser.. 😁

Haha ja enig! 

 

 

 

Hvis noen vil følge med videre og se litt bilder (ja shit, så tøff ble jeg plutselig 🙊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned ca 3 kg siden midten av april, men jeg skjønner ikke helt... Jeg kan gå på vekten 5 ganger til dagen, og vekten varierer med alt fra 0.3 til 3 kg forskjell. Er det vanlig? Vekten skal være helt korrekt, etter å ha prøvd med en flaske med vann oppå. Forøvrig spiser jeg kanskje ikke noe særlig mellom de gangene jeg går på vekten heller.. så jeg skjønner det ikke helt. Veier meg ikke så mange ganger til dagen altså, men var bare et eksempel, noe jeg har lagt merke til. 

Anonymkode: 839a0...b32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2020 den 7.16, Fallabella skrev:

Da er vekta nede der den var før 17 mai, 71,1kg. (Hadde en vekt også på 67 kg før den 17 også men det kan ikke stemme...)  Skal trene i dag, løfte vekter å gå med bikkja,  kutter nesten 470kcal fra kostholdsopplegget så da bør det skje noe.

Jeg har faktisk ikke regnet ut dagsbehovet kontra diett... Følger et vedlikeholdskosthold jeg har kjøpt av en pt. Lavkarbo. 
Er det egentlig vanskelig å finne eget kaloribehov? Synes det virker som det kun blir sånn ca utregnet.

 

Bruk tdee kalkulator. 100%presist vil det aldri være, men den er ganske korrekt. Jeg bruker også fitbit fra dag til dag, men synes den overberegner litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2020 den 9.24, Albbas skrev:

Dere andre som teller kalorier, er det visse ting dere gjør for å lettere holde dere innenfor kalorier? Droppe frokost/andre måltider, droppe kaloriholdig drikke, smør, annet? 

Jeg har så langt funnet ut at frokosten er det enkleste måltidet å ofre. Klarer meg ikke helt uten, men med bare litt i magen klarer jeg meg fint til lunsj. Jeg tåler sultfølelse før lunsj mye bedre enn etter kl 12. Tror jeg må justere opp mengden kalorier på lunsjen også, for fy fader så sur jeg er mellom arbeidsdagens slutt og middag. 😂 I går åt jeg en kraftig lunsj på 800 kalorier og ble ikke sulten igjen før kveldsmat. 🤔

Jeg spiser mat med lite kal og mye volum. Type frukt og grønt f eks. Havregrøt. I tillegg spiser jeg ca fra kl 10/11 til kl 18/19. Driver ikke å sulter meg selv, spiser et knekkebrød på kvelden hvis jeg blir veldig sulten. Men prøver å spise siste måltid kl 19. 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har gått ned ca 3 kg siden midten av april, men jeg skjønner ikke helt... Jeg kan gå på vekten 5 ganger til dagen, og vekten varierer med alt fra 0.3 til 3 kg forskjell. Er det vanlig? Vekten skal være helt korrekt, etter å ha prøvd med en flaske med vann oppå. Forøvrig spiser jeg kanskje ikke noe særlig mellom de gangene jeg går på vekten heller.. så jeg skjønner det ikke helt. Veier meg ikke så mange ganger til dagen altså, men var bare et eksempel, noe jeg har lagt merke til. 

Anonymkode: 839a0...b32

Dette er helt normalt. Når man veier seg så skal det være på morgenen etter man har gått på do og før man har spist eller drukket. Jeg kan veie 63 kg på kvelden og 60 på morgenen. Går opp 5 kg når jeg har mensen. Sånn er det bare og tror det er sånn for alle. I allefall de jeg har snakket med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå trenger jeg litt hjelp jenter :)

Jeg har ikke vært så flink, men nå har jeg tatt tak og er skikkelig motivert. Jeg har lastet ned MyFitnessPal og tracker alt jeg spiser. I tillegg bruker jeg garmin Connect klokka min, og tilhørende app for å tracke dagens aktivitet. Har begynt å gå minimum 6 km hver dag og skal begynne å trene styrke 2 ganger i uken. MEN her er det jeg ikke forstår. I følge min plan skal jeg spise x antall kalorier hver dag, men når jeg er i aktivitet så legge appene på x antall kalorier daglig som de kaller aktive kalorier. 
skal jeg spise de aktive kaloriene eller skal jeg forholde meg til de kaloriene jeg i utg skulle spise uavhengig av dagens «trening». Hva gjør dere? Jeg blir så forvirret. For føler vist jeg spiser de aktive kaloriene at det da blir litt mye ifht hva jeg forbruker av kalorier per dag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, JTR skrev:

Nå trenger jeg litt hjelp jenter :)

Jeg har ikke vært så flink, men nå har jeg tatt tak og er skikkelig motivert. Jeg har lastet ned MyFitnessPal og tracker alt jeg spiser. I tillegg bruker jeg garmin Connect klokka min, og tilhørende app for å tracke dagens aktivitet. Har begynt å gå minimum 6 km hver dag og skal begynne å trene styrke 2 ganger i uken. MEN her er det jeg ikke forstår. I følge min plan skal jeg spise x antall kalorier hver dag, men når jeg er i aktivitet så legge appene på x antall kalorier daglig som de kaller aktive kalorier. 
skal jeg spise de aktive kaloriene eller skal jeg forholde meg til de kaloriene jeg i utg skulle spise uavhengig av dagens «trening». Hva gjør dere? Jeg blir så forvirret. For føler vist jeg spiser de aktive kaloriene at det da blir litt mye ifht hva jeg forbruker av kalorier per dag. 

Vær obs på at mange av disse klokkene overberegner. Jeg spiser aldri disse aktive kaloriene du snakker om. Hvis man gjør det så vil jeg ikke anbefale å spise tilbake mer enn 1/3, dette er fordi klokkene ofte overberegner hvor mye du kan spise ut fra fysisk aktivitet. Her må man prøve å feile. Hvis du ikke går ned, da har du spist for mye. Prøv å kutt med 100 kal om dagen, så revurderer du etter en uke. 

Det jeg gjør er alltid å kjenne etter på kroppen. Hvis du har trent hardt så kan det være at du faktisk trenger litt mer mat, men prøv da å øk med 100-300 kal til å begynne med de dagene du trener mye, fordi klokka sier sikkert at du kan spise 500-1000 ekstra, dette stemmer som regel ikke. 

Edit: ville legge til at jeg ikke spiser noe ekstra pga en normal styrkeøkt. De dagene jeg spiser ekstra er oftest når jeg har gått på fjellet i 3-5 timer. Eller hvis jeg faktisk kjenner meg veldig sulten. 

Det jeg gjorde i starten var å kun telle kalorier i 3-5 mnd, det kan være hardt å starte med kaloritelling, da man ofte går fra å ha overspist hver dag til å spise i et underskudd. Dette kan være hardt og føles ubehagelig. Derfor lot jeg kroppen venne seg til et undeskudd først, før jeg begynte å trene igjen etter 3-5 mnd. Da gikk det helt fint å trene og telle. Jeg telte på samme kal som når jeg ikke trente. Poenget mitt er at det kan være hardt å begynne å telle og trene samtidig. 

Endret av Solstrålen.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Solstrålen. skrev:

Vær obs på at mange av disse klokkene overberegner. Jeg spiser aldri disse aktive kaloriene du snakker om. Hvis man gjør det så vil jeg ikke anbefale å spise tilbake mer enn 1/3, dette er fordi klokkene ofte overberegner hvor mye du kan spise ut fra fysisk aktivitet. Her må man prøve å feile. Hvis du ikke går ned, da har du spist for mye. Prøv å kutt med 100 kal om dagen, så revurderer du etter en uke. 

Det jeg gjør er alltid å kjenne etter på kroppen. Hvis du har trent hardt så kan det være at du faktisk trenger litt mer mat, men prøv da å øk med 100-300 kal til å begynne med de dagene du trener mye, fordi klokka sier sikkert at du kan spise 500-1000 ekstra, dette stemmer som regel ikke. 

Edit: ville legge til at jeg ikke spiser noe ekstra pga en normal styrkeøkt. De dagene jeg spiser ekstra er oftest når jeg har gått på fjellet i 3-5 timer. Eller hvis jeg faktisk kjenner meg veldig sulten. 

Det jeg gjorde i starten var å kun telle kalorier i 3-5 mnd, det kan være hardt å starte med kaloritelling, da man ofte går fra å ha overspist hver dag til å spise i et underskudd. Dette kan være hardt og føles ubehagelig. Derfor lot jeg kroppen venne seg til et undeskudd først, før jeg begynte å trene igjen etter 3-5 mnd. Da gikk det helt fint å trene og telle. Jeg telte på samme kal som når jeg ikke trente. Poenget mitt er at det kan være hardt å begynne å telle og trene samtidig. 

Tusen takk! Er så vanskelig dette her med kalori telling.
 

men det du skrev hørtes veldig lurt og! Prøve og fokusere på kaloriene først også begynne med trening når kroppen har vendt seg til underskuddet. 
 

føler du fortsatt sultfølelse hver dag? Evt hvor lang tid tok det før kroppen vendte seg til underskuddet?

Endret av JTR
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JTR skrev:

Tusen takk! Er så vanskelig dette her med kalori telling.
 

men det du skrev hørtes veldig lurt og! Prøve og fokusere på kaloriene først også begynne med trening når kroppen har vendt seg til underskuddet. 
 

føler du fortsatt sultfølelse hver dag? Evt hvor lang tid tok det før kroppen vendte seg til underskuddet?

Det er vanskelig i starten, men når du kommer inn i det så er det enkelt. Jeg lover deg. 

Jeg skal være ærlig, de første ukene var beinharde. Jeg har et vedlikehold på ca 2000 kal om dagen, jeg vil tro at jeg har spist ca 3000-3500 kal til hver dag. Så det å da gå over til å spise 1500 om dagen for å gå ned i vekt var hardt. Men! Magen blir fort vant til det, og hvis jeg nå hadde prøvd å spist 3500 så hadde jeg nok blitt kvalm, dårlig og ikke følt meg noe bra. Du må bare ha troa på at kroppen din omstiller seg, fordi det kommer den til å gjøre. Et tips jeg kan gi deg hvis du synes det er for tungt er: la oss si at du har vedlikehold på 2000 og du vil spise på 1500. Hvis du synes at 1500 blir for tøft, så start på 1800 og jobb deg ned til 1500 over flere uker. Spis mat som har mye proteiner og gir deg ekstra energi. Over tid vil du oppdage at enkelte matvarer har ekstremt mye kal (hallo fløte, sjokolade, olje osv), slike er kanskje lurt å spise i små mengder, mens grønnsaker og frukt f eks kan man nesten spise ubegrenset av. 

Jeg begynte å telle kal i januar 2019, jeg gikk ned 8 kg. Problemet var at jeg bare spiste supersunt og i lengden så ble jeg lei og hadde ikke et godt liv. Jeg sluttet å telle å gikk opp 4 kg igjen. For ca 4 mnd siden så tok jeg meg sammen å begynte å telle igjen, men denne gangen så spiser jeg veldig variert. Spiser pasta f eks, som jeg ikke ville ha spist før. Lager mange forskjellige middager og passer på at jeg har variert mat, at jeg drar ut å spiser av og til også. Men jeg logger alt, og dermed holder jeg meg selv ansvarlig. 

Ser at jeg sklei litt vekk fra spørsmålet, så tilbake til det: du kommer til å revurdere å få et nytt syn på hva det vil si å være sulten. Før tror jeg at jeg spiste mye fordi jeg trodde jeg var sulten, når jeg egentlig ikke var det. Hvis du fortsatt er sulten etter 1 mnd så ville jeg ha sett på hva det er du spiser, og om du evnt spiser for lite kalorier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Fallabella said:

Vurderer dagbok selv pga min store skrivekløe 😅 Blogg blir kjedelig siden ingen leser.. 😁

Jaa - det må du gjøre! Har fulgt med litt her, og er imponert over alt du har fått til💪

18 hours ago, addict said:

Haha ja enig! 

 

 

 

Hvis noen vil følge med videre og se litt bilder (ja shit, så tøff ble jeg plutselig 🙊

Nice! Ny følger her🙋‍♀️

Anonymkode: 29a06...4ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off det var ikke noe kult å gå på vekta i dag. 62,5. Så 700 g opp fra forrige uke. Først helt sykt mye mat 17 mai også har jeg ikke helt klart å hente meg inn igjen etter det. Så til tross for en del altiviter er jeg altså gått opp så mye. Det var sykt demotiverende. Kan jo alltids håpe noe er vannvekt  i musklene da jeg har hatt to tunge og lange løpeøkter på rad, men det er ikke mye i så fall. 

Jaja. Får begynne på nytt igjen.. 

Endret av Purple_Pixiedust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Purple_Pixiedust skrev:

Off det var ikke noe kult å gå på vekta i dag. 62,5. Så 700 g opp fra forrige uke. Først helt sykt mye mat 17 mai også har jeg ikke helt klart å hente meg inn igjen etter det. Så til tross for en del altiviter er jeg altså gått opp så mye. Det var sykt demotiverende. Kan jo alltids håpe noe er vannvekt  i musklene da jeg har hatt to tunge og lange løpeøkter på rad, men det er ikke mye i så fall. 

Jaja. Får begynne på nytt igjen.. 

Her og 😑 Opp 700 g. Her er det 17. mai som har skylda, pluss ei litta fest som fulgte med seg en del alkoholenheter OG jeg skal ha mensen om en uke. 

Det verste er jo motivasjonen. Det er SÅ lett å tenke at «da driter jeg i hele opplegget, funker jo ikke uansett»

Men jeg starter på nytt i dag 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Bayley skrev:

Her og 😑 Opp 700 g. Her er det 17. mai som har skylda, pluss ei litta fest som fulgte med seg en del alkoholenheter OG jeg skal ha mensen om en uke. 

Det verste er jo motivasjonen. Det er SÅ lett å tenke at «da driter jeg i hele opplegget, funker jo ikke uansett»

Men jeg starter på nytt i dag 👍

Ja samme her. Men det viser at slike fråtsedager ikke er verdt det altså! Hadde jo slitt for å gå ned de 700 g! 

Nå blir det lenge til jeg skal drikke alkohol altså! Når jeg drikker så spiser jeg i tillegg konstant! Så kommer dagen derpå og den er aldri sunn. 

En annen ting er at jeg lar meg så lett påvirke av andre. Denne uken har jeg blitt servert kake en gang og to ganger har andre spurt om vi skal kjøpe is i finværet. Jeg klarer fint å la sånt være av meg selv, men så blir det litt sånn, "ja hvorfor ikke" når noen spør. Jeg må bli flinkere til å si nei takk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fallabella

Snart lørdag og veiedag. Har veid meg hver dag men ser mest på endringene som har skjedd fra uke til uke. Drømmer om 69,9 😂 men får nå se da. 
Trener styrke i dag. Avbrutt av akutt syk hund som nå er ok igjen så tar resten av økta nå.

Stress er en faktor som er viktig, i helgen skal jeg øve på å gjøre «ikkeno. Rusle tur ved elva tror jeg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Solstrålen. skrev:

Det er vanskelig i starten, men når du kommer inn i det så er det enkelt. Jeg lover deg. 

Jeg skal være ærlig, de første ukene var beinharde. Jeg har et vedlikehold på ca 2000 kal om dagen, jeg vil tro at jeg har spist ca 3000-3500 kal til hver dag. Så det å da gå over til å spise 1500 om dagen for å gå ned i vekt var hardt. Men! Magen blir fort vant til det, og hvis jeg nå hadde prøvd å spist 3500 så hadde jeg nok blitt kvalm, dårlig og ikke følt meg noe bra. Du må bare ha troa på at kroppen din omstiller seg, fordi det kommer den til å gjøre. Et tips jeg kan gi deg hvis du synes det er for tungt er: la oss si at du har vedlikehold på 2000 og du vil spise på 1500. Hvis du synes at 1500 blir for tøft, så start på 1800 og jobb deg ned til 1500 over flere uker. Spis mat som har mye proteiner og gir deg ekstra energi. Over tid vil du oppdage at enkelte matvarer har ekstremt mye kal (hallo fløte, sjokolade, olje osv), slike er kanskje lurt å spise i små mengder, mens grønnsaker og frukt f eks kan man nesten spise ubegrenset av. 

Jeg begynte å telle kal i januar 2019, jeg gikk ned 8 kg. Problemet var at jeg bare spiste supersunt og i lengden så ble jeg lei og hadde ikke et godt liv. Jeg sluttet å telle å gikk opp 4 kg igjen. For ca 4 mnd siden så tok jeg meg sammen å begynte å telle igjen, men denne gangen så spiser jeg veldig variert. Spiser pasta f eks, som jeg ikke ville ha spist før. Lager mange forskjellige middager og passer på at jeg har variert mat, at jeg drar ut å spiser av og til også. Men jeg logger alt, og dermed holder jeg meg selv ansvarlig. 

Ser at jeg sklei litt vekk fra spørsmålet, så tilbake til det: du kommer til å revurdere å få et nytt syn på hva det vil si å være sulten. Før tror jeg at jeg spiste mye fordi jeg trodde jeg var sulten, når jeg egentlig ikke var det. Hvis du fortsatt er sulten etter 1 mnd så ville jeg ha sett på hva det er du spiser, og om du evnt spiser for lite kalorier. 

Tusen takk for godt svar!

jeg føler jeg er på riktig spor, men så blir man så usikker på seg selv etter en stund! Men nå skal jeg holde ut i noen uker og se an resultatene og heller revurdere det. Jeg ligger på mellom 1900-2000 vedlikeholdskalorier og prøver nå å ligge på mellom 1200-1400. Jeg kjøpe meg vekt slik at jeg kan måle all mat og ja en del mat jeg har tenkt var Sundt har masse kalorier i seg så et lite sjokk der. Men lærer masse underveis 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spørsmål angående Apple watch og Aktivitetslogging:

Jeg liker å logge alt av aktivitet, være seg gåturer, løping, styrke eller husvask. Når jeg logger husvask har jeg den på «annet». Kjenner jo jeg blir svett og sliten også. Jeg har nå vaska huset i 80 minutter, og klokka sier jeg har forbrent 350 kalorier hittil. Om jeg går rolig tur forbrenner jeg noe av det samme vil jeg tro. Kan dette stemme? Noen som har erfaringer å dele?

Endret av PepsiFlax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, PepsiFlax skrev:

Spørsmål angående Apple watch og Aktivitetslogging:

Jeg liker å logge alt av aktivitet, være seg gåturer, løping, styrke eller husvask. Når jeg logger husvask har jeg den på «annet». Kjenner jo jeg blir svett og sliten også. Jeg har nå vaska huset i 80 minutter, og klokka sier jeg har forbrent 350 kalorier hittil. Om jeg går rolig tur forbrenner jeg noe av det samme vil jeg tro. Kan dette stemme? Noen som har erfaringer å dele?

Husvask skal være ganske god trim har jeg hørt 😂 Tror du brenner mer av å gjøre husarbeid enn hvis du går en rolig tur med tilsvarende varighet. Det kjenner man jo gjerne på kroppen. Jeg blir mer sliten av å gjøre husarbeid en time enn av å gå tur i en time. 

Anonymkode: e7a41...8df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, JTR skrev:

Tusen takk for godt svar!

jeg føler jeg er på riktig spor, men så blir man så usikker på seg selv etter en stund! Men nå skal jeg holde ut i noen uker og se an resultatene og heller revurdere det. Jeg ligger på mellom 1900-2000 vedlikeholdskalorier og prøver nå å ligge på mellom 1200-1400. Jeg kjøpe meg vekt slik at jeg kan måle all mat og ja en del mat jeg har tenkt var Sundt har masse kalorier i seg så et lite sjokk der. Men lærer masse underveis 

Oki, det kan bli hardt for deg å starte på et så høyt underskudd, og det kan gå helt fint. Du får se. Vær obs på at innlegget ditt kan bli sletta nå. Leste her tidligere at alle som skriver om å spise under 1500 kal får innlegget sitt sletta. 

Ja, ofte ting som blir frontet som sunt i butikken og på pakken kan ha 500 kal pr 100 gram. Det er helt vanvittig. Kanskje det er sunt, men jeg blir ikke å gå ned i vekt hvis jeg spiser hele pakken liksom. 

4 timer siden, PepsiFlax skrev:

Spørsmål angående Apple watch og Aktivitetslogging:

Jeg liker å logge alt av aktivitet, være seg gåturer, løping, styrke eller husvask. Når jeg logger husvask har jeg den på «annet». Kjenner jo jeg blir svett og sliten også. Jeg har nå vaska huset i 80 minutter, og klokka sier jeg har forbrent 350 kalorier hittil. Om jeg går rolig tur forbrenner jeg noe av det samme vil jeg tro. Kan dette stemme? Noen som har erfaringer å dele?

I min erfaring så overberegner de fleste klokker. Ofte er det gjort store undersøkelser om dette på nett. Du kan prøve å google litt? Fitbit har gjort undersøkelser på dette og jeg mener at den har et slingringsmonn på feil på rundt 10-20% minimum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja min klokke overberegner også. Hvis den hadde vært riktig så hadde jeg gått ned mye mer forrige uke og jeg hadde ikke gått så mye opp i vekt av uken som har vært. 

I dag er en veldig aktiv dag da. Har gått til sammen 6 km og syklet 16 km hvor det var en del bakker og motvind pluss 15 min sirkel-styrketrening hvor pulsen på det meste kom opp i 160. 228% på klokka så langt. Blir nok å gå en til tur etter hvert. Muligens en løype på 5 km, så kommer vel opp i 300% i dag. Må utnytte finværet og jeg er ikke flink til å sitte i ro. Men obs, jeg kjøpte meg to øl. Jaja. Har bare spist to rundstykker i dag og skal ha kyllingsalat til middag/kvelds. Så får håpe det går greit. Fredag og lørdag er alltid målet å bare holde vekta. Så skal jeg spise i underskudd på søndag til og med fredag. Har det ikke travelt, selv om jeg vil ha bort de 700 g jeg gikk opp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...