Gå til innhold

Vi som skal ned i vekt - diskusjonstråden


Mayoo

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Fallabella skrev:

Det står C.P.Sports på den. Denne fungerer, andre har jeg bare kastet.. 😁

Det er vrient å få korrekte mål, men det gir en indikasjon på at fettet forsvinner.

21.4 hadde jeg 21mm på mage, 2.5 og 11.5 var det 20mm. 14.5 19mm og i dag 18mm.

Mål ca fem cm på siden av navlen. Side ,arm og lår måles også. Det kule er at har det stått stille et sted har det alltids gått ned er annet sted. 
 

Jeg kløner absolutt med det her men ville ikke vært foruten 😊 

 

Takk! Skal vurdere det når skinnet er borte, ser ikke for meg at det hjelper i fettklypa 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oisann! Der slapp det endelig litt vann (altså jeg har vært på do 3 ganger i natt....) og jeg er endelig under 75 kilo 😍 Dvs at målet for operasjonen er nådd og jeg har offesielt gått ned 25 kilo i dag 🙊

 

Nå ble jeg faktisk helt emosjonell... Jeg hadde aldri aldri i livet trodd at 75 kilo var et mål jeg kunne sette meg. Det var så hårete at jeg ikke trodde det var realistisk. Og nå er jeg der, og har masse pågangsmot for 5 kilo til 🤯

 

Spørs om jeg ikke må slippe litt i den nye dagboka mi her inne i løpet av dagen 😂

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, addict skrev:

Oisann! Der slapp det endelig litt vann (altså jeg har vært på do 3 ganger i natt....) og jeg er endelig under 75 kilo 😍 Dvs at målet for operasjonen er nådd og jeg har offesielt gått ned 25 kilo i dag 🙊

 

Nå ble jeg faktisk helt emosjonell... Jeg hadde aldri aldri i livet trodd at 75 kilo var et mål jeg kunne sette meg. Det var så hårete at jeg ikke trodde det var realistisk. Og nå er jeg der, og har masse pågangsmot for 5 kilo til 🤯

 

Spørs om jeg ikke må slippe litt i den nye dagboka mi her inne i løpet av dagen 😂

Jeg spiste til jeg omtrent spydde og var helt øm og rar i kroppen på tirsdag. Var 3 kilo tyngre dagen etter. Så på torsdag løp jeg på do hele dagen og i dag var jeg bare 200 gram unna det jeg var på før spisedagen. 🙈

Anonymkode: d0176...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fallabella
12 minutter siden, addict skrev:

Takk! Skal vurdere det når skinnet er borte, ser ikke for meg at det hjelper i fettklypa 😂

Klypa skal måle mm underhudsfett uansett. Jeg klyper til i mageskinnet når jeg måler. Måler oppe v navelen å der er det litt fastere 😂 Men nu skal jeg dille med vektene mine! Snakkes i boka di seinere i dag 🤗 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, noe skjer her, men jeg henger ikke helt med. Har hatt 2-3 utskeielser, ganske grove sådanne, de siste dagene, og gikk brått opp nesten en kilo. Skeiet til og med ut i går da jeg var i dårlig form og sunn mat absolutt ikke fristet. Gikk 1500 over budsjett 😑

I dag veier jeg plutselig 1,5 kg mindre igjen. Skjønner ikke hvorfor, burde jo absolutt ha lagt på meg OG jeg forventer mensen om ei litta uke.

Apropos det pleier jeg alltid å være oppblåst med ekstremt ømme pupper uka før, det er jeg ikke nå 🤔

Bør jo bare være glad til, men lurer veldig på hva slags fysiologiske prosesser som foregår inni her nå!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, addict skrev:

Oisann! Der slapp det endelig litt vann (altså jeg har vært på do 3 ganger i natt....) og jeg er endelig under 75 kilo 😍 Dvs at målet for operasjonen er nådd og jeg har offesielt gått ned 25 kilo i dag 🙊

 

Nå ble jeg faktisk helt emosjonell... Jeg hadde aldri aldri i livet trodd at 75 kilo var et mål jeg kunne sette meg. Det var så hårete at jeg ikke trodde det var realistisk. Og nå er jeg der, og har masse pågangsmot for 5 kilo til 🤯

 

Spørs om jeg ikke må slippe litt i den nye dagboka mi her inne i løpet av dagen 😂

Gratulerer så mye 🥳🥳🥳 Kjempebra jobba 😍🙏🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, addict skrev:

Oisann! Der slapp det endelig litt vann (altså jeg har vært på do 3 ganger i natt....) og jeg er endelig under 75 kilo 😍 Dvs at målet for operasjonen er nådd og jeg har offesielt gått ned 25 kilo i dag 🙊

 

Nå ble jeg faktisk helt emosjonell... Jeg hadde aldri aldri i livet trodd at 75 kilo var et mål jeg kunne sette meg. Det var så hårete at jeg ikke trodde det var realistisk. Og nå er jeg der, og har masse pågangsmot for 5 kilo til 🤯

 

Spørs om jeg ikke må slippe litt i den nye dagboka mi her inne i løpet av dagen 😂

Du er helt rå :hoppe: man kan gjøre det man vil, og det er jo dette et godt bevis på 😁

----

Jeg har hatt en uke fullt av vondter, og har spist masse usunne middager (vi fant frem frityren haha). Men nå letter det forhåpentligvis igjen, og jeg håper på en bedre uke igjen neste uke 😊 har ikke spist store mengder, men jeg merket at vannet samlet seg i kroppen :ler: greit å ikke veie seg denne uka da for min del. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, addict skrev:

Utrolig bra jobba 😍

Takk, og i lige måde 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg vekt som gir oversikt over div.. Ikke alt jeg skjønner meg på, men ser jeg har gått ned i fett og opp i muskler siden jeg kjøpte den for noen måneder siden. Har fremdeles en vei å gå, men er motiverende å se at det går rette veien😊

569645FC-E3C0-461D-8B68-36ADC860A1ED.jpeg

BBA482F1-241B-4E79-9B37-15E8DA10BE85.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Leanne skrev:

Jeg har kjøpt meg vekt som gir oversikt over div.. Ikke alt jeg skjønner meg på, men ser jeg har gått ned i fett og opp i muskler siden jeg kjøpte den for noen måneder siden. Har fremdeles en vei å gå, men er motiverende å se at det går rette veien😊

569645FC-E3C0-461D-8B68-36ADC860A1ED.jpeg

BBA482F1-241B-4E79-9B37-15E8DA10BE85.jpeg

Hvilken vekt er dette? Min viser også men ikke så mye som det der 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, addict skrev:

Hvilken vekt er dette? Min viser også men ikke så mye som det der 😍

Den heter alfit, fulgte med et abonnement på bladet «iform». 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få lov til å henge meg på denne tråden her? 
Personlig startet jeg med lavkarbo 18. mai og kjører ekstrem lavkarbo i 4 uker med mye faste før jeg starter med mer normal lavkarbo fra slutten av juni. 
Startet med 89.3 kg og hadde på fredag gått ned 3.1 kg. Ja, det er nok vannvekt, men moro allikevel😁
Har egentlig veiedag på mandager, men jeg MÅTTE bare veie meg. Var så nysgjerrig på tallene.

Har som mål å gå ned minst 20 kg, men vi får se hvor dette ender. 
Er ikke mer enn 163 cm over bakken, så burde vel egentlig gå ned litt mer enn til 69 kg, men man får ta ett steg av gangen. 

Blir moro å følge dere alle fremover. Har lest tråden fra side 70 og frem til dagens siste innlegg de siste dagene, og jeg bøyer meg i støvet over resultatene dere har fått! Det har vært kjempegøy å følge med på dere!:nori:

Forresten: dere som måler dere, når på døgnet gjør dere det? :) 

Endret av Fliip
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Fliip skrev:

Kan jeg få lov til å henge meg på denne tråden her? 
Personlig startet jeg med lavkarbo 18. mai og kjører ekstrem lavkarbo i 4 uker med mye faste før jeg starter med mer normal lavkarbo fra slutten av juni. 
Startet med 89.3 kg og hadde på fredag gått ned 3.1 kg. Ja, det er nok vannvekt, men moro allikevel😁
Har egentlig veiedag på mandager, men jeg MÅTTE bare veie meg. Var så nysgjerrig på tallene.

Har som mål å gå ned minst 20 kg, men vi får se hvor dette ender. 
Er ikke mer enn 163 cm over bakken, så burde vel egentlig gå ned litt mer enn til 69 kg, men man får ta ett steg av gangen. 

Blir moro å følge dere alle fremover. Har lest tråden fra side 70 og frem til dagens siste innlegg de siste dagene, og jeg bøyer meg i støver over resultatene dere har fått! Det har vært kjempegøy å følge med på dere!:nori:

Forresten: dere som måler dere, når på døgnet gjør dere det? :) 

Veier meg om morningen! Det viktigste er vel å veie seg til ca samme tid hver dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det en liten seier dans på badet💃 Endelig har vekta rykket på seg litt skikkelig på tre uker:) 1,3 kg ned denne uka🥇 Så nå ser jeg noe annet en 75++ kg. 73,6 kg. Jeg ble så glad at jeg ikke har ord🥳 Er halvveis i 100 dagers planen min. Litt i overkant 7 uker igjen. Målet mitt er 70 kg. BMI målet er egentlig 69 kg. Så kanskje jeg når det på de ukene også. 
 

Bestilte meg endelig en ny badevekt i går. Xiaomi smart body composition scale 2. Den skulle visst ikke være så verst i følge folk på youtube. Håper at den kan motiverer litt mer, i og med at den gir mer info i appen en den kjedelige jeg har i dag. Jeg har robotstøvsuger i samme merke, så har trua😛

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fallabella

Går mot ny uke nå!

Mitt mål (for kommende uka altså) er fortsatt 69.9 kg 😅 Det er ikke slik at vekten så lett går ned iom at jeg trener styrke, det har med vann å gjøre for det meste. En trent muskel er jo litt «puffa. Kroppen vil også ha mer mat når jeg løfter endel, jeg prøver å kjenne etter i forhold til energi.

Skal fortsette å trene like mye, bygge meg opp til senteret åpner igjen så jeg kan fyre på med baseløft 😍 Hovedfokus vil være resultater med fettklype og målebånd  og ikke vekt, må se det slik for egen motivasjon.

Endret av Fallabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Hmmmmmm skrev:

I dag ble det en liten seier dans på badet💃 Endelig har vekta rykket på seg litt skikkelig på tre uker:) 1,3 kg ned denne uka🥇 Så nå ser jeg noe annet en 75++ kg. 73,6 kg. Jeg ble så glad at jeg ikke har ord🥳 Er halvveis i 100 dagers planen min. Litt i overkant 7 uker igjen. Målet mitt er 70 kg. BMI målet er egentlig 69 kg. Så kanskje jeg når det på de ukene også. 
 

Bestilte meg endelig en ny badevekt i går. Xiaomi smart body composition scale 2. Den skulle visst ikke være så verst i følge folk på youtube. Håper at den kan motiverer litt mer, i og med at den gir mer info i appen en den kjedelige jeg har i dag. Jeg har robotstøvsuger i samme merke, så har trua😛

Så deilig!! Vi har ca samme mål, men jeg veier ca en kilo mer enn deg 😄 Har litt kortere tid å nå vekta på enn deg, så det krever sin innsats 😂 Hvor høy er du og hva er BMI-målet? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Fallabella skrev:

Går mot ny uke nå!

Mitt mål (for kommende uka altså) er fortsatt 69.9 kg 😅 Det er ikke slik at vekten så lett går ned iom at jeg trener styrke, det har med vann å gjøre for det meste. En trent muskel er jo litt «puffa. Kroppen vil også ha mer mat når jeg løfter endel, jeg prøver å kjenne etter i forhold til energi.

Skal fortsette å trene like mye, bygge meg opp til senteret åpner igjen så jeg kan fyre på med baseløft 😍 Hovedfokus vil være resultater med fettklype og målebånd  og ikke vekt, må se det slik for egen motivasjon.

Denne uka nailer du 😎😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, addict skrev:

Så deilig!! Vi har ca samme mål, men jeg veier ca en kilo mer enn deg 😄 Har litt kortere tid å nå vekta på enn deg, så det krever sin innsats 😂 Hvor høy er du og hva er BMI-målet? 😊

Åja, det er så moro når man syns man selv har ventet en stund på endelig å se nedgang. Jeg er 168 cm høy. 69 kg er rett i overkant av normalvektig på BMI’en min. Jeg har tidligere holdt en vekt mellom 65-70 kg i mange år. Men jeg merker med årene at det koster meg så mye i form av energi. Må være veldig på vakt når det kommer til inntak. Er snart 39 år. Så jeg har måttet innse at jeg da heller bør satse på 70 kg. Da kan jeg spise litt mer kalorier for å holde vekta. Ser vel ikke så aller verst ut da heller.😜Hva med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hmmmmmm skrev:

Åja, det er så moro når man syns man selv har ventet en stund på endelig å se nedgang. Jeg er 168 cm høy. 69 kg er rett i overkant av normalvektig på BMI’en min. Jeg har tidligere holdt en vekt mellom 65-70 kg i mange år. Men jeg merker med årene at det koster meg så mye i form av energi. Må være veldig på vakt når det kommer til inntak. Er snart 39 år. Så jeg har måttet innse at jeg da heller bør satse på 70 kg. Da kan jeg spise litt mer kalorier for å holde vekta. Ser vel ikke så aller verst ut da heller.😜Hva med deg? 

Jeg er også 168! Så da er du regnet som normalvektig på 70,4 kilo 😂❤️ Så gøy dette var, å ligge så likt an. Virkelig bra jobbet altså 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...