Gjest justloseit Skrevet 1. januar 2020 #1281 Del Skrevet 1. januar 2020 2 timer siden, Lacy skrev: Da har jeg bestemt meg for at dette er siste gang jeg skal prøve å slanke meg 😊 klarer stortsett å gå ned 4-5 kg så er det tilbake til utgangspunktet 😊 hater det så intenst! 😝 Det er den innstillingen jeg og har denne gangen! Vil vært ferdig med slanking for godt innen sommeren! Så starte den tøffe jobben med å tilvenne meg mitt nye vedlikeholdskosthold. We can do it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #1282 Del Skrevet 1. januar 2020 Gikk ned 25 kg for over ett år siden, og har siden da måttet investere masse penger i nye klær, ta med gamle bukser og kjoler og få de sydd inn. Av og til får jeg lyst til å gi faen i alt og bare slappe av og kaste i meg alt av sjokolade, junk osv osv. Men helt ærlig, jeg liker den nye kroppen min, hvordan ansiktet ser ut, klærne mine, får masse oppmerksomhet fra menn. Jeg har Selvfølgelig dager hvor jeg koser meg og spiser som jeg vil, litt mer enn det jeg burde også. Men så er det back on track. Jeg har lært at det å straffe kroppen, spise kjedelig mat ikke vil funke. Du må finne noe du kan leve med, så det jeg gjør da er at jeg spiser litt av alt, men i moderate mengder og lager all maten selv, slik at jeg vet antall kalorier Anonymkode: 91fe3...681 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lacy Skrevet 1. januar 2020 #1283 Del Skrevet 1. januar 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gikk ned 25 kg for over ett år siden, og har siden da måttet investere masse penger i nye klær, ta med gamle bukser og kjoler og få de sydd inn. Av og til får jeg lyst til å gi faen i alt og bare slappe av og kaste i meg alt av sjokolade, junk osv osv. Men helt ærlig, jeg liker den nye kroppen min, hvordan ansiktet ser ut, klærne mine, får masse oppmerksomhet fra menn. Jeg har Selvfølgelig dager hvor jeg koser meg og spiser som jeg vil, litt mer enn det jeg burde også. Men så er det back on track. Jeg har lært at det å straffe kroppen, spise kjedelig mat ikke vil funke. Du må finne noe du kan leve med, så det jeg gjør da er at jeg spiser litt av alt, men i moderate mengder og lager all maten selv, slik at jeg vet antall kalorier Anonymkode: 91fe3...681 Så flink du er!! Hva tenkte du når du startet slankingen? Hva var det som gjorde at du kom deg over kneika? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #1284 Del Skrevet 1. januar 2020 1 minutt siden, Lacy skrev: Så flink du er!! Hva tenkte du når du startet slankingen? Hva var det som gjorde at du kom deg over kneika? Jeg visste at jeg måtte ned i vekt, fordi jeg hadde gått opp mye i vekt de siste årene. Jeg bare orket ikke å bevege på meg, gjøre en innsats, men jeg visste at en eller annen dag så må jeg få meg på treningssenteret og starte å trene, spise sunnere osv. Jeg passet ikke inn i klærne mine, gikk rundt i joggebukser og hettegensere hele tiden, turte ikke å gå ut å møte venner fordi hver gang jeg møtte de, så kommenterte de alltid på vekta. Jeg bare bestemte meg en dag når jeg stod opp at i dag, i dag skal jeg dra å trene og komme hjem og spise sunn mat. Også gjorde jeg det, startet treningen, kjøpte kjøkkenvekt, spiste alt men i underskudd, eksperimenterte med nye retter, pleide å stikke innom klesbutikker og prøver klær i noen mindre størrelser og ble glad når de kom seg på. Fortsatt og fortsatt og for å være helt ærlig, -25kg gjør en JÆVLIG stor forskjell på kroppen og ansiktet. Jeg så ut som ET helt annet menneske. Jeg visste ikke engang at jeg kunne se så bra ut som jeg gjorde. Og når jeg først så hvor fin jeg egentlig var, da tenkte jeg «Faen ikke om jeg skal opp i vekt igjen as». For det er en slit å gå ned i vekt og enda verre å være «stor», å ikke kunne gå i hva jeg ville, prøve å gjemme armene mine på bilder osv, alt tok slutt. Anonymkode: 91fe3...681 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lacy Skrevet 1. januar 2020 #1285 Del Skrevet 1. januar 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg visste at jeg måtte ned i vekt, fordi jeg hadde gått opp mye i vekt de siste årene. Jeg bare orket ikke å bevege på meg, gjøre en innsats, men jeg visste at en eller annen dag så må jeg få meg på treningssenteret og starte å trene, spise sunnere osv. Jeg passet ikke inn i klærne mine, gikk rundt i joggebukser og hettegensere hele tiden, turte ikke å gå ut å møte venner fordi hver gang jeg møtte de, så kommenterte de alltid på vekta. Jeg bare bestemte meg en dag når jeg stod opp at i dag, i dag skal jeg dra å trene og komme hjem og spise sunn mat. Også gjorde jeg det, startet treningen, kjøpte kjøkkenvekt, spiste alt men i underskudd, eksperimenterte med nye retter, pleide å stikke innom klesbutikker og prøver klær i noen mindre størrelser og ble glad når de kom seg på. Fortsatt og fortsatt og for å være helt ærlig, -25kg gjør en JÆVLIG stor forskjell på kroppen og ansiktet. Jeg så ut som ET helt annet menneske. Jeg visste ikke engang at jeg kunne se så bra ut som jeg gjorde. Og når jeg først så hvor fin jeg egentlig var, da tenkte jeg «Faen ikke om jeg skal opp i vekt igjen as». For det er en slit å gå ned i vekt og enda verre å være «stor», å ikke kunne gå i hva jeg ville, prøve å gjemme armene mine på bilder osv, alt tok slutt. Anonymkode: 91fe3...681 Så deilig for deg! Kjenner jeg blir skikkelig rørt og glad på dine vegne!! Jeg er ikke helt der, men kjenner igjen tankene veldig rundt det å skjule det som skjules kan, ikke like å bli tatt bilde av fordi jeg jeg syns ansiktet mitt er så forandret 😊 husker så godt hvordan det føltes når jeg var i en vektklasse som føltes bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #1286 Del Skrevet 1. januar 2020 4 timer siden, Lacy skrev: Da har jeg bestemt meg for at dette er siste gang jeg skal prøve å slanke meg 😊 klarer stortsett å gå ned 4-5 kg så er det tilbake til utgangspunktet 😊 hater det så intenst! 😝 Slik er det med meg også. Jeg vil også at dette er siste gangen. Var så flink i høst, men da jeg stoppet / tok pause før jul tok det litt av.. Har ikke turt å gå på vekta etterpå. Anonymkode: f185a...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindsay Bluth Skrevet 1. januar 2020 #1287 Del Skrevet 1. januar 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Fødte for 9 måneder siden, og veier nå mer enn da jeg gjorde rett før jeg fikk jenta mi. Spiser ikke så mye mat alltid, men jeg sliter med godteri, sjokolade, chips og lignende. Spiser alt for mye godis Ønsker å gå ned 10 kilo i første omgang, og så får vi ta ting som det kommer. Jeg må få orden på kostholdet mitt nå, vil ikke legge på meg mer. -V Anonymkode: 661d7...764 Da er vi i samme båt! Ammer du? Jeg blir så utrolig sulten av å amme! Tenker vi må fokusere på å spise ordentlig mat først og fremst. Tidligere har jeg hatt suksess med å ha 70% mørk sjokolade og ta et par biter hver kveld istedenfor annet søtt. Da føler jeg at jeg koser meg, mens jeg ikke går bananas og spiser hele platen (for SÅ godt er ikke mørk sjokolade 😂🙈). Har du noen strategi for å kutte ned på godis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #1288 Del Skrevet 1. januar 2020 6 timer siden, RoNo skrev: Planen var å nå vektmålet først.... Men jeg er så nært, at jeg lurer på om kanskje jeg bare får sette i gang. Kanskje jeg aldri når vektmålet, om jeg mentalt vil fortsette å røyke ( selvbedrag er jeg god på). Vet de som prøver å gjøre det samtidig ofte har god erfaring. Ikke drikke alkohol, minsker risikoen for å sprekke på røyk. Rastløs, gå en tur etc. har egentlig hørt det motsatte, at det er bedre å gjøre en ting av gangen. Jeg har gjort begge deler, og min erfaring er at begge prosessene krever så mye mental energi at jeg har vanskelig for å forstå at det er mulig å gjøre begge deler samtidig. Men folk er jo forskjellige, så det som ikke funker for meg kan jo veldig godt funke for deg. Men da er det veldig viktig å være obs på at du vil oppleve at det er vanskelig å holde blodsukkeret oppe når du slutter å røyke, og da er det lett å se seg om etter noe å spise, og helst noe søtt som gir en rask blodsukkerøkning. Da er det viktig å jobbe med å holde blodsukkeret jevnt, f.eks ved at du alltid har noen nøtter og knaskegulerøtter med deg. Anonymkode: fc0ab...a64 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kulla Skrevet 3. januar 2020 #1289 Del Skrevet 3. januar 2020 (endret) Da er jeg i gang.Har gått opp sinnsykt mye på noen få år. Nå må jeg bare sette igang tiltak. Første etappe var å gå på vekta i dag, det har jeg ikke turt å gjøre på ei stund..🙈 Men nå er det gjort, og jeg er i gang. Føles helt greit det egentlig. Prøver meg med periodisk faste (16:8) og Yazio app i starten, så får vi se hvordan det går, om jeg må gjøre noen endringer underveis. Heia meg og heia alle sammen!! Endret 3. januar 2020 av Kulla 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 3. januar 2020 #1290 Del Skrevet 3. januar 2020 Da er jeg i gang med telling av kalorier igjen fra og med i dag! Alt skal legges inn i Lifesum i to-tre uker nå til jeg er vandt til å spise lite kalorier igjen. Jeg glemte å veie meg i morges. Så vekten i morgen blir start vekten til ned i vekt tråden. Vil tro jeg veier rundt 68 kilo nå. Var nede i 67. Så har ikke gått så mye opp i julen heldigvis 😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 3. januar 2020 #1291 Del Skrevet 3. januar 2020 Jeg er med igjen! Har brukt disse trådene før, og det var god motivasjon. Skal ikke ned så mye, men jeg trives best rundt 60 kg og under. Det har sklidd litt ut i høst og jeg veier ca 64 kg. Ønsker å føle meg bra igjen, og gi kroppen maten den har det best med. Kommer til å ligge på rundt 1800-1900 kcal, litt avhengig av hvor hardt jeg har trent. Får ikke trent akkurat nå da, jeg er hjemme med kraftig forkjølelse. Så det er hardt å ikke fortsette med julekosen, men jeg klarte meg i går 😁 Får se hvordan det går i dag. Lykke til alle sammen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #1292 Del Skrevet 3. januar 2020 På 1.1.2020 den 21.30, Lindsay Bluth skrev: Da er vi i samme båt! Ammer du? Jeg blir så utrolig sulten av å amme! Tenker vi må fokusere på å spise ordentlig mat først og fremst. Tidligere har jeg hatt suksess med å ha 70% mørk sjokolade og ta et par biter hver kveld istedenfor annet søtt. Da føler jeg at jeg koser meg, mens jeg ikke går bananas og spiser hele platen (for SÅ godt er ikke mørk sjokolade 😂🙈). Har du noen strategi for å kutte ned på godis? Jeg er ikke den du spør, men jeg ammer, og får utrolig søtsug av det. Redningen for min del er rett i koppen lett kakao! Hver gang jeg får lyst til å løpe på butikken over gaten og kjøpe godteri for alle pengene tar jeg en kopp, og det hjelper faktisk. Jeg har bare kjøpt godis tre ganger de siste tre månedene. Spiste en del i jula, men da var jeg på en ukes besøk hos noen som alltid har skåler med godt stående fremme overalt. Gikk heldigvis ikke opp noe i jula, men kompenserte ved å spise mindre til frokost/lunsj. Fordelen med amming er at det brenner kalorier, og gjør at jeg kan gå ned i vekt ved å spise det samme som jeg vanligvis har stabil vekt med. Er du motivert for å starte prosjektet idag?😄 Anonymkode: d4f26...003 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justloseit Skrevet 3. januar 2020 #1293 Del Skrevet 3. januar 2020 Godt å komme i gang igjen. Jeg har vært litt spent på hvordan det blir å begynne på igjen etter jula, og måtte "avvenne meg" store porsjoner og søtsaker på nytt igjen. Foreløpig så har det gått greit. Startet for fullt på mandag og jeg har holdt ut til nå. Så nå handler det bare om å holde tempoet til alt stabiliserer seg igjen, så begynner det nok å gå på skinner. Det er verst i starten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindsay Bluth Skrevet 3. januar 2020 #1294 Del Skrevet 3. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke den du spør, men jeg ammer, og får utrolig søtsug av det. Redningen for min del er rett i koppen lett kakao! Hver gang jeg får lyst til å løpe på butikken over gaten og kjøpe godteri for alle pengene tar jeg en kopp, og det hjelper faktisk. Jeg har bare kjøpt godis tre ganger de siste tre månedene. Spiste en del i jula, men da var jeg på en ukes besøk hos noen som alltid har skåler med godt stående fremme overalt. Gikk heldigvis ikke opp noe i jula, men kompenserte ved å spise mindre til frokost/lunsj. Fordelen med amming er at det brenner kalorier, og gjør at jeg kan gå ned i vekt ved å spise det samme som jeg vanligvis har stabil vekt med. Er du motivert for å starte prosjektet idag?😄 Anonymkode: d4f26...003 Bra tips! Jeg får også veldig søtsug av denne ammingen altså. Jeg har lagt på meg 1,5 kg i jula, takket være konstant småspising av julekaker og annet godt. Så det blir en overgang nå! Jeg er veldig motivert, spesielt fordi jeg har veddet på diet bet at jeg skal ned 4% av kroppsvekten før slutten av januar 🙈 Men jeg tenker som deg å ikke gjøre noe annet enn å spise normalt og kutte søtt og satse på at ammingen sørger for at jeg går ned. Eneste problemet er at jeg kjenner meg sulten hele tiden. Håper at det går over etter noen dager, man skal jo ikke overdrive slankingen når man ammer heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nixnick Skrevet 3. januar 2020 #1295 Del Skrevet 3. januar 2020 Jeg er tilbake på 5:2 igjen etter en pause på 3 uker i julen. Er litt greit å kjenne på sulten igjen også. 😊 vekta i dag viste en oppgang på 300 gram, så det er ikke avskrekkende. Det var nyttår i fjor jeg bestemte meg for å ta grep og få av de siste 10 kiloene, og det har jeg klart! 🙏🏻 Startet fjoråret med generell lavkalori som jeg synes var tungt og som ikke ga den store uttellingen vektmessig. Fra juli gikk jeg over til 5:2, og har virkelig funnet en metode som funker for meg. Kommer til å fortsette med dette fremover, selv om jeg nå er normalvektig, fordi kroppen og hodet føles så mye bedre med denne livsstilen. Lykke til med å nå målene deres, alle sammen! 💫 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blåbærpike Skrevet 3. januar 2020 #1296 Del Skrevet 3. januar 2020 Jeg har hatt 2 uker pause i jula, og har gått opp 2,7 av de 3,5 kg jeg klarte å gå ned før jul. Nå kommer jeg til å være strengere med meg selv enn jeg var før jul, med mål om å gå ned mellom 0,5 og 1 kg i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 3. januar 2020 #1297 Del Skrevet 3. januar 2020 Hatt pause fra diett fra 20.Desember til idag. Litt vanskelig å komme inn i rytmen igjen kjenner jeg, men må bare tvinge meg selv på rett spor igjen. Har idag begynt på 30 days waistline. Tar dette som en detox, selv om jeg ikke har troa på slike tabletter så gir jeg det en sjanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 3. januar 2020 #1298 Del Skrevet 3. januar 2020 3 timer siden, Lindsay Bluth skrev: Bra tips! Jeg får også veldig søtsug av denne ammingen altså. Jeg har lagt på meg 1,5 kg i jula, takket være konstant småspising av julekaker og annet godt. Så det blir en overgang nå! Jeg er veldig motivert, spesielt fordi jeg har veddet på diet bet at jeg skal ned 4% av kroppsvekten før slutten av januar 🙈 Men jeg tenker som deg å ikke gjøre noe annet enn å spise normalt og kutte søtt og satse på at ammingen sørger for at jeg går ned. Eneste problemet er at jeg kjenner meg sulten hele tiden. Håper at det går over etter noen dager, man skal jo ikke overdrive slankingen når man ammer heller. Har du prøvd Hunger Buddy fra apoteket? Disse hjelper mot sult for meg. 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindsay Bluth Skrevet 3. januar 2020 #1299 Del Skrevet 3. januar 2020 46 minutter siden, NewStart87 skrev: Har du prøvd Hunger Buddy fra apoteket? Disse hjelper mot sult for meg. 😊 De skal visst ikke brukes når man ammer, men merker at jeg er litt skeptisk mot sånne piller uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 3. januar 2020 #1300 Del Skrevet 3. januar 2020 Akkurat nå, Lindsay Bluth skrev: De skal visst ikke brukes når man ammer, men merker at jeg er litt skeptisk mot sånne piller uansett. Noe annet som hjelper bra mot sult syntes jeg er varme drikker eller supper. Jeg er veldig glad i lavkalori kakao. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå