Gå til innhold

Vi som skal ned i vekt - diskusjonstråden


Mayoo

Anbefalte innlegg

11 timer siden, addict skrev:

ENDELIG vippet jeg -10 kilo 🥳 -10,2 faktisk 🥳

 

Mamma kom med grøt i dag da, så kan ikke si at jeg har levd så diettvennlig akkurat. Ny dag i morgen 😊

Godt jobbet😁 grøt er godt da, du får bare droppe noe sjokolade/snacks 😄

Anonymkode: d4f26...003

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 22.1.2020 den 13.38, RoNo skrev:

Jippi!!!! 69.9 kg og første delmål kan krysses ut. Det er noen år siden sist. Det er ubeskrivelig deilig og jeg er så veldig veldig glad. Får fortsette til neste mål er nådd. Som er 68 kg. Hurra!!!!!

Så godt jobbet 💪🏼 hvordan gikk det i dag?

Anonymkode: d4f26...003

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så godt jobbet 💪🏼 hvordan gikk det i dag?

Anonymkode: d4f26...003

69.8 kg :) . Så veldig fornøyd med framgang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, RoNo skrev:

69.8 kg :) . Så veldig fornøyd med framgang. 

Åååh så deilig! Drømmen hadde vært å se 60-tallet men det er så hårete at jeg ikke tør å si det engang 🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Godt jobbet😁 grøt er godt da, du får bare droppe noe sjokolade/snacks 😄

Anonymkode: d4f26...003

Takk! Ja er veldig godt med litt grøt av og til. Vi hadde igjen litt fra jula og mamma tok med spekemat og det vi manglet, og jeg er ikke ute etter å leve på den måten at jeg ikke kan ta en porsjon grøt 😊 Slankingen går bra likevel! 🥰

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide 91kg 01.01.20, og 86.8 på mandag 20.01.20. (Sikkert 2 kg vannvekt.) Trener variert utholdenhet og styrke 3-5 ganger i uken og spiser 1500 kcal+ 50% av det pulsklokken mener jeg forbrenner disse øktene. Har siden mandag vært bortreist med jobben og ikke registrert kcal fordi vi spiser mye på hotell og ute, men jeg har fått trent hver dag og vært generelt aktiv mellom slagene. Fant en vekt i garderoben i dag, på hotellet, og den viste 85 kg. Håper den er riktig, for jeg har virkelig begrenset meg selv under måltider og fokusert på aktivitet. 

Oppdaterer på mandag 27.01.20 😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok farvel med 90 tallet på vekta denne uka, forhåpentligvis for all framtid. Hadde gått ned så lite forrige uke, så var så spent da jeg gikk på vekta i dag tidlig!!🙈

Men nå kom jeg akkurat på at jeg faktisk har gått ned samme vekt som tilsvarer 2x2 kg poser med hvetemel siden nyttår! 💪

Bryker yazioapp og loggfører maten min. Ligger rundt 1500 kcal. Går min 10000 skritt pr dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har vekten begynt å røre på seg 😁 69. 8 i dag. Lenge siden jeg har sett 60- tallet og det føles Fantatisk. Har også mistet 15 cm tilsammen på rumpa og mage siden oktober. 
 

super happy 

Anonymkode: 1771e...93f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på helgebesøk, så har spist litt mer godteri denne uka enn planlagt. Men det er helt greit, er ikke ofte vi er på tur og ville ikke takke nei til hjemmebakst og snacks :)

Flinkere igjen fra imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en del kos i helgen for min del. Jeg er likevel veldig motivert til å legge meg tidlig og starte på nytt i morgen. Gleder meg sykt til å spise sunt og trene. 
 

Hvem er med? Den eneste som er i veien for oss selv er oss selv. Jeg har bestemt meg for at jeg aldri mer skal være overvektig og misfornøyd med meg selv. Never 

Anonymkode: 1771e...93f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Poyse skrev:

Sluttet med Pepsi Max og smågodt i oktober, og har gått ned 20kg. Spiser vanlig mat og trener ikke.

Går man ned i vekt av å kutte ut Pepsi max? Jeg har kuttet ut potetgull, godteri og høykalorimat, men Pepsi maxen er hellig.. Kan den ødelegge for meg? 

Anonymkode: 0f337...1e8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har vært en del kos i helgen for min del. Jeg er likevel veldig motivert til å legge meg tidlig og starte på nytt i morgen. Gleder meg sykt til å spise sunt og trene. 
 

Hvem er med? Den eneste som er i veien for oss selv er oss selv. Jeg har bestemt meg for at jeg aldri mer skal være overvektig og misfornøyd med meg selv. Never 

Anonymkode: 1771e...93f

Motivert her også! Kost meg med litt popcorn, så er ikke så ille det for min del. 
 Er så himla lei av å drasse på alle kiloene. Spesielt på toppturer. Er så sinna på meg selv for å ha latt det skje. Nå er det faen meg slutt på slaraffenlivet 💪🏽💪🏽

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar for en ny uke dere 😊 

Med ned 5,4 i januar er jeg veldig motivert for å kjøre på siste uka i januar. Gleder meg til å være tosifret for første gang på lenge 🙂

Kjenner på turbuksa at den ikke er ubehagelig stram lenger og jeg tørr å bruke vinterdressen til 2000 kr uten å være redd for at stoffet skal revne  🙈🤣 med en bil ute av drift og godtestopp går dette tydeligvis veldig bra og håper det fortsetter slik  🤞☺️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I helgen kom jeg inn i et gammelt skjørt! Og jeg har begynt å bruke en pysjbukse jeg har hatt liggende etter å ha kjøpt den som belønning til når jeg gikk ned i størrelse.

Var litt utskeielse i helgen, men nå er det mandag! :kjefte: Tilbake til de gode rutinene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen har vært et etegilde uten sidestykke. Tømte en kinamat buffet .... Drakk to liter vann/te under måltidet. Tror maten var mye saltere enn det smakte. Sikkert ikke vits å veie meg før noen dager. Håper vekten ikke viser for mye opp til fredag. Uansett er det lenge til påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt en trasig helg når det kommer til mat. Jeg har sikkert spist en halv 400grams sjokolade, kanskje mer, i tillegg til lasagne og kaffebesøk på søndag. Jeg tør heller ikke veie meg før på fredag,og håper det vektmessig har gått den rette veien likevel. I allfall bittelitt. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Poyse skrev:

Sluttet med Pepsi Max og smågodt i oktober, og har gått ned 20kg. Spiser vanlig mat og trener ikke.

Er dette helt sant? Da må du ha spist enoorme mengder smågodt 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...