Try2 Skrevet 15. august 2015 #221 Del Skrevet 15. august 2015 Tullete! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frukrines Skrevet 15. august 2015 #222 Del Skrevet 15. august 2015 Jeg er 23, og kan få rynker som minner om Tones dersom jeg går ute i sola og myser med sminke på. Sminka har lett for å legge seg i de linjene som oppstår når jeg myser, også blir det værende sånn så lenge jeg ikke fikser sminka 😊 Men uenig i at Tone har spesielt mye rynker. Ser det begynner å bli vanlig blant venninnene mine, og jeg har også fått noen fine linjer i panna. Er heller det at vi har fått et helt forvrengt syn på virkeligheten ettersom mange tar botox! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 15. august 2015 #223 Del Skrevet 15. august 2015 Jeg er 23, og kan få rynker som minner om Tones dersom jeg går ute i sola og myser med sminke på. Sminka har lett for å legge seg i de linjene som oppstår når jeg myser, også blir det værende sånn så lenge jeg ikke fikser sminka 😊 Men uenig i at Tone har spesielt mye rynker. Ser det begynner å bli vanlig blant venninnene mine, og jeg har også fått noen fine linjer i panna. Er heller det at vi har fått et helt forvrengt syn på virkeligheten ettersom mange tar botox! Du sier nok noe der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 15. august 2015 #224 Del Skrevet 15. august 2015 Og det bedømmer du utifra bildet i hovedinnlegget? Blant annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SykkelJenny Skrevet 15. august 2015 #225 Del Skrevet 15. august 2015 Blant annet. Javel, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffefrøken Skrevet 15. august 2015 #226 Del Skrevet 15. august 2015 Ja, det er det jeg prøvde å få fram, Florence. Herregud, det er samme for meg om dama har rynker, jeg hadde ingen planer om å svare på denne tråden en gang. Men når det skrives at folk uten rynker ikke har levd, da blir det så dumt at det var en kommentar verdig. At folk uten rynker ikke har levd - har jeg aldri påstått. Så klart det er genetisk. Men selv om noen er genetisk utsatt for mer rynker, vil ikke det si at man derfor alltid får masse smilerynker. At du måtte vri og vende på min kommentar, og at du tenker at den var så dum at du absolutt må svare på den virker for meg unødvendig og tåpelig! Men være så god, jeg er ihvertfall ferdig. Dette blir for dumt for meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 15. august 2015 #227 Del Skrevet 15. august 2015 Er jeg den eneste som synes at Tone Damli faktisk er temmelig rynkete til å bare være 27, aldri har røyka, alltid har trent, drikker sånne "magiske" grønnsaksdrikker osv. osv? http://gfx.dagbladet.no/labrador/388/388252/38825299/jpg/active/978x.jpgHar du ikke annet og gjøre enn å sitte å finne slike tullete ting? Tonene da ei nYdelig dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 15. august 2015 #228 Del Skrevet 15. august 2015 Har du ikke annet og gjøre enn å sitte å finne slike tullete ting? Tonene da ei nYdelig dame Man kan jo være en nydelig dame selv om man har rynker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 15. august 2015 #229 Del Skrevet 15. august 2015 Man kan jo være en nydelig dame selv om man har rynker.Kaller du det tone har for rynker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celestia Skrevet 15. august 2015 #230 Del Skrevet 15. august 2015 Har du ikke annet og gjøre enn å sitte å finne slike tullete ting? Tonene da ei nYdelig dame Jeg leste bare nyheter på nettet jeg Har aldri i verden sagt at hun ikke er nydelig! Hun er smellvakker, som flere nevner her Ble bare overrasket av bildet. Synes hun så sliten ut og eldre ut. Men det er vel lyset også ja. Slapp av, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 15. august 2015 #231 Del Skrevet 15. august 2015 Jeg leste bare nyheter på nettet jeg Har aldri i verden sagt at hun ikke er nydelig! Hun er smellvakker, som flere nevner her Ble bare overrasket av bildet. Synes hun så sliten ut og eldre ut. Men det er vel lyset også ja. Slapp av, folkens! Men er dette virkelig noe å starte en egen tråd om? Hun er småbarnsmor.. Alle blir sliten da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. august 2015 #232 Del Skrevet 15. august 2015 Hjelpes.. Synes det er tragisk at kunstige stramme masker som Kim Kardashian skal være 'normen'. Hva skjer med verden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 15. august 2015 #233 Del Skrevet 15. august 2015 (endret) Min erfaring er at soleksponering er den absolutt viktigste faktoren med tanke på hvor mye rynker en får. De som bruker musklene rundt øynene mye; mysing, oppsperring, etc. får lettere disse horisontale pannerynkene, har jeg inntrykk av, hvertfall blant mine venner og bekjente. Edit: Lagt til link http://www.mayoclinic.org/diseases-conditions/wrinkles/basics/causes/con-20029887 Endret 15. august 2015 av TallulahBGood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebæret Skrevet 15. august 2015 #234 Del Skrevet 15. august 2015 Kanskje hun har tatt mye solarium? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berserk Skrevet 15. august 2015 #235 Del Skrevet 15. august 2015 Mulig hun har vært uheldig med sminken? Noen ganger kan sminken legge seg i linjene slik at man ser mer rynkete ut enn det man er 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 15. august 2015 #236 Del Skrevet 15. august 2015 Helt vanlig med slike rynker i slutten av 20-årene,kan være tørrhetsrynker også.Tone Damli ser uansett bra ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 16. august 2015 #237 Del Skrevet 16. august 2015 Men er dette virkelig noe å starte en egen tråd om? Hun er småbarnsmor.. Alle blir sliten da Her er du inne på noe. Det er ikke til å unngå at tidsklemma også innhenter kjendiser. Klart det setter sine spor i ansiktet. Men flott dame fortsatt, til tross for rynkene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 16. august 2015 #238 Del Skrevet 16. august 2015 Jeg har tydeligvis mindre rynker enn Tone Damli. Måtte ta en titt i speilet. Ganske morsomt egentlig i og med at jeg er mann og er eldre. Ikke at små rynker er noe å bry seg om. Synes kvinner er litt for hysteriske når det kommer til sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 16. august 2015 #239 Del Skrevet 16. august 2015 Tråden er ryddet for hets. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SykkelJenny Skrevet 16. august 2015 #240 Del Skrevet 16. august 2015 Her er du inne på noe. Det er ikke til å unngå at tidsklemma også innhenter kjendiser. Klart det setter sine spor i ansiktet. Men flott dame fortsatt, til tross for rynkene. Ja, litt av noen rynker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg