Gå til innhold

Babydrømmen <3

Tussi2018

Anbefalte innlegg

Jeg holder med sibirstjerne! 😊 Men skjønner veldig godt du blir bekymret, særlig når du har opplevd SA før.. 💕

Endret av Dovendyr1
Skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Puny skrev:

Hei Tussi, har du tenkt på om du burde få fremskyndet tul når du er så bekymret? De kan vel se hjertelyd fra uke 6? Uansett så krysser jeg fingrene for deg! Ikke noe blod er jo et godt tegn😊 enig i al jeg skulke ønske jeg ikke visste om muligheten for en misser abortion, det er stressende å tenke på. 

Jo, jeg spurte jo egentlig om å få timen idag (da jeg bestilte for en stund siden), men gyn har stengt i nesten to uker så derfor var første timen den uken jeg har fått i. Nå er det vel ca 9 dager igjen. Veldig stressende å måtte gå å vente 🙈 men jeg må jo bare prøve å ha troen. Samboer er veldig optimistisk 😊 Takk 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Dovendyr1 skrev:

Jeg holder med sibirstjerne! 😊 Men skjønner veldig godt du blir bekymret, særlig når du har opplevd SA før.. 💕

Takk ❤ De menssmertene gir meg bare dårlig assosiasjoner 🙈 men jeg prøver så godt jeg kan å tenke positivt😊🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Tussi2018 skrev:

Jo, jeg spurte jo egentlig om å få timen idag (da jeg bestilte for en stund siden), men gyn har stengt i nesten to uker så derfor var første timen den uken jeg har fått i. Nå er det vel ca 9 dager igjen. Veldig stressende å måtte gå å vente 🙈 men jeg må jo bare prøve å ha troen. Samboer er veldig optimistisk 😊 Takk 😘

Aha, kanskje jeg også bør bestille time snart. Sist jeg var gravid fikk jeg bare time på dagen, så jeg har liksom ikke tenkt på at det kan være ventetid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag føler jeg meg skikkelig slapp og uvel. Jeg har blitt syk med litt feber og forkjølelse så jeg vet jo ikke om det er derfor eller pga av graviditeten 🤷‍♀️  Alt lukter vondt! Samboer kom hjem fra jobb i går og har sittet på med en kollega som har røykt i bilen. Jeg kommanderte han i dusjen og til å vaske alle klærne 😂 Jeg reagerer på røyklukt til vanlig også, men det ser ut til at det blir hakket verre nå 🙈 Ingenting av mat frister. Vi skal egentlig spise taco til middag idag men det frister heller ikke 😅 På en måte er jeg glad hvis dette er gravidtetssymptomer, fordi det da er et godt tegn, men samtidig blir det veldig slitsomt å ha det sånn i lengden. I hvert fall på jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Puny skrev:

Aha, kanskje jeg også bør bestille time snart. Sist jeg var gravid fikk jeg bare time på dagen, så jeg har liksom ikke tenkt på at det kan være ventetid...

Ja hvis du har et bestemt sted du vil gå så er det nok lurt😊 Han jeg går til har egentlig kort ventetid, men dette er sikkert ferie vil jeg tro 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6+3

Føler meg ikke mye gravid idag 🤷‍♀️ Veldig rart hvor det svinger! Prøver å tenke at det er vel normalt, men jeg blir jo litt urolig. Har ikke hatt noen murringer i magen hele helgen. Stølheten har vært borte i flere dager. De ømme brystvortene ble erstattet av litt tyngre/hardere pupper, men nå kjenner jeg ikke mye til det heller. Har jo ikke blødd og hvis det skulle vært en MA så skulle vel symptomene vært der fordi kroppen ikke har oppfattet det selv enda, er det ikke sånn? I hvert fall det jeg har fått med meg av lese om det tidligere. 

Samboer er kjempepositiv og er helt sikker på at dette går veien. Det er jo en bedre innstilling og jeg er helt sikker på at han ikke blir noe mer skuffet enn meg på UL dersom det ikke er liv, selv om han har hatt mer troen. Prøver å jobbe litt med tankene. 8 dager til UL 🤞

I uken som kommer når skal jeg ha medarbeidersamtale med sjefen og tenker å fortelle nyheten da. Ville jo helst ventet til etter UL, men føler det blir litt rart når vi skal ha den samtalen før. Uansett blir det lettere for meg å forklare hvorfor jeg ikke kommer på jobb dersom det går galt, når hun allerede vet at jeg er gravid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var rundt 6-7 uker på vei, så hadde jeg absolutt ingen symptomer på at jeg var gravid :) hadde symptomer før det som brått forsvant over natta. Det kom mer og mer symptomer fra uke 8-9 :)

krysser fingrene for deg og håper virkelig det går hele veien for dere nå❤️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, siljur skrev:

Når jeg var rundt 6-7 uker på vei, så hadde jeg absolutt ingen symptomer på at jeg var gravid :) hadde symptomer før det som brått forsvant over natta. Det kom mer og mer symptomer fra uke 8-9 :)

krysser fingrene for deg og håper virkelig det går hele veien for dere nå❤️

Tusen takk! Det er godt å høre 😊❤ Man blir jo helt tullerusk av dette her. Eller jeg blir i hvert fall 😂 hjelper veldig å høre at andre har hatt lignende erfaringer og at det har gått bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+0 og starten på uke 8! 💃

Den siste uken har vært ganske tøff. Jeg ble forkjølet rett før helgen og har hatt en kjempekraftig hoste som enda ikke har sluppet taket. Jeg får hosteanfall og brekker meg. I natt kastet jeg faktisk opp. Vil jo gjerne at det skal være pga graviditeten, men det kan like gjerne være pga hosten eller den sterke hostesaften jeg fikk hos legen på mandag 😷 Jeg føler meg helt utslitt, og både rygg og mage er helt mørbanket av å hoste så lenge 🙈 

I tillegg har jeg jo slitt med tanker om at jeg ikke føler meg gravid i det hele tatt den siste uken. Nesten alle symptomene er borte og det stresser meg. Heldigvis har jeg fått mange beroligende ord fra dere om at flere har hatt det tilsvarende i noen uker. Og at det også er mange som ikke vet/merker at de er gravid før etter mange uker. De kan jo ikke ha mange symptomer. Så jeg prøver å tenke positivt!

Jeg tok kontakt med gyn i går og hørte om å få timen en dag før, så nå skal jeg dit på søndag (han har stengt i to uker frem til søndag). Det blir godt å slippe å gå på jobb mandag og vente på at arbeidsdagen skal være over 😅 samtidig er jeg livredd for at det ikke skal være liv der og hva jeg da gjør med jobb?? Nå har jeg vært borte fra jobb noen dager pga forkjølelsen så jeg føler jo absolutt jeg må på jobb på mandag, uansett utfall.. 

Håper denne helgen går kjempefort! 🤞🤞 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sted da jeg var å tisset kom det litt blodslim på papiret! 😫😫 Det var helt rødt! Det kan jo umulig være bra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tussi2018 skrev:

I sted da jeg var å tisset kom det litt blodslim på papiret! 😫😫 Det var helt rødt! Det kan jo umulig være bra! 

Ekkelt, men ikke mist håp ennå ❤️ Så lenge det ikke kommer mye mer eller du får vondt, det er grusomt å gå og føle på det og sjekke hele tiden - håper det går bra og forblir bra 🌻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne
2 minutter siden, Tussi2018 skrev:

Dette kommer til å gå så bra😊 det er veldig mange som har blødninger i svangerskapet uten at det er noe galt. Jeg hadde litt brun/beige utflod en gang i uke 8 faktisk. Det hadde samme konsistens som EL slim. Slimhinnene våre er mye skjørere nå, det er så lite som skal til for at det kommer blod. Pust med magen, tenk positive tanker. Nå er det ikke lenge til UL🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Neutral90 skrev:

Ekkelt, men ikke mist håp ennå ❤️ Så lenge det ikke kommer mye mer eller du får vondt, det er grusomt å gå og føle på det og sjekke hele tiden - håper det går bra og forblir bra 🌻

2 minutter siden, Sibirstjerne skrev:

Dette kommer til å gå så bra😊 det er veldig mange som har blødninger i svangerskapet uten at det er noe galt. Jeg hadde litt brun/beige utflod en gang i uke 8 faktisk. Det hadde samme konsistens som EL slim. Slimhinnene våre er mye skjørere nå, det er så lite som skal til for at det kommer blod. Pust med magen, tenk positive tanker. Nå er det ikke lenge til UL🥰

Takk for oppmuntringen, men nå er jeg kjemperedd 😳 Jeg tenker jo bare på min forrige erfaring det det begynte akkurat slik. Dager etter var det masse blod. Når jeg i tillegg ikke har følt meg gravid den siste uken så kjenner jeg at håpet synker 😫 Syns jeg kjenner svake murringer i magen nå. 

Heldigvis er det bare tre dager til UL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne
1 minutt siden, Tussi2018 skrev:

Takk for oppmuntringen, men nå er jeg kjemperedd 😳 Jeg tenker jo bare på min forrige erfaring det det begynte akkurat slik. Dager etter var det masse blod. Når jeg i tillegg ikke har følt meg gravid den siste uken så kjenner jeg at håpet synker 😫 Syns jeg kjenner svake murringer i magen nå. 

Heldigvis er det bare tre dager til UL

Det skjønner jeg veldig godt. Jeg har så og si ikke følt meg gravid i det hele tatt. Det eneste jeg har hatt er vond korsrygg og kvalme fra uke 7-10. Ingen svangerskap er like, prøv å tenk positivt frem til UL. Blødninger behøver ikke å bety at noe er galt, murringer er helt normalt. Jeg sender deg gode tanker og en stor klem❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 minutter siden, Klink skrev:

Når du blør må du da kunne få time nå? 

Gynekologen min har stengt frem til søndag. Ellers hadde jeg nok fått det. Vil tro han er vekkreist 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tussi2018 skrev:

Gynekologen min har stengt frem til søndag. Ellers hadde jeg nok fått det. Vil tro han er vekkreist 😔

Kan du ikke få time hos en annen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Sibirstjerne skrev:

Det skjønner jeg veldig godt. Jeg har så og si ikke følt meg gravid i det hele tatt. Det eneste jeg har hatt er vond korsrygg og kvalme fra uke 7-10. Ingen svangerskap er like, prøv å tenk positivt frem til UL. Blødninger behøver ikke å bety at noe er galt, murringer er helt normalt. Jeg sender deg gode tanker og en stor klem❤️

Det er godt å høre at heller ikke du har hatt så mye symptomer 😊 Jeg har så og si ikke kjent noen ting i livmoren på over en uke, så da blir jeg litt stresset når det kommer murringer nå 😳 Tusen takk for klemmen ❤ Håper du har rett i at det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...