Gå til innhold

Babydrømmen <3


Tussi2018

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Lille vennen min kom til verden 18.mai ❤ Alt gikk fint med fødsel selv om det var en heftig opplevelse! Barsel uten mulighet for besøk av parter pga koronatiltak, var ikke noe greit. Det ble en del sting, spesielt innvendig, så den første 1,5 uken var ganske ubehagelig. Nå har hun rukket å bli over 5 uker. Vi har blitt bedre kjent og ting begynner å gå seg mer til med søvn og magevondt på kveldene. Hun har begynt å smile og følger godt med når vi snakker til henne og synger. Veldig gøy! 😊 

Jeg ser på henne flere ganger om dagen og tenker på hele prosessen med å bli gravid. All googlingen jeg har lagt bak meg, alle kveldene jeg satt å lurte på hva jeg kunne prøve som jeg ikke hadde prøvd, alle tårene, all lengselen,  fantaseringen over hvilken dato hun/han kunne komme på hvis det gikk DENNE mnd, hvilke dager vi måtte ha sex i uken som kom, alle testene som ble tatt, spontanaborten og sorgen i den perioden, redselen for at noe skulle gå galt når jeg først ble gravid osv osv. Jeg har ikke hatt en veldig lang reise (sammenlignet med veldig mange her inne), men for meg ble det en veldig stor påkjenning for psyken. Jeg husker jeg brøt sammen i juli i fjor og mistet alt mot for at vi skulle bli gravide. Heldigvis booket jeg meg time hos en ny privat gynekolog og så var vi så heldig at det gikk på første forsøk med eggløsningssprøyte 😍 Jeg ser på datteren min og tenker på hvor utrolig heldig jeg er som kunne bli gravid, og som fikk bære henne frem helt til termin og i tillegg er hun helt perfekt ❤

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at alt gikk bra og at du har den perfekte lille babyen din hos deg!😍 Ja, tenk hvor heldige man tross alt er som kunne få barn❤️ Kjenner meg igjen i mange av tankene dine. Når jeg nå ser tilbake så er det bare denne babyen jeg vil ha, og jeg er liksom glad for at det ikke klaffet raskere, for da hadde det blitt «feil» baby😂

Det må ha vært tøft på barsel alene, men håper du får mye god hjelp fra mannen og andre rundt deg nå😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...