Gå til innhold

Babydrømmen <3


Tussi2018

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, bondekone skrev:

Strek er det iallefall, og enig i at det er for lenge etter ovitrelle! Visker et lite gratulerer❤

Wææ det er så skummelt når du skriver "gratulerer"! 😳🙈😅 Jeg har mye mer troen idag da 🙏 Så jeg sier er forsiktig "takk" ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Dovendyr1 skrev:

Dette virker veldig lovende! 👏😀 Jeg er sjalu på streken din ❤️ mine tester er helt blendahvite. 

Bare det ikke er ovitrelle da, da er det jo derfor det er strek 🙈 Håper streken din kommer i løpet av de neste dagene ❤🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sibirstjerne skrev:

Oi se her ja!!! Jeg ser streken klart og tydelig! Jeg prøver meg på en gratulasjon her😍

Hadde det ikke vært for ovitrelle denne mnd så hadde jeg ikke vært i tvil selv! Men siden den kan gi falsk positiv i opp til 10 dager (i følge pakken) og noen opplever lengre, så tør jeg ikke å slippe jubelen løs enda. Prøver meg på en ny test i kveld og så imorgen tidlig. Men svarer forsiktig tusen takk likevel 🙈

Jeg har masse stikk og murringer nederst i magen som flytter seg ut mot sidene og til midten igjen. Pleier ikke å kjennes slik ut før mensen og etter mine beregninger er det enda 4-5 dager før IKM 😬🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øverste testen er den jeg tok idag morges, den andre tok jeg etter å ha holdt med i fire timer og så digital etter det. Tror jeg tør å slippe jubelen løs nå siden streken er såpass mye sterkere fra idag morges 🙊😍👏 men det føles helt uvirkelig! Krysser fingrene for at det ikke ender i kjemisk da! Det er jo enda ca 4 dager til IKM 🙈

20190901_214106.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne

Herreguuuuuuud gratulerer så mye!!!!!!!!🥰😍🍾🎉 for en fantastisk nyhet! Jeg krysser alt jeg har for at dette går den rette veien🤩. Håper du lager en graviditetsdagbok🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!👏 Og så i en syklus der gynekologen ikke hadde helt troa. Jeg krysser fingrene for at dette går veien!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Sibirstjerne skrev:

Herreguuuuuuud gratulerer så mye!!!!!!!!🥰😍🍾🎉 for en fantastisk nyhet! Jeg krysser alt jeg har for at dette går den rette veien🤩. Håper du lager en graviditetsdagbok🥰

 

32 minutter siden, bondekone skrev:

Hurra, så gøy!!😀 og for en fin stigning! Gratuleret så mye☺

 

17 minutter siden, Pingvin1 skrev:

Så utrolig kjekt, gratulerer så mye 💕

 

11 minutter siden, Irisiri skrev:

Gratulerer så mye!!👏 Og så i en syklus der gynekologen ikke hadde helt troa. Jeg krysser fingrene for at dette går veien!

Tuuusen takk dere 😍 Jeg må jo nesten bare tro på det selv nå! Med mye murringer/stikk i magen og stigning på testen! Jeg hadde jo vært overbevist hvis det gjaldt noen andre, men det er vanskeligere når det gjelder en selv 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Dovendyr1 skrev:

Gratulerer 🥰

 

41 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Gratulerer tussi ❤️🥰🤩

Tusen takk! Håper dere kommer rett bak 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var testen fra babyplan tidligtest svakere enn i går kveld, men sterkere enn i går morges. Kanskje jeg er en slik som får sterkere tester på kveldene? Tar i hvert fall en ny i kveld og håper inderlig at den er sterkere 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer!! Det er «mange» som opplever det med sterkere test på dagens andre urin og kveld, enn de får på første morgenurin. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, prøverpåny skrev:

Gratulerer!! Det er «mange» som opplever det med sterkere test på dagens andre urin og kveld, enn de får på første morgenurin. :) 

Tusen takk ❤ Godt å høre 😊 hadde ikke hørt om det før! Og hadde ikke tenkt å ta på kveld fordi jeg tenkte at det var mer sannsynlig å få svakere strek da. Nå tror jeg det bare blir kveld fremover. Streken i går kveld ble heldigvis sterkere 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...