Gå til innhold

Babydrømmen <3


Tussi2018

Anbefalte innlegg

Gjest Sibirstjerne

Dette ser da veldig lovende ut! Flotte EL tester! «Krysser fingrene for at den sitter nå». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Sibirstjerne skrev:

Dette ser da veldig lovende ut! Flotte EL tester! «Krysser fingrene for at den sitter nå». 

Takk😍 Håper virkelig det! Deilig hvis el faktisk skjer så tidlig (for meg å være 😅). Da slipper vi gjerne å legge aksjer hele neste uke 😇😂 Tenker at det blir imorgen og så er jeg usikker på om vi skal ta lørdag eller søndag 🤔 spørs kanskje litt på hvordan el testene ser ut de neste dagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne
2 minutter siden, Tussi2018 skrev:

Takk😍 Håper virkelig det! Deilig hvis el faktisk skjer så tidlig (for meg å være 😅). Da slipper vi gjerne å legge aksjer hele neste uke 😇😂 Tenker at det blir imorgen og så er jeg usikker på om vi skal ta lørdag eller søndag 🤔 spørs kanskje litt på hvordan el testene ser ut de neste dagene?

Jeg ville nok hatt samleie til og med dagen EL testen er negativ igjen🤗. Det var det vi gjorde annerledes denne gangen, samt første gangen jeg ble gravid🎉🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sibirstjerne skrev:

Jeg ville nok hatt samleie til og med dagen EL testen er negativ igjen🤗. Det var det vi gjorde annerledes denne gangen, samt første gangen jeg ble gravid🎉🤗

Ja det høres jo lurt ut 😊 Jeg kommer til å ta neste test imorgen tidlig, men vi har jo sex imorgen kveld uansett om den er negativ eller ei 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne
2 minutter siden, Tussi2018 skrev:

Ja det høres jo lurt ut 😊 Jeg kommer til å ta neste test imorgen tidlig, men vi har jo sex imorgen kveld uansett om den er negativ eller ei 😁

Høres ut som en solid plan! Dette blir spennende!🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testen jeg tok i går på CD 17 var sterk, men ikke positiv. Så det vil jo si at testen fra dag 16 var positiv veldig kort tid. Jeg har kun testet på morgenen så jeg vet jo ikke om den også hadde vært sterk kvelden på CD 15 🤔

Idag på CD 18 var den svakere igjen. Lurer veldig på hvilken dag el skjedde. 

Vi fikk jo som sagt ikke lagt inn aksjer på dagen med positiv test fordi jeg var vekkreist. I går, CD 17, fikk vi det, men det var seint på kvelden så det var egentlig blitt CD 18. Håper ikke at sjansen gikk fra oss denne runden pga av det! Isåfall skal jeg ikke ha noen planer rundt de dagene neste mnd 😂😂

Magen min har vært veldig ubehagelig de to siste dagene. Ganske hard og det kjennes ut som jeg må både nr 1 og 2 på do hele tiden. Det har vært verst helt nederst i magen og på venstre side. Sex på CD 15 var ganske ubehagelig. Det var det ikke i går på CD 17. Håper jo at smertene/ubehaget i magen er et tegn på solid eggløsning 😅🤞🤞

Endret av Tussi2018
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 20 idag (har ikke tatt test enda siden jeg akkurat har våknet og fremdeles ligger i sengen). 

Ut i fra disse testene må jo el ha vært CD 16 eller 17 vel 🤔

Nå har vi ikke lagt inn aksjer siden CD 17, burde sikkert i går også. Men nå er liksom alle symptomer på el vekke så jeg føler jo egentlig at det har vært. Og da er det vel ikke så stor sjanse for å bli gravid med sex nå. Håper det holder og hvis ikke må vi bare stå på mer neste mnd 🙈

20190728_233508.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 21. Nå har jeg bestemt meg for å ikke teste mer etter el. Jeg ble jo veldig overrasket over at jeg gikk positiv test så tidlig, så derfor fortsatte jeg å teste i tilfelle det var feil 😂 men symptomene taler egentlig for seg! Både magen og hode har vært helt fint igjen fra CD 18. 

Nå må jeg bare smøre meg med tålmodighet mot IKM. Jeg regner jo med at jeg får en kortere syklus denne mnd med el på dag 16/17. Jeg tenker derfor å teste på søndag eller mandag (dag 26/27) det skal være ca 9/10 DPO. 

Veldig spennende! 🤞 Heldigvis har jeg begynt i jobb igjen og har andre ting å tenke på 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennede å følge dagboken din! 

Jeg og samboer starter prøvingen til høsten, jeg slutter med pillene i mnd skifte nå så får vi se hva som skjer. Jeg skal i hvertfall følge med veien videre her, krysser fingrene for baby 2020 for dere❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Carro123 skrev:

Spennede å følge dagboken din! 

Jeg og samboer starter prøvingen til høsten, jeg slutter med pillene i mnd skifte nå så får vi se hva som skjer. Jeg skal i hvertfall følge med veien videre her, krysser fingrene for baby 2020 for dere❤️

Så hyggelig at du vil følge med 😍

Spennende tid dere har i vente da! Ønsker deg masse lykke til 😊🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 22 (og etter mine beregninger 5 DPO) er straks over. Idag har magen føltes litt hard ut utenpå, helt nederst fremme (vanskelig å forklare 😅). Nå leiter jeg jo litt etter symptomer også så det kan vel ha vært hva som helst 🤷‍♀️

Jeg har litt lyst til å ta en test på søndag, men er redd jeg blir veldig skuffet hvis den er negativ. Noe den helt sikkert er 🙈 Har ganske troen denne runden. Tror det er pga den kraftige mensen jeg fikk (uten å bruke provera) og de smertene jeg hadde i magen rundt el. Føler liksom på meg at jeg må ha hatt en god el denne mnd 🤞😂 men det som bekymrer meg litt er jo at vi ikke har hatt nok sex 🙈 Så går det ikke denne mnd blir det mye mer aktiv "jobbing" neste mnd!

Lever i håpet enn så lenge og det er jo en litt deilig følelse 🙊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD 25. Og 8 eller 9 DPO. Usikker på om jeg skal regne fra dagen el testen var negativ eller dagen etter det? Fikk positiv test CD 16 og negativ CD 17. 

Jeg tok i hvert fall en tidligtest fra babyplan nå og den var som forventet helt negativ. Jeg føler meg ikke skuffet enda for jeg vet at det er tidlig og har ikke gitt opp håpet 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vite at et vennepar av oss venter nr 2 nå. Jeg kjenner at slike nyheter begynner å tære på meg nå 🙈 frem til nå har jeg klart å glede meg over slikt, men nå begynner jeg å bli veldig lei og utålmodig og tenker egoistiske tanker 😔 

Jeg har lyst til å finne en god gynekolog nå som kan gi riktig oppfølging. Samboeren min virker ikke så veldig villig til å være med på å betale for en slik oppfølging. Jeg skal undersøke litt på nett og kanskje ta noen ringerunder for å høre om tilbudet til de ulike samt pris. 

Jeg vil bare ha en baby i magen nå!! 😫

Kanskje jeg ble litt mer skuffet enn jeg trodde over at testen idag morges var negativ 🤷‍♀️😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sibirstjerne
1 time siden, Tussi2018 skrev:

Fikk vite at et vennepar av oss venter nr 2 nå. Jeg kjenner at slike nyheter begynner å tære på meg nå 🙈 frem til nå har jeg klart å glede meg over slikt, men nå begynner jeg å bli veldig lei og utålmodig og tenker egoistiske tanker 😔 

Jeg har lyst til å finne en god gynekolog nå som kan gi riktig oppfølging. Samboeren min virker ikke så veldig villig til å være med på å betale for en slik oppfølging. Jeg skal undersøke litt på nett og kanskje ta noen ringerunder for å høre om tilbudet til de ulike samt pris. 

Jeg vil bare ha en baby i magen nå!! 😫

Kanskje jeg ble litt mer skuffet enn jeg trodde over at testen idag morges var negativ 🤷‍♀️😂

Håpet er ikke ute riktig enda! Det begynner vel også å nærme seg tiden for at dere kan få det dekket vis det offentlige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært hos gynekolog tidligere å sett at det er egg? Men det er som du sier tidlig enda, det er noe med det å ha testene tilgjengelig i hjemmet. Håper du får en positiv test om et par dager! Følger spent med de kommende dagene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sibirstjerne skrev:

Håpet er ikke ute riktig enda! Det begynner vel også å nærme seg tiden for at dere kan få det dekket vis det offentlige?

Nei, jeg må vel ha litt mer tålmodighet og se hva som skjer de neste dagene. Men akkurat nå kjenner jeg ingenting på kroppen 😔 

Ja vi har jo rett til å sette oss på venteliste for offentlig IVF nå. Har jo prøvd i over et år. Men jeg tenkte først å få litt bedre oppfølging hos en privat gynekolog. Eller er det annen hjelp man kan få dekket før IVF? Kan så lite om akkurat det der. 

Takk for at du følger med ❤

Endret av Tussi2018
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Carro123 skrev:

Har du vært hos gynekolog tidligere å sett at det er egg? Men det er som du sier tidlig enda, det er noe med det å ha testene tilgjengelig i hjemmet. Håper du får en positiv test om et par dager! Følger spent med de kommende dagene. 

Jeg har PCO så eggene hoper seg jo opp til syster (hvis jeg har forstått det riktig) i stedet for å slippes av seg selv. Har jo fått el og blitt gravid av letrozol i mars så det skal jo kunne gå 🤞 mister litt håpet for at det skjer denne runden siden jeg ikke har noen symptomer nå. Hadde både ømme brystvorter og murringer da jeg ble gravid i mars. Men kroppen kan vel være ulik fra mnd til mnd også. 

Noen dager er bare tyngre enn andre i denne prosessen 🙈

Takk for at du følger med 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...