Gå til innhold

Babydrømmen <3


Tussi2018

Anbefalte innlegg

Tenker egentlig at dag 14-24 skal være innafor :) 

Endret av Patriotpaula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Patriotpaula skrev:

Tenker egentlig at dag 14-24 skal være innafor :) 

Ja egentlig jeg også 😊 Jeg kan jo begynne å teste fra dag 12 bare for å være sikker på at jeg ikke går glipp av noe 😅 men det er jo veldig rart hvis el plutselig skal komme en uke tidligere 🤷‍♀️ kan vel egentlig ikke regne med noe som helst så varierende det er med denne kroppen 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 10 idag og vi har kicket i gang denne prøveperioden 😁 Jeg har fundert litt mer på dette med hvor ofte vi bør ha sex for å ha best muligheter for å treffe. Siden vi begge ofte mister litt av piffen uti perioden går vi for hver tredje dag nå i starten. Jeg begynner med el tester fra søndag (CD 12) og dersom testen plutselig blir positiv tidligere enn forventet så trapper vi bare opp 😅 den slagplanen 😂

Uansett er det godt å vite at vi er i gang igjen! For et par uker siden så jeg jo for meg å vente helt til august før jeg begynte på ny proverakur for så å ta ny runden med letrozol. Så nå føler jeg nesten at vi har fått en ekstra mnd til å prøve på 🙊 #staypositiv 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når tenker du at dere skal trappe opp med annenhver dag da? Bortsett fra hvis du plutselig får positiv test mener jeg. Man har jo alltids sædvennlig glidemiddel man kan bruke, men det hjelper ikke stort på mannen hvis han synes det er et slit med sex sånn etter timeplanen 🤔  Uansett så er vel hver tredje dag innafor 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne
16 timer siden, Tussi2018 skrev:

CD 10 idag og vi har kicket i gang denne prøveperioden 😁 Jeg har fundert litt mer på dette med hvor ofte vi bør ha sex for å ha best muligheter for å treffe. Siden vi begge ofte mister litt av piffen uti perioden går vi for hver tredje dag nå i starten. Jeg begynner med el tester fra søndag (CD 12) og dersom testen plutselig blir positiv tidligere enn forventet så trapper vi bare opp 😅 den slagplanen 😂

Uansett er det godt å vite at vi er i gang igjen! For et par uker siden så jeg jo for meg å vente helt til august før jeg begynte på ny proverakur for så å ta ny runden med letrozol. Så nå føler jeg nesten at vi har fått en ekstra mnd til å prøve på 🙊 #staypositiv 

Tror nok det er lurt å begynne med EL tester i morgen ja. En merker fort om det er stigning eller ikke. Det er noen som tester tre ganger om dagen, men for min del holdt det i massevis med morgen og kveld. 😊Syns dere har lagt en god slagplan for denne syklusen! Er nok bare å trappe opp hvis EL testene blir sterkere. Det gjorde vi og det funket det ☺️

Jeg har en skikkelig godfølelse jeg nå! Jeg tror det kommer til å klaffe for dere denne gangen! Det virker som at kroppen din er i rute og det gir gode vekstvilkår for en liten spire 😁

Jeg heier på dere!! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Dovendyr1 skrev:

Når tenker du at dere skal trappe opp med annenhver dag da? Bortsett fra hvis du plutselig får positiv test mener jeg. Man har jo alltids sædvennlig glidemiddel man kan bruke, men det hjelper ikke stort på mannen hvis han synes det er et slit med sex sånn etter timeplanen 🤔  Uansett så er vel hver tredje dag innafor 👍

Det har jeg ikke planlagt helt 😅 Tenker å ta det litt som det kommer, Men kanskje følge med på stigning på testene. Selv om jeg ikke helt tror at man må ha det. Har sett mange tilfeller der de kan gå fra veldig svak til knallsterk dagen etter hverandre. Hvis kroppen ikke er helt annerledes enn de to forrige syklusene så blir det vel el mellom CD 18 og 23 så i det tidsrommet blir det nok annenhver dag. 

Skal oppdatere her og så får vi se hvordan det går 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Sibirstjerne skrev:

Tror nok det er lurt å begynne med EL tester i morgen ja. En merker fort om det er stigning eller ikke. Det er noen som tester tre ganger om dagen, men for min del holdt det i massevis med morgen og kveld. 😊Syns dere har lagt en god slagplan for denne syklusen! Er nok bare å trappe opp hvis EL testene blir sterkere. Det gjorde vi og det funket det ☺️

Jeg har en skikkelig godfølelse jeg nå! Jeg tror det kommer til å klaffe for dere denne gangen! Det virker som at kroppen din er i rute og det gir gode vekstvilkår for en liten spire 😁

Jeg heier på dere!! ❤️

Så utrolig koselig at du er så positiv ❤ Tusen takk! Det betyr mye 😍

Ja, det får holde med morgen og kveld. Når klokken på kvelden tar du? Rett før leggetid?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sibirstjerne

Jeg leser av dagboken min at jeg testet mellom kl.0700-1000 på morgenen og mellom kl.2000-2200 på kvelden🤗

Kommer du til å legge ut bilder av testene? Jeg syns det hjalp veldig med tanke på å følge stigning/ha noe å se tilbake på🤗 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sibirstjerne skrev:

Jeg leser av dagboken min at jeg testet mellom kl.0700-1000 på morgenen og mellom kl.2000-2200 på kvelden🤗

Kommer du til å legge ut bilder av testene? Jeg syns det hjalp veldig med tanke på å følge stigning/ha noe å se tilbake på🤗 

Okei, blir sikkert noe sånt på meg også 😊 

Ja, jeg lurer på om jeg skal det. Det er greit å se tilbake på ja! Men det med stigning tror jeg ikke man må ha? Sist steg mine ganske gradvis i starten og så ble de veldig svake før de plutselig ble sterke igjen. Kommer jo gjerne an på væskeinntak og hvor lenge man har sovet. Jeg testet stort sett bare om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok denne rundens første el test idag. CD 12. Den var som forventet veldig negativ 😅 Jeg kommer til å teste om morgenen de neste dagene og så tar jeg en test på kvelde i tillegg når jeg kommer litt lengre ut i syklus.  

Planen for aksjelegging er foreløpig slik: CD 10, 13, 15, 18, 20, 22, 24 og evt 26 alt ettersom hva testene viser og hvordan kroppen kjennes ut med tanken på symptomer. 

Dersom jeg plutselig skulle få sterke test før dag 18 endrer det seg jo litt. 

Håper håper håper på aprilbaby 🌼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at du har en plan for aksjelegging :fnise: Håper på aprilbaby for deg (og meg) 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Dovendyr1 skrev:

Liker at du har en plan for aksjelegging :fnise: Håper på aprilbaby for deg (og meg) 🤞

Haha ja det høres nok litt ekstremt ut 😂 men når det tar så lang tid så føler jeg for å planlegge det litt 🙊 funker ikke dette så blir det nok en annen strategi neste runde!

Håper inderlig at det blir aprilbaby på oss begge ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, snoren skrev:

Dette var spennende, vil følge med. Håper det blir baby for deg! ❤️ 

Tusen takk 😊❤ Ja det er jo veldig spennende, selv om det også er veldig stressende 😅 Prøver du også å bli gravid? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Tussi2018 skrev:

Tusen takk 😊❤ Ja det er jo veldig spennende, selv om det også er veldig stressende 😅 Prøver du også å bli gravid? 

Nei, men fødte for 11 uker siden ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, snoren skrev:

Nei, men fødte for 11 uker siden ❤️

Gratulerer så mye 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 hours ago, Tussi2018 said:

Tok denne rundens første el test idag. CD 12. Den var som forventet veldig negativ 😅 Jeg kommer til å teste om morgenen de neste dagene og så tar jeg en test på kvelde i tillegg når jeg kommer litt lengre ut i syklus.  

Planen for aksjelegging er foreløpig slik: CD 10, 13, 15, 18, 20, 22, 24 og evt 26 alt ettersom hva testene viser og hvordan kroppen kjennes ut med tanken på symptomer. 

Dersom jeg plutselig skulle få sterke test før dag 18 endrer det seg jo litt. 

Håper håper håper på aprilbaby 🌼

Jeg har en ganske lik plan selv, er på cd 20 i dag, og det er annenhver dag framover som gjelder (fortsatt negative el-testet). 

Krysser fingrene for aprilbaby for oss begge to 💜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, rainbow_dash skrev:

Jeg har en ganske lik plan selv, er på cd 20 i dag, og det er annenhver dag framover som gjelder (fortsatt negative el-testet). 

Krysser fingrene for aprilbaby for oss begge to 💜

Spennende 😊🤞 når pleier du å ha el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Tussi2018 said:

Spennende 😊🤞 når pleier du å ha el?

Det er ganske uforutsigbart 😅 mellom dag 17 og 25-ish? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, rainbow_dash skrev:

Det er ganske uforutsigbart 😅 mellom dag 17 og 25-ish? 

Okei, da er det ikke bare hos meg det svinger veldig 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...