Gå til innhold

Gunhild Stordalen


Justlooking

Anbefalte innlegg

De er i Mexico. Feirer nok jul der som de pleier med X konen og alle barna. Gunhild er god venn med X konen til Stordalen. Det er raust synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Xstrella skrev:

De er i Mexico. Feirer nok jul der som de pleier med X konen og alle barna. Gunhild er god venn med X konen til Stordalen. Det er raust synes jeg.

Hadde vært rausere å feire på Beitostølen. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Be-LissiMo skrev:

Hadde vært rausere å feire på Beitostølen. 

Ja godt mulig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Xstrella skrev:

De er i Mexico. Feirer nok jul der som de pleier med X konen og alle barna. Gunhild er god venn med X konen til Stordalen. Det er raust synes jeg.

Blir for moderne for meg det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2018 den 19.38, magikeren skrev:

Jeg kjenner ikke dama personlig, godt mulig hun er en grusom person som parkerer på alle handicapplasser hun ser

Mitt poeng har hele tiden vært at om noen er dobbelmoralsk, så betyr ikke det at de ikke har et poeng eller at vi ikke burde lytte til dem. Selvsagt nytter det snakke pent om klima om hun faktisk har påvirkning, selv om hun flyr selv. Dette har jeg argumentert for hele tiden. Har du leste et helt innlegg skrevet av meg?

Har aldri satt henne på pidestall, jeg har hele tiden vært tydelig på at det er bedre med hyklere som gjør noe, enn sofagriser som feiter seg opp på potetgull mens de skriver dritt om andre mennesker som forsøke bedre hverdagen deres

Hyklersk er like ille, om ikke verre, enn sofagrisen. Sofagrisen later i det minste ikke som om han er noe annet. 

Jeg synes det står respekt av folk som lever det de preker. Som begynner med mannen i speilet når de ønsker å endre noe.

På meg virker det som om GS jobber veldig hardt for at andre skal gi henne god samvittighet når hun reiser med jetfly til havna der yachter ligger og venter på henne så hun kan dra på shopping og avslapping. 

Jeg har kanskje ikke en organisasjon som  EAT å dytte foran meg, men jeg gjør mitt.  Jeg kjøper og selger brukt og donerer det som ikke selges. Jeg velger kollektiv transport der det er mulig og bilen kun når jeg må. Jeg sorterer søppel og kjøper det kortreiste jeg kan. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Xstrella said:

De er i Mexico. Feirer nok jul der som de pleier med X konen og alle barna. Gunhild er god venn med X konen til Stordalen. Det er raust synes jeg.

Hva er raust av hvem?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, T-Rex skrev:

Hva er raust av hvem?

Raust at de er gode venner. Ekskonen og nyekonen. At de kan reise på ferie alle inkl barna og besteforeldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Xstrella skrev:

Raust at de er gode venner. Ekskonen og nyekonen. At de kan reise på ferie alle inkl barna og besteforeldre.

Som sagt, det blir for moderne for meg det der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Xstrella skrev:

De er i Mexico. Feirer nok jul der som de pleier med X konen og alle barna. Gunhild er god venn med X konen til Stordalen. Det er raust synes jeg.

Hun er alene på en seks ukers retreat i Mexico. Julen feirer de på Mauritius hele storfamilien på 40 personer.

Endret av Justlooking
Skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Justlooking skrev:

Hun er alene på en seks ukers retreat i Mexico. Julen feirer de på Mauritius hele storfamilien på 40 personer.

Og jeg regner med at de diskuterer miljøet rundt middagsbordet, og sørger for at sugerrørene er plastfrie? 

Jeg syns det nesten blir litt komisk.

Rike mennesker reiser verden rundt og flotter seg: "La oss be en liten bønn for regnskogen dere"
*Rike mennesker setter seg på flyet igjen med god samvittighet* 

Forstår at de må reise på en del møter og konferanser som er i utlandet, og at man da må fly, kan ikke forvente at de skal ta tog til Japan. Ingen kan gjøre alt, og ingen kan være perfekte, men etter en rask titt på instagram-profilen har de mildt sagt stort potensiale. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Xstrella said:

Raust at de er gode venner. Ekskonen og nyekonen. At de kan reise på ferie alle inkl barna og besteforeldre.

Skulle da bare mangle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/22/2018 at 9:52 PM, O.G. said:

De har penger og hun er pen, syk og tapper.

Det og at de er unorske og liker å vise seg fram, og ikke minst at vi er dumme nok til å klikke og lese. Kanskje aller mest det siste. Vi får det vi ber om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2018 den 19.51, magikeren skrev:

Sier du det?

Er dobbeltmoralske mennesker verre enn de som voldtar eller dreper? Er de verre enn mobbere? Er de verre enn de som mishandler egne barn eller kjærester?

Tenker du i det hele tatt før du skriver noe?

Kan du lese; 

Stikkordet er: noe av, ikke det.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apropos liv og lære så påpeker britiske medier det norske medier helst ikke snakker om. At hun setter enorme miljøavtrykk i sitt luksusliv mens hun maner andre til måtehold..

https://m.nettavisen.no/na24/gunhild-stordalen-henges-ut-som-hykler-i-britisk-storavis/3423582011.html

Endret av Justlooking
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

På 11.11.2018 den 12.54, Justlooking skrev:

Apropos liv og lære så påpeker britiske medier det norske medier helst ikke snakker om. At hun setter enorme miljøavtrykk i sitt luksusliv mens hun maner andre til måtehold..

https://m.nettavisen.no/na24/gunhild-stordalen-henges-ut-som-hykler-i-britisk-storavis/3423582011.html

 

1 time siden, parmanoia skrev:

Denne kritikken er jeg helt enig i!

Jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske medier er så tafatte når det gjelder å kritisere hyklere. Hverfall når de er likanes og sprudlende som privatpersoner. Og spesielt om de er syke slik som Gunhild. 

Gunhild virker som ei sprek dame og mannen veldig hyggelig. Gunhild er veldig syk og det gjør henne urørlig. Det er visst ikke greit å kritisere henne pga sykdommen. Man vil jo ikke ødelegge de siste årene hennes på å henge henne ut i media!

Men det hun og mannen driver med er MEGET kritikkverdig! Hun har ikke mange følgere til det derre "EAT" opplegget, det har ikke blitt en stor bevegelse akkurat. Man hører sjeldent om det og man tenker ikke over at det finnes før noen påminner deg om det. Alle oppegående mennesker skjønner at dette mennesket vil bli husket for noe stort, uten å være stor selv.

Skal du forandre verden, start med deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, loveli skrev:

Norske medier er så tafatte når det gjelder å kritisere hyklere. Hverfall når de er likanes og sprudlende som privatpersoner. Og spesielt om de er syke slik som Gunhild. 

Gunhild virker som ei sprek dame og mannen veldig hyggelig. Gunhild er veldig syk og det gjør henne urørlig. Det er visst ikke greit å kritisere henne pga sykdommen. Man vil jo ikke ødelegge de siste årene hennes på å henge henne ut i media!

Men det hun og mannen driver med er MEGET kritikkverdig! Hun har ikke mange følgere til det derre "EAT" opplegget, det har ikke blitt en stor bevegelse akkurat. Man hører sjeldent om det og man tenker ikke over at det finnes før noen påminner deg om det. Alle oppegående mennesker skjønner at dette mennesket vil bli husket for noe stort, uten å være stor selv.

Skal du forandre verden, start med deg selv!

Mange gode poenger her. Jeg liker veldig godt Stordalen-paret som personer. Det G driver med burde få mye mer kritikk enn de media her hjemme tør å komme med. Og det ER et generelt problem at folk som står frem med sykdom blir uangripelige. Dette har jeg sett mange ganger. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, loveli skrev:

Norske medier er så tafatte når det gjelder å kritisere hyklere. Hverfall når de er likanes og sprudlende som privatpersoner. Og spesielt om de er syke slik som Gunhild. 

Gunhild virker som ei sprek dame og mannen veldig hyggelig. Gunhild er veldig syk og det gjør henne urørlig. Det er visst ikke greit å kritisere henne pga sykdommen. Man vil jo ikke ødelegge de siste årene hennes på å henge henne ut i media!

Men det hun og mannen driver med er MEGET kritikkverdig! Hun har ikke mange følgere til det derre "EAT" opplegget, det har ikke blitt en stor bevegelse akkurat. Man hører sjeldent om det og man tenker ikke over at det finnes før noen påminner deg om det. Alle oppegående mennesker skjønner at dette mennesket vil bli husket for noe stort, uten å være stor selv.

Skal du forandre verden, start med deg selv!

Det er en uhøytidelig undersøkelse der inne som viser hva folk egentlig mener om hykleriet, selv om media ikke tør å ta i det..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...