Gå til innhold

Gunhild Stordalen


Justlooking

Anbefalte innlegg

Litt sånn off topic - ligger denne tråden her feil plassert på forumet? Gunhild S har vel ikke blogg som "virksomhet"?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, Lill3My skrev:

Litt sånn off topic - ligger denne tråden her feil plassert på forumet? Gunhild S har vel ikke blogg som "virksomhet"?

Akkurat det stusset jeg litt på også... men jeg vet ikke, har hun blogg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Gunhild Stordalens tilfriskning, selv om jeg er litt skeptisk til virksomheten ellers. :duskedame:

Endret av T-Rex
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, O.G. skrev:

Tråden om henne skulle kanskje heller ligge i kjente personers virksomhet delforum.

Jeg rapporterte det og gjorde mod oppmerksom på dette i går når jeg skrev kommentaren. Moderatorene har kanskje sommerferie...?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Fjugur skrev:

Jeg rapporterte det og gjorde mod oppmerksom på dette i går når jeg skrev kommentaren. Moderatorene har kanskje sommerferie...?

Antageligvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

På 6.7.2019 den 10.19, T-Rex skrev:

Jeg heier på Gunhild Stordalens tilfriskning, selv om jeg er litt skeptisk til virksomheten ellers. :duskedame:

Det gjør vi alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Nå har de som bruker privatflyet like ofte som vi kjører buss, stor fest. Helt greit det altså 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Justlooking skrev:

Nå har de som bruker privatflyet like ofte som vi kjører buss, stor fest. Helt greit det altså 😊

Egentlig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000

Kanskje en avsporing, men siden Gunhild henger sammen med Petter Stordalen. 

Petter Stordalen har nettopp kjøpt reiseselskapet Ving. Så nå skal klimafrelseren få folk til å reise mer med fly. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 30.10.2019 den 15.55, Nimbus2000 skrev:

Kanskje en avsporing, men siden Gunhild henger sammen med Petter Stordalen. 

Petter Stordalen har nettopp kjøpt reiseselskapet Ving. Så nå skal klimafrelseren få folk til å reise mer med fly. 

Det var da også en måte å si det på. De er gifte med hverandre.

52 minutter siden, Nobile skrev:

Spørs hvor mye de henger sammen fremover 

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, O.G. skrev:

Det var da også en måte å si det på. De er gifte med hverandre.

Hva mener du?

Etter 14år sammen, så flytter de nå ifra hverandre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ingen nyhet at det er Petter som betaler for EAT. Men at han har bidratt med flere hundre millioner for å få organisasjonen på beina er mye. Og skal fortsatt betale videre. 
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/WbXMLG/gunhild-stordalen-faar-leilighet-og-eat-millioner-oppaa-gullavtale?utm_content=row-1&utm_source=vgfront&utm_term=df-86-d1345025%3Adf-86-f74187d3

Endret av Justlooking
Glemte linken 😊
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Petter har betalt titalls millioner for livreddende, eksprementiell privat behandling. Selv hadde jeg følt at jeg sto i evig takknemlighetsgjeld om noen hadde gjort alt dette for meg. Men her er det tydeligvis viktigst med meg og mine mål og ambisjoner -istedenfor å roe litt ned etter 5 år med sykdom og bruke tid på forholdet. Merkelig prioritering.. Blir frisk takket være privatfinansiert behandling og vipps så er organisasjonen det viktigste. Hun kunne jo ha bremset litt ned og allikevel reddet verden -etter å først ha reddet forholdet kanskje??

Endret av Cessa74
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen veit kva som skjer bak lukkede dører og kva som eigentleg ligg bak skilsmissa. Ein offentleg versjon er ikkje det same som heile sanninga, og å spekulera i at ho utnytta han for å verta frisk og så dumpa han er ganske stygt gjort. Eg er ikkje i tvil om at ho er ytterst takknemlig for det han har gjort, men det er ikkje snakk om ei slags gjeld som gjer at ein er bunden til eit forhold i all evighet viss nokon har gjort noko for ein. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nimbus2000
På 12.11.2019 den 23.44, decker skrev:

Ingen veit kva som skjer bak lukkede dører og kva som eigentleg ligg bak skilsmissa. Ein offentleg versjon er ikkje det same som heile sanninga, og å spekulera i at ho utnytta han for å verta frisk og så dumpa han er ganske stygt gjort. Eg er ikkje i tvil om at ho er ytterst takknemlig for det han har gjort, men det er ikkje snakk om ei slags gjeld som gjer at ein er bunden til eit forhold i all evighet viss nokon har gjort noko for ein. 

Det er selvsagt sant. Samtidig synes jeg det er litt spesielt å gå ut av forholdet for å "realisere seg selv", når det å realisere seg selv er å bruke kjæresten/eksens penger.  Den offentlige versjonen(som selvsagt ikke trenger å være hele sannheten) virker å være at Gunhild bruker mye tid på EAT-prosjektet i stedet for å følge Petter på jobb slik at de ender med lite tid sammen. Men EAT-prosjektet er nesten utelukkende finansiert av Petter og Petter skal fortsette å finansiere prosjektet selv nå som de går fra hverandre. 

Petter må selvsagt selv få bestemme hvordan han ønsker å bruke pengene sine, og all ære til han for at han er villig til å finansiere Gunnhilds drøm selv etter de har gått fra hverandre. Men det virker spesielt når en dame går ut av ekteskapet fordi hun ønsker å bruke enda mer tid på å bruke ektemannens/eksens penger.  Drømmen Gunhild realiserer er å leve på Petters penger uten å måtte tilbringe tid med Petter. 

EAT-prosjektet er i stor grad Gunhild som flyr rundt i privatfly for å møte kongelige, kjendiser, statsledere, osv 

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...