Gå til innhold

Gunhild Stordalen


Justlooking

Anbefalte innlegg

Gjest badesangen

I media er historien at Petter alltid har vært håpløst forelska i Gunhild. Han måtte nærmest trygle henne om en sjans. Skrev under pre-nup på at hun skulle få x-antall millioner selv hvis "hun ville kaste ham ut". Nå er narrativet at Gunhild ble for opptatt med businessen sin til å prioritere forholdet deres. Petter selv sier Gunnhild er og alltid vil være love of my life. 

Enten er Gunhild en superbitch, beklager. Eller så er Petter en storsinnet fyr som lar henne beholde litt verdighet, og så er det han som er den store drittsekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gazpacho

Jeg syns det er helt ellevilt at Petter skal fortsette med å finansiere dette spinndyre opplegget til Gunhild. Selv pengene hans tar vel slutt en dag. Jeg syns hun er bra frekk som fortsetter med å ta i mot millionene hans selv etter at de skilles. Om hun ikke hadde vært sammen med ham når hun ble syk så hadde hun jo dessverre ikke engang vært her i dag. Han har brukt titalls millioner på behandlingen hennes. Nei, jeg syns hun er utakknemlig. Hun har fått enorme pengesummer kastet etter seg i over ti år nå, og hun har blitt førti år, da syns jeg det er på høy tid å prøve å stå på egne bein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tranedatter
8 timer siden, Gazpacho skrev:

Jeg syns det er helt ellevilt at Petter skal fortsette med å finansiere dette spinndyre opplegget til Gunhild. Selv pengene hans tar vel slutt en dag. Jeg syns hun er bra frekk som fortsetter med å ta i mot millionene hans selv etter at de skilles. Om hun ikke hadde vært sammen med ham når hun ble syk så hadde hun jo dessverre ikke engang vært her i dag. Han har brukt titalls millioner på behandlingen hennes. Nei, jeg syns hun er utakknemlig. Hun har fått enorme pengesummer kastet etter seg i over ti år nå, og hun har blitt førti år, da syns jeg det er på høy tid å prøve å stå på egne bein.

Man vet vel ikke om det er Gunhild som vil skilles? Kan jo være han. Eller felles avgjørelse. Eller en av de har vært en dritt (utro, prioriterer annet, vanskelig å leve med etc) og den andre er lei av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Nimbus2000 skrev:

 

EAT-prosjektet er i stor grad Gunhild som flyr rundt i privatfly for å møte kongelige, kjendiser, statsledere, osv 

Nemlig.

Jeg synes hun kan brødfø seg selv ved å jobbe som lege nå etter skilsmissen. Helt vildt å ta en sånn utdanning og ikke bruke den. Det er jo ikke sånn at hun vil være blakk ved å jobbe som lege.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2019 den 8.36, O.G. skrev:

Nemlig.

Jeg synes hun kan brødfø seg selv ved å jobbe som lege nå etter skilsmissen. Helt vildt å ta en sånn utdanning og ikke bruke den. Det er jo ikke sånn at hun vil være blakk ved å jobbe som lege.

 

Nå er hun vel alvorlig syk og ville kanskje ikke fungert i en «vanlig» jobb som lege. Man kan jo endre retning fra det man opprinnelig jobbet/utdannet seg som. Nå har hun vel jobbet mye med dette EAT prosjektet og får vel en eller annen lønn for å holde hjulene i gang der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, GulleGull skrev:

Nå er hun vel alvorlig syk og ville kanskje ikke fungert i en «vanlig» jobb som lege. Man kan jo endre retning fra det man opprinnelig jobbet/utdannet seg som. Nå har hun vel jobbet mye med dette EAT prosjektet og får vel en eller annen lønn for å holde hjulene i gang der.

Hun er etter sigende friskmeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, O.G. skrev:

Hun er etter sigende friskmeldt.

Kanskje friskmeldt fra selve sykdommen, men kan tenke meg at bivirkningene fra behandlingene er ganske heftige. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter er jo alt for gammel for Gunhild. På tide at Gunhild finner seg en jevnaldrende mann hun kan leve et normalt liv med. Petter Stordalen er ikke noe annet enn fløffy floskler, hysteriske taler og rynker så dype som Grand Canyon. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Escalera skrev:

Petter er jo alt for gammel for Gunhild. På tide at Gunhild finner seg en jevnaldrende mann hun kan leve et normalt liv med. Petter Stordalen er ikke noe annet enn fløffy floskler, hysteriske taler og rynker så dype som Grand Canyon. 

Vel, han har penger og for mange er ikke menn tiltrekkende hvis de ikke har penger. Jeg kan forstå det på et vis, for det finnes ingenting romantisk med fattigdom.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badesangen
On 11/17/2019 at 11:10 PM, Escalera said:

Petter er jo alt for gammel for Gunhild. På tide at Gunhild finner seg en jevnaldrende mann hun kan leve et normalt liv med. Petter Stordalen er ikke noe annet enn fløffy floskler, hysteriske taler og rynker så dype som Grand Canyon. 

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inntil de bretter ut sitt privatliv (skilsmissen) så vet vi ikke. 

Isolert sett så synes jeg..om det er Gunhild som har tatt initiativ og bedt om skilsmisse, og Petter ikke har vært utro eller behandlet henne dårlig.. Da sitter jeg med et dårlig inntrykk av henne som person. Vi snakker om flere hundre mill i ren sponsing av EAT pluss privat sykehusbehandling i millionklassen som reddet livet hennes. Å da gi ekteskapet fyken for å kunne «selvrealisere» seg selv..er mildt sagt spesielt. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, altius said:

Inntil de bretter ut sitt privatliv (skilsmissen) så vet vi ikke. 

Isolert sett så synes jeg..om det er Gunhild som har tatt initiativ og bedt om skilsmisse, og Petter ikke har vært utro eller behandlet henne dårlig.. Da sitter jeg med et dårlig inntrykk av henne som person. Vi snakker om flere hundre mill i ren sponsing av EAT pluss privat sykehusbehandling i millionklassen som reddet livet hennes. Å da gi ekteskapet fyken for å kunne «selvrealisere» seg selv..er mildt sagt spesielt. 

Du står ikke i evig takknemlighetsgjeld til en som har reddet livet ditt. Det er faktisk omvendt. Den som har reddet livet til noen, har ansvar for dette mennesket resten av livet. Det er i alle fall et gammelt ordtak.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, T-Rex skrev:

Du står ikke i evig takknemlighetsgjeld til en som har reddet livet ditt. Det er faktisk omvendt. Den som har reddet livet til noen, har ansvar for dette mennesket resten av livet. Det er i alle fall et gammelt ordtak.

Vi kan  vel enes om at ingen av dem har takknemlighetsgjeld eller evig ansvar for den andre. 🙂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Grønt blad said:

Vi kan  vel enes om at ingen av dem har takknemlighetsgjeld eller evig ansvar for den andre. 🙂

Ja, vi kan nok være enige i det. Munnhellet kommer vel fra "Piken med fyrstikkene"-tiden. Da var det gjerne sånn at om du først fikk liv i en fattigfrans med mat og varme, så hadde du et ansvar utover det. Det var ikke bare å kaste stakkaren ut i kulda igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, T-Rex skrev:

Ja, vi kan nok være enige i det. Munnhellet kommer vel fra "Piken med fyrstikkene"-tiden. Da var det gjerne sånn at om du først fikk liv i en fattigfrans med mat og varme, så hadde du et ansvar utover det. Det var ikke bare å kaste stakkaren ut i kulda igjen.

Gunhild har da aldri vært noen fattigfrans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, O.G. said:

Gunhild har da aldri vært noen fattigfrans.

Nei. Så Petter trenger ikke å ta ansvar for henne resten av livet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser på forsiden av Se og Hør: Petter og Gunhild sammen til psykolog: HAR IKKE GITT OPP

Skal de gi forholdet en ny sjanse, eller hva?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, O.G. skrev:

Gunhild har da aldri vært noen fattigfrans.

Hun var en helt vanlig student før hun traff Petter. Fra en helt vanlig, litt bohemaktig familie fra Kongsberg. Pengene kom med Petter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badesangen
6 minutter siden, Justlooking said:

Hun var en helt vanlig student før hun traff Petter. Fra en helt vanlig, litt bohemaktig familie fra Kongsberg. Pengene kom med Petter.

Litt peiling på penger og det gode liv må hun ha hatt. Hun dro igang 40-årsdagsfest for Petter kort tid etter de ble sammen, med 700 av deres "nærmeste venner". Hun stod for chartring av privatfly og turer, fikk Petter til å leie toppetasjen på et luksushotell på Manhattan i 3 måneder under bryllupsreisen deres. Hvis ikke jeg husker feil. 

En landsens, enkel jente, mest komfortabel med de små, kjente kår, vil jeg altså ikke kalle henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...