Gå til innhold

Gunhild Stordalen


Justlooking

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, magikeren skrev:

Og ops, jeg har allerede forklart hvorfor det å være en hykler ikke er et problem eller noe vi burde bry oss om

Men din forklaring stoler jeg ikke på siden det å være en hykler er det samme som å være en løgner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, O.G. said:

Men din forklaring stoler jeg ikke på siden det å være en hykler er det samme som å være en løgner.

Er det å være en hykler det samme som å være en løgner?

Ok, jeg kaster søppel i naturen samtidig som jeg sier at forsøpling er ille. Lyver jeg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, magikeren skrev:

Hvordan tror du den jevne nordmann lever? Og hvorfor spiller det en rolle når et menneske forsøker gjøre en forskjell?

Gi meg eksempler

Hun forurenser og forbruker mer enn den gjennomsnittlige nordmann. Hun viser ikke måtehold men predikerer om å redde kloden. Hun lever ikke slik som hun predikerer, hun er dobbeltmoralsk, hun er en løgner og et miljøsvin! 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, magikeren skrev:

Åja, ops, at noen lever et luksusliv betyr at miljøet har det bra og at vi ikke burde bry oss

Kloden og klima har ikke godt av dette forbruket deres. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, magikeren skrev:

Er det å være en hykler det samme som å være en løgner?

 

Ja.

12 minutter siden, magikeren skrev:

 

Ok, jeg kaster søppel i naturen samtidig som jeg sier at forsøpling er ille. Lyver jeg?

Du er en hykler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, magikeren skrev:

Er det å være en hykler det samme som å være en løgner?

Ok, jeg kaster søppel i naturen samtidig som jeg sier at forsøpling er ille. Lyver jeg?

Selvfølgelig lyver du. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

I motsetning til visse andre holder jeg kjeft om hvordan andre bør leve sitt. Jeg legger  ikke føringer eller anbefalinger om hvordan andre skal leve og gjør det stikk motsatte selv! 

Dette. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Blåklokke skrev:

Tror ikke det. Takler ikke helt hennes misjon om at andre skal spise og leve sparsommelig for å bevare kloden og hennes egen milliardærtilværelse. Føler dog med henne med hensyn til sykdommen. 

Tenker det samme. Hun har et pådriv som er imponerende da!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, O.G. skrev:

Enig.

 

Som hun kunne brukt til noe mindre hyklersk.

Ja, jo.... Ikke helt uenig ;) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rotemor skrev:

Ja, jo.... Ikke helt uenig ;) 

 

1 minutt siden, Snaskesnusken skrev:

Nei, du ser jo at det ikke fungerer. 

Jeg fikk så innmari lyst på biff og fløtegratinerte poteter nå. Kanskje en god rødvin attåt også, eller vil det bli for lite miljøvennlig på en ordinær tirsdagskveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, O.G. said:

 

Jeg fikk så innmari lyst på biff og fløtegratinerte poteter nå. Kanskje en god rødvin attåt også, eller vil det bli for lite miljøvennlig på en ordinær tirsdagskveld?

Jeg fikk behov for å drepe et par hjort og rakke ned på mennesker som jeg synes er tåpelge. Jeg liker følelsern av å mobbe og plage mennesker, så det gjør jeg gjerne. Eller vent. er det for lite mental helse vennlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, magikeren skrev:

Jeg fikk behov for å drepe et par hjort og rakke ned på mennesker som jeg synes er tåpelge. Jeg liker følelsern av å mobbe og plage mennesker, så det gjør jeg gjerne. Eller vent. er det for lite mental helse vennlig?

Ja, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. said:

Ja, egentlig.

Forsøker du si at vi burde tenke lenger enn våre primitive følelser? Vet ikke om jeg kan det, altså

Endret av magikeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, O.G. skrev:

 

Jeg fikk så innmari lyst på biff og fløtegratinerte poteter nå. Kanskje en god rødvin attåt også, eller vil det bli for lite miljøvennlig på en ordinær tirsdagskveld?

Jeg er vegetarianer alle dager utenom tirsdager. Ellers predikerer jeg om plantebasert mat og om den stakkars jorden vår som står for fall mens jeg jetsetter jorden rundt 24/7 fra møte til møte for å spre det gode budskap. Livet er fint på førsteklasse 😏

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, magikeren skrev:

Så du mener at vår evne til å føle flauhet burde styre hvilke meninger vi har?

Gjør jo egentlig det allerede.

Akkurat nå, Snaskesnusken skrev:

Jeg er vegetarianer alle dager utenom tirsdager. Ellers predikerer jeg om plantebasert mat og om den stakkars jorden vår som står for fall mens jeg jetsetter jorden rundt 24/7 fra møte til møte for å spre det gode budskap. Livet er fint på førsteklasse 😏

Er mesta så jeg får lyst til å sende tiggerbrev til Stordalen etter og lest den der kommentaren. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, O.G. skrev:

Gjør jo egentlig det allerede.

Er mesta så jeg får lyst til å sende tiggerbrev til Stordalen etter og lest den der kommentaren. 😂

Haha 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. said:

Gjør jo egentlig det allerede.

Er mesta så jeg får lyst til å sende tiggerbrev til Stordalen etter og lest den der kommentaren. 😂

Ok, så du mener at våre irrasjonelle følelser og behov burde styre hverdagen. Hvem bryr seg om en bedre fremtid om vi kan slenge dritt om de som er annerledes enn oss selv? Det beste er at vi kan leve i nuet og nyte sjokolader, orgasmer, tilfresstillelse. Hvem bryr seg om andre mennesker eller hva som vil skje i fremtiden, la oss heller nyte vår eget liv og våre muligheter

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, magikeren skrev:

Ok, så du mener at våre irrasjonelle følelser og behov burde styre hverdagen. Hvem bryr seg om en bedre fremtid om vi kan slenge dritt om de som er annerledes enn oss selv? Det beste er at vi kan leve i nuet og nyte sjokolader, orgasmer, tilfresstillelse. Hvem bryr seg om andre mennesker eller hva som vil skje i fremtiden, la oss heller nyte vår eget liv og våre muligheter

Nu tar du den rosa sangen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...