Mamma 2 gang Skrevet 1. mai 2019 #941 Del Skrevet 1. mai 2019 3 minutter siden, Maya89 skrev: Hos meg begynte slimproppen og gå 5 dager før jeg fødte😊 Den gikk gradvis over flere dager da☺️ Spennende min har og gått over flere dager og nå har jeg helvetes bekkenløsning 😥Usikker på når jeg får kommet i fødsel. Håper snart orker ikke mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 2. mai 2019 #942 Del Skrevet 2. mai 2019 Jeg fødte i går! Ble styrtfødsel på halvannen time, men en god opplevelse alt i alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma 2 gang Skrevet 2. mai 2019 #943 Del Skrevet 2. mai 2019 1 minutt siden, Albbas skrev: Jeg fødte i går! Ble styrtfødsel på halvannen time, men en god opplevelse alt i alt! Gratulerer😍Fikk du noe tegn på fødsel? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 2. mai 2019 #944 Del Skrevet 2. mai 2019 1 hour ago, Mamma 2 gang said: Gratulerer😍Fikk du noe tegn på fødsel? Litt mensmurringer i løpet av dagen bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma 2 gang Skrevet 2. mai 2019 #945 Del Skrevet 2. mai 2019 Akkurat nå, Albbas skrev: Litt mensmurringer i løpet av dagen bare. Ok ikke noe annet?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 2. mai 2019 #946 Del Skrevet 2. mai 2019 3 minutter siden, Mamma 2 gang said: Ok ikke noe annet?😊 Nei ikke som jeg merket hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma 2 gang Skrevet 2. mai 2019 #947 Del Skrevet 2. mai 2019 Akkurat nå, Albbas skrev: Nei ikke som jeg merket hvertfall... Ok jeg er bare såå klar for fødsel at jeg snart dør😅Sist fikk jeg og bare litt mensmurringer og! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gillie Skrevet 2. mai 2019 #948 Del Skrevet 2. mai 2019 1 time siden, Albbas skrev: Jeg fødte i går! Ble styrtfødsel på halvannen time, men en god opplevelse alt i alt! Gratulerer! Oi hørtes heftig ut! Jeg fødte i natt 39+5. Lege fant at jeg hadde 2-3 cm åpning når jeg kom inn i går tidlig. Kynnerne utviklet seg sakte til rier ila ettermiddagen, og jeg ble lagt på fødestue ca 18.30. Jenta vår ble født 01.16 etter ca 7 timer fødsel. Fikk epidural som fungerte godt en stund. Anbefales varmt videre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 2. mai 2019 #949 Del Skrevet 2. mai 2019 1 minutt siden, Gillie said: Gratulerer! Oi hørtes heftig ut! Jeg fødte i natt 39+5. Lege fant at jeg hadde 2-3 cm åpning når jeg kom inn i går tidlig. Kynnerne utviklet seg sakte til rier ila ettermiddagen, og jeg ble lagt på fødestue ca 18.30. Jenta vår ble født 01.16 etter ca 7 timer fødsel. Fikk epidural som fungerte godt en stund. Anbefales varmt videre! Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 2. mai 2019 #950 Del Skrevet 2. mai 2019 2 timer siden, Albbas skrev: Jeg fødte i går! Ble styrtfødsel på halvannen time, men en god opplevelse alt i alt! Gratulerer. Hvilken uke+dag og hva var vekt, lengde og hodeomkrets og var det vaginal fødsel og hvilken smertelindring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 2. mai 2019 #951 Del Skrevet 2. mai 2019 1 time siden, Gillie skrev: Gratulerer! Oi hørtes heftig ut! Jeg fødte i natt 39+5. Lege fant at jeg hadde 2-3 cm åpning når jeg kom inn i går tidlig. Kynnerne utviklet seg sakte til rier ila ettermiddagen, og jeg ble lagt på fødestue ca 18.30. Jenta vår ble født 01.16 etter ca 7 timer fødsel. Fikk epidural som fungerte godt en stund. Anbefales varmt videre! Gratulerer Hva var vekt, lengde og hodeomkrets? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya89 Skrevet 2. mai 2019 #952 Del Skrevet 2. mai 2019 3 timer siden, Albbas skrev: Jeg fødte i går! Ble styrtfødsel på halvannen time, men en god opplevelse alt i alt! Gratulerer så masse😃👏😍 Jeg brukte også ca en time tilsammen😂 Veldig greit når det går fort, syntes jeg😃 (brukte 11 timer på forrige)🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya89 Skrevet 2. mai 2019 #953 Del Skrevet 2. mai 2019 1 time siden, Gillie skrev: Gratulerer! Oi hørtes heftig ut! Jeg fødte i natt 39+5. Lege fant at jeg hadde 2-3 cm åpning når jeg kom inn i går tidlig. Kynnerne utviklet seg sakte til rier ila ettermiddagen, og jeg ble lagt på fødestue ca 18.30. Jenta vår ble født 01.16 etter ca 7 timer fødsel. Fikk epidural som fungerte godt en stund. Anbefales varmt videre! Gratulerer så mye!👏☺️😍 Nå er det bare og nyte baby tiden😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya89 Skrevet 2. mai 2019 #954 Del Skrevet 2. mai 2019 22 timer siden, Mamma 2 gang skrev: Spennende min har og gått over flere dager og nå har jeg helvetes bekkenløsning 😥Usikker på når jeg får kommet i fødsel. Håper snart orker ikke mer Hvor langt er du på vei?😊 Jeg fikk beskjed om at det egentlig tar ca 1 uke fra slimproppen går,, Men ser at det er veldig varierende på nettet🤔 Det stemte bra hos meg da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma 2 gang Skrevet 2. mai 2019 #955 Del Skrevet 2. mai 2019 34 minutter siden, Maya89 skrev: Hvor langt er du på vei?😊 Jeg fikk beskjed om at det egentlig tar ca 1 uke fra slimproppen går,, Men ser at det er veldig varierende på nettet🤔 Det stemte bra hos meg da.... Er i uke 38. Husker ikke hvor lang tid det tok fra slimproppen gikk til fødsel forrige gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 2. mai 2019 #956 Del Skrevet 2. mai 2019 2 hours ago, kvinne35+ said: Gratulerer. Hvilken uke+dag og hva var vekt, lengde og hodeomkrets og var det vaginal fødsel og hvilken smertelindring? 39+6. 49 cm, 3440g, vaginalt og ingen smertelindring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gillie Skrevet 2. mai 2019 #957 Del Skrevet 2. mai 2019 3 timer siden, kvinne35+ skrev: Gratulerer Hva var vekt, lengde og hodeomkrets? Takk😊 vekt 3396 lengde 49 Hodeomkrets 37 Vesentlig større enn storesøster når hun ble født, som bare var 3068 og 33 i HO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 2. mai 2019 #958 Del Skrevet 2. mai 2019 1 time siden, Gillie skrev: Takk😊 vekt 3396 lengde 49 Hodeomkrets 37 Vesentlig større enn storesøster når hun ble født, som bare var 3068 og 33 i HO Ja men likevel var det jo en liten en dette da Eneste er 37cm i hodeomkrets det er endel. Vi andre går bare og gleder oss til det er vår tur nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 2. mai 2019 #959 Del Skrevet 2. mai 2019 2 timer siden, Albbas skrev: 39+6. 49 cm, 3440g, vaginalt og ingen smertelindring. Hva var omkretsen på hodet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 2. mai 2019 #960 Del Skrevet 2. mai 2019 (endret) Jeg jubler over at i går var vi 35+0 det vil si 35 fullgåtte uker Jeg jubler også over at i dag er vi 35+1 og med andre ord er vi i svangerskapsuke36 Jeg jubler også over at permisjonen starter om bare 16dager Jeg sukker for at jeg fikk advarsel fra NAV at lønningskontoret mitt enda ikke har sendt inn lønnsmelding og at om dette ikke blir gjort innen en viss tid nå så må de AVSLÅ søknaden om foreldrepenger på grunnlag av manglende dokumentasjon. Jeg har enda ikke pakket fødebagen og det er like over 5uker til termin. Endret 2. mai 2019 av kvinne35+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå