lillemeg90 Skrevet 7. februar 2019 Forfatter #761 Del Skrevet 7. februar 2019 50 minutter siden, kvinne35+ skrev: Selv om det er midt på og ikke i nærheten av lyskeområdene engang? Det er PÅ magen sånn 4-5cm fra navle og enda lenger fra lysk.. Jeg har aldri hatt ligamentsmerter i lysken. Bare på magen, noen ganger mot hoftekam. Jordmor sa det var like vanlig å ha det der som i lysken:) Men er du mye plaget bør du snakke med lege/jordmor så du kan utelukke at det er andre ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 7. februar 2019 #762 Del Skrevet 7. februar 2019 16 minutter siden, lillemeg90 skrev: Jeg har aldri hatt ligamentsmerter i lysken. Bare på magen, noen ganger mot hoftekam. Jordmor sa det var like vanlig å ha det der som i lysken:) Men er du mye plaget bør du snakke med lege/jordmor så du kan utelukke at det er andre ting? Ja jeg tror jeg skal nevne det på rutinekontrollen neste uke. Har noen flere ting å ta opp også som sterk hodepine som kommer og går og at den der prolapsen nedentil føles tyngende som om den synker lavere (ubehagelig som trykk i skjedeåpningen).. Hvordan er det med deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 7. februar 2019 #763 Del Skrevet 7. februar 2019 (endret) Ting jeg skal ta opp på førstkommende rutinekontroll: -smerten på magen -hodepine på og av på spesifikke punkt særlig på sidene av hodet og skrått på bakhodet -økende leggkramper -ta prøver på vitaminer siden jeg hadde jo mangel på det meste etter siste fødsel (blir 14mnd mellom forrige og denne) -økende trykk følelse fra skjeden (har påvist cystocele etter fødsel, ble så gravid 5mnd etter fødsel) -ingen overskudd, altså når jeg har arbeidet en vakt så kan jeg sove i 4-5timer av total utmattelse og likevel sove dypt om natten Ja...Hva slags ting har dere som dere tenker ta opp på førstkommende rutinekontroll med lege/jordmor? Endret 7. februar 2019 av kvinne35+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 7. februar 2019 Forfatter #764 Del Skrevet 7. februar 2019 1 time siden, kvinne35+ skrev: Ja jeg tror jeg skal nevne det på rutinekontrollen neste uke. Har noen flere ting å ta opp også som sterk hodepine som kommer og går og at den der prolapsen nedentil føles tyngende som om den synker lavere (ubehagelig som trykk i skjedeåpningen).. Hvordan er det med deg da? Her går det helt greit:) sliter mye med bekkenet og kynnere, men overlever det. Neste uke blir det bonanza med fødepol, lege og jordmortime 😅 må prøve å få fordelt det litt bedre neste runde 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MamiC Skrevet 16. februar 2019 #765 Del Skrevet 16. februar 2019 Hei igjen damer! Jeg har vært på OUL og det er en frisk liten gutt der inne! Termin ble flyttet frem til 30.mai- kan ikke tro at jeg nærmer meg 3.trimester!💙 Formen er egentlig helt supet. Jeg har innimellom litt vondt her og der, og litt plagsomme kynnere til tider, men har ellers masse energi og begynner endelig å få humørsvingningene under kontroll (verst for meg i første trimester og har gradvis avtatt gjennom andre). Vet ikke om det er fordi jeg endelig har vendt meg til tanken om å bli mamma eller fordi vårlyset kommer snikende🙊 Ellers har begynt å kjenne på nesting med et plutselig og ukarakteristisk ønske og vilje til å ordne i hus og ordne babyrom (veldig ulikt meg)😂 Vi har bestilt Bugaboo Fox! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 16. februar 2019 Forfatter #766 Del Skrevet 16. februar 2019 8 timer siden, MamiC skrev: Hei igjen damer! Jeg har vært på OUL og det er en frisk liten gutt der inne! Termin ble flyttet frem til 30.mai- kan ikke tro at jeg nærmer meg 3.trimester!💙 Formen er egentlig helt supet. Jeg har innimellom litt vondt her og der, og litt plagsomme kynnere til tider, men har ellers masse energi og begynner endelig å få humørsvingningene under kontroll (verst for meg i første trimester og har gradvis avtatt gjennom andre). Vet ikke om det er fordi jeg endelig har vendt meg til tanken om å bli mamma eller fordi vårlyset kommer snikende🙊 Ellers har begynt å kjenne på nesting med et plutselig og ukarakteristisk ønske og vilje til å ordne i hus og ordne babyrom (veldig ulikt meg)😂 Vi har bestilt Bugaboo Fox! Gratulerer med en liten gutt i magen ❤ og så godt å høre at du har det så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 16. februar 2019 Forfatter #767 Del Skrevet 16. februar 2019 Begynner å fylle seg opp på listen nå! Hvordan er det med dere andre? 😊😊 @frk.fersken @101Momtobe101 @Metzili @murray @Fugleskremsel @koalaa @Slaben @Sportsidioten @kvinne35+ @linsina @California @HellCat @Redd123 @Mayah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fugleskremsel Skrevet 17. februar 2019 #768 Del Skrevet 17. februar 2019 40 minutter siden, lillemeg90 skrev: Begynner å fylle seg opp på listen nå! Hvordan er det med dere andre? 😊😊 @frk.fersken @101Momtobe101 @Metzili @murray @Fugleskremsel @koalaa @Slaben @Sportsidioten @kvinne35+ @linsina @California @HellCat @Redd123 @Mayah Kjønn du tenker på? Her kommer en jente😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 17. februar 2019 Forfatter #769 Del Skrevet 17. februar 2019 29 minutter siden, Fugleskremsel skrev: Kjønn du tenker på? Her kommer en jente😍 Og om det er endring på termin 😊 ikke at det er så viktig da men kjekt med fullstendig liste (sier perfeksjonisten🙈) Og så lurer jeg på hvordan det går med dere som ikke har lagt igjen spor på en stund 😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
California Skrevet 17. februar 2019 #770 Del Skrevet 17. februar 2019 Her ser det ut til å bli jente. Hun var litt sjenert på OUL, så vi fikk en "mest sannsynlig" diagnose. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 17. februar 2019 #771 Del Skrevet 17. februar 2019 (endret) Vi venter en gutt termin 25. Mai Rygg og bekken krangler og jeg sover ekstremt mye, ellers går det finfint her. Endret 17. februar 2019 av murray 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayah Skrevet 17. februar 2019 #772 Del Skrevet 17. februar 2019 Her er det en liten gutt på vei 😊 Termin 29.juni! Halsbrannen har virkelig begynt å melde sin ankomst (blærgh 🤢) og hvalfølelsen er på plass, selv om det er hele 19 uker igjen... 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sportsidioten Skrevet 17. februar 2019 #773 Del Skrevet 17. februar 2019 9 timer siden, lillemeg90 skrev: Begynner å fylle seg opp på listen nå! Hvordan er det med dere andre? 😊😊 @frk.fersken @101Momtobe101 @Metzili @murray @Fugleskremsel @koalaa @Slaben @Sportsidioten @kvinne35+ @linsina @California @HellCat @Redd123 @Mayah Jeg ble flyttet langt tilbake :). Oul termin er 20 juni , og vi får ei jente 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 17. februar 2019 #774 Del Skrevet 17. februar 2019 Visste ikke at det fantes en tråd for dette, men jeg venter ei jente 1. juni. Gøy å se at vi er flere i "samme båt" 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 17. februar 2019 Forfatter #775 Del Skrevet 17. februar 2019 7 timer siden, California skrev: Her ser det ut til å bli jente. Hun var litt sjenert på OUL, så vi fikk en "mest sannsynlig" diagnose. De har en tendens til det 😅 min gjorde også det på OUL. Har vert på 3 ul etterpå pga risiko og da har han villig vist seg frem 🙈 4 timer siden, murray skrev: Vi venter en gutt termin 25. Mai Rygg og bekken krangler og jeg sover ekstremt mye, ellers går det finfint her. Den søvnen kjenner jeg meg veldig igjen i.. godt å høre at du også er forbi kvalmen ❤ 1 time siden, Mayah skrev: Her er det en liten gutt på vei 😊 Termin 29.juni! Halsbrannen har virkelig begynt å melde sin ankomst (blærgh 🤢) og hvalfølelsen er på plass, selv om det er hele 19 uker igjen... 😝 Halsbrann er noe dritt 😕 og hvalfølelse allerede du 🙈 håper ikke det blir enda verre! 57 minutter siden, Sportsidioten skrev: Jeg ble flyttet langt tilbake :). Oul termin er 20 juni , og vi får ei jente 💕 Så gøy 😊 10 minutter siden, Purple Basil skrev: Visste ikke at det fantes en tråd for dette, men jeg venter ei jente 1. juni. Gøy å se at vi er flere i "samme båt" 😂 Velkommen hit! ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gillie Skrevet 17. februar 2019 #776 Del Skrevet 17. februar 2019 Hei! Lenge siden sist nå! Jeg er 29+1 idag. Ble brått veldig gravid når jeg krysset over i 3 trimester. Sover mye, har fått cravings på is (spiser og spiser!!) og har fått halsbrann på kvelden. I natt måtte jeg også hente ekstra pute til magen. Håper både tiden fremover går fort og sakte..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Febmamma Skrevet 17. februar 2019 #777 Del Skrevet 17. februar 2019 25+4 med tvillingene . En gutt og en jente mye halsbrann, bekkenvondt og trøtthet begynt å komme tilbake , men ellers fint . Må føde i Trondheim pga gastroschise hos jenta (tarm på utsiden av magen) , så det er kjipt . Ellers håper jeg tiden går sakte for har myyyye å gjøre før vi er klar 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 17. februar 2019 #778 Del Skrevet 17. februar 2019 46 minutter siden, Febmamma skrev: 25+4 med tvillingene . En gutt og en jente mye halsbrann, bekkenvondt og trøtthet begynt å komme tilbake , men ellers fint . Må føde i Trondheim pga gastroschise hos jenta (tarm på utsiden av magen) , så det er kjipt . Ellers håper jeg tiden går sakte for har myyyye å gjøre før vi er klar 😜 Å det var trist. Må hun gjennom operasjon da etter fødsel? Får du føde vaginalt selv om jenta har gastroschise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metzili Skrevet 19. februar 2019 #779 Del Skrevet 19. februar 2019 Her vet vi ikke kjønn, men termin er 11.05 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metzili Skrevet 19. februar 2019 #780 Del Skrevet 19. februar 2019 On 2/17/2019 at 11:26 AM, Gillie said: Hei! Lenge siden sist nå! Jeg er 29+1 idag. Ble brått veldig gravid når jeg krysset over i 3 trimester. Sover mye, har fått cravings på is (spiser og spiser!!) og har fått halsbrann på kvelden. I natt måtte jeg også hente ekstra pute til magen. Håper både tiden fremover går fort og sakte..! IS ❤️ Får ikke nok av det jeg heller! Ekstra pute er virkelig gullverdt nå når magen er blitt såpass stor. Synes tiden går fort og sakte på sammt tid. On 2/17/2019 at 11:41 AM, Febmamma said: 25+4 med tvillingene . En gutt og en jente mye halsbrann, bekkenvondt og trøtthet begynt å komme tilbake , men ellers fint . Må føde i Trondheim pga gastroschise hos jenta (tarm på utsiden av magen) , så det er kjipt . Ellers håper jeg tiden går sakte for har myyyye å gjøre før vi er klar 😜 Å så leit å høre ❤️ Håper du og de små blir tatt godt vare på. Bor du langt fra Trondheim? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå