Gå til innhold

Hvem drepte Birgitte Tengs ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Politiet var der i 4 tiden. Begynner det ikke å lysne da 6.mai??? Jeg også tenkte mitt om det var henne de hørte. At hun levde. Fy søren. Men obduksjonsrapporten vil nok fortelle mer. I dag gråt jeg når jeg så programmet. Dette er bare så utrolig trist.

Anonymkode: 48a71...158

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Politiet var der i 4 tiden. Begynner det ikke å lysne da 6.mai??? Jeg også tenkte mitt om det var henne de hørte. At hun levde. Fy søren. Men obduksjonsrapporten vil nok fortelle mer. I dag gråt jeg når jeg så programmet. Dette er bare så utrolig trist.

Anonymkode: 48a71...158

Har tenkt på det samme, hvorfor rygget de ikke bilen å stillte den opp slik de kunne bruke billysene for å kunne se bedre ?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Politiet var der i 4 tiden. Begynner det ikke å lysne da 6.mai??? Jeg også tenkte mitt om det var henne de hørte. At hun levde. Fy søren. Men obduksjonsrapporten vil nok fortelle mer. I dag gråt jeg når jeg så programmet. Dette er bare så utrolig trist.

Anonymkode: 48a71...158

Det regnet og da er det mørkere enn om det er skyfritt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Der tror jeg du er inne på noe veldig vesentlig.  

Anonymkode: 537bd...e76

Det tror jeg og. Jeg tror ikke det er fetteren ihvertfall. 

Anonymkode: 44eeb...16c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, T-Rex skrev:

Nei. De sier han ikke er mistenkt. Det sa politiet om ektemannen til Janne Jemtland også, lenge.

Hvorfor er du så innstilt på at fetteren er den skyldige, selv haugevis av år etter at han er utenfor mistanke?

Anonymkode: 157ef...6cb

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet hvorfor politiets søkelys havnet på fetteren? Jeg syns ikke det har kommet så godt frem i serien frem til nå. Noen må jo ha vært utløsende for at de har ønsket å undersøke akkurat ham nøyere?

Anonymkode: 937b2...150

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hvorfor politiets søkelys havnet på fetteren? Jeg syns ikke det har kommet så godt frem i serien frem til nå. Noen må jo ha vært utløsende for at de har ønsket å undersøke akkurat ham nøyere?

Anonymkode: 937b2...150

Det var vel blant annet en lærer som mente at politiet burde ha fokus på han, som trakk fram denne såkalte blotterepisoden. 

Anonymkode: 33da5...566

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med bilsporene? Hvordan kunne fetteren vært der da hvis de fant bilspor?

Anonymkode: 48a71...158

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for spekulasjoner, ryktespredninger, avsporinger og innlegg av utestengt bruker samt svar til dette.

Edie, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva med bilsporene? Hvordan kunne fetteren vært der da hvis de fant bilspor?

Anonymkode: 48a71...158

Tja. Det kjørte nok jevnlig biler på den veien dengang, for i den tiden var den faktisk åpen for biltrafikk. Så det kan jo ha vært biler der i løpet av natten, for det om noen også gikk der.
Så det er flere slags teorier som er fysisk mulige, for å si det sånn. Kanskje fetteren var med i samme bil, hvem vet.

Anonymkode: 9c943...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, T-Rex skrev:

Vi får se hvordan det går. Jeg tipper fetteren blir dømt for drapet.

Han er jo frikjent . 

Anonymkode: 26fad...629

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han er jo frikjent . 

Det er jo mulig at han kan komme til å fallle sammen og krype til korset. Hvis det er han.
Jeg vet ikke, føler det er sånn ca 50/50 sjans for at det er han.

Han blir jo eldre. Og når man blir eldre får man som regel mer visdom og etterrettelighet. Hvis det faktisk er han, tror jeg han vil innrømme det en eller annen dag.

Anonymkode: 9c943...b6b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som vet HVORFOR fetteren ble mistenkt så sterkt? Jeg hadde håpet å få svar i dokumentaren, men må ha gått glipp av det. Var det kun pga at han bodde i nærheten av henne, og hadde "blottet seg" i for noen andre elever i garderoben på skolen en gang?

Anonymkode: 75316...c3a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får helt vondt inni meg av denne saken, for jenta, familien og ikke minst fetteren og familien hans! Har fått ødelagt hele livet sitt alle disse... 

I tillegg er det utrolig skummelt at det har gått/går en drapsmann løs. Kanskje det er naboen liksom... Håper dette blir løst, for dette er en helt grusom sak. 

Anonymkode: 81b43...702

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som vet HVORFOR fetteren ble mistenkt så sterkt? Jeg hadde håpet å få svar i dokumentaren, men må ha gått glipp av det.

Du det er sendt kun 2 av 9 episoder så langt, så ha litt tålmodighet. Hvis du så gårsdagens episode, så du vel ting som innlslaget om akebrettet og hørte omtalen av fetterens reaksjonsform i begravelsen. På slutten ble det også nevnt noe om vitnet som så fetteren med sykkel på litlabrua. Det blir det sikkert mer om neste gang.
Men nå vi kommer til det som handler om avhørene, så kommer det sikkert klarere fram HVORFOR. Følg med videre.

Anonymkode: 9c943...b6b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hva med grinden? Den var lukket klokken 4 da politiet var der. Da bonden kom så var porten åpen. Det må ha skjedd noe der mellom 4 og 9. Bonden kom i halv ti tiden. 

Anonymkode: 48a71...158

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som vet HVORFOR fetteren ble mistenkt så sterkt? Jeg hadde håpet å få svar i dokumentaren, men må ha gått glipp av det. Var det kun pga at han bodde i nærheten av henne, og hadde "blottet seg" i for noen andre elever i garderoben på skolen en gang?

Anonymkode: 75316...c3a

En del ungdommer ble spurt under avhør om det var noen i bekjentskapskretsen som var "rare". Godt mulig flere har nevnt fetterens navn etter blotterhendelsene. Og foreldrene hans hadde etter oppfordring fra politiet (til alle unge gutters foreldre) sjekket klærne og skoene hans for spor, blod ol. Dette hadde altså det inkompetente politiet igjen tolket som mistanke mot egen sønn. Googlet navnet hans, lot nysgjerrigheten ta overhånd. For en kjekk, sympatisk fyr han ser ut som. Vet man ikke kan finne mordere basert på utseende men alikevel. Han så så snill ut.

Anonymkode: af021...89c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En del ungdommer ble spurt under avhør om det var noen i bekjentskapskretsen som var "rare". Godt mulig flere har nevnt fetterens navn etter blotterhendelsene. Og foreldrene hans hadde etter oppfordring fra politiet (til alle unge gutters foreldre) sjekket klærne og skoene hans for spor, blod ol. Dette hadde altså det inkompetente politiet igjen tolket som mistanke mot egen sønn. Googlet navnet hans, lot nysgjerrigheten ta overhånd. For en kjekk, sympatisk fyr han ser ut som. Vet man ikke kan finne mordere basert på utseende men alikevel. Han så så snill ut.

Anonymkode: af021...89c

Var sikker på at han var anonym. Men lett å finne på nett ja. 

Anonymkode: 50fc6...8fd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En del ungdommer ble spurt under avhør om det var noen i bekjentskapskretsen som var "rare". Godt mulig flere har nevnt fetterens navn etter blotterhendelsene. Og foreldrene hans hadde etter oppfordring fra politiet (til alle unge gutters foreldre) sjekket klærne og skoene hans for spor, blod ol. Dette hadde altså det inkompetente politiet igjen tolket som mistanke mot egen sønn. Googlet navnet hans, lot nysgjerrigheten ta overhånd. For en kjekk, sympatisk fyr han ser ut som. Vet man ikke kan finne mordere basert på utseende men alikevel. Han så så snill ut.

Anonymkode: af021...89c

Det var en ting til som ble nevnt i gårsdagens episode. Mens han selv sitter i avhør ringer J(far til fetter) til sønnen og spør hvordan han har det ol. Han har nettopp vært i avhør selv. Sønnen svarer: "de har tatt fotavtrykkene mine", men J misoppfatter og tror han sier "de har FUNNET fotavtrykkene mine"(ved åstedet)

J blir stresset og spør direkte(mulig med hevet stemme)" er det noe du skjuler for meg?" mens avhører overhører samtalen. Dette styrker visst politiets oppfatning av at han har mistanke til sønnen.

Anonymkode: af021...89c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...