AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #201 Skrevet 20. august 2018 1 time siden, Lerke987 skrev: Av det jeg har sett på den engelske versjonen, så får de et spørsmål fra iPaden f.eks «hvilken gutt må reise hjem NÅ?» også stemmer de der og da. På den svenske fikk de også bare beskjed sånn "XX må pakke sakene og dra hjem nå". Paradise Hotel er jo egentlig også litt sånn at produksjonen i høy grad styrer hvem som skal gå og ikke, selv om det er forkledd som parseremonier, konkurranser og såkalte "twister". Havnet en underholdende person uheldigvis ut så ventet de litt og sendte de inn igjen med påskuddet at det var en eller annen teit oppgave eller utfordring. På Ex on the beach gidder de ikke late som de er ute etter noe annet enn at det må skje mye TV-vennlig rundt en person for at de skal få være der, virker som de bare pælmer folk ut om de blir for kjedelige, for eksempel om noen har blitt et par som bare sitter og kliner i hjørnet. Og så sender de gjerne den samme personen inn igjen dersom "kjæresten" deres har pult en annen imens de var borte. Det er som om satan sjøl sitter bak og trekker i trådene Anonymkode: c005e...238 16
waco Skrevet 20. august 2018 #202 Skrevet 20. august 2018 Jeg synes det er gøy å se mennesker fornedre seg selv. Derfor kommer jeg til å se flere episoder. Om det blir for kjedelig så slutter jeg. Da kan jeg fortelle dere som ikke vil se flere episoder hva som skjer. Dere mennesker med høy moral. 6
Gjest Linaria Skrevet 20. august 2018 #203 Skrevet 20. august 2018 Altså... underholdende nok. Er jo litt vanskelig å forstå poenget. Det er ingen konkurranse, og jeg klarer ikke skjønne hvorfor folk vil bli med, emn det er vel dette med å bli D-kjendis da. Jeg innser også hvor sinnsykt lite lyst jeg har til å treffe hver eneste én av "eksene" mine (folk jeg har datet/ligget med).
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #204 Skrevet 20. august 2018 Greia med dette programmet er at det er så drøyt at det blir sosialantropologisk interessant å følge med. Jeg og samboer som aldri ser reality (ikke sett Paradise Hotell engang..) sitter benka foran skjermen. Det er jo rett og slett fascinerende å se så mange skamløse og freidige folk på en gang. Anonymkode: a178f...64f 21
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #205 Skrevet 20. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greia med dette programmet er at det er så drøyt at det blir sosialantropologisk interessant å følge med. Jeg og samboer som aldri ser reality (ikke sett Paradise Hotell engang..) sitter benka foran skjermen. Det er jo rett og slett fascinerende å se så mange skamløse og freidige folk på en gang. Anonymkode: a178f...64f På hvilken måte er det sosialantropologisk interessant? Anonymkode: 9fecd...65f
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #206 Skrevet 20. august 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: På hvilken måte er det sosialantropologisk interessant? Anonymkode: 9fecd...65f Jeg synes det er interessant å bevitne hvordan disse menneskene oppfører seg i gruppa. Jeg sitter å undrer meg over en god del ting: hvordan ble de sånn? Født sånn, eller blitt sånn? Hva har skjedd i livet til disse menneskene som gjør at de handler så ekstremt? (de tyr blant annet lett til vold, og snakker om sex på en veldig vulgær måte). Og er dette retningen samfunnet forøvrig tar, er det et vindu inn i fremtiden? Til slutt er det er interessant å se hvordan denne type TV blir mottatt i samfunnet, særlig blant ungdommer. Anonymkode: a178f...64f 26
Sirah Skrevet 20. august 2018 #207 Skrevet 20. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det virkelig sånn at man kun er deilig/attraktiv om man er solbrun (tan), har fillers, generelt et fikset utseende? Virker veldig sånn ut fra den serien. Etter to episoder så er alt jeg har fått med meg er om folk er bleike (normale) eller solbrune? Anonymkode: f23f2...ee2 Nei det er heldigvis ikke sånn blant folk flest..... Heldigvis 1
Anglofil Skrevet 20. august 2018 #208 Skrevet 20. august 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt, samt svar til dette. Yvonne (teamleder)
Summ Skrevet 20. august 2018 #209 Skrevet 20. august 2018 Skjønner ikke hvorfor folk forsvarer Mariel, ja Melina og Cecilie sin oppførsel er helt tragisk, og kun negativt, men Marielle skaper voldsom drama hun også, og pga Melinas dårlige måter å takle dramaet på! Inntar Marielle en offerrolle. Hadde Melina holdt seg rolig, og reagert fornuftig, så hadde Marielle kommet enda dårligere ut av situasjonene, Men Melina ødelegger jo for seg selv. Marielle hadde sex første kvelden, og fikk øyne for en annen kvelden etterpå, og hun forteller ting som blir sagt, og kommenterer at folk har silikonpupper som argument i en krangel, altså går på utseendet til folk. Det er ikke greit det heller, jeg hadde blitt kjempe sint selv, men jeg hadde nok reagert med fornuftig enn å stå å kjefte og skrike som en 13-åring med et tonn hormoner.. det som overrasket,var at når de satt rundt spisebordet i ep2, og Daniel ble konfrontert, så var Melina overraskende rolig, hadde forventet at hun var en slik som På festene.. 3
Gjest Linaria Skrevet 21. august 2018 #210 Skrevet 21. august 2018 Sett litt på svenske versjonen nå. Ser veldig ut til at de får beskjed om at de må lage drama hele tiden, og den som lager minst drama blir sendt rett ut. Det virker noen ganger som om det er ting de egentlig ikke bryr seg om (at en eller annen har klint med en annen), men at de får beskjed om å lage kjempedrama av det. Sånn sett passer jo Melina veldig bra inn i den norske og blir nok der lenge. Synes det er litt rart at det ikke blir mer drama mellom eksene da, men det er vel fordi de finner folk som noen har ligget med én gang eller kysset med på en fest. Om man hadde brukt ordentlige ekser med ordentlige følelser, hadde det nok blitt mer, men dette er den svenske. Norske har vært mye mer dramatisk allerede, faktisk, så det er jo imponerende nok.
Gjest Linaria Skrevet 21. august 2018 #211 Skrevet 21. august 2018 Jeg håper forresten at ingen oppdager at jeg sitter i Sutretråd for studenter og klager på at masteroppgaven snart skal leveres, men så sitter jeg i denne tråden og diskuterer klokka fire på natta
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #212 Skrevet 21. august 2018 3 timer siden, Summ skrev: Skjønner ikke hvorfor folk forsvarer Mariel, ja Melina og Cecilie sin oppførsel er helt tragisk, og kun negativt, men Marielle skaper voldsom drama hun også, og pga Melinas dårlige måter å takle dramaet på! Inntar Marielle en offerrolle. Hadde Melina holdt seg rolig, og reagert fornuftig, så hadde Marielle kommet enda dårligere ut av situasjonene, Men Melina ødelegger jo for seg selv. Marielle hadde sex første kvelden, og fikk øyne for en annen kvelden etterpå, og hun forteller ting som blir sagt, og kommenterer at folk har silikonpupper som argument i en krangel, altså går på utseendet til folk. Det er ikke greit det heller, jeg hadde blitt kjempe sint selv, men jeg hadde nok reagert med fornuftig enn å stå å kjefte og skrike som en 13-åring med et tonn hormoner.. det som overrasket,var at når de satt rundt spisebordet i ep2, og Daniel ble konfrontert, så var Melina overraskende rolig, hadde forventet at hun var en slik som På festene.. Jeg synes det overhodet ikke er rart at Marielle blir provosert av Melina og derfor tidvis reagerer på dette. Hvis Melina hadde forholdt seg rolig og reagert fornuftig hadde jo ikke situasjonen eskalert seg slik. Ikke at jeg liker Marielle så godt, men jeg tror de fleste ville ha kommet med en sleivete kommentar som ikke er så fornuftig hvis en person som Melina hadde gått til verbalt angrep på dem. Anonymkode: 379c0...14f 9
Summ Skrevet 21. august 2018 #213 Skrevet 21. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det overhodet ikke er rart at Marielle blir provosert av Melina og derfor tidvis reagerer på dette. Hvis Melina hadde forholdt seg rolig og reagert fornuftig hadde jo ikke situasjonen eskalert seg slik. Ikke at jeg liker Marielle så godt, men jeg tror de fleste ville ha kommet med en sleivete kommentar som ikke er så fornuftig hvis en person som Melina hadde gått til verbalt angrep på dem. Anonymkode: 379c0...14f Skjønner det, men trenger Marielle å fremprovosere drama da? Hun har gjort seg uvenn med Daniel pga det tullet også. Nå diskuterer jeg Marielle, Melina er et kapittel for Seg selv...
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #214 Skrevet 21. august 2018 1 time siden, Summ skrev: Skjønner det, men trenger Marielle å fremprovosere drama da? Hun har gjort seg uvenn med Daniel pga det tullet også. Nå diskuterer jeg Marielle, Melina er et kapittel for Seg selv... Nå har ikke jeg premium, så jeg vet ikke hvordan episoden i dag utspiller seg enda. På frampeket så det uansett ut som at Melina også tar et oppgjør med Daniel. Jeg synes egentlig det er fint at jenter setter foten ned når det kommer til slike gutter, selv om jenta som gjør det er Melina. Håper de begge holder seg unna han fremover, men det er vel å håpe på for mye. Anonymkode: 379c0...14f 1
Summ Skrevet 21. august 2018 #215 Skrevet 21. august 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har ikke jeg premium, så jeg vet ikke hvordan episoden i dag utspiller seg enda. På frampeket så det uansett ut som at Melina også tar et oppgjør med Daniel. Jeg synes egentlig det er fint at jenter setter foten ned når det kommer til slike gutter, selv om jenta som gjør det er Melina. Håper de begge holder seg unna han fremover, men det er vel å håpe på for mye. Anonymkode: 379c0...14f Får ikke sett episoden jeg heller, men Marielle gjorde seg jo ganske upopulær i episode2. Også med Malin, når Jørgen kom inn, hun virket sjalu over at han hadde vært med Malin også, så det var viktig å påpeke at det var hennes ex også siden de hadde hatt et ONS..
Sirah Skrevet 21. august 2018 #216 Skrevet 21. august 2018 9 timer siden, Summ skrev: Skjønner ikke hvorfor folk forsvarer Mariel, ja Melina og Cecilie sin oppførsel er helt tragisk, og kun negativt, men Marielle skaper voldsom drama hun også, og pga Melinas dårlige måter å takle dramaet på! Inntar Marielle en offerrolle. Hadde Melina holdt seg rolig, og reagert fornuftig, så hadde Marielle kommet enda dårligere ut av situasjonene, Men Melina ødelegger jo for seg selv. Marielle hadde sex første kvelden, og fikk øyne for en annen kvelden etterpå, og hun forteller ting som blir sagt, og kommenterer at folk har silikonpupper som argument i en krangel, altså går på utseendet til folk. Det er ikke greit det heller, jeg hadde blitt kjempe sint selv, men jeg hadde nok reagert med fornuftig enn å stå å kjefte og skrike som en 13-åring med et tonn hormoner.. det som overrasket,var at når de satt rundt spisebordet i ep2, og Daniel ble konfrontert, så var Melina overraskende rolig, hadde forventet at hun var en slik som På festene.. Litt enig i denne. Ingen av dem oppfører seg bra, men dette er ikke bare Melinas feil selv om hun virkelig hadde en dårlig reaksjon. 6 timer siden, Linaria skrev: Jeg håper forresten at ingen oppdager at jeg sitter i Sutretråd for studenter og klager på at masteroppgaven snart skal leveres, men så sitter jeg i denne tråden og diskuterer klokka fire på natta 😂😇
Gjest Reputation Skrevet 21. august 2018 #217 Skrevet 21. august 2018 Klarer ikke la være å se Alt jeg kjenner på er sinnet over Daniel og hvordan jeg skal gjøre alt i min makt at verken jeg, venninner eller fremtidige døtre skal møte på en slik fyr.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #218 Skrevet 21. august 2018 På 19.8.2018 den 13.12, waco skrev: Når en gutt velger jente så ser han også på hvor villig hun er til å pule. Da burde han jo velge Marielle. Hun var jo veldig villig etter kort tid. Anonymkode: a37b0...c7f 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #219 Skrevet 21. august 2018 På 14.8.2018 den 23.06, AnonymBruker skrev: Hun der Melina var noe for seg selv. Lurer på hvilken planet hun kommer fra Anonymkode: 0ab84...c33 Jeg vil gjette på Tellus. Anonymkode: 0e6fa...b8c 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #220 Skrevet 21. august 2018 På 20.8.2018 den 10.16, AnonymBruker skrev: Det er jo sånne jenter som får forhold, ikke vanlige og rolige jenter. Anonymkode: 0786d...dfb Nei, av hva jeg observerte irl så er det dramajenter/lette på tråden jenter og oppmerksomhetssyke jenter som tiltrekker seg bruk-kast mennene. Anonymkode: 645a9...9b1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå